Lekkere glitchquote:Op woensdag 27 oktober 2004 02:54 schreef Alessandro het volgende:
http://www.hydrogenelf.com/slack2116/swim2.wmv
http://www.hydrogenelf.com/slack2116/glitchtochase.wmv
nog meer filmpjes van iemand die hem al heeft
Wat had je verwacht dan?quote:Op woensdag 27 oktober 2004 09:12 schreef smash789 het volgende:
Voor de grapjas van het vorige deel nog:
Ja, ik heb wel de review gelezen en ja ik heb alle filmpjes gezien.
Door de hype die is ontstaan kan het spel alleen maar tegenvallen, want wat ik in de filmpjes heb gezien is echt gewoon slecht. Veel minder dan ik had verwacht.
Dat er behoorlijk wat verbeterd was sinds 2-3 jaar / Vice City. Maar aan de filmpjes te zien is bijna niks verbeterd.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 09:26 schreef pmponer het volgende:
[..]
Wat had je verwacht dan?
Yeah right.. Laat ik je dit vertellen ik heb bij een kennis al het een en ander van het spel gezien en ook al gespeeld er zit zeker WEL verschil in mbt Vice. Ik zou als ik jou was het eerst een uurtje spelen en dan een conclusie trekken.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 09:32 schreef smash789 het volgende:
[..]
Dat er behoorlijk wat verbeterd was sinds 2-3 jaar / Vice City. Maar aan de filmpjes te zien is bijna niks verbeterd.
Lekker hypocrietquote:Op woensdag 27 oktober 2004 09:40 schreef pmponer het volgende:
Ik zou als ik jou was het eerst een uurtje spelen en dan een conclusie trekken.
Het is gewoon het beste spel van 2004 PUNT.
Met een apparaaut dat in al die jaren hetzelfde is gebleven vind ik toch dat er een lijn van verbeteringen is te ontdekken van GTA3 > Vice > San Andreas.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 09:41 schreef smash789 het volgende:
Onder andere, er werd beloofd dat de auto's minder arcarde-achtig zouden rijden.
Ik had ook verwacht dat het geluid beter zou zijn, dat is nu ronduit slecht.
Alle NPC's zien er hetzelfde uit... Ook heel erg lame en a la 1998.
En als je de AI ziet, die is nog steeds om te huilen. (Auto's die zomaar zonder reden op volle snelheid tegen muren aanrijden)
En dan die glitches die je al veel ziet in de weinige gameplay die we tot nu toe hebben gezien.
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 09:53 schreef Gstyles het volgende:
Geen gezeur gewoon kopen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |