quote:
Op zondag 13 januari 2008 14:25 schreef bladibladibla het volgende:Sinds dit jaar heb ik een nieuw skijack. Heel mooi, superwarm, maar helaas zitten er maar weinig zakken in. Dus nou weet ik niet zo goed hoe ik al mijn spullen mee moet krijgen. Typisch vrouwenprobleem

Als ik ga skiën neem ik het volgende mee:
- skibril (goggles dus, voor als het weer en zicht erg slecht is, normaal heb ik een speciale skizonnebril op)
- kleine portemonnee
- muts (zal ik waarschijnlijk wel veel ophebben)
- pakje sultana's
- klein pakje drinken
- rol pepermunt
- telefoon
- skislot
Die kleine zaken (portemonnee, telefoon, eten) krijg ik allemaal wel in mijn zakken van mijn jas en broek, maar waar o waar laat ik mijn skibril en muts?
Ik ben geen fan van rugzakken, omdat ik dan van iedereen spullen mag meeslepen en omdat ik het niet fijn vind in stoeltjesliften. Een heuptasje zou een optie zijn, maar mijn jas is vrij lang, dus dat zit ook niet heel fijn.
Is er hier nog iemand met ideeën?
ik neem altijd een rugzakje mee van 20 liter, weegt niks en alles past erin, sjaal, goggle, zonnebril hoes,portemonnee, telefoon, eten, drinken, etc. Merk er niks van en hij is ook handig als backprotector

. Heeft me vorig jaar zeker een zere rug gescheeld (hard onderuit gegaan met snowboard en plat op de rug(zak) geland

).