Het maakt trouwens niks uit of je over de finish bent als die halve minuut voorbij is (gaat in als je tegenstanders gefinished zijn). De score die je dan bij elkaar hebt gedrift telt gewoon.quote:Op zaterdag 13 november 2004 19:56 schreef Komakie het volgende:
Daarnaast vind ik het een beetje onzinnig dat er auto's meerijden in de driftmodus.
Hoewel je nu wel gedwongen wordt om binnen een bepaalde tijd binnen te komen en je niet er je gemakt van kunt nemen.
vetquote:Op zaterdag 13 november 2004 19:58 schreef Boink het volgende:
[..]
Druk je scroll wiel es in en dan met je muis ronddraaien![]()
Huh? je originele auto kan toch niet zomaar weg zijn? ik had precies hetzelfde maar kon in Garage wel switchen. Probeer ff..quote:Op zaterdag 13 november 2004 23:32 schreef Komakie het volgende:
[..]
vet
thnx, beetje onlogische knop maar goed het werkt
ik heb alleen iets stoms gedaan. Ik heb me uitgebouwde Honda Civic ingeruild voor een standaard Lexus omdat ik dacht dat ik em gewoon kon selecteren en dan in me garage krijgen. Nou al opslaan gedaan en ben dus me Civic kwijt
Ben dus ergens halverwege en ben met een vrij standaard auto aan het rijden. win nog wel eens wat maar het is niet echt super... :'(
IK HEB DE OPLOSSING!quote:Op zondag 14 november 2004 02:17 schreef Visitor.Q het volgende:
Dat berichtje kreeg ik ook, na de URL races en er staat een tiburon, een hummer en 2 (dacht ik) cadillacs. Dus nu heb ik de tiburon ipv de mx-5, die heel mooi was.. Gelukkig alle performance meteen weer kunnen kopen maar hij rijdt wel een stuk minder lekker
Hopen dat ik me ouwe idd nog kan vinden, ergens. Die URL races zijn trouwens errug moeilijk, die wagens zijn allemaal veel krachtiger maar ze kunnen gelukkig minder goed bochten insturen
quote:Op zondag 14 november 2004 11:27 schreef Dark_Killah het volgende:
Hoe challenge je die oranje dingen, bij mij rijden ze altijd loeihard tegen mij aan. En veroorzaken ze een frontale botsing
M toetsquote:Op zondag 14 november 2004 12:27 schreef RAVW het volgende:
Zo hier dan even een foto van mijn bak waar ik op het moment alles onveilig mee maak.
[afbeelding]
[afbeelding]
MAar gelijk een vraagje weet iemand waar ik die NEON en zo kan halen
Want ik heb wel de melding gekregen dta ik het nu heb , maar kan dta hele ding niet vinden.
ja die staat nog niet op mijn lijst vandaar dat ik er nog niet zo heen kan rijdenquote:Op zondag 14 november 2004 12:32 schreef DutchBlood het volgende:
[..]
M toets
En dan ff met je GPS naar de Car Specialties shop.
quote:Op zondag 14 november 2004 10:37 schreef DutchBlood het volgende:
[..]
IK HEB DE OPLOSSING!
Alleen niet meer achteraf...
Je kunt in je garage parts opslaan, dus Motor packages, neon, alles.
Als je dus eerst al je parts daar op slaat, en dan een nieuwe auto koopt, kun je alle weer terug zetten.
Ik had hetzelfde probleem als jij, eerst een 206, toen een MX5 en toen een Hyundai, gevolg: weinig geld en een slome wagen.
Voor de mensen die hun Map in Explore mode al helemaal uit ontdekt hebben of zat zijn. Kun je naar de Garage gaan en daar de World map eens bekijken. Alle races staan er in stages uitgelegd en daar staan de parcours in die je afgerond hebt en ook de NIET afgeronde parcours in. Aangezien je niet alle parcours kan vinden met GPS in Explore-mode (simpelweg omdat ze gewoon niet aangegeven worden) kun je hier wel verborgen parcours terug vinden en dan kun je alsnog al je parcours afrijden.quote:Op zaterdag 13 november 2004 16:23 schreef Cool_Runner het volgende:
Ik zit denk een beetje vast. Ik zie geen races meer op mn kaart en er rijden dus ook geen andere auto's meer rond die je kunt uitdagen. Heb ook al een boel races gedaan die niet op de kaart staan.
Hier t bewijs:
[afbeelding]
Wanneer kan ik nou verder?
Met een Geforce 4MX480 kun je alles al erg hoog zetten en ziet het er mooi uit, een 9600pro zal wel geen problemen gevenquote:Op zondag 14 november 2004 13:12 schreef Dos37 het volgende:
Hoe is de kwaliteit van het beeld goed of valt het tegen is het goed te spelen met een 9600pro
Kan prima, zit een 9600 PRO in mijn 2e pc en draait supersoepelquote:Op zondag 14 november 2004 13:12 schreef Dos37 het volgende:
Hoe is de kwaliteit van het beeld goed of valt het tegen is het goed te spelen met een 9600pro
k alleen ik heb nou zwart beeld maarja ik denk dat ik wel weet hoe dat komtquote:Op zondag 14 november 2004 15:20 schreef BLADEZZ het volgende:
[..]
Kan prima, zit een 9600 PRO in mijn 2e pc en draait supersoepel
quote:Op zondag 14 november 2004 10:37 schreef DutchBlood het volgende:
[..]
IK HEB DE OPLOSSING!
Alleen niet meer achteraf...
Je kunt in je garage parts opslaan, dus Motor packages, neon, alles.
Als je dus eerst al je parts daar op slaat, en dan een nieuwe auto koopt, kun je alle weer terug zetten.
Ik had hetzelfde probleem als jij, eerst een 206, toen een MX5 en toen een Hyundai, gevolg: weinig geld en een slome wagen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |