abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † maandag 10 september 2001 @ 00:10:57 #1
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1598010
Gebruik dit topic svp alleen voor de streamverslagen!

Vragen, opmerkingen en commentaar graag in het commentaar-topic: Commentaren op de streamverslagen, deel 1
Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar.

Vervolg op: Streamverslagen 9 september 2001, deel 2

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_1598070
Gert-Jan vertelt het sprookje van het meisje met de zwavelstokjes. Hij doet dit echter op zo monotoon dat ik mij ernstig afvraag of Andries het zo nog lang vol zal houden
  † In Memoriam † maandag 10 september 2001 @ 00:33:22 #3
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1598193
00:30 uur
Gezellig geklep over ditjes & datjes. Vooral over hun deelname aan BB en hoe bijzonder dat is. Gert-Jan: "Hoeveel duizenden mensen zitten hier nu niet?". Het lijkt hun nog gemener als ze wel de rijke kant kunnen horen maar niet zien. Diane: "Maar nu zie je ook niet alles".
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
  † In Memoriam † maandag 10 september 2001 @ 00:38:29 #4
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1598226
00:35 uur
Gert-Jan reutelt vrolijk verder. Niet echt een verhaal om bij wakker te blijven. Hij vertelt over een film. Aldrico: "One flew over the cuckoo's nest? wie heeft dat geschreven? Selinger?". Gert-Jan: "Nee, dat geloof ik niet".

Gert-Jan orakelt verder over panklaar consumeren en McDonalds-achtige films. Hij wil weer hout gaan hakken. Aldrico: "Als ik maar niks hoef te zeggen". Andries: "Jullie moeten gaan slapen, hoor". Voor Diane kennelijk reden om maar weer wat te gaan zingen. Ze wil muziek. Andries heeft liever een videoband: "Muziek, daar val ik van in slaap".

maandag 10 september 2001 @ 00:41:16 #5
1377 jjanet
big mother is watching you too
pi_1598246
Andries ziet er niet meer zo fris uit, gert-jan vertelt een verhaal over 'one flew over the cuckoo's nest'.

Andries: "Wie heeft dat geschreven? J.D. Salinger?"
Gert-jan: "Weet ik niet, 't is een film"
Andries wil een fillempie kijken, van muziek valt hij in slaap.

Gert-jan gaat hout hakken.

diane: "Nou, wat kan ik voor je betekenen?"
Andries: "Hollow man, dat lijkt me wel wat"
Diane: "En dat is"
Andries: "Een fillempie"
Diane: "Oh"

Andries begint zwaar te ademen, diane loopt weg... stilte. En ik ontvang maar 1 stream grrrrrmmmbl

† In Memoriam † maandag 10 september 2001 @ 00:49:23 #6
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1598302
00:50 uur
Ze gaan nu gezamelijk het Fabeltjeslied zingen. En Oebele. Diane: "Ken je de Bereboot?". Hop, en daar gaat ze weer.

Reden genoeg om voor vannacht af te haken, sterkte voor wie dit volhoudt.

maandag 10 september 2001 @ 00:51:08 #7
1377 jjanet
pi_1598312
Diane zingt haar hele repertoire... bereboot, titatovenaar sesamstraat, q en q, oebele

"als je het vervelend vindt dat ik dit doe, moet je het zeggen, want ik doe het namelijk voor jou"

Andries: "nee hoor, ik dacht al dat je dat ging zeggen"

en verder barbapappa, 'jij en ik hebben elkaar weer gevonden' pffff

maandag 10 september 2001 @ 00:57:58 #8
1377 jjanet
pi_1598340
diane zingt tekstvast alles op verzoek van flipper tot bassie en adriaan en suske en wiske. (ik geef geen commentaar)

Andries vindt het geweldig. Fleurt wat op.

"Je kent echt alles, als ik acht was, dan was jij 15/16?"

over naar transformers "transformers!", Diane kent alle kinderdingen.

Andries gaat even een luchtje scheppen. Diane:"ok, bedenk je er nog een paar voor me?" "He , ik weet er nog 1, hm hm...'Gargamel'... de smurfen"

Andries gaat naar buiten

maandag 10 september 2001 @ 01:10:38 #9
1377 jjanet
pi_1598405
Andries is buiten

gertjan en aldrico en diane zingen vrolijk verder. diane vraagt naar de freggles. Enige kinderding dat ze niet kent.

Aldrico heeft het over Marco Boshard, dat hij zo leuk Jos Brink nadoet.Diane zingt Majaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. Andries:" Ohja, daar heb ik nog stripboekjes van"

Ernie en bert- imitatie van Aldrico. Diane: "Je lijkt op Bill Cosby".

Imitaties gaan door. Aldrico "ja, ik ben daar heel goed in"

maandag 10 september 2001 @ 01:18:50 #10
1377 jjanet
pi_1598437
Diane zingt: "Non, je ne regrette rien".

Ik wel, hou ermee op, sterkte voor opvolgers in de nacht!

maandag 10 september 2001 @ 01:37:50 #11
15522 Katie
Hieperdepiep
pi_1598525
Het afgelopen half uur is er alleen maar Hints gespeeld in verschillende varianten.
Door Andries, Aldrico en Diane.

Kelly is geloof ik ook nog wakker, maar is met deze camera stand niet te zien en ze heeft ook al heel lang niets gezegd.

Af en toe (lees vaak) wordt er ook nog bij gezongen

Hoorde geloof ik ook Frenk net even.

bekijkt het van de andere kant
  maandag 10 september 2001 @ 01:41:40 #12
15522 Katie
Hieperdepiep
pi_1598539
Aldrico en Andries hebben nu een gesprek.
Dingen die hij beloofd had niet te zeggen en toch al heeft gezegd. Bijvoorbeeld namen van vrienden.
Dat spookt de hele tijd door zijn hoofd.

He, beelden van Kelly die gaat slapen in de slaapkamer. Gesprek tussen haar en GJ dat ze morgen waarschijnlijk weer in de luxe kamer slapen en hoe ze het de volgende keer gaan aanpakken. Meer kleren aandoen enzo. Want ze vindt het toch wel koud.
GJ voelt zich verplicht met haar te praten, maar van Kelly hoeft dat niet en hoeft hij zich niet verplicht te voelen.
Na 2 min. gaat ze toch weer zelf praten. Dat ze het grappig vind dat ze als ze naar gesprekken luistert vaak het woordje 'ik' hoort
Ze denkt dat het lang duurt voordat iedereen haar kent omdat ze erg op haar woorden let en GJ zegt dat hij zich eerst meer op zijn gemak moet voelen.

Op de achtergrond hoor je gemurmel van de woonkamer, maar geen geluid of beeld nee.

Iemand ligt er op tafel volgens Aldrico. Kelly en GJ moeten gaan kijken van hem. Het moet Frenk zijn. Hij vertikt het om in het stro te gaan liggen. Volgens mij gaan ze niet kijken. Het is inderdaad Frenk en hij zit op een stoel en ligt met zijn hoofd op een kussen op tafel en een deken om hem heen.

beeld van de woonkamer, geluid van de slaapkamer

1.55 uur
Andries ziet er erg moe uit en wrijft continu door zijn ogen
Frenk is weer wakker en zegt dat Diane zo mag gaan slapen.

2.00 uur
Andries zegt dat hij weer straks weer gaat douchen en koffiezetten.
Ze vragen zich af waarom ze de batterijen niet hoefden te verwisselen.
En dat het plafond van stof is, merken ze op.

Frenk zit buiten weer te zeuren dat zij het moeilijker hebben dan Andries. Hij heeft alles wat hij wil, hij ken eten, drinken, douchen.
Aldrico is het niet met hem eens.
Volgens Frenk is het een contraverse (daar zijn ze allebei even stil van

[Dit bericht is gewijzigd door Katie op 10-09-2001 02:01]

maandag 10 september 2001 @ 02:08:27 #13
15522 Katie
Hieperdepiep
pi_1598623
Mannenpraat (let op geen geroddel, maar gewoon mannenpraat volgens Al en Frenk) over Kelly.

Dit gaat weer nergens heen door Frenk. Niet te begrijpen ook al vraagt hij telkens begrijp je wat ik bedoel.

2.10 Ineens moeten de batterijen gewisseld worden. (BB waarschijnlijk op een idee gebracht door Andries)

maandag 10 september 2001 @ 02:17:10 #14
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_1598649
Kelly is eerder gaan slapen.
Ze ligt naast Gert-Jan.
Weinig nieuws daar....

Aldrico en Frank gaan buiten zitten. Frank zegt dat hij Diane de gangmaakster vindt van iedereen, en dat zij ook sexy is.
Aldrico verhaald dat hij dat niet zoi heeft.
Aldrico : Op de academie moest ik vaak vrouwen beethouden om bepaalde plaatsen, en dat deed me niets.
Frank : Als ik Diane naakt zou zien ook niet hoor. " Ik hou van spelen".
Dan begint Frank over Kelly, maar Aldrico valt Frank in de rede door te zeggen niet over de anderen te willen praten.
Frank stamelt om te zeggen dat dit niet roddelen is.

TUUT TUUT : "Willen alle bewoners hun batterijen wisselen ?"
En dat om 02.08 u. in de nacht.

Nee, Diane gaat weer zingen....

Het komt goed.... En anders maar niet.
  maandag 10 september 2001 @ 02:31:00 #15
15522 Katie
Hieperdepiep
pi_1598676
Volgens de bewoners wordt er nu iets getest door BB. Er verandert iets aan de lichtval als mensen/Andries beweegt. Is niet te zien op de stream.

Aldrico heeft uitslag op zijn hoofd. Hij denkt dat het komt doordat verschillende mensen zijn pet hebben gedragen, door de zuurtegraad.

2.33 uur
Andries moet naar de dagboekkamer komen

Ondertussen babbelen Aldrico en Diane Frank bij over wat er is gebeurd toen hij sliep en over negermoppen. Het ellenlange verhaal van Aldrico wordt door Diane beeindigd met "Je had er bij moeten zijn"

Diane wil weten dat het allemaal o.k. is voordat ze gaat slapen. Ze vraagt zich af waarom het gesprek zo lang duurt. (ik ook!) Ze gaat nu toch slapen. Ze krijgt nog een door Aldrico zelfverzonnen liedje mee ook.

GJ en Kelly zijn nu ook wakker en vragen zich in de slaapkamer ook af wat er gebeurt met Andries in de DBk.

2.47
Nog steeds geen nieuws van Andries. Aldrico en Frenk hebben het over een sleutel waarmee ze de tuindeur op slot kunnen doen.
Aldrico vraagt of de camera naar links wil gaan als er een vrouw achter zit en naar rechts als er een man achterzit. Er wordt niet gereageerd.
Aldrico heeft geleerd dat hij niet in een commune wil wonen of in een studentenhuis. Frenk beaamt dit.

2.52
Nog steeds geen nieuws van Andries.
Frank mist de muziek het ergste. Kelly is nu ook wakker. En Frank vraagt of ze gaan beesten en daarna of ze gaan feesten.
Nu gaat het over de Dries in de DBk. Nu over nieuw nummer van Michael Jackson en Kelly heeft het al gehoord.
Het valt Frank op dat niemand chagerijnig is.

Aldrico wil Kelly iets zeggen, over dat ze mensen na doet, maar hij wil het pas over 2 maanden zeggen. Kelly zegt maar dat kan nu toch ook wel. Aldrico zegt dat hij het nu... nog niet onder woorden kan brengen

[Dit bericht is gewijzigd door Katie op 10-09-2001 02:58]

maandag 10 september 2001 @ 02:59:27 #16
15522 Katie
Hieperdepiep
pi_1598820
3.00
Nog steeds geen nieuws van Andries

Gesprek over wie wie arrogant vindt en wie wie juist niet enzovoorts en hoe het komt natuurlijk.

Aldrico kijkt voor het eerst naar het gezicht van iemand en niet naar het hart(zie niet wie hij aankijkt), maar naar het gezicht zoals in een discotheek (?). En dan weer over zichzelf dat hij nu inziet dat hij wel iets vrouwelijks heeft.

maandag 10 september 2001 @ 03:05:34 #17
15522 Katie
Hieperdepiep
pi_1598846
3.06

Andries is terug. Hij moest alleen een praatje maken. Hij zegt niet waarover, volgens Frank m.a.w. prive, om te kijken hoe het met 'm gaat.
Gelukkig is er net iemand heel veel herrie aan het maken in de keuken, dus is het slecht te verstaan.

Kelly mag van Frenk niet zo veel herrie maken, er liggen nog mensen te slapen.

Andries en Frenk zijn binnen en Andries heeft het koud.
Kelly en Aldrico zijn buiten. Kelly maakt zich druk dat zij nog niet opgeroepen is naar de DBk. Aldrico zegt dat het wel goed komt. En dat de stem een bandje is. Kelly gaat een sjekkie halen binnen.
Bij terugkomst buiten gesprek over modellenwerk. Aldrico vraagt zich af of Kelly's stem altijd al zo is geweest. Ja zegt Kelly.
Hij gaat nu proberen te verwoorden wat ie straks al wilde zeggen.
Vraag van Aldrico nu aan Kelly: Wat zijn de minpunten van een vrouw? (Omdat hij toen hij vroeg wat zijn de minpunten van modellenwerk zij vroeg: Van modellenwerk of van vrouw zijn?)
Kelly keihard: ongesteld zijn.

Hij vraagt ook aan haar waarom ze zo zenuwachtig is: "Ben je zo of is het deze situatie?"

He, nu gaat het gesprek weer over wonen in een commune .

[Dit bericht is gewijzigd door Katie op 10-09-2001 03:16]

maandag 10 september 2001 @ 03:30:36 #18
1377 jjanet
pi_1598907
Kelly : "ik doe dit gewoon omdat... uh... ik hou van gekke dingen"

Aldrico zegt dat hij het wel prettig vindt om alleen te zijn. Het gaan hem niet om de aandacht. Dat gelooft kelly niet.

Aldrico: "ik doe het niet voor de aandacht" :0

maandag 10 september 2001 @ 03:37:51 #19
1377 jjanet
pi_1598917
Aldrico en kelly nog steeds buiten...

aldrico:"ik hoef geen aandacht, maar ik mis 1 ding wel en dat is Aldrico, ik hoop op vrolijkheid... ik ga geen produkt worden van wat u wil, ik wil aldrico blijven.... als ik alleen ben, het is jammer dat er cameras zijn, ben ik mezelf"

kelly:" het is jammer dat wordt gedacht dat jij dit doet om bekend te worden omdat je zo goed kan dansen"

aldrico:" ik mis natuurlijk de mensen om me heen waarvan ik hou... nee... die mis ik nog niet"

kelly:" ja lekker..."

Aldrico:" ja fijn gesprek is dit"

kelly :" ja ik ben 21, maar ik heb veel kennissen van rond de veertig, vin ik lekker.... ik ben een stier"

Aldrico: "het is leuk zo met je te praten... je bent een meisje of een jongen of wat dan ook,maar dan toch van die gemeeschappelijke dingen"

Kelly gaat slapen, ik ook.

maandag 10 september 2001 @ 03:41:06 #20
15522 Katie
Hieperdepiep
pi_1598922
3.40
Kelly vraagt of Aldrico met haar wil praten terwijl zij op de wc zit. Dan vergeet ze hoe vies het is.
Frenk komt ook buiten.
Kelly is kapot (en gaat kennelijk naar binnen)
Frenk en Aldrico hebben het over hun stoelgang geloof ik. En over dat Aldrico vindt dat Frenk snel zijn conclusies trekt. Frenk heeft het over: 'je denkt dat het je zoon is en dan blijkt dat niet zo te zijn.'
Aldrico zegt dat hij nu wil dat ze eerst het andere gesprek afmaken, anders begrijpt hij Frenk niet meer

Geen woord of beeld van Andries de laatste tijd.

Frenk wil dat ze naar binnen gaan om Andries gezelschap te houden, dat is hun doel. Volgens Aldrico hoeft dat niet en geeft Andries het zelf wel aan als er met hem gepraat moet worden om wakker te blijven.
Ze blijven dus buiten en gaan terug naar het conclusie trekken.
Frenk: Ik heb van iedereen een vooroordeel

En om 3.51
Frenk: Ze kennen beter over je lullen dan van je profiteren

Kelly is nog wakker en ik hoor Andries (dus die is ook nog wakker)
Er gaat een piep af in de woonkamer. Andries doet gewoon zijn oren dicht. Het houdt vanzelf weer op en gaat weer aan. Even hiervoor hebben ze het over een oven en van Frenk moet de afzuiger op maximaal. (zal dus wel de brandmelder zijn)

Ondertussen geeft Aldrico Kelly ontspannende danstips die zijn kijk op het leven verwoorden. En Kelly vindt het heeeeel interessant (ja echt). Iedereen is uniek en bijzonder en Kelly leert van iedereen en van Frenk hele andere dingen zoals, sjek roken en hout zagen.

[Dit bericht is gewijzigd door Katie op 10-09-2001 03:56]

maandag 10 september 2001 @ 04:06:25 #21
15522 Katie
Hieperdepiep
pi_1598948
Kelly gaat slapen.

En het ruikt verbrand (niet aangebrand) in het huis. Volgens Aldrico alsof er iemand aan het bakken is.

Ik zie nu dat dat ook klopt, er ligt een brood in de oven bij Andries. Die loopt rond met een kopje koffie in de keuken.

Aldrico en Frenk hebben weer een gesprek langs elkaar heen over houdingen en pedagogen van het lichaam.

4.19
Heb gemist waar het gesprek precies over gaat, maar om de een of andere reden is Andries er ook bij betrokken en het gaat nu over langs elkaar heen praten.
Over het woord 'plek' geloof ik.
En Andries heeft er volgens Frenk voor geleerd dus die kan het weten. Zijn woordenschat is anders dan de zijne (Frenk en Aldrico).
Aldrico is er op zoek naar wat Frenk erbij voelt en bedenkt bij wat hij zegt maar daar komen we van de week wel op zegt Al. Dus dat schuiven we door naar agendapunt 6.
Ze lachen alle drie. Het is dus toch een luchtig gesprek.

4.30
Volgens Frenk komt het door geografische (dat woord gebruikte hij niet) verschillen. Dat Andries uit Friesland komt, hij begrijpt Frenk. Bij Aldrico is de woordenschat anders.
Volgens Frank moet Alderico een update hebben van zijn harddisk. Want zo is het vermoeiend. Het zal misschien het leeftijdssverschil zijn.
Frank probeerde wel anticiperen te zeggen. (Lukte overigens niet)

Volgens Andries is de uitleg van Aldrico voornamelijk lang en gaat hij niet recht door zee. En Andries vindt dat wel leuk en niet vermoeiend
Frank zegt dat Andries intelligenter is en het daarom beter kan verwoorden. Die uitspraak stoort Aldrico weer. Je mag daar niet bij nadenken (dat verklaart een hoop!).

4.35
Frank vindt het mooi dat Andries en GJ hele mooie woorden gebruiken. En Frank zoekt dan op zijn harde schijf en: 'dat woord komt dan niet bij mij voor.
Hetzelfde als hij (Andries) mij elke keer rectificeert.
Ik maak veel taalfouten maar de boodschap komt wel over.'
En als ik daar veel over moet denken moet ik de hele tijd op mijn tenen lopen (doet dat voor).

Aldrico heeft het erover dat hij naar de DBk is geweest om met de psychologe te praten over zijn langdradige stofferigheid. (Ik heb dit niet gezien.)
Hij denkt er te veel aan dat het een t.v.programma is. Het programma vindt hij geil. Dit is voor het eerst dat hij dat woord gebruikt en het betekent bij hem: het streelt mijn geest.

Aldrico gaat nog niet mee naar buiten een sigaretje roken met Frank want hij moet nog even verwerken wat Andries tegen hem zei. Andries weet niet meer wat dat was en vraagt ernaar.
Weer volgt hetzelfde verhaal als hierboven.

[Dit bericht is gewijzigd door Katie op 10-09-2001 05:17]

maandag 10 september 2001 @ 04:47:25 #22
15522 Katie
Hieperdepiep
pi_1598971
Men gaat buiten roken - Andries gaat niet roken, wel naar buiten.

Aldrico vindt het wel heftig BB, hij vindt dat er in BB nog nooit zulke moeilijke gesprekken gevoerd zijn. En of dit uitgezonden wordt.

Andries: Denk je dat dit voor de mensen dan interessante gesprekken zijn?

Uit het gesprek blijkt dat Diane vandaag gehuild heeft.

4.55
Ik hoor nu geloof ik ook GJ, hij heeft zin in koffie en monotoont rustig door alsof hij niet weg is geweest.

En Andries gaat even naar de wc.

5.05
Aldrico: Ik ben anders dan 95% van de mensen. Ik ben een danser en die zien mensen in het dagelijks leven niet.
GJ: Ik word een ouwe nicht (?) ik heb last van mijn ruggegraat en ik heb koffie nodig om wakker te worden. Je leert mensen kennen doordat je door mensen geintroduceerd wordt, dus ik zou misschien niet zo snel met jou in contact komen. Manier van communiceren waar je je lekker bij voelt.

Het gaat weer langs elkaar heen van de hak op de tak.

Frank heeft heel veel kennissen en maar een handjevol vrienden.

5.20
Ze hebben een lijstje moeten maken met personen (familie enzo) waarvan ze willen weten of ze overlijden/iets overkomen tijdens de tijd in het huis. Aldrico vraagt of Andries al weet voor wie van het lijstje hij naar huis gaat als ze overlijden en voor wie niet.
Andries wil daar niet over praten. Hij vindt dat geen onderwerp, maar Aldrico mag het van hem wel vertellen als hij dat wil.
ALdrico wil wel natuurlijk en vertelt dat hij keuzes moet maken en pauzeert halverwege even om (dat legt hij ook heel gevoelig uit) te bedenken of hij moet verwoorden wat zijn motivatie is of niet. En daarna gaat hij dus verder.

Frank is overigens een brood aan het maken in de keuken met GJ want die is niet meer buiten.

Aldrico is inmiddels bij de bijbel aangekomen buiten. En Andries is niet zo bijbelonderlegd zegt hij en hij wil niet over het onderwerp nadenken (van het lijstje) omdat het niet aan de orde is.

Het gaat nu om de vraagstelling. Wat je daar mee wilt bereiken. (Om het antwoord toch?) En daar een hele oratie over.

[Dit bericht is gewijzigd door Katie op 10-09-2001 05:29]

maandag 10 september 2001 @ 05:26:03 #23
15522 Katie
Hieperdepiep
pi_1598988
Aldrico: Het is een kwestie van neerzetten en er bij blijven want soms haalden ze (vorige BB??) het eruit en dan was het van binnen nog zacht.
GJ mag van Frank het brood in de oven zetten. GJ wil dat wel doen, maar heeft expertise nodig. Hij wil straks niet horen dat hij het brood verkut heeft.

Beeld in de tuin, geen geluid.

Nu weer wel geluid binnen. Ze hebben de boter weggegooid en die hebben ze nu nodig voor het brood. GJ gaat kijken of hij de vuilniszak er uit kan vissen (hebben ze al door het luik gedonderd)
Frenk gaat toch niet uit de vuilniszak eten???

GJ: KUT, maar het zakje is weer uit het luik gehaald. Hij staat er nu in te graaien (onder luid gehijg-waarom?) Hij heeft de boter er uitgehaald en loopt er mee naar binnen.

En weer praat Aldrico over de aanpassingen die hij maakt in gesprekken met andere bewoners qua taalgebruik.
Nu zitten er weer mensen op zijn lippen en is hij weer vergeten wat hij moet vertellen over de boter. En hij denkt aan zijn tante die altijd praat als ze aan het bakken is.

Volgens GJ (die komt van buiten) en zegt dat dat brood niet in de oven past en dat er bolletjes gemaakt moeten worden. De bolletjes moeten op de asplaat.
Volgens Aldrico gaat het weer te snel qua taalgebruik en er volgt weer een uitgebreide uitleg. Frank en GJ praten er over heen.

5.43
Andries al een tijdje niet gezien of gehoord.

...En over het geboortedorp van Aldrico... en toch maar niet... respecteren van privacy... en over het brood... (begrijp ik het nou goed dat het recept van het brood van de tante van Aldrico uit de tropen - ze moeten het afdekken met plastic maar volgens Aldrico hoeft dat alleen als je in de tropen bent )

5.56
Andries is kennelijk nog wakker want hij zet thee. GJ vraagt niet of het verstandiger is om koffie te drinken.
Verstandiger wel antwoordt Andries maar het komt 'm zijn neus uit. GJ vindt het knap dat hij gewoon fruit eet. Zo moet het vindt hij.

6.00
Een rustig gesprek tussen GJ en Andries over bioritmes. Even rust.
Aldrico en Frank zijn kennelijk buiten bij het brood.
GJ vraagt zich af of Andries van BB wel de tijd krijgt om een beetje te herstellen. En Andries mag geloof ik van hem de 1000 besteden omdat hij heeft gewonnen. Het is dat zijn feessie. Maar hij weet natuurlijk niet hoe de anderen daar over denken.
GJ en Andries zitten nu samen bij het hek.
GJ vertelt Andries net dat hij de boter uit de emmer heeft gevist. En er zat een kledder witte bonen op (die volgens hem al een hele tijd buiten heeft gestaan) en hij denkt nu ach ja. Dat had hij een paar dagen geleden niet gedacht.
GJ wil straks wel gaan douchen, hij heeft wel zijn handen gewassen, maar hij vindt het niet fris.

[Dit bericht is gewijzigd door Katie op 10-09-2001 06:01]

maandag 10 september 2001 @ 06:06:55 #24
15522 Katie
Hieperdepiep
pi_1598998
Andries heeft een beestje dat aan een spons vast heeft gezeten, een nijlpaard. Heeft ie van een vriendin gekregen. GJ maakt het allemaal niet uit, zolang Andries maar wakker blijft.
Zodra hij stemmetjes na gaat doen mag hij GJ erover aanspreken.

Andries had een dipje in de douche daarstraks (kennelijk heeft hij gedoucht)

Het gaat nu weer over indivuele battles en wat de mensen in Spanje daar mee gaan doen. Een portfolio waar alles in komt volgens GJ.

O God, we zijn weer in de tuin bij Frenk en Aldrico.
Gewichtig geouwehoer over het brood.
Frenk: Nu hebben WIJ een brood gemaakt, nu moeten de anderen het ook doen.
Aldrico: Waarom zouden we dit risico nemen als dit brood goed lukt? Enzo... Jij bent een ongeduldig typ.

6.24
Er komt een behoorlijk zwart brood uit de oven. Het moet nog dertig tellen volgens Aldrico. Het is namelijk geen normale Tropensituatie en volkorenbrood is altijd moeilijker.

6.31
Frenk wil de rest zo wakker gaan maken, Aldrico wil dat ze zelf wakker worden.
Frenk doet toch wat 'ie zelf wil en is zo te horen in de slaapkamer. Ik hoor geloof ik Kelly mompelen.

Stream op de tuin en daar is niemand. Nu ook ineens geen geluid meer Althans geluid uit de tuin, hoor heel ver nog gedempte stemmen.

6.36
Er is weer geluid en we zijn weer in de woonkamer in het slop.
Het geluid maakt niks uit want Aldrico praat Papiemento of Spaans ofzo, dus alweer niks van te begrijpen.
Hoor nu ook vrouwenstem en zie nu Diane.
Dries zegt dat het nu wel zwaar wordt, maar dat hij eventjes moet lopen, dan gaat het wel weer.

6.42
O God, Aldrico brabbelt onverstoorbaar onverstaanbaar door en Diane gaat ook nog zingen.

6.51
De geschiedenis van Curacao op zijn Aldrikoos. Klopt misschien allemaal wel, maar is heel

Frenk maakt zich zorgen om het brood en dat Aldrico hem Franka noemt.
Diane gaat zich wassen.
Frenk zegt dat ze hun vuile was mee moeten nemen naar het rijke gedeelte. Volgens de rest mag dat niet. Frank is het daar mee eens.

6.58
Aldrico vertelt iets over sexuele voorlichting en dat hij daarna gewoon dansles geeft. Is moeilijk te verstaan. (En de stream sta na 3 kwartier niet meer op de buik van GJ maar op een kist in de hoek van het slop )

7.07
Gesprek tussen Aldrico en Andries/GJ over onderwijs en dingen die in het slop hadden moeten liggen

Ik stop ermee, ga slapen, hoop dat iemand het overneemt.

[Dit bericht is gewijzigd door Katie op 10-09-2001 07:07]

pi_1599056
diaan is koffie/thee aan het zetten. Andries is nog steeds wakker. Frank en Aldrico praten.

Frank is bezig zijn liefde te verklaren aan Diane.

Hij heeft het over opwinding en verantwoordelijkheid

muziek, m'n lust en mijn leven
  † In Memoriam † maandag 10 september 2001 @ 07:39:37 #26
10813 Gboy27
*Stripfiguur*
pi_1599065
7.35 uur

Ferry (sorry Kelly ) wordt net wakker en loopt de tuin in. Ze wordt uitbundig begroet. Frank en Gert-Jan hebben het laatste uur brood gebakken en gekeuveld over ditjes en datjes... Diane is sinds een half uurtje wakker en heeft al 2 keer gezongen... En Andries is ook nog steeds wakker!!! Way to go dude! (Nog 6 1/2 uur te gaan; tot 14.15 uur) Als hij het haalt heeft hij blijkbaar ook 1000 gulden gewonnen die hij naar eigen inzicht mag besteden...

pi_1599067
kelly is nu ook wakker. Wenst Andries een goedemorgen. Frenk zoekt de alarmtasjes. Hij kan hem niet vinden. Kelly heeft er 2 in haar laadje. Frenk wist het wel. Kelly zei dat hij best even haar laadje mocht kijken.

Frank gaat niet kijken in iemands laadje. Dit doet hij uit principe niet.

Ik ga naar m'n werk. Succes verder iedereen. Tot vanmiddag!

maandag 10 september 2001 @ 08:31:21 #28
215 misterDre
Paint it black!
pi_1599122
Afgelopen 3 kwartier niets gebeurd wat het vermelden waard is.
Hoop losse gesprekjes die van de hak op de tak springen.

8:25
Aldrico en Kelly zijn aan het zingen.
8:28
Aldrico heeft weer het hoogste woord en vind dat hij te veel lult(inderdaad )
Ook dit gesprek gaat weer nergens over.

Tafel is gedekt...ze gaan zo ontbijten.

† In Memoriam † maandag 10 september 2001 @ 08:46:35 #29
10813 Gboy27
*Stripfiguur*
pi_1599141
8.40 uur
De "armen" zijn aan het ontbijten... (Jammer dat er maar 1 stream is, heb Andries al 'n tijdje niet gezien)

8.50 uur
De bewoners moeten hun batterijen verwisselen...

8.55 uur
Tijdens het ontbijt roepen de "armen" 'n paar keer naar Andries... Geen reactie, en toch gaan ze niet naar hem kijken... (?)

9.00 uur
Het ontbijt is afgelopen en Frank en Aldrico zijn Andries gaan oppeppen...

9.10 uur
Frank en Aldrico praten in de tuin over ditjes en datjes... Kelly heeft een splinter in haar hand...

9.20 uur
Andries zit gapend in het zonnetje, hij heeft een beige broek aan en een zwart leer jasje... De "armen" zijn aan het zingen...

9.25 uur
De "armen" kloppen hun met stro bedekte slaapzakken uit in de tuin... Diane does "Vlieg met me mee naar de regenboog" van Paul de Leeuw

9.30 uur
De armen moeten (verplicht?) een vitamine pil nemen...

9.40 uur
Ferry (oops, Kelly ) wordt erg mooi in beeld genomen door de camera... De chirurgen hebben inderdaad goed hun best gedaan...

9.45 uur
PANIEK... Andries heeft het wel héél moeilijk om wakker te blijven... (K*T dat er maar 1 stream is) Aldrico stelt voor dat hij en Andries samen een liedje zingen...

9.50 uur
Andries loopt in de tuin rondjes met een met bedekte ijs witte handoek waar hij af en toe zijn gezicht mee dept...

10.05 uur
De camera-mannen (?) zijn "verliefd" op Ferry (oops, sorry Kelly )... al ruim 5 minuten staat de camera op haar gezichtje gefocused...

[Dit bericht is gewijzigd door Gboy27 op 10-09-2001 10:11]

pi_1599221
Aldrico doet Frank na, en wil dat Frank hem nadoet. Frank: "Dat kan ik niet"
Frank later: "Die gozer is helemaal gek"

De opera barst weer los en Aldrico zegt: "ik ben een radio, als je me afzet...." (waarmee hij kennelijk wil zeggen als de anderen het beu zijn, ze dat gewoon kunnen zeggen)

pi_1599420
ik kan maar 1 cam zien:

-Kelly zit een beetje aan een tafel een boekje of papiertje te lezen, ondertussen ff in haar neus te peuteren, haar haren goed te doen, en ze zat ff met iemand te praten, met wie is onduidelijk...

Upon initial contact with ScareFreak
I had envisioned him to be an ill-mannered and psychologically unstable man
  † In Memoriam † maandag 10 september 2001 @ 10:14:14 #32
10813 Gboy27
*Stripfiguur*
pi_1599443
Ik moet er vandoor... neem jij het streamverslag over ScareFreak?
pi_1599515
quote:
Op maandag 10 september 2001 10:14 schreef Gboy27 het volgende:
Ik moet er vandoor... neem jij het streamverslag over ScareFreak?
ik ben de hele dag nogwel thuis
pi_1599571
10:30 Kelly loopt met een ander (niet te zien wie) te praten over zoenen, ze zitten een beetje op de stoelen in de kamer...

10:32 Kelly is alleen nog maar aan het woord geweest, ze hebben het nu over zingen, Kelly heeft vroeger ooit eens zanglessen gehad maar ze kan het nogsteeds niet echt (DUH)

10:34 Ze hebben het over de soort van censuur van Yorin, Kelly heeft het erover dat Yorin kan bepalen hoe je overkomt op tv, door middel van alleen maar bepaalde stukjes te laten zien en andere momenten eruit te knippen

ze zit BTW te praten met Aldrico zie ik nu

10:36 Diane mengt zich bij het gesprek

pi_1599623
10:38 Diane en Aldrico zitten buiten een gesprek te voeren over de regels van BB3 enzo niet echt intressant.

10:40 Ze beginnen het over irritaties te hebben die kunnen ontstaan door yorin en medebewoners

10:43 ze gaan naar binnen, kijken hoe het met andries gaat

10:45 ze staan binnen door hek met andries te praten, over hoe niet in slaap te vallen

pi_1599768
11:01 Kelly loopt wat rondjes te draaien in de tuin
andere zijn zich schijnbaar aan het klaarmaken voor wat aerobics te gaan doen ofzo...

Andries loopt wat te praten met iemand aan de andere kant van het hek, het is me niet echt duidelijk wie

pi_1599877
11:10 Ze zijn aan het aerobiccen, lekker op gang aan het komen, wordt het verstoord:

Wil Gert-Jan naar de Dagboekkamer komen...

hij krijgt een doosje met wat spullen erin...

Er zit lunch in....

Hij vroeg of het wel zo verstandig was om de lunch op te eten aangezien ze over een tijdje weer naar de overkant gaan...

Ik ga ff wat huishoudelijke dingen enzo doen

owh ze gaan weer verder met sportief doen...

pi_1599972
11.00
Andries is in gesprek met diane. hij vraagt of zij ambities heeft om captain te zijn v.h team.
nee zegt ze, ik ben altijd al iemand die de lakens uitdeelt, ben perfectionistisch.
Eerst begrijpt andries het niet.Juist dan ben je toch juist de persoon om captain te worden?

Diane geeft een voorbeeld dat ze zich irriteerde aan gert jan hoe hij het eten wilde uitdelen. A" ja maar je zei er wel wat van"
en het werd dus ook zo als jij wilde gedaan.
en je plan was toch dat je je aanpaste aan de leider?

Ja maar een captain is ook maar een mens dus wil niet zeggen dat er geen tegengas mag geven.dus kunnen we hem overtuigen.
maar als ik captain ben, ik ben moeilijk te overtuigen.

ze loopt opeens op Kelly af, en zegt sorry lieve schat is heel lief dat je thee voor me zet maar ik zit jou lippgloss op te eten.
o zegt kelly

haha en t gesprek gaat weer over diane dat ze niet zo tactisch is.
zoals met die lippenstift probeer ik t tactisch te doen door te zeggen bedankt voor de thee, maar eigenlijk denk ik gatver wat smerig
andries vind t goed dat ze dit zegt

nu heeft ze het weer over kelly, dat ze heel erg bewegelijk is, continu bewegen met armen. ik heb het na drie keer gezegd
andries"ja dat was goed van je maar aan haar gezicht te zien viel t niet goed"
diane: ja ze dach waarschijnlijk eerst even wat n zeurkous
Andries"ja dat ben je ook"

Diane"ja maar ik ga me niet opwinden en zeg het gewoon

Andries" ja als je je voortdurend ergert aan iets dan moet je dat uiten.
als ik iets tegen jou zou zeggen,dan accepteer je dat direct. jij deelt uit en kunt accepteren (slijm slijm)

D: of ik kan acepteren weet ik niet zo goed.

Aldrico komt er bij enorm slap gelul.
Andries vind dit maar een stomme battle

Het valt me een heel klein beetje tegen.

Nu gaat t gesprek over Andries dat hij vannacht bijna in slaap viel.
Gelukkig dat Aldrico zo paniekerig en oplettend was

maandag 10 september 2001 @ 11:21:48 #39
215 misterDre
Paint it black!
pi_1599986
Stream 1: Rijke tuin leeg.

Stream 2 t/m 4: A. K. en G.J. nog steeds aan het huppelen

pi_1600236
Andries loopt buiten en praat over het hek heen met Frank. Andries was zich rot geschrokken want hij was bijna in slaap gevallen. Hij loopt maar wat heen en weer, en zingt een liedje. Frank praat hem moed in. Nog maar 2 uur joh!
pi_1600628
[Diane is pissig

Diane Kelly enFfrank hebben het er over dat ze het ergste vinden van het arme gedeelte.
Kelly: vind het slapen heel vervelend.
Diane: vind het irritant dat de regels van niet duidelijk zijn. Dat ze b.v niet weet wat ze met de was moeten doen.

Nu zegt frank dat Kelly geen masseur van buiten mag.
Jawel zegt Diane , Dat heeft patty duidelijk gezegd,maar ze mogen dan niets zeggen over de buitenwereld.

Kelly"lekker mijn nagels laten doen,lekker masseren.

frank zegt dat hij nooit zo op zijn handen let, die gebruik ik zo veel.
Diane leest nu over de regels van de was, ze krijgen nog instructies.
Diane: ja maar ik wil alles weten, gewoon duidelijkheid, wat doen we met de was.
en o god ze gaat weer een kinderliedje zingen.

frank iriteert zich ergens mateloos aan.
Kelly begrijpt wat hij bedoelt (ik niet)
Nu doet Diane iets niet slims met het dekbed, dat word wat nat zegt frank.

o god nu wil Diane dat er bepaald word welke beker van haar is, ze gaat er in krassen.
Dat mag niet zegt Ffrank.
Dat kan niet zegt Kelly er komen nog meer mensen.

nu is diane geirriteerd, Ffrank vind het onzin dat ze haar beker wil krassen, vind dit onzin.
Diane" mijn gevoel als ik dat uitspreek is geen onzin

frank: kan je over redetwisten maar ik vind dat wel onzin.
Daar word ik nu gek van, als ik wat tegen jou zeg kijk je me niet aan.

Diane" jij liep net ook weg, en nu ga je mij beledigen
Jij mag niet tegen mij zeggen.
Frank "ik zeg alles tegen jou
Diane" nee anders word ik driftig en is niet prettig voor de stemming

Heavy moment number one zegt Diane.
ach zo erg. ja ik zit te shaken in mijn tuig

Nu vertelt ze weer over dat zij het prettig vind te weten wat haar slaapzak is.
frankF"ik maak me daar niet druk over.
Kelly "als ik van 1 ding niet houd is het roddelen
ik haat t
frank" ik roddel helemaal niet. dingen vertellen tegen elkaar mag wel
Kelly "ja maar niet dat ze achter mijn rug gemene dingen zeggen.
(hoe komt ze hier nu weer op?)

frank tegen Kelly (zie diane even niet) Iik ben het nu al kwijt wat er nu is gebeurt.
Kelly" ach wat is dit nu?
F" niets
bron:reality

pi_1600633
ik ga even eten
en pc opnieuw opstarten, zie mijn tekst niet (zie dubbele effen
  maandag 10 september 2001 @ 12:53:22 #43
173 Nikki
 Anti Kliekjes
pi_1600713
Een discussie over of ze zich al om moeten gaan kleden ivm een eventuele verhuizing naar het rijke gedeelte.
De regels worden erbij gepakt om na te lezen of daarover iets wordt gezegd.
Wat nou..'k zie niks!!! Je bent toch niet blind???
  maandag 10 september 2001 @ 13:01:57 #44
173 Nikki
 Anti Kliekjes
pi_1600794
Aldrico zit samen met Frank? in de tuin te praten
(tweede en vierde stream)
Frank: alles van waarde is weerloos.
Aldrico heeft die uitspraak nu een keer of 4 herhaald en lijkt het niet te snappen.
Aldrico: weerloos weerloos is somber!
Diane komt vragen waar de afwasspons is.
Aldrico weet waar ie is.
Met Frank praat ie nu over iets vinden thuis.
Frank houd van vrouwen zegt ie.
Aldrico gaat direct zingen, ik hou van alle vrouwen....
Ze praten nu over Kelly
Kelly heeft tegen Frank gezegd niet van Roddelen te houden.
Het gesprek tussen Aldrico en Frank gaat nu dus over roddelen.
Ze vinden dat je problemen met de persoon ik kwestie moet bespreken.
Aldrico vind roddelen als hij zegt, ik vind het zo'n stom wijf vind jij dat ook? Dat vindt ie roddelen en daar houd ie niet van.
pi_1600807
De discussie gaat over kleren van het arme gedeelte, wat niet mee mag naar het rijke gedeelte......
Anico loopt wat te roepen naar Andries.
Ze gaan naar buiten, Kelly en GJ blijven zitten.

Andrico zit te praten in de tuin met Frank. De opmerking : Alles wat rijk is is weerloos geeft weer enig discussie..
Volgens A heeft hij thuis een woordenboek maar snapt niet wat de opmerking inhoud.

Frank wil praten met A, a zegt gelijk dat zodra hij over iemand begint a de stekels overeind heeft omdat hij dan denkt dat er geroddeld word, daar wil hij niet aan meedoen.
Frank probeerd het een beetje goed te praten.

'Juist door het verschil kan je onderscheid maken. Iedereen is anders, wat ons gelijk maakt is dat we mensen zijn met respect naar elkaar, toch . . .�
pi_1600873
Breedbandstream 1.

12.58 Andries rommelt in het kastje onder het aanrecht. Hij haalt er een blauw doekje uit en maakt veegt het metale deel van een keukenkastje af.

13.00 Beeld van de tuin. Andries : We moeten heel veel regelen. Kaas bestellen en eten bestellen voor vanavond. Kelly : Nog eventjes en je hebt het gedaan voor ons. Andries : Ook dankzij jullie. Het ging wel eventjes bijna mis. Kelly : Dan hadden we vanavond allemaal in het hooi gelegen. Heb je nog last van je knie ? Andries : Een heel klein beetje. Kelly : Je maakte een smak. Andries : Het kan heel Europa door. Wij zien filmpjes uit andere landen. In andere landen gebruiken ze een filmpje van ons.

13.04 Kelly : Je doet me heel erg denken aan een jongen die ik kende in Utrecht. De jongen zat achter haar aan maar ze had een vriendje. Ze zat op het strand toen de jongen belde en op dat moment pakte haar vriendje haar mobiele telefoon af. Kelly : Shit happens. God straft meteen. Ik word gewoon gedwongen eerlijk te zijn. Eerlijk duurt het langst, nou ja, niet altijd. Kelly vraagt Andries naar de relaties die hij achter de rug heeft.

Er is overigens alleen geluid op de linkerspeaker.

maandag 10 september 2001 @ 13:13:52 #47
173 Nikki
 Anti Kliekjes
pi_1600904
Gesprek in de tuin gaat verder:
Aldrico gebruikt de naam Edward als synoniem.
Hij zegt niet te reageren op alles wat er gebeurd, daar wordt ie moe van.
De vraag van Frank is wat ze met de spullen moeten die buiten hangen. Aldrico zegt, daar maak ik me niet druk om.
Ja zegt Frank maar t zijn wel de spullen van hier.
A: ach ik maak maar een grapje. Ik praat niet veel... ik denk niet veel....
A: waarom is iedereen zo hyper, is het bijna tijd ofzo?
Ze maken geen van beide aanstalten om iets met de buitenhangende spullen te doen trouwens.

Op stream 1 loopt Andries heen en weer in de kamer. Zo nu en dan praat ie met Kelly.

Stream 2, 3 en 4 komt Diane de tuin in. Ze is wat dingen vies aan t maken om het schoon te maken zegt ze.

Aldrico en Frank hebben het nu over kleuren van ogen.
Mensen met blauwe ogen... veranderen bij lichtinval aldus A.
Diane zegt er was nog wat witbrood over van de lunch.
Gisterenavond is er wat bij de bruine bonen van opgegeten.
Er is nu nog wat over. Degene die gisteren geen brood hebben gegeten bij de warme maaltijd kunnen nu wat eten.
Er is nog bruin brood gebakken, als men dat lust.........
hahahahha
Schijnt niet erg gelukt te zijn dat brood.
Diane stelt voor om het maar weg te gooien.
K vraagt wat Aldrico op brood wil. Frank schijnt zijn deel gisteren al gehad te hebben, want daar wordt niets aan gevraagd.
K wil bederfelijke waar op gaan eten, om te voorkomen dat het gaat rotten als ze teruggaan naar de andere kant.
(ze mogen dan niets meenemen)

maandag 10 september 2001 @ 13:24:08 #48
173 Nikki
 Anti Kliekjes
pi_1601007
13.14 uur:
Diane vraagt of de heren iets voor haar willen doen.
Of Aldrico smeerkaas wil openmaken. A dacht dat hij kaas op brood zou krijgen en reageert verbaasd, maar wil uiteindelijk wel smeerkaas op brood.
Diane komt Aldrico een broodje brengen en wil dat de heren (Aldrico en Frank dus) hun hersenen even gebruiken. (zo zei ze het echt)
Ze wil iets bouwen, maken wat vergelijkbaar is met een koelkastje zodat ze daar wat spullen redelijk koel kunnen bewaren. oa. de boter.
D loopt weg, Aldrico vraagt zich hardop af wat ze nou precies wil, Diane komt terug en geeft als voorbeeld een schone emmer met een steen erin die de kou aantrekt.
Aldrico vraagt of ze voortaan direct een voorbeeld erbij wil geven, zodat hij een idee krijgt wat ze nou bedoeld.
Dat helpt hem om verder over het idee na te denken.
Diane wilde haar idee niet opdringen, maar hoopt dat ze kunnen helpen.

De twee heren praten verder in de tuin over het idee van Diane.
Kijken wat ze hebben (blikken, kaas, een gekookt ei)
A: Gekookt ei, dat moet koud, anders gaat het stinken.
F: er moet koude wind door kunnen gaan, dan blijft het koel
F: hoeveelste is t vandaag
A: t is nu 15, 14 graden

Diane eet op stream 1 een broodje en zit samen met Kelly te praten met Andries, die bij het hek staat.

Alrico staat ook te eten. Frank heeft niets te eten gekregen.
Gesprek tussen F en A gaat verder, maar gaat nu echt nergens meer over. Tons of beer, like this zegt A.
Frank lacht een beetje schaapachtig.

pi_1601021
13.17 Kelly maakt belegde broodjes. Diane wil geen extra kaas op haar broodje. Diane denkt dat Gert-Jan straks nog wel honger heeft. Kelly : De kaas is al aan het zweten namelijk. Diane : Ja.

13.20 Andries : Ik was even op de wc en toen in de badkamer. Kelly : Dat dacht ik al. Diane (over de broodjes denk ik) : Wij permitteren ons luxe. Kijk je ogen maar uit. Andries : Moet ik het bad laten vollopen ? Kelly : Ja. Diane wil dat iedereen onder de douche gaat voordat ze samen in bad gaan. Zij wil als eerste onder de douche als de anderen dat niet uit maakt. Kelly wil met haar mee. Andries zegt dat hij ook na het bad doucht. Diane verheugt zich op champagne in de sauna.

maandag 10 september 2001 @ 13:31:20 #50
173 Nikki
 Anti Kliekjes
pi_1601077
13.24 uur:
A zijn geest is moe.
Komt een vliegtuig over waar F ineens heel veel interesse voor toont.
A blijft nergens over praten.

Steam schakelt over naar binnen. Diane praat daar met Kelly.
Op stream 1 nu de badkamer (rijke deel)
Nu slaapkamer (rijke deel) daar is Andries aan t rommelen.

Diane heeft het over de hoge prijzen van "normale" dingen.
Een kussentje van 54 gulden bijvoorbeeld.
Kelly vind de boodschappen ook zo duur.
1 Tas voor 100 gulden.
Nu over het bestellen bij de pizzeria toen ze in het huis zitten.
Diane geeft aan dat ze ondanks dat ze 1000 gulden te besteden heeft, gewoon een quattro staggione heeft besteld omdat dat een lekker pizzaatje is.
Ze hoeft niet perse zo duur.

Ze wil wel lekker iemand laten komen die haar nagels behandeld ofzo. Dat lijkt Kelly ook wel wat.
Kelly stelt zich voor dat ze lekker in bad zit en dat iemand dan haar nagels behandeld.
Diane vind het leuk om iemand te bedienen die in bad zit, maar zegt het zelf ook lekker te vinden als iemand haar wat lekker komt brengen als ze in bad zit.
Champagne ofzo
Diane wil geen 1000 gulden besteden aan lekker dingen die ze dan de volgende dag moet wegggooien omdat ze ze niet op krijgt.

(Andries maakt in het rijke deel iets te eten klaar.)

Diane gaat over naar de orde van de dag. Ze wil alles schoonmaken en ff de vuilnisbakken legen.
Ze wil klaar zijn als de opdracht is afgelopen.

maandag 10 september 2001 @ 13:35:23 #51
173 Nikki
 Anti Kliekjes
pi_1601117
13.32:
Diane roept iedereen op de alarmtasjes op tafel te leggen.
(ontpopt zich tot de regeltante)
Kelly bood net aan te helpen.
Aldrico is nu ook binnen gekomen.
Leuk al die oranje jassen. Het beeld staat nu wat ver, dus onderscheid maken tussen wie wat doet vind ik nu moeilijk.

Aldrico doet een vragenuurtje straks. Tussen twee en drie is ie bereikbaar voor vragen.
Kelly merkt op dat het lijkt alsof ze hebben gekampeerd.
Typische rolverdeling. De dames lopen op te ruimen. De heren zijn niet te zien. Alrico staat tegen zichzelf en een camera te kletsen.
Aldrico praat nu (bijna echt) gronings tegen Andries. Die reageert met ik kom niet uit groningen.

maandag 10 september 2001 @ 13:42:14 #52
173 Nikki
 Anti Kliekjes
pi_1601198
Diane verkleed zich midden in de huiskamer van het arme gedeelte.

De dames trekken de kleding aan die ze aanhadden toen ze naar het arme deel moesten.

Nu aan beide kanten ineens bedrijvigheid. Het einde van de opdracht komt in zicht en iedereen slaat aan het opruimen en omkleden.
Kleine probleempjes worden opgelost (waar laat je de vuile was)

maandag 10 september 2001 @ 13:49:53 #53
173 Nikki
 Anti Kliekjes
pi_1601259
Korte discussie over wat te doen met kleding.
Frank geeft aan dat er verder niemand in het arme deel komt, dus dat je alles best zo kan laten als het nu is.
Diane wil alles liever nu opruimen en netjes achterlaten.

Aldrico praat met Andries. Andries vraagt wat iedereen straks wil drinken. Dan gaat ie dat klaarzetten.
Ah, kom er nu achter dat GJ ligt te slapen. (die was ik dus de hele tijd al kwijt)
Aldrico gaat hem wakker maken en vragen of ie straks ook champagne wil drinken.
Ik begrijp dat ze allemaal aan de champage gaan. De terugkomst in het rijke deel zal goed worden gevierd.
Gert Jan is nu ook in de woonkamer.
Er is nog een appel. Ik geloof Frank, vraagt wie er een appel wil. Diane zegt, als je em wil eten moet je dat doen.
Aldrico wil diepgaande, nietszeggende gesprekken voeren, maar niemand gunt zich daar tijd voor eigenlijk.
Nu had ik een close up van een glas champagne
Andries in actie

pi_1601266
Kelly trekt een verleidelijk jurkje aan...
Ze moeten nog een half uur wachten totdat ze weer het rijke gedeelte in mogen, verveling al om
  maandag 10 september 2001 @ 14:04:26 #55
173 Nikki
 Anti Kliekjes
pi_1601341
Kelly vraagt hoe laat het is en kreunt, ohhh nog een half uur.
Gert Jan loopt wat heen en weer te dralen in een blauwe badjas.
Kelly zit aan tafel.
Aldrico is op de achtergrond aan t rommelen met kleding.
Aldrico mist wat kleding. GertJan weet waar dat is neergelegd, maar daar blijkt het niet meer te liggen.

13.52 uur ondertussen:
Aldrico moet lachen om het verschil in de kleding op dit moment. De een loopt in een badjas. Kelly in het blauwe niksje waar ze gisteren het arme deel is ingegaan.
Frank heeft een broek aan met een t-shirt.
Aldrico zelf een broek, t-shirt en een trui.
Nogal veel verschil vind A.

Aldrico komt terug op zijn verdwenen kleding.
Hij vind dat als iemand de verantwoording wil nemen om iets op te ruimen, moet ie ook alles opruimen.
Nu ligt alles verspreid, met als gevolg dat ie het een wel kan vinden en het ander niet.
Kelly zit zich op te winden over de opmerkingen van Aldrico over zijn verdwenen kleding.
Ze heeft geen zin in dit gesprek zegt ze.
Aldrico probeert uit te leggen wat ie bedoelde.
Dat lijkt te werken, maar kel blijft een beetje kortaf reageren.

Andries is op steam 1 zijn haar aan het natmaken in de badkamer.

Op stream 2:
Diane vraagt hoe iedereen wil douchen in het rijke gedeelte.
Alleen met mannen, of gemengt.
Aldrico antwoord alleen met vrouwen
Diane heeft nl een vraag. Ze wil het liefst alleen douchen.
Ze wil daarna wel met elkaar in het bad heeft ze geen moeite mee.
Aldrico vraagt of ie wat heeft gemist.
Blijkbaar wel, want Andries schijnt het bad vol te laten lopen.

Andries komt melden dat alle stopcontacten in de keuken het niet meer doen.
Hij heeft een haspel uitgerold om de kapotte contacten te vervangen, maar het snoer ligt dwars door de keuken.
Hij vraagt of iedereen even wil opletten dat er geen vloeistof opkomt.
Ook bij het opentrekken van een keukenkastje lopen ze het risico dat ze de kabel meetrekken.
Andries heeft van BB de opdracht gekregen de anderen goed te informeren over de kabel en ze te vragen heel voorzichtig te zijn.

Naar aanleiding daarvan zegt Aldrico dat hij graag de volgende opdracht alleen zou willen zijn.
Het valt A op dat als Andries gaat praten, iedereen stil is en dat A een rust uitstraalt.
Dat is geen kritiek maar dat vond ie leuk om te merken.

pi_1601390
Breedbandstream 1 liep vast. Vervolgens was er helemaal geen geluid meer. Nu kijk ik naar breedbandstream 2. Ook hier is alleen geluid op de linkerspeaker.

13.37 Andries is bezig aan het aanrecht. Even later stopt hij iets in de koelkast.

13.42 Andries vraagt aan iedereen wat ze straks willen drinken. Hij vind dat ze allemaal champagne moeten drinken.

13.47 Andries is in de weer met champagneglazen.

13.55 Andries laat het bad vollopen.

13.59 Andries loopt zich te vervelen. Hij kijkt in de koelkast en hij veegt de fles afwasmiddel al met een doekje. Vervolgens zet hij een paar kussentjes goed in de woonkamer. Hij gaat bij het hek staan en zegt dat hij een mededeling heeft : Alle stopcontacten in de keuken doen het niet meer. Achter in de keuken zijn drie stopcontacten die het wel doen. Hij heeft de stekker van een lamp verwijderd. In het vrijgekomen stopcontact heeft hij een haspel van 200 meter gestopt die naar de keuken gaat. Andries : Je moet de keukenla langzaam opentrekken anders valt de haspel. Ik moest het van BB rustig vertellen. Ik moest het ook allemaal netjes wegwerken. Aldrico tegen Andries : Ik hoop dat ik de volgende opdracht alleen mag zijn. Dat geeft zoveel rust. Ik benijd je. Dat is psychologie dit hè, dit besef. Dat is geen kritiek. Ik benijd de positieve kanten die jij er aan over gehouden hebt. Tegen iemand die reageerde : Je gaat me niet opnaaien jongen.

In beeld was een schaal vol belegde toastjes te zien die Andries heeft gemaakt voor de andere vijf.

maandag 10 september 2001 @ 14:12:31 #57
173 Nikki
 Anti Kliekjes
pi_1601409
Frank waarschuwt iedereen om op te letten als ze straks naar het rijke deel gaan dat ze geen domme fouten maken.
Hij heeft geen zin om door een waarschuwing een dag langer in het arme deel te zitten.

De bewoners zijn duidelijk in afwachting van het eind van de opdracht.

Andries is op stream 1 alles aan het klaarmaken voor de terugkomst van de anderen.
Hij heeft als ik het goed zie, worst en kaas klaarstaan. De champagne staat klaar en t ziet er gezellig uit.

Op stream 2 zag ik Aldrico de tuin inlopen.
De anderen zitten nog aan tafel.
GertJan geeft aan dat zijn collega's waarschijnlijk hebben gelachen omdat ie in het arme deel zit.
Gesprek gaat nu over luxe in hun eigen woningen.
Diane heeft een eengezinswoning, Kelly een appartement.
Kelly vind het lekker om alleen te wonen.
K vraagt aan Frank hoe woon jij in het bos, maar Frank gaat hier niet op in, zegt alleen nee niet in het bos.

GJ zegt dat ie gaat genieten van het moment dat Sesam langskomt.
Kelly
GJ: sesam open u

Andries zit aan de andere kant van het hek. Ook in afwachting van de opening van het hek.

pi_1601448
het is gelukt en Andries moet naar de dagboek-kamer komen
pi_1601457
14.10 Diane schrok toen Andries zijn ogen wat langer dicht deed. Andries : Ik denk dat BB er alles aan doet om de battle niet te laten slagen. Omdat jullie allemaal klaar zitten en het bad vol is. Diane : Mij interesseert het eigenlijk geen zier maar voor hem (Andries) zou ik het echt heel walgelijk vinden.

14.13 Gert-Jan spreekt Andries toe : Ik vind het puur klasse wat je gedaan hebt. Een klein applausje volgt. Andries spreekt de anderen toe. Hij bedankt de anderen dat ze hem gezegschap hebben gehouden. Andries : In de laatste drie uur ging het bijna mis. Zonder jullie was het niet gelukt. Via de speaker : De battle is gewonnen. De bewoners juichen kort. Speaker even later : Wil Andries naar de dagboekkamer komen ?

14.16 Beeld van Andries in de dagboekkamer.

maandag 10 september 2001 @ 14:20:12 #60
173 Nikki
 Anti Kliekjes
pi_1601475
Nog 3 minuten te gaan.
De bewoners worden ongeduldig.
Aldrico wordt teruggeroepen naar binnen.
Aldrico is buiten peukjes aan t rapen geweest. Gooit ie nu netjes in de vuilnisbak.

GertJan maakt Andries zijn complimenten.
Ze hebben een medaille voor hem gemaakt, maar die mag ie niet zelf hebben (niets mag worden overgegeven van de ene naar de andere kant)
Iedereen klapt voor Andries.

Andries bedankt iedereen voor hun acties om hem wakker te houden.
Hij vind het een teamworkprestatie.

BB: De opdracht is GEWONNEN!!!!!!!!
Iedereen springt, danst en is blij

BB: Wil Andries naar de DBK komen?

Kelly en Diane staan te springen.
Frank wil wat zeggen:
Hij zegt dat hij het posten een goed idee vond. Hij weet dat het moeilijk is om zo'n tijd wakker te blijven en vind het goed dat het is gelukt.

14.18 uur:
Spullen worden naar de DBK gebracht. Stemming is uitbundig.
Andries komt terug.

Andries:
Het is de bedoeling dat we eerst ff lekker wat drinken.
Daarna gaan de dames ff douchen en kunnen we daarna lekker het bad in.
*maakt hek open*
Reacties zijn leuk. Meiden omhelzen Andries, heren geven hem een hand. Iedereen is duidelijk blij weer terug te zijn.

Hek gaat weer dicht.

maandag 10 september 2001 @ 14:20:49 #61
173 Nikki
 Anti Kliekjes
pi_1601478
Ff iets drinken. Wie neemt over?
  maandag 10 september 2001 @ 14:23:04 #62
173 Nikki
 Anti Kliekjes
pi_1601494
Iedereen staat om de tafel in het rijke deel !!!!!
Lekkere toastjes staan op tafel.
Champagne wordt ingeschonken.
(schijnt de laatste fles te zijn)

14.22 uur:
Toast als eerbetoon aan Andries en op het slagen van de eerste battle.

pi_1601507
Iedereen zit met een glas Champagne lekker op de bank!
wat toostjes ect.

het betere leven is duidelijk weer begonnen!

ik zie alleen op moment nergens de dames rond-huppelen, ze zullen wel naar de badkuip zijn zoals ze al aangaven

pi_1601580
In de woonkamer zijn ze weer verder gegaan met het kletsen, nix intressants eigenlijk...

Kelly zit wat in haar beauty-case te rommelen, en haar spullen in de kamer te ordenen.

pi_1601594
14.17 Andries in de dagboekkamer : Jullie hebben de controle over het licht in de slaapkamer overgenomen. Hij vraagt of ze de controle terug krijgen. BB zegt dat hij het hek open moet gaan maken.

14.20 Iedereen zit in het rijke gedeelte. Ze gaan champagne drinken. Kelly over champagne : Ik raak altijd helemaal ik trance. Diane : Wat een heerlijk moment. Diane toast : Een eerbetoon aan Andries, en zijn teamgenoten. Andries : Ik ga waarschijnlijk straks slapen, denk ik. Een man grapt : Okee, de volgende battle. Frank : Weet je wat we missen, een lekker gezellig muziekje.

14.26 Frank : Hoe kennen we dit nou vasthouden ? Diane : Winnen, winnen, winnen. Andries vertelt dat BB nu controle heeft over het licht in de slaapkamer. Hij vertelt dat hij gevraagd heeft de controle terug te geven. Diane zegt dat er iets over in het regelboek staat.

14.29 Diane : En nu constant in spanning zitten wanneer de volgende battle is. Andries zegt dat er geen camera in het toilet is. De anderen zeggen dat er wel één is, een heel kleintje.

14.31 Frank zegt dat hij de naam van Aldrico steeds vergeet. Aldrico zegt dat hij niet luisterde toen Frank hem Eduardo noemde. Nu weet hij dat het voor hem bedoeld is. Aldrico : Ook al noem je me Piemeltje.

14.34 Andries zoekt in het regelboek naar het licht in de slaapkamer. Een man zegt : Ga maar gewoon slapen, dan komt het vanzelf wel goed.

pi_1601632
14.38 Kelly tegen BB : Het sleuteltje van mijn kluisje zit nog in mijn alarmtasje. Zou ik die kunnen krijgen zodat ik bij mijn spulletjes kan om te douchen. Hallo ? Ze zegt een paar keer ja alsof er iemand antwoordt. Diane : Moet jij naar de dagboekkamer ? Kelly : Ja. Diane : Ik ben mijn ring kwijt en dat vind ik heel erg. Kelly : Die vind je wel weer.

Dit was het voorlopig van mij.

maandag 10 september 2001 @ 15:05:28 #67
215 misterDre
Paint it black!
pi_1601802
Andries nog stteds in de DBkamer

Kelly en Diane onder de douche (we hebben nu al meer bloot dan in heel BB2)

GJ pakt maar weer eens een fles wijn

pi_1601806
De dames hebben net weer gedoucht vol in beeld allebei.
Verder niet iets spannends...
pi_1601909
quote:
Op maandag 10 september 2001 15:05 schreef Koentje het volgende:
Ze staan alleen wel weer irritant te zingen....

*Deja vu met BB2....ziet en vooral hoort Ali weer* ( )

pi_1602064
quote:
Op maandag 10 september 2001 15:05 schreef Koentje het volgende:
De dames hebben net weer gedoucht vol in beeld allebei.
achja en wat doe je daar na als je trans-sexueel bent?

juist een uur op je bed jezelf lopen opmaken

pi_1602110
Daarna trek je vanzelf sprekent alleen een topje aan met een hotpants maar doe er dan wel een badjas overheen! maar laat hem wel open zodat iedereen er goed in kan kijken
  maandag 10 september 2001 @ 15:51:33 #72
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_1602242
Ik miste de oorzaak maar ineens barst Al in tranen uit.
Hij hyperventileert ervan en bid spontaan tot God en begint in het Spaans te tellen, nadat iemand adviseert om dat te doen.
Al : Dit is toch geen E.O. , dit is Yorin !

In ieder geval zitten Diane en Kelly bij hem aan de tafel.

Kelly gaat zich even later, gehuld in een topje met slip mooi maken voor de spiegel in de badkamer.

pi_1602363
Frank staat onder de douche zijn zaakje te wassen, terwijl Diane leuk het bad ingaat met haar kop die kant op

Ze zit in bad met glas Champagne BTW

maandag 10 september 2001 @ 16:16:10 #74
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_1602454
Diane gaat als eerste in de jacuzzi met een bikini aan.
Frank staat zich openlijk te douchen met de voorkant naar Diane toe.
Andries komt er ook bij in een short.
Frank vraagt al douchend of Kelly een colaatje voor hem wil halen want zij is nog droog.
Kelly zegt eerst brutaal 'nee', maar doet dit even later toch.
Na het douchen gaan de beide heren bij Diane in de jacuzzi. Frank naakt...
Hij zegt met enige trots dat hij zich nergens voor schaamd.
Hier komt hij een aantal keren op terug. Kelly komt er dan ook bij. Zij ook met bikini aan.
Ze hebben allemaal een drankje in de jacuzzi.
Diane zegt, en laat horen..., dat ze helemaal gelukkig is nu.
pi_1602456

pi_1602482
Aldrico loopt wat te ouwehoeren met de camera's ala bart

*wordt u bedient door 1 of meerdere personen?*

zulke domme vragen

pi_1602498
Aldrico vraagt aan de camera of hij wordt bediend door één persoon, hij wil dat de camera beweegt om antwoord te geven. de camera doet niks en Aldrico begint op de camera te mopperen... Dan gaat hij naar de volgende camera, hij vraagt of hij met die camera mag praten waarop die dan nee knikt. Vervolgens vindt Aldrico dat de camera net zijn vader is
pi_1602512
kelly gaf diane een zoen
pi_1602523
Aldrico praat nu uit verveling maar in zichzelf over zichzelf en tot overmaat van ramp maakt hij ook nog een pirouet(?) midden in de huiskamer...
pi_1602552
ze proosten in het bad alweer.
pi_1602562
Aldrico vroeg net of hij van het regelboek tegen zichzelf mocht fluisteren. Niet dus. En hij gaat weer verder met wauwelen en zingen in van allerlei talen... tegen zichzelf...
pi_1602598
Diane wilt naar bed want ze is moe volgens mij, frank is er nu ook uit.
pi_1602600
Kelly zit op de rand van het bad. frank is er net uitgegaan en Aldrico maakt aanstalten in bad te gaan.
  maandag 10 september 2001 @ 16:35:28 #84
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_1602620
laat ze in hemelsnaam die jacuzzi uitzetten ik versta er niks van !!

ze zitten nu dus in bad en kelly is haar lichaam weer eens aan het showen op de rand van het bad

pi_1602624
Frank showt zijn leuter weer aan iedereen
pi_1602627
Frank komt weer binnen, naakt en Kelly vraagt of ze effe mag kijken
pi_1602652
Aldrico komt erbij in bad. En weer pakt iedereen een glaasje champagne
  maandag 10 september 2001 @ 16:40:34 #88
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_1602667
de glazen worden nogmaal gevuld en de stemming zit er inmiddels aardig in
pi_1602686

16:40
pi_1602709
Aldrico heeft het weer over zichzelf en hoe geweldig Antiliaanse mensen wel niet zijn. Aldrico zegt dat Antilianen veel praten. Kelly(?) merkt op dat ze wel is in Aruba is geweest maar nog nooit een man heeft gezien die zoveel kon praten dan hij.
  maandag 10 september 2001 @ 16:47:05 #91
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_1602719
Kelly : Weet je wat ik zou willen ? Dat er geen camera's waren. Ik vind het toch een beetje genant.

Frank was even met de handdoek om de woonkamer in geweest, en komt even later weer terug om weer naakt in de jacuzzi te gaan.
Aldrico komt er nu ook bij.
Hij draagt een zwarte kleine zwembroek.
Kelly vind het een mooi broekje.

Aldrico vraagt of de anderen ook in BB waren gegaan als er geen drank was geweest.
Diane : Ik ben wel eens in Aruba geweest, maar ik heb nog nooit een man zoveel horen praten.

Ondertussen wordt er nog doorgeschonken.

Aldrico : Ik ben een lul die van mensen houdt. Ik heb nog nooit iemand kwaad gedaan. En voor een miljoen hoef ik het niet te doen.
Met name Aldrico ratelt maar door.

pi_1602747
Andries omhelst Kelly innig:
(helaas maar 1 plaatje dankzij crash van photopaint)

Hij moest eens weten
pi_1602791
Op Aldrico en G.J. na is iedereen nu het bad uit. De meesten douchen even en gaan dan naar de huiskamer. Het is weer etenstijd; vandaag willen ze Kantonees bestellen
pi_1602831
De meesten zijn uitgeput en ploffen op de bank. Sommigen willen nog even slapen voor het eten.
pi_1602874
Om acht uur gaan ze eten. De lampen op de slaapkamer zijn nu uit zodat degenen die willen, rustig kunnen slapen. Frenk doet de lamp weer aan om wat spullen te pakken en houdt ze dus nog een aantal minuten van de slaap. Diane showt ondertussen haar schoenen. 17:06 is alles stil...
  maandag 10 september 2001 @ 17:07:58 #96
15522 Katie
Hieperdepiep
pi_1602889
Het ergste gebeurt in de slaapkamer:

BB doet het licht uit voor Andries zodat hij kan slapen. Diane gaat ook slapen. Frank loopt in zijn nakende nakie rond en Kelly laat d'r badjas zoveel mogelijk openhangen en vleit zich bij Andries op het bed.
Die overigens naakt slaapt.

Ojee, ook Kelly ligt nu naakt in bed bij Andries en ze zoenen!!! En meer van dat...
Hoera: de camera gaat naar de tuin waar niemand is

5.14
In het bed nog steeds beweging
Diane is kennelijk naar de badkamer gevlucht, staat nu bij de whirlpool in degelijke pyjama.

[Dit bericht is gewijzigd door Katie op 10-09-2001 17:13]

pi_1602915
G.J. zit nog steeds met Aldrico in bad. De discussie is vrij slecht te verstaan door het geborrel. G.J. verteldt dat hij veel meer zweet dan Aldrico of Kelly. Vervolgens gaat de discussie verder over de anatomie van de mens... Toevallig een onderwerp waar Andrico ook weer veel vanaf weet...
  maandag 10 september 2001 @ 17:13:17 #98
215 misterDre
Paint it black!
pi_1602930
Kellly en Andries zijn aan het zoenen

Oja beiden liggen in bed ze liggen innig tegen elkaar

[Dit bericht is gewijzigd door misterDre op 10-09-2001 17:14]

pi_1602931
Kelly: "Ik ben zo geil, weet je dat dit allemaal wordt opgenomen... Oh Andries, hou me vast... Dit wordt allemaal gefilmd hè... Vervolgens rollen ze weer over elkaar..."

Hè Bah

maandag 10 september 2001 @ 17:14:10 #100
10405 Actif
I'm living my dreams.
pi_1602938
En volgens mij doen ze ook wel meer aan het kreunen te horen....(behhhh!!!)
Best Day Possible: Dawn patrol surf session/Killer windsurf session/ Early evening BBQ/Party Night!
pi_1602940
Stream 1: Andries en Kelly innig verstengeld in bed
pi_1602942
Kreunende geluiden van Kelly, je moet wel opletten om gekus e.d. te horen
Geluid (Realplayer)

Ik moet nu eten... Jammer

[Dit bericht is gewijzigd door clowntje op 10-09-2001 18:16]

pi_1602953
Volgens mij heeft Ferry (...ehm Kelly) Andries nu gepijpt? Ach hij wil nu verder ofzo, maar ze doet hem af met 'je weet niet eens wie ik ben'
  maandag 10 september 2001 @ 17:21:03 #104
215 misterDre
Paint it black!
pi_1602974
Kelly stribbelt enigzins tegen en zegt dat alles gefilmd wordt. Ze zegt in ken je geeneens verder is ze bang als hoer afgeschilderd te worden.
Ze is toch weer tegen Andries aangekropen ze praten er zacht.

17:18 weer speegsel uitwisselen.
Kelly zegt: rustig rustig rustig....Andries loopt wat te hard van stapel
Weer zegt ze niet als slet gezien te worden.
Kelly zegt dat er iets is waar ze zich schuldig over voelt.

maandag 10 september 2001 @ 17:24:13 #105
5724 MarcoTC
Professional Mindfucker
pi_1602994
Kelly en Andries zijn hevig aan het zoenen. Andries wil verder en lag er net al bovenop. Kelly wil niet. Net zei ze al 'ik wil niet, ik voel me gewoon schuldig over iets' maar toen gooide ze het over een andere boeg met 'ik wil gewoon weten wat je daarstraks in de DBK hebt besproken. Andries: 'daar wil ik niet over praten'.
There are 10 kinds of people in this world. Those who know binary and those who don't.
  maandag 10 september 2001 @ 17:29:17 #106
215 misterDre
Paint it black!
pi_1603028
Kelly houdt de boot een beetje af hoewel niet erg overtuigend met alleen een slipje aan in zijn armen gaan liggen.
Kelly zegt ik loop te hard van stapel ik moet te wat vertellen maar dat kan ik nu nog niet.
Andries wordt nu heel nieuwsgierig en begint Kelly een beetje onder druk te zetten.

Kelly zegt: ik vind je gewoon leuk en een lieverd maar ik kan het nog niet vertellen.
Andries kom maar gewoon tegen me aanliggen dan gaan we slapen

[Dit bericht is gewijzigd door misterDre op 10-09-2001 17:31]

pi_1603030

17:28
pi_1603045
IK ZIE TIETEN!!!! *tong uitstekend*

[Dit bericht is gewijzigd door Molrops op 10-09-2001 17:33]

maandag 10 september 2001 @ 17:32:25 #109
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_1603048
17.20 : Diane zit bij Frank.
Frank vraagt hoe zij het nu vindt.
Diane kan zich moeilijk verwoorden en begint te huilen.
Frank : vertel maar. Ik ben een luisterend oor.
Dan gaat Diane naar Aldrico die nog bij G-J in de jacuzzi zit.
Aldrico wordt emotioneel als Diane zegt dat zij zelf wel bepalen of Aldrico hun tot last is.
Kelly ligt nog steeds bij Andries in bed. Andries nodigt haar uit om lekker bij hem te blijven liggen.

[Dit bericht is gewijzigd door Harry op 10-09-2001 17:36]

pi_1603055
Diane is in tranen en praat erover hoe intens dit allemaal is. Ze realiseert zich dat ze d'r baan kwijt is. Ze heeft 10 jaar voor dezelfde baas gewerkt.
Dit is nog maar de tweede dag, maar ze voelt zich erg happy, ook al huilt ze.
pi_1603064
....

[Dit bericht is gewijzigd door Molrops op 10-09-2001 17:37]

maandag 10 september 2001 @ 17:36:52 #112
215 misterDre
Paint it black!
pi_1603076
Kelly in tranen een glas water halen Diane ziet het en vraagt wat er is Kelly zegt dat er niets aan de hand is en snottert verder.

(volgens mij naar de DBkamer)

*edit* nee, ze is toch weer terug in bed en keek vrij triest (schuldgevoel )

[Dit bericht is gewijzigd door misterDre op 10-09-2001 17:39]

pi_1603078
Kelly gaat naar DBK
schakelt over op huiskamer
het moge duidelijk wezen
pi_1603079
Kelly in de DK, ben benieuwd wat ze aan het vragen is........
pi_1603095
de koffie is lekker
  maandag 10 september 2001 @ 17:42:44 #116
15522 Katie
Hieperdepiep
pi_1603125
Kelly zei in de dagboekkamer alleen Hallo?

Volgens mij kreeg ze geen antwoord, want ze stond meteen weer op en ging weer lekker naakt (nou ja lekker) bij Andries in bed liggen

pi_1603127
Wat ik nu hoor, zie opeens Kelly en andries samen onder de deken en hoor gekreun.
Kelly: ik wil niet over komen als een of andere slet
(wat is dit nu?)
Kelly" rustig heel even rustig, please
ik wil gewoon rustig aan"
ik hoop echt niet dat ze dit uitzenden, wil niet als een of andere slet gezien worden, snap je toh wel?
(ondertussen zit ze hem opwinden)
ik voel me echt heel schuldig
A: schuldig?
Daarop vraagt ze wat hij in de dagboekkamer heeft besproken.
hij wil t niet zeggen
zij: ik wilt gewoon ff weten
A: volgens mij lag ik hier eerst en werd ik bestormd.
K" oh.

en ze pakt hem weer

K" dit word gewoon gefilmd
A" jij begint daar steeds over niet ik

(wat een kreng)
en nu gaat ze het bed uit

Joh je kan gewoon tegen me aan liggen en slapen.
doe j ook gen dingen waar je later spijt van hebt.
zij zegt" je weet gewoon niet wie ik ben.
A" ik lig hier gewoon rustig in mijn nest en opeens kom jij er bij
K" dat hadden we afgesproken toch?
(ze klinkt erg dronken)
ik zeg toch niet dat het jou schuld is
misschien lopen we gewoon te hard van stapel zegt kelly
a" misschien wel ja
Diane schrok zich rot volgens mij, arme kind
kelly moet iets vertellen maar dat kan gewoon nog niet.
:-) ik wilt gewoon vertellen. kan toch zegt a
nee dat kan gewoon niet

waaromz eg je dan dat j iets moet vertellen.
Kelly begint over zijn ringen
K" nee ikga t niet vertellen
waarom niet?
daarom niet en ik ga ook niet de 2de avond dat ik hier zit neuken
A" sorry hoor,maar.je lijkt er n beetje op dat..?
je komt tegen me aan liggen.
K" ik vind je n lieverd maar er is nog iets en weet niet hoe je daarop reageert
Ik ben gewoon mezelf (aaaargh)

Andries zegt oke als je me leuk vind maar dan niet zo het bed in duiken.
doe ik thuis ook zegt kelly
shit beeld weg. andere camera

maandag 10 september 2001 @ 17:47:02 #118
12443 AlexAuto
Hello it's me....
pi_1603154
Ja, altijd de regie weer die naar de tuin overschakelt
Er is niks in die tuin te beleven.
Windows is even koffie drinken... | [b]Communiceren in het Twents is sneller![br]Hetgeen u mij zojuist meedeelde, was mij niet geheel duidelijk => Hè?[/b]
  maandag 10 september 2001 @ 17:48:35 #119
215 misterDre
Paint it black!
pi_1603165
Alle bewoners moeten batterijen halen.

Diane vraagt aan Kelly of ze ook de batterij van Andries mee heeft genomen waarop Kelly zegt: Ik heb echt niets gedaan echt niet!
Diane: dat vraag ik toch niet je hoeft je echt niet te verantwoorden.
Frank: Nee, je hoeft je echt niet te verantwoorden meid.

17:51
Diane geeft Kelly een knuffel.
17:52
Kelly is in de DBK.

pi_1603243
wat geeft je dan een rotgevoel...?
jaaa uhhhh, ik weet het niet

ARGHHH!!!! MUTS!

maandag 10 september 2001 @ 17:59:07 #121
215 misterDre
Paint it black!
pi_1603252
Kelly is weer uit de DBK.
Frank vraagt wat er is Kelly zegt ik weet het niet ik heb te veel gedronken en wil gewoon niemand kwetsen.
Kelly: ik probeer ook gewoon om mezelf te zijn.

Verder Aldrico veel aan het woord kan ik niet citeren hij lult 5 kwartier in een uur.

Kelly nu buiten in de tuin samen met Diane.
Kelly huilt Diane troost haat.
Kelly zegt weer :ik heb echt niets gedaan, ik voel me rot.
Diane: Ja maar waarom dan.
Kelly: er is iets dat ik jullie...ik kan gewoon niet....Tranen en weer lachen

Kelly: Ik ben gewoon anders, ik kan het niet zeggen...weer huilen ik voel me gewoon schuldig.
Diane probeert haar te troosten.
Allebei huilen nu.

[Dit bericht is gewijzigd door misterDre op 10-09-2001 18:01]

pi_1603270
Diaan weet dat Kelly vroeger Ferry was
pi_1603277
Kelly is lesbi *diane kussend *

[Dit bericht is gewijzigd door Molrops op 10-09-2001 18:02]

maandag 10 september 2001 @ 18:02:24 #124
15522 Katie
Hieperdepiep
pi_1603280
Diane is ver heen, zit te tollen en zegt dingen:

Je bent wie je bent en we houden van je zoals je bent.

Kelly daarvoor: Weten jullie het dan (ofzoiets)
Diane: Ja, we weten het gewoon
Kelly: Andries ook
Diane: Nee die niet
Kelly: Dat bedoel ik

En dan honderd keer ik begrijp het ik begrijp het.

En Diane lijkt het ook heel moeilijk

18.05
Kelly: Hij heeft ook ouders en vrienden enzo

Kelly: jij bent een topwijf
Diane: ik ben geen topwijf
Kelly: jawel
Diane: ik ben jaloers op jou
Kelly: nee
Diane: jawel
enzovoorts

[Dit bericht is gewijzigd door Katie op 10-09-2001 18:06]

pi_1603289
je bent wie je bent..
  maandag 10 september 2001 @ 18:05:39 #126
215 misterDre
Paint it black!
pi_1603306
Kelly blijft zich schulig voelen.
Kelly: wat moet ik nou.wat moet ik nou!
Kelly: hij heeft toch ouders en vrienden enz.
(idd: Diane weet het)
Diane: Ik vind het zo moeiljk om in jouw schoenen te moetn staat.......je heb mij overtuigt je bent gewoon een mooie vrouw

(ik ga ff eten...iemand????)

pi_1603322
sorry maar wat kan diane echt zeiken
pi_1603334
kelly denkt dat frenk boos wordt als hij het hoort over kelly. Diaan denkt van niet. Diana zal het niet tegen de groep zeggen. '(

Diana weet precies hoe kelly zich voelt. Zou ze ook?

pi_1603342
diaan zegt dat ze dronken is
  maandag 10 september 2001 @ 18:09:53 #130
15522 Katie
Hieperdepiep
pi_1603345
Aldrico en GJ zijn inmiddels uit het bad en staan al een tijdje te douchen.
Aldrico heeft natuurlijk nog steeds het hoogst woord. GJ is kennelijk geirriteerd. Hij moet van Aldrico beantwoorden wat er interessant is aan de douche. Daar wordt GJ een beetje geirriteerd van, en nou biedt ie Aldrico ook nog zijn excuses aan.

Maar Aldrico vindt het weer een mooi project. En zo gaat íe maar door...

Ah... GJ stelt voor dat ze het morgen nog een keer proberen maar dan zonder drank en als ie het dan nog niet begrijpt dat het dan is van bekijk het maar.

Aldrico gaat gelukkig gewoon door over zijn zwembroek.

[Dit bericht is gewijzigd door Katie op 10-09-2001 18:13]

pi_1603355
Diana zegt dat ze het meteen al wist. Kelly vind dat iedereen het moet weten.
pi_1603362
ik ga ook ff eten tot zo
  maandag 10 september 2001 @ 18:11:42 #133
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_1603370
Kelly vind dat iedereen het moet weten, ik word nu wel een beetje moe van dat gejank
pi_1603425
Kelly vraagt zich af of de rest het nu ook weet.
Frank is er nu bij gekomen. Diane wil als vrouwen onder elkaar zijn. Frank vind dat niet erg. Hij vindt dit wel humor, dat er nu al gejankt wordt en loopt weer weg.
pi_1603431
Kelly: als ik een man tegenkom, en die de dag erna weggaat, dan heb ik niks met hem te maken.
Maar nou kom ik 'm morgen tegen en overmorgen....
Ik wéét het niet..... *snotter*

Diana: ik weet precies wat je bedoeld....
(maar IK weet niet wat zij daarmee bedoeld)

De jongens komen de kamer binnen en vragen (eindelijk) wat er aan de hand is.

maandag 10 september 2001 @ 18:19:09 #136
15522 Katie
Hieperdepiep
pi_1603441
Frenk komt erbij zitten, maar Diane zegt dat ze even met vrouwen onder elkaar willen.

Frenk geeft Kelly nog even een dikke zoen op d'r voorhoofd. Frenk mag wel nog even een zakdoekje voor de dames halen.

Diane vertelt dat Aldrico en zij het er wel over gehad hebben.
Kelly vertelt dat ze het zo moeilijk heeft gehad, en dat ze het net achter de rug heeft en nou maakt ze weer problemen.

Volgens Diane is zij niet degene die problemen maakt.
Het kamp wordt opgebroken.

Aldrico wil dat iedereen zijn spullen laat liggen waar hij ze achter heeft gelaten.
Aldrico en Diane hebben het over 'het emotionele moment' van Kelly.
Frank en Aldrico hebben het nu over het schoonhouden van de keuken. Ze zijn het geloof ik eens, maar het duurt weer uren.

Snotter snotter. En Andries heeft kennelijk nog steeds ouders, broers en vrienden.

[Dit bericht is gewijzigd door Katie op 10-09-2001 18:23]

pi_1603449
kelly voelt zich nog steeds schuldig. Ze wil Andries niet met haar problemen opzadelen. Kelly heeft zich nooit anders voor gedaan dan dat ze is. Kelly weet ook zeker dat als ze niet had gedronken dit niet gebeurd was.
pi_1603461
Kelly staat nu in de keuken en drinkt flink wat slokken water en loopt het beeld uit
pi_1603496
18:21
Ze liggen nu bijna allemaal op de bank behalve Kelly en Aldrico

Frank vindt het onvoorstelbaar wat er nu allemaal gebeurd.

Kelly en Aldrico (Aldrico heeft een arm om haar heen) bevinden zich in de slaapkamer en Kelly lacht inmiddels weer.

maandag 10 september 2001 @ 18:25:39 #140
15522 Katie
Hieperdepiep
pi_1603498
Ojee, Kelly is weer in de slaapkamer.

Ze is nu aan het knuffelen en onverstaanbaar aan het fluisteren met Aldrico. En aan het lachen. Aldrico wijst alweer naar de camera. En er wordt weer geknuffeld.

Gelukkig maar dat er niemand ligt te slapen daar.

Kelly kruipt weer bij Andries in bed. Aldrico heeft het hoogste woord in de slaapkamer. Hij schijnt zich niet aan Andries te storen, hoewel Kelly nog af en toe ssssttt zegt. Aldrico heeft het over zijn ondergoed.
Het ligt in de slaapkamer is weer aan. (Wil BB soms dat het niet weer intiem wordt?

Ojee, Andries is weer wakker en Aldrico moet het licht weer uitdoen. Er wordt weer gesmakt en bewogen. Aldrico loopt nog even terug om alles in het bed te controleren en doet uiteindelijk toch het licht uit en gaat weg.

[Dit bericht is gewijzigd door Katie op 10-09-2001 18:34]

pi_1603519
Frank heeft voor 500 eten besteld voor 6 man, garnaaltjes, kip, ossehaas, vanalles
pi_1603544
Ze willen nu voor een achtergrond muziekje gaan bellen. Ze hebben het over de Stereophonics. Frank heeft het er over dat ze gelijk zoveel meemaken.

De telefoon heeft kuren, Diane maakt allemaal gekke geluidjes.

maandag 10 september 2001 @ 18:34:23 #143
215 misterDre
Paint it black!
pi_1603573
Kelly is weer bij Andris in bed gekropen. (naakt)

Aldrico is ook nog op de slaapkamer.

Kelly vraagt of Aldrico het licht wilt uitdoen.

Kelly tegen Andries: Jij bent geil jij.

Andries neemt weer een speekselmonster van Kelly.

[Dit bericht is gewijzigd door misterDre op 10-09-2001 18:49]

pi_1603634
Kelly heeft Andries wakker gemaakt, en zit naakt boven op hem kussen uit te wisselen.
pi_1603643
18:30

Diane heeft het er nu over dat ze gehoord heeft dat BB bepaald of ze muziek mogen horen. Diane verteld dat ze nu zoveel heeft meegemaakt, wat ze normaal op gebied van emoties in 10 jaar meemaakt.

De emoties die ze nu voelt in 12 uur maakt ze normaal in 5-10 jaar mee, ze vind het bizar.

Frank vindt het gaaf dat ze brood hebben gebakken. Hij vindt spruitjes niet lekker.

maandag 10 september 2001 @ 18:44:03 #146
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_1603662
Kelly is Andries aan het aftrekken op stream 1.
Ben te zaai voor een signature
  maandag 10 september 2001 @ 18:44:24 #147
215 misterDre
Paint it black!
pi_1603666
Andries kreunt....Kelly is Andries aan het masturberen!
  maandag 10 september 2001 @ 18:47:35 #148
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_1603687
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_1603689
Kelly en Andries liggen nog steeds innig in bed.

GertJan belt nu door dat ze de cd van de Stereophonics willen hebben

Er wordt weer speeksel in bed uitgewisseld.

Aldrico heeft er moeite mee dat externen zich met hem bemoeien
Aldrico wilde zich gaan insmeren met creme op de bank...
En wil weten wie de eerste was wie hem aansprak (ze gaan nu iets na wat vooraf gebeurd is ofzo?)

Frank moet naar de Dagboekkamer komen.

pi_1603700
Andries probeert verder te gaan, maar Kelly zegt nee.
Kelly: Ik ben nog nooit zo snel met een jongen gegaan.
  maandag 10 september 2001 @ 18:48:56 #151
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_1603704
Kelly: Jij bent hardstikke geil gewoon nu, maar ik kan dat niet, zomaar voor één keertje. Je weet helemaal niet wie ik ben.

(Kelly lalt een beetje, Andries fluistert, kan het niet helemaal goed verstaan.)

Kelly: ben je niet moe dan?

zoenen

Kelly: je bent een lekkere geile doerak

[Dit bericht is gewijzigd door Roache_ op 10-09-2001 18:50]

Ben te zaai voor een signature
pi_1603709
Kelly laat haar tieten nog ff goed in beeld zien
pi_1603719
Kelly ligt compleet naakt bij Andries in bed
  maandag 10 september 2001 @ 18:52:25 #154
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_1603731
18:50

OH MY GOD!!! Andries en Kelly zijn flink aan het tongen en liggen allebei naakt in bed met veel gekreun en gesteun. Kelly doet geen moeite meer zich met dekens te bedekken.

My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  maandag 10 september 2001 @ 18:52:38 #155
10405 Actif
I'm living my dreams.
pi_1603733
Ik ben blij dat dei camera ging uitzoomen want anders had je recht in het "nep" zakie van Ferry gekeken.
Best Day Possible: Dawn patrol surf session/Killer windsurf session/ Early evening BBQ/Party Night!
pi_1603734
Het eten is binnen. Ze gaan ervan genieten.

Andries en Kelly genieten nog steeds van elkaar.

Gert Jan komt binnen en plotseling liggen Andries en Kelly uit elkaar.

Kelly staat half op maar gaat toch weer liggen.

De rest is nu met het eten bezig. Diane gaat zich aankleden.

maandag 10 september 2001 @ 18:53:27 #157
215 misterDre
Paint it black!
pi_1603739
Het eten is aangekomen.

Kelly teen Andries: je bent een geile doerak maar ik ga niet met je neuken

GJ komt slaapkamer binnen: eten!!

Kelly tegen Andries: ga je mee eten jij had toch ook honger!

Andries neemt voor de zekerheid toch nog maar een speekselmonsterje.

pi_1603747
Ohnee de stream gaat op buiten
pi_1603772
Ze zijn met het eten weer bezig. Ze vinden het te gek voor woorden zoveel eten als er op tafel staat.

Frank denkt dat je bami en nasi op de bordjes moet doen en de rest van de bakjes zelf kunt gaan pakken.

Frank vindt het nog steeds bizar.

pi_1603792
Frank vindt het nog steeds bizar (kent hij geen andere woorden ofzo?)

Het is een koe in zijn kont kijken wordt er nu gezegd...

Ze hebben het er nu over dat er ook soep bij is voor de mensen die soep willen. En ja daar hebben ze bakjes voor!

Stream 1 nog steeds op buiten.

Frank wil nu weten wat ze erbij willen drinken, wijn, cola...

Frank vindt het er gezellig uitzien.

maandag 10 september 2001 @ 18:58:51 #161
215 misterDre
Paint it black!
pi_1603793
Frenk is met GJ de tafel aan het dekken.

Stream 1 weer:
Kelly komt uit bed...shit tuin weer

De heren zijn nog steeds met het eten bezig.

Kelly is inmiddels in de badkamer en zegt hardop:
Patty B. ik wou dat je hier nu was dan kon ik ff met je praten en tegen je aanleunen.

Andries eet niet mee, hij wil blijven slapen.

[Dit bericht is gewijzigd door misterDre op 10-09-2001 19:01]

pi_1603804
18:57
Sream 1 nu op de badkamer, Kelly is daar.
  maandag 10 september 2001 @ 19:04:18 #163
15522 Katie
Hieperdepiep
pi_1603846
Diane moet nu beloven van Kelly dat ze d'r mond houdt.

Frank krijgt van Aldrico de deksel op zijn neus als hij zegt dat Andries blijft slapen.
Al: Waarom vertel je mij dat (Jerry Springer handje) we zijn hier bezig met een logistiek probleem (?)

Frenk moet het koffer (beauty-) van Kelly openmaken. En ze wappert weer honderd keer met d'r haar.

Diane zingt weer en Aldrico danst daar uiterst bevallig bij.

Frenk gaat eten, hij vindt het zonde van het eten en het spijt hem voor de rest.

Aldrico maakt zichzelf nu glimmend door zichzelf in te smeren met olie.
Iedereen eet nu behalve Aldrico. Kelly zit overigens gewoon in haar badjas aan tafel alsof ze net niet afgelebberd is.

De zenders moeten gecheckt worden van BB. Kelly offert zich natuurlijk op om die van Andries te doen. Gelukkig moet ze daarbij over hem heen klimmen (en hem zoenen)

[Dit bericht is gewijzigd door Katie op 10-09-2001 19:29]

maandag 10 september 2001 @ 19:11:01 #164
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_1603899
19:10

Diane heeft per ongeluk kikkerbillen gegeten. "Oh! En ik vond 't nog lekker ook! Shit!" Aldrico paradeert in z'n onderbroek door het huis terwijl ie flink aan z'n zaakje en z'n reet krabt. Hij loopt 100 keer naar de badcel en weer terug...

My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  maandag 10 september 2001 @ 19:22:05 #165
15522 Katie
Hieperdepiep
pi_1603974
Iedereen zit lekker te smikkelen. En Aldrico zit geen seconde stil en wil het weer hebben over hoe hij zich voelt. Het BB-gevoel bla bla bla...

Frank: je moet die kip proeven die is heel lekker
Al: Ik lust geen kip. Uh uh. ik vind die chick wel lekker maar ik lust geen kip
Frank: lust je geen kip, wel vis?
Al: Ik vind die chick wel lekker maar ik lust geen kip
Diane: geen kip?
Al: IK VIND DIE CHICK WEL LEKKER MAAR IK LUST GEEN KIP
En iedereen lacht nog ook.

Frank ligt op de grond te rollen: Ik word gek van die vent. ALs je nou gewoon je mond even houdt...

[Dit bericht is gewijzigd door Katie op 10-09-2001 19:26]

maandag 10 september 2001 @ 19:22:56 #166
215 misterDre
Paint it black!
pi_1603980
Ze zitten nog steeds te eten waarbij de gesprekken voornamelijk over het eten gaan!
  maandag 10 september 2001 @ 19:38:26 #167
2653 ks_choice
Ja, mijn keus ja!
pi_1604090
Effe een sfeer-impressie:

[edit] uhm, kan iemand mij effe mailen en uitleggen hoe je een plaatje invoegt?!

[Dit bericht is gewijzigd door Danny op 10-09-2001 20:51]

Als het niet kan zoals het moet, moet het maar zoals het kan.
  maandag 10 september 2001 @ 19:43:28 #168
215 misterDre
Paint it black!
pi_1604125
Ks_choice kijk ff hier: Commentaren op de streamverslagen, deel 1

Ontopic:
Bewoners zitten na te tafelen....gebeurt verder niets

[Dit bericht is gewijzigd door misterDre op 10-09-2001 19:48]

pi_1604450
Aldrico weigert om mee te helpen met afruimen.
Frenk laat dit subtiel cynisch merken.
aldrico heeft niets door en blijft maar door lullen
pi_1604491
Ondertussen liggen Andries en Kelly te slapen (dit keer ieder in hun eigen bed)
  maandag 10 september 2001 @ 20:47:34 #171
215 misterDre
Paint it black!
pi_1604818
Aldrico loopt nog steeds uit z'n nek te lullen.

(voor mij echt onmogelijk om deze pias te citeren)

Frank probeert Aldrico belachelijk te maken met z'n hoofddoekje en z'n kaarjes

Aldrico geniet van het kijken naar werkende mensen daarom helpt hij niet mee.

maandag 10 september 2001 @ 20:51:14 #172
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_1604869
20:50

Aldrico en Frank hebben een woordenwisseling. Frank loopt verontwaardigd naar de koelkast. Aldrico zit nu in een vreemde taal uit z'n nek te lullen en te zingen. "Kapoeweeraa" ofzo. Hij wil niet helpen opruimen omdat hij dan kan zien hoe de bewoners thuis zien. "Jaja leuk excuus" zegt Diane. "Kan me geen reet schelen, ik wil gewoon dat je opruimt." antwoordt Andrico. Het is verbazingwekkend hoe de bewoners deze idioot zijn gang laten gaan. Ze weten trouwens nu opeens wel de juiste tijd (tien voor negen) terwijl ze gisteren nog dachten dat het half acht was toen het al over elven was

[Dit bericht is gewijzigd door Marble op 10-09-2001 20:52]

pi_1604875
Aldrico verkondigt het volgende:
'Ik heb niet meegeholpen met opruimen omdat ik jullie bezig wou zien, gewoon zoals je thuis in je eentje bent. En ik heb er van genoten. En je kan het aannemen of niet, het interesseert me geen reet.'

[..]

A (tegen F): 'Ik ben je kind toch.. mag ik je kind zijn?'

[Dit bericht is gewijzigd door Li0nHeart op 10-09-2001 20:54]

maandag 10 september 2001 @ 20:53:21 #174
8898 Darklight
pi_1604899
Wat heeft Aldrico in godsnaam gegeten?
  maandag 10 september 2001 @ 21:27:45 #175
15522 Katie
Hieperdepiep
pi_1605281
Kelly ligt toch echt gewoon bij Andries in bed, er worden nu zelfs beschaafde kusjes uitgewisseld. Maar Andries beweegt niet veel. En er gebeurt op het moment verder niets. Ze liggen wel op 1 helft van het bed.

Ook GJ ligt in een 1-persoonsbedje.

In de kamer gaat het gesprek over Aldrico (Diane, Frank en Aldrico)
Volgens Diane heeft Frank bij een selectieronde (toen zij jarig was) vertelt dat hij voor de 3e keer meedeed.
Volgens Aldrico is dat niet waar, maar Aldrico zal haar morgen vertellen waarom hij gelijk heeft. Hij heeft maar 2 keer meegedaan, zegt hij.
Volgens Aldrico was hij die dag heel rustig en praatte hij met een hele blonde barbie. En hij maakte een grapje dat die barbie lang bij JdeM boven is geweest en dat ze vast naar een achterkamertje moest. Aldrico was de laatste die dag, Diane de eennalaatste.

Aldrico is heeeel auditief en hoort de cameraman of vrouw. In ieder geval is hij de draad nu weer kwijt.

Aldrico vertelt dat hij er vorig jaar in mocht maar dat dat om persoonlijke omstandigheden niet door kon gaan. En het was zo'n verrassing dat hij er nu weer in mocht en een verhaal over een bruiloft in Portugal.

[Dit bericht is gewijzigd door Katie op 10-09-2001 21:33]

maandag 10 september 2001 @ 21:32:05 #176
215 misterDre
Paint it black!
pi_1605328
Het gaat er inmiddels minder beschaafd aan toe Andries kreunt en fluistert regelmatig Ooooo lekker!!!!!

Kelly zuigt op een vinger van Andries (ja vinger )
Ademhalig is nog steeds zwaar.
Andries wil nu verder gaan...
Kelly: Andries ik moet je wel iets vertellen...
Kelly: ik wil nog niet neuken....
Kelly heeft wat massageolie gepakt en is nu bezig met een handjob bij Andries, die steeds harder kreunt...Andries oooo ik kom klaar ooo ik spuit
Het is weer rustig!!!

[Dit bericht is gewijzigd door misterDre op 10-09-2001 21:41]

maandag 10 september 2001 @ 21:33:45 #177
8898 Darklight
pi_1605348
GJ slaapt gewoon door Zou hij echt niks in de gaten hebben?
  Moderator maandag 10 september 2001 @ 21:34:34 #178
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_1605358
Het kussen gaat nog steeds door...

voel me een beetje bezwaard dat ik hier naar zit te kijken, maar niet veel genoeg!

In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_1605419
"hijg kreun, owh jah! hijg hijg hijg kreun"
  maandag 10 september 2001 @ 21:40:57 #180
15522 Katie
Hieperdepiep
pi_1605439
En Aldrico gaat nog steeds door...

Volgens Frenk is Aldrico een breuk op zijn zenuwstelsel. En hij komt weer terug op het hoog/laaggevoel. Begrijp je wel? Frank wordt moe in zijn hoofd van Aldrico (als 'ie maar niet gaat slapen )

[Dit bericht is gewijzigd door Katie op 10-09-2001 21:43]

maandag 10 september 2001 @ 21:42:53 #181
8898 Darklight
pi_1605469
Van die stream had ik ff het geluid uitgezet
Kelly gaat nu naar de badkamer, Andries slaapt geloof ik alweer
  maandag 10 september 2001 @ 21:45:00 #182
215 misterDre
Paint it black!
pi_1605500
Kelly zit inmiddels op de rand van het bed...Andries ligt bij te komen
GJ slaapt gewoon door
Kelly loopt door het huis met een slipje in haar hand en is naar de badkamer gegaan
  maandag 10 september 2001 @ 21:49:22 #183
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_1605552
Diane: "Ik ben de bitch van BeeBee. De Big Brother Bitch."
Oh wat krijgt die klappen als Priscella erin zit.
  maandag 10 september 2001 @ 22:02:10 #184
8898 Darklight
pi_1605701
Kelly gelooft nog steeds niet dat alles wordt uitgezonden,ze staat nu in de keuken, ze gaat zo ff kletsen met Diane die nu naar het toilet is
  maandag 10 september 2001 @ 22:03:29 #185
215 misterDre
Paint it black!
pi_1605718
Kelly komt de huiskamer binnen en vraagt:
Wordt alles wat nu is opgenomen OOK uitgezonden
Diane legt uit van de samenvattingen.....
Kelly: ook privedinges (ze is echt blond)
Diane: Ja daar ga ik m'n hand niet voor in het vuur steken...maar ik ga nu weer terug naar de anderen
Kelly: Diane we gaan straks ff kletsen

22:05
Kelly: ik heb het gevoel alsof ik al voor een maand dingen het gedaan ( wij ook!)

pi_1605756
quote:
Op maandag 10 september 2001 22:03 schreef misterDre het volgende:
Kelly komt de huiskamer binnen en vraagt:
Wordt alles wat nu is opgenomen OOK uitgezonden
Diane legt uit van de samenvattingen.....
Kelly: ook privedinges (ze is echt blond)
Diane: Ja daar ga ik m'n hand niet voor in het vuur steken...maar ik ga nu weer terug naar de anderen
Kelly: Diane we gaan straks ff kletsen
  maandag 10 september 2001 @ 22:10:53 #187
215 misterDre
Paint it black!
pi_1605793
Kelly in gesprek met Diane
Kelly het kan me niet schelen wat ze van me denken ze nemen me maar zoals ik ben...maar je moet me wel steunen hoor Diane.
Verder zei ze iets van Andries die moet gewoon slapen dus ik heb hem gewoon ff moe gemaakt
Babbel, babbel ditjes datjes

[Dit bericht is gewijzigd door misterDre op 10-09-2001 22:14]

maandag 10 september 2001 @ 22:12:33 #188
15522 Katie
Hieperdepiep
pi_1605815
Diane tegen Kelly:
Ik hoop niet dat er een battle komt nu

Kelly:
Nee dat doen ze niet, want Andries moet wel even slapen. (Zegt wie? )

Kelly deelt gelukkig nog wat complimentjes uit:
Diane zegt dat het jammer is dat ze een heupbroek aan heeft, want ze heeft een rolletje. Volgens Kelly is een buikje best leuk. Vrouwen met niks is maar niets, nou ja is ook leuk, maar een buikje is leuk. Je ziet er goed uit.
En vervolgens tegen Diane:
Ben maar blij dat je niet helemaal uitgedijt bent.

† In Memoriam † maandag 10 september 2001 @ 22:48:41 #189
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_1606271
Korte samenvatting van een gesprek:

Kelly probeerde subtiel in een gesprek aan te geven dat sommige mannen heel erg bang zijn om sexueel benaderd te wordenn door iemand van hetzelfde geslacht, ook zegt ze , nadat de mannen dit ontkennen dat zij er écht heel veel ervaring mee heeft (ze bekrachtigd dit door tweemaal te zeggen "geloof me, ik heb er veel ervaring mee")

[Dit bericht is gewijzigd door Loedertje op 10-09-2001 22:51]

maandag 10 september 2001 @ 22:50:07 #190
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_1606291
quote:
Op maandag 10 september 2001 22:48 schreef Loedertje het volgende:
‚
????
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  † In Memoriam † maandag 10 september 2001 @ 23:01:49 #191
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_1606479
Kelly zegt dat ze heel veel respect heeft voor het, overigens byzonder mooie meisje , die ervoor gezorgd heeft dat het huis zo fantastisch mooi is ingericht, Diane reageerde direct erg adrem door haar te vragen "hoe weet jij dat nou ???".

Ook vertelde Kelly dat ze vol bewondering kan kijken naar een mooie vrouw.

Diane wil naar bed omdat ze wil dat de groep ook op haar kan rekenen als er morgenochtend emand om 05.00 begint te Kukelekuu-en .

De negeroide m'neer zegt dat als hij toneel speelt hij iemand is die dat verteld aan de groep. ( vind zichzelf erg eerlijk en probeerde het groepje daarvan te overtuigen)

* Loedertje heeft af en toe het idee dat zijn kunstgebit een beetje los zit, kan ook door de drank komen btw

Kelly zegt dat ze lekker bij d'r mannetje gaat liggen.
(ze zegt vervolgens dat ze heel straight is en niet vreemd gaat)
De negroide man vraagt"zit je dan nu in een relatie??"
Kelly gaat er niet echt op in en wenst hem welterusten en zachte dromen.

maandag 10 september 2001 @ 23:02:58 #192
228 Big Brother
is watching too
pi_1606499
Kelly: Ik ga bij mijn mannetje liggen.
Aldrico:heb je dan al een mannetje gevonden?
Dus er is geen hoop meer voor mij.
Kelly: Ik ben heel straight.
nee hoor valt wel mee.

[Dit bericht is gewijzigd door Big Brother op 10-09-2001 23:05]

† In Memoriam † maandag 10 september 2001 @ 23:04:51 #193
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_1606528
Diane kirt en zegt tegen de negroide m'neer op de bank dat ze hem aan het verleiden is. Ze kirt nog even door terwijl de m'neer voor de 4e keer zegt dat hij met een grote G blijft zitten. (dit zei hij ook al toen hij geil naar Kelly keek toen zij aanstalte maakte om naar bed te gaan en opstond van de bank)
  † In Memoriam † maandag 10 september 2001 @ 23:06:05 #194
13819 Loedertje
Trotse GILF.
  maandag 10 september 2001 @ 23:06:55 #195
215 misterDre
Paint it black!
pi_1606559
Afgelopen 3 kwartier:
Kelly frank Diane en Aldrico in diverse gesprekken van alles door elkaar.

23:00
Frank gaat naar bed
Kelly: ik ga ook weer bij m'n mannetje liggen.
Aldrico: Bij je mannetje liggen???...zit je nu in een relatie....dus ik maak geen kans meer!!
Kelly:nee, want ik ben heel straight!
Aldrico: Straight???
Kelly:....ik ga niet vreemd!
Aldrico is inmiddels 5 onderwerpen verder

23:11
Kelly; ik ga naar bed ik heb hoofdpijn
Aldrico: en dan kan je zo slapen:
Kelly: komen jullie ook of blijven jullie daar?
Aldrico: wil je graag dat we komen of vraag je het zomaar
Kelly: maakt mij niet uit, ik heb al genoeg gezelschap daar
Aldrico: ja je gaat naar je mannetje he en gaat gelijk weer verder op een ander onderwerp (ik kan die gast echt niet volgen)

[Dit bericht is gewijzigd door misterDre op 10-09-2001 23:15]

maandag 10 september 2001 @ 23:25:09 #196
2653 ks_choice
Ja, mijn keus ja!
pi_1606832
23:25

Aldrico: Ik heb een chronologisch.. uhm... chonologisch geheugen. uhm... ik heb een foto-*proest*-geheugen

maandag 10 september 2001 @ 23:30:57 #197
2653 ks_choice
Ja, mijn keus ja!
pi_1606909
[23:25]

Aldrico en Diane zitten te kletsen (en flirten) op de bank. Frank is hier niet zo blij mee ( ) en probeert dit te verstoren. Dit lukt niet echt en hij gaat maar op een andere bank toe liggen kijken.

[23:30]
Aldrico en Diane zitten een beetje tegen elkaar op te boksen over glazen.
Diane zingt maar weer eens "Bij de hand, bij de hand, neem je fietsje bij de hand (2x)"

maandag 10 september 2001 @ 23:35:40 #198
2653 ks_choice
Ja, mijn keus ja!
pi_1606972
[23:30]
Andries, GJ en Kelly liggen in bed. A. en K. praten nog.

Kelly praat met GJ. "Ken je die man uit Silence of the lambs, die kleding maakte van de huiden van anderen, die travestiet? Zo voel ik me net.

Kelly gaat naakt op bed liggen zonder dekens. en probeert GJ een beetje losser te maken. (Loopt naar achter hem en leunt een beetje over hem heen). GJ is niet geinteresseerd en verlaat de kamer.
Kelly trekt de dekens weer over zich heen.

maandag 10 september 2001 @ 23:38:20 #199
215 misterDre
Paint it black!
pi_1607007
Kelly en Andries zijn wakker
Kelly: ik kan beter niet meer tegen je aanleggen want dan wil je in m'n gaatje
Kelly: moet je eens kijken door die ramen dan zie je allemaal lichtjes
Andries : nou ze nemen alles maar op!
GJ wordt wakker en zegt dat ie een droge bek heeft.
Hij krijgt water van Kelly
Kelly stapt gewoon naakt uit bed en loopt langs GJ om door het raam te kijken, daarna gaat ze terug en gaat naakt boven de dekens liggen....GJ zegt niets ....even later staat hij op en zegt dat hij nog iets te drinken gaat halen.
Kelly: blijf je daar of kom je nog terug??
GJ: nee ik kom terug
Kelly: neem dan een glaasje water voor me mee.
  maandag 10 september 2001 @ 23:42:02 #200
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_1607055
Sjelly is nog steeds aan het exhibitioneren op het bed ...
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  maandag 10 september 2001 @ 23:43:43 #201
2653 ks_choice
Ja, mijn keus ja!
pi_1607082
[23:40]
Kelly: Als ze nu CD's hebben, dan ga ik me aankleden en me opmaken en dan ga ik dansen! Nee hoor, dan ga ik niet dansen. Ik ga nu lekker wat drinken. GJ, ga je mee?
GJ: Nee, je kan niet iedere dag gaan zitten zuipen.

...

Kelly: Ik heb daar ook wel genoten aan die andere kant, ik voelde me alleen zo smerig!

GJ heeft cd's besteld voordat hij ging slapen. Die zijn nog niet aangekomen.

Aldrico en Diane hebben de grootste lol in de woonkamer flauwe puberale toestanden! (red.)

† In Memoriam † maandag 10 september 2001 @ 23:58:16 #202
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1607238
23:55 uur
De gesprekken gaan inmiddels over pies en poep. En over de sexuele geaardheid van Aldrico. Tsja...
  maandag 10 september 2001 @ 23:58:22 #203
215 misterDre
Paint it black!
pi_1607239
Kelly is wat te eten aan het maken voor GJ
Aldrico praat nog steeds honderduit
Frank ligt op de bank een peukie te roken.
Diane is aan het dansen
GJ ligt in bed is wakker
Andries in bed slaapt
  † In Memoriam † maandag 10 september 2001 @ 23:59:09 #204
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1607251
23:59 uur
Ze gaan weer zingen! Ieeeeekks!
  † In Memoriam † dinsdag 11 september 2001 @ 00:01:53 #205
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1607291
En weer verder in:
Streamverslagen 11 september 2001

Thnx, allen voor de noeste arbeid!

dinsdag 11 september 2001 @ 00:03:37 #206
215 misterDre
Paint it black!
pi_1607315
GJ komt de kamer binnen en zegt het is volgens mij 5 voor 12 dus we kunnen nog wel wat bestellen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')