+2 Inzichtvol.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 10:05 schreef MikeyMo het volgende:
het zou wel tof zijn als ze R@b aannemen, dan hebben alle lefties hier eindelijk hun zin, maar gaat hij daar posten zodat we het hier op fok uiteindelijk nog overnemen
Ik zie anders ook weleens wat lekkers langskomen in B & H.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 16:10 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Zij hebben Sacha de Boer
* alvast inschrijft om mee te doenquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 16:23 schreef P8 het volgende:
ik ben voor om de voel te terroriseren daar
http://sites.omroep.nl/spreekbuis/forum.jspquote:Krijg kanker
r1ckson was here.
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 15:23 schreef Libris het volgende:
[..]
Ontopic, de NOS snapt het niet, fok is niet groot omdat het goed is, maar omdat gezellig is,
quote:UPDATE: Fok! meldt ons zojuist dat de NOS notabene is langsgeweest om zich te laten informeren over de manier hoe je het beste jongeren moet benaderen.
strak plan, alleen moeten we er dan wel voor zorgen dat de harde kern van nos die zich dan zal vormen niet hier alles komt verstieren.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 18:30 schreef HostiMeister het volgende:
ik stel voor om met iedereen op fok! dat kut NOS forum plat te lullen...
een forum kapen heet zoiets toch?
hebben ze meteen wat voor op hun nieuws-site..
krijgen we dan een tagje achter onze naamquote:Op woensdag 27 oktober 2004 18:26 schreef gateway het volgende:
wheeh wat een site... Maar datid voor de niewue server:Kunnen we niet net als toen met sophia kinderziekenhuis geld over te maken met als vermelding: Nieuwe server
Huh? Wie? Wat? Waar?quote:Op woensdag 27 oktober 2004 18:11 schreef P8 het volgende:
dat betekent wel dat er een corrupte mod is ergens hier.
Zo corrupt ben ik niet hoor.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 18:11 schreef P8 het volgende:
dat betekent wel dat er een corrupte mod is ergens hier.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 16:28 schreef -DailaLama- het volgende:
Ik zie Philippe Freriks wel een biertopic openen.
behalve dat het kinderachtig is, maar jij zal het wel stoer vindenquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 17:39 schreef SwiffMeister het volgende:
Join the Fok! Destroy the NOS
Mooie leuze toch?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |