No way. Wordt van Fache niet gezegd dat hij de bijnaam "De Stier" heeft, of iets dergelijks? Dan heb je een kleine gezette Fransman nodig met een stevige nek die uit zijn neus kan briesenquote:
Ja, klassieker. De eerste die opperde dat Jezus een relatie had met Maria Magdalena en niet is is gestorven aan het kruis. Als ik me goed kan herinneren vertelden ze daarin dat hij was uitgeweken naar Frankrijk?quote:Op zondag 6 februari 2005 18:55 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Heilge Bloed en de Heilige Graal
Iemand dit boek al gelezen?
Als je het er niet mee eens bent moet je denk ik even langs gaan bij Ron Howard; Jean Reno is namelijk al gecast.quote:Op maandag 31 januari 2005 14:34 schreef Leshy het volgende:
[..]
No way. Wordt van Fache niet gezegd dat hij de bijnaam "De Stier" heeft, of iets dergelijks? Dan heb je een kleine gezette Fransman nodig met een stevige nek die uit zijn neus kan briesen
In het boek vroeg ik me de hele tijd af wat dan dat "weerzinwekkende" was. Minstens copulatie met een kip, geit of iets dergelijks. Of een kind!quote:Op zondag 6 februari 2005 21:21 schreef brambor het volgende:
Ik denk het feit dat iemand 10 jaar lang niet meer met opa wil praten, alleen vanwege opa's plezierige bezigheden (om het eufemistisch uit te drukken), zal in de film nog belachelijker overkomen volgens mij![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Haha, inderdaad. Ik vond de reactie van Sophie ook zwaar overdreven. Voor zoiets laat je toch geen geweldige opa schieten, eentje die je hartstikke leuke jeugd gegeven heeft! En ze was al in de twintig toe ze dat ritueel zag, dus zo onschuldig was ze zelf ook niet meer, lijkt me.quote:Op maandag 7 februari 2005 00:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
In het boek vroeg ik me de hele tijd af wat dan dat "weerzinwekkende" was. Minstens copulatie met een kip, geit of iets dergelijks. Of een kind!
Misschien heb ik het fout hoor, maar hieruit lijkt het alsof je denkt dat die acteur zo heet, maar zo heet zijn personage, het is nl. Jean Reno.......quote:Op maandag 7 februari 2005 00:18 schreef Killer_Mom het volgende:
Bezu Fache!, hij is echt goed, misschien, zeker weten tegenover Tom Hanks,
Misschien kun je dit even tussen spoilertags voor de mensen die het boek nog niet gelezen hebben? Ja, die moeten er ook nog ergens zijn. Schijnt.quote:Op zondag 6 februari 2005 21:21 schreef brambor het volgende:
Ik denk het feit dat [..] zal in de film nog belachelijker overkomen volgens mij![]()
Net zoals [..]
gewoon doorlezen, mijn schoonzus is ook halverwegen t boek, en ze vindt t ook spannend.quote:Op maandag 14 februari 2005 00:16 schreef Faxie het volgende:
Ik ben zelf nu bij bladzijde 150, en het bevalt heel goed. Alleen nu k dit topic gelezen heb ga ik me toch wel afvragen wat nu eigenlijk de feiten en wat nu eigenlijk de fictie is in het verhaal. Dat word dus dat feiten/fictie-boek kopenWant ik stoor me er nu al een beetje aan dat ik misschien fictie als feiten aanneem
Je moet het boek ook lezen als mooie ficie, en niet als een geschiedenisboek (want daar is het ook niet voor bedoeld)quote:Op maandag 14 februari 2005 00:16 schreef Faxie het volgende:
Ik ben zelf nu bij bladzijde 150, en het bevalt heel goed. Alleen nu k dit topic gelezen heb ga ik me toch wel afvragen wat nu eigenlijk de feiten en wat nu eigenlijk de fictie is in het verhaal. Dat word dus dat feiten/fictie-boek kopenWant ik stoor me er nu al een beetje aan dat ik misschien fictie als feiten aanneem
Dat vind ik nu juist een van de weinige sterke punten aan 't verhaal. Dat je niet weet wat er nu wel en niet op feiten gebaseerd is.quote:Op maandag 14 februari 2005 00:16 schreef Faxie het volgende:
Rare keuze voor die acteur als Bezu Fache, deze had mss beter Opa kunnen spelen???quote:Op zondag 6 februari 2005 20:18 schreef Tokay het volgende:
De hoofdrolspelers.
[afbeelding]
Robert Langdon
[afbeelding]
Sophie Neveu
[afbeelding]
Bezu Fache
Da tweet ik, maar ik bedoelde qua lengte en breedtequote:Op dinsdag 15 februari 2005 17:11 schreef Dalai_Lama het volgende:
Jean Reno ís een groot acteur!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |