tja, als hij al een paar weken geen tijd heeft....quote:Op woensdag 27 oktober 2004 09:34 schreef Sugarlady het volgende:
ik vroeg me af, of als iemand zegt dat hij/zij geen tijd heeft, dit altid een smoesje is om iemand niet te zien??!! ik ken sinds een paar weken eenn hele leuke jongen, alleen heeft hij vrijwel nooit tijd voor me. hij heeft het druk met zijn opleiding, werk en sporten en hierdoor zien we elkaar niet echt vaak en is het ook nog niet echt iets geworden. is dit altijd een smoesje omdat je geen zin hebt (als we elkaar zien is t wel altijd heel leuk en wil hij ook echt wat proberen af te spreken als hij tijd heeft) of heeft ie gewoon echt geen tijd??
It's always hard to trust ugly peoplequote:Op woensdag 27 oktober 2004 09:41 schreef Spideyman het volgende:
[..]
tja, als hij al een paar weken geen tijd heeft....
- kan het zijn dat hij nog niet weet of hij je leuk vindt of niet en maakt liever nog geen keuze
- of ziet hij niet zo veel in meer dan gewoon gezellig en houst op deze manier de boot af
ik zou in ieder geval niet te opdringerig proberen over te komen. beetje hard-to-get spelen doet soms wonderen, trust me.
psiesquote:Op woensdag 27 oktober 2004 09:40 schreef shmoopy het volgende:
Als ie je echt leuk zou vinden, maakt ie tijd.
Laat hem maar even met rust, en zie dan of hij nog contact zoekt.
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 09:43 schreef Sugarlady het volgende:
ja ik laat al niet mer al te veel horen, en dan is t als ik hem tegenkom ohhh ik heb je al zo lang niet meer gezien en waarom ben je niet meer op msn?? en als ik m tegenkom onder t stappen: ja ik ben speciaal voor je gekomen...
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 09:40 schreef shmoopy het volgende:
Waarom versier je hem dan niet als je hem tegenkomt met uitgaan?quote:Op woensdag 27 oktober 2004 09:43 schreef Sugarlady het volgende:
ja ik laat al niet mer al te veel horen, en dan is t als ik hem tegenkom ohhh ik heb je al zo lang niet meer gezien en waarom ben je niet meer op msn?? en als ik m tegenkom onder t stappen: ja ik ben speciaal voor je gekomen...
En wil hij dan na afloop wel met je mee om te sexen o.i.d?quote:Op woensdag 27 oktober 2004 09:43 schreef Sugarlady het volgende:
Wie wil er nou niet alleen maar lol hebben en voor de rest niets?quote:Op woensdag 27 oktober 2004 10:31 schreef DarkElf het volgende:
klinkt idd als alleen de lol willen hebben en verder niets.
Of in ieder geval niet zo nuchter tegen de zaken aankijkt? Als iemand tegen mij zegt dat ze speciaal voor mij gekomen is geloof ik dat natuurlijk niet echt hequote:Op woensdag 27 oktober 2004 11:54 schreef Copycat het volgende:
Is op zich niets mis mee, zolang je maar geen andere verwachtingen kweekt en voedt.
Maar in dit geval denk ik dat TS van een mug een olifant maakt... of beter: van een kikker een schone prins.
Eén woord: dumpen !!!quote:Op woensdag 27 oktober 2004 09:34 schreef Sugarlady het volgende:
ik vroeg me af, of als iemand zegt dat hij/zij geen tijd heeft, dit altid een smoesje is om iemand niet te zien??!! ik ken sinds een paar weken eenn hele leuke jongen, alleen heeft hij vrijwel nooit tijd voor me. hij heeft het druk met zijn opleiding, werk en sporten en hierdoor zien we elkaar niet echt vaak en is het ook nog niet echt iets geworden. is dit altijd een smoesje omdat je geen zin hebt (als we elkaar zien is t wel altijd heel leuk en wil hij ook echt wat proberen af te spreken als hij tijd heeft) of heeft ie gewoon echt geen tijd??
preciesquote:Op woensdag 27 oktober 2004 10:19 schreef Copycat het volgende:
Denk ook dat hij niet echt in je is geïnteresseerd, anders had ie heus wel tijd voor je vrijgemaakt.
Lijkt mij ookquote:Op woensdag 27 oktober 2004 10:19 schreef Copycat het volgende:
Denk ook dat hij niet echt in je is geïnteresseerd, anders had ie heus wel tijd voor je vrijgemaakt.
Leuke tip, deed ik eens en kreeg gelijk ruzie met haar omdat ik haar een week niet gebeld had!quote:Op woensdag 27 oktober 2004 09:40 schreef shmoopy het volgende:
Laat hem maar even met rust, en zie dan of hij nog contact zoekt.
Zij ook niet waarschijnlijkquote:Op woensdag 27 oktober 2004 17:38 schreef Chello200 het volgende:
Ik heb haar flink de waarheid vertelt en nu spreek ik dr nooit meer. Ik zit er niet echt mee eerlijk gezegd.
Damn.. Waar slaat dat nou weer op.. Hoe je eruit ziet??quote:Op woensdag 27 oktober 2004 09:35 schreef kariem112 het volgende:
of hij zint heeft of niet, hangt er vanaf hoe jij eruit ziet....
Als hij je leuk/aantrekkelijk/aardig zou vinden, had hij wel tijd voor je gemaakt
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 18:07 schreef prinsrob het volgende:
[..]
Zij ook niet waarschijnlijk.
Nou, ik heb het gepresteerd om te zeggen dat ik echt wel wilde, terwijl ik dus NIET wilde afspreken, en daarvoor ook de boot al tijden had afgehouden met "Neeee ik heb het druk".quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 01:57 schreef klaasdevries het volgende:
Volgens mij is het heel simpel:
Vertel hem dat je graag contact met hem zou willen onderhouden en zo af en toe eens iets met hem zou willen doen. (uitgaan whatever)
Vraag gewoon of hij dat ook wil.
Dan weet je in ieder geval waar je aan toe bent.
Je hoeft hem natuurlijk nog niet te vertellen dat je hem leuk vindt, dat kan later ook nog.
Ikzelf heb namelijk ongeveer in dezelfde situatie gezeten. Ik kreeg telkens te horen: 'sorry, heb het druk met tentamens' 'geen tijd'. Het begon op een gegeven moment erg veel op een smoes te lijken.
Afijn, ik heb haar gebeld en gezegd dat ik haar leuk vind. (kreeg geen reactie hierop)
Na een korte stilte door de telefoon 'ik zou het leuk vinden om wel het contact te onderhouden en af en toe eens iets gezelligs te doen'. Hier kreeg ik direct reactie op 'ja ik ook, maar heb binnenkort tentamens'.
Dat lijkt mij dus duidelijk. Ze heeft ECHT even geen tijd, maar wil wel als ze tijd heeft.
Moraal van het verhaal:
Zeg dat je graag nog eens iets met diegene wil doen. Als hij/zij niet direct zelf reageert vraag dan of hij/zij dat ook wil. Dan weet je in ieder geval waar je aan toe bent en of het idd smoesjes zijn of niet.
Mocht het zo zijn dat hij zegt ook met jou wat te willen doen, maar houdt vervolgens de boot opnieuw af. Ja dan is er mijns inziens maar een conclusie mogelijk: het is een ONGELOVELIJKE KLOOTZAK. Hij roept wel het leuk te vinden ook met jou wat te doen, maar wil het tog liever niet. ZEG DAT DAN GEWOON EERLIJK DAT JE HET NIET WIL, je hebt het immers toch gevraagd.
gelukkig heb jij het leven wel begrepen.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 20:41 schreef Xebrozius het volgende:
Whehehe, jij bent zo'n type die zelfs als je hem volledig zou betrappen hoe hij een ander meisje neukt hem alsnog gelooft als hij zegt dat puur platonisch was, en dat jij alles voor hem betekend en van je houdt.
En jij met je naïeve houding hem nog geloven zou ook.
Maar treur niet, meisjes zoals jij zijn nodig op deze wereld. Sommige mensen laten graag over zich heen lopen omdat ze dat blijkbaar lekker vinden. Jij hebt dat masochistische trekje dus ook.
Wij, de mannen maken daar graag gebruik van. En sommige vrouwen maken weer gebruik vban dat soort mannen.
De wereld is een geniepige bitch, wen er alvast maar aan. Waarschijnlijk moet je er nog minstens 50 jaar in leven..
Sodestraal even op met je debiele posts, aangezien je op elke opmerking van mij moet reageren.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 20:29 schreef Briefcase het volgende:
[..]
gelukkig heb jij het leven wel begrepen.![]()
quote:Op donderdag 28 oktober 2004 16:10 schreef MarMar het volgende:
Wat een vraag... is het ALTIJD een smoesje als iemand zegt dattie geen tijd heeft: kort antwoord = nee dat is niet ALTIJD een smoesje...
However, ik ga wel een eind mee in bovenstaande posts, als iemand je echt echt echt leuk vindt, maaktie wel tijd voor je.. dat hoeft niet elke dag te zijn maar toch.
Maar om nu maar meteen te concluderen dat het betreffende heerschap alleen maar smoesjes verzint vind ik een beetje kort door de bocht
anyway, trek je eigen plan, ga niet op em zitten wachten ofzo.. gewoon je eigen ding doen en je ziet wel, of niet...
good luck
Sja, lijkt mij idd erg lastig als je zo bent; geen nee durven zeggen.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 09:26 schreef Syrena het volgende:
[..]
Nou, ik heb het gepresteerd om te zeggen dat ik echt wel wilde, terwijl ik dus NIET wilde afspreken, en daarvoor ook de boot al tijden had afgehouden met "Neeee ik heb het druk".
Na weken zweten heb ik eindelijk de moed kunnen vatten om mee te delen dat ik er geen heil in zag. Ik wilde hem niet kwetsen door eerlijk te zijn, en nu had ik hem EN aan het lijntje gehouden EN gekwetst EN mezelf een hoop slapelozen nachten bezorgd.
Dus het kan ook nog zijn dat het een neuroot is die een gedachtenkronkel heeft zoals ik
ik stel voor dat je weer in het holletje van kasta kruipt. Ga wat doen met je leven.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 20:57 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Sodestraal even op met je debiele posts, aangezien je op elke opmerking van mij moet reageren.
Ga terug naar je kneuzenkliekje, of open er een topic over.
Blijkbaar heefr DePresident hulpkneuzen ingeroepen in de strijd tegen Xebro. Geloof me, dat verlies je al bij voorbaat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |