Dione de Graaffbaakquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 16:33 schreef killswitch het volgende:
[..]
NOSzin voor je leven
En wie is dan de Yvonne!!!!quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 16:40 schreef -DailaLama- het volgende:
Wie is dan BHFH? Harmen Siezen?
hoer, overloper, verraderquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 16:24 schreef teknomist het volgende:
Ik geloof niet dat alle trouwe Fokkers gaan overstappen maar de 'zwevende groep' is volgens mij niet gering. Ik kom zelf bijvoorbeeld veel meer op nu.nl dan op de FP![]()
.
ik kom nooit op frontpage, alleen op het forumquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 16:41 schreef mvt het volgende:
[..]
hoer, overloper, verrader
Als jij nou gewoon eens leest wat er gevraagt wordt.Er wordt niet naar de AT users gevraagt.Maar naar het aantal users.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 16:12 schreef Roellio het volgende:
[..]
Schei toch uit met de torenhoge gebakken lucht aantallen van users.![]()
Omdat er misschien 90.000 userid's zijn heeft dat nog niets te maken met het aantal actieve users.
Ik kan er zelf absoluut geen realistische schatting van maken, maar als ik zou gokken zeg ik tussen de 2 en 3 duizend actieve users op het forum.
Ik mag godjandosie hopen dat Het Kldertje door Fred Emmer gemodereerd gaat worden en hij een duomod-baan erbij neemt om het Seksualiteit-forum samen met erodome te gaan doen ...quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 16:42 schreef sop het volgende:
[..Het Keldertje...]
Marcel van Dam zal zich daar wel reggenquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 15:10 schreef Strolie75 het volgende:
Mooi, kunnen al die lefties daarheen ophoepelen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |