Nee, het gaat inderdaad niet heel snel, zo'n PBEM.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 09:30 schreef George-Butters het volgende:
Wel jammer dat ik nog minimaal 1 a 2 jaar moet wachten voordat ik julie allemaal verpletterd heb onder mijn legerlaarzen...
Wat, heb je die dan pas uitgevonden?quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 09:30 schreef George-Butters het volgende:
TVP.
Wel jammer dat ik nog minimaal 1 a 2 jaar moet wachten voordat ik julie allemaal verpletterd heb onder mijn legerlaarzen...
Jij... jij...quote:Op donderdag 28 oktober 2004 19:48 schreef Sidekick het volgende:
Ik meld me ook maar weer eens.
Goody huts zijn okay, vooral wanneer er een settler tevoorschijn komt.
Bedoel je Conquests? Ja, die is best de moeite waard. Meest in het oog springende vernieuwing is uiteraard de toevoeging van de conquests, een stuk of 9 scenario's die je elk een ander stuk van de wereldgeschiedenis laten beleven -- van Mesopotamië, de wieg van de beschaving, via de Romeinse tijd en de Middeleeuwen tot aan de Napoleontische tijd en WOII in de Pacific.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 00:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Speelde ik een paar jaar geleden veel. Is de nieuwste versie nog beter geworden?
Dat is het God-element in het spel. Dat straft meteen.quote:Op zaterdag 6 november 2004 01:22 schreef George-Butters het volgende:
Iz gewoon kut he.
Ik moeite doen, krijg je van die kutbarbaren alleen maar een stuk van hun map... DAT STUK KENDE IK AL
Nope, ze zijn al begonnen.quote:Op maandag 8 november 2004 10:06 schreef DeHovenier het volgende:
ik speel al een tijdje geen Civ3 meer, maar zo'n PBEM lijkt me wel leuk. Ik kan zeker niet meedoen he
Behalve als je buren Aztecs zijn en derhalve meteen vanaf het begin een 2-speed unit kunnen bouwen, terwijl je zelf Expansionist bent en op die trait gerekend had om snel uit de startblokken te kunnen komenquote:Op maandag 8 november 2004 14:13 schreef Litpho het volgende:
Buren zijn okay.
Nou, je bent inmiddels al op de hoogte. Maar hang er voortaan gerust een read-bevestiging aan als dat je meer rust geeftquote:Op woensdag 10 november 2004 16:55 schreef George-Butters het volgende:
Zeg Martijn = Frollo? HEb je mijn mail gehad met pbem 3250 BC? Ik heb m al een paar dagen eerder verstuurd. Vraag me alleen af of hij ook daadwerkelijk aangekomen is.
Outlook deed raar, en ik kon nergens m vinden in de send mapquote:Op donderdag 11 november 2004 09:38 schreef Frollo het volgende:
[..]
Nou, je bent inmiddels al op de hoogte. Maar hang er voortaan gerust een read-bevestiging aan als dat je meer rust geeft
En nu bij Ype.quote:Op woensdag 10 november 2004 17:06 schreef Sidekick het volgende:
3250BC is nu bij du_ke.
Wat voor win? Conquest, diplo, culture, spaceship...?quote:Op vrijdag 12 november 2004 15:21 schreef du_ke het volgende:
Heb van de week 3439 punten gehaald op regent was voor mij een heel aardige score.
Dan was het een 100K.quote:Op vrijdag 12 november 2004 16:53 schreef du_ke het volgende:
't was ook mijn eerste keer. Volgens mij was het omdat ik meer dan het dubbele van m'n tegenstanders had. Londen was een behoorlijke klap voor de Engelsen :p.
Grbml. In mijn andere PBEM hebben de Engelsen zojuist een stad van me "overgenomen" en de Pyramides een paar beurten voor de mijne gebouwd. Ik ga mijn mening over buren maar eens bijstellen geloof ikquote:Op maandag 8 november 2004 14:13 schreef Litpho het volgende:
Buren zijn okay. Vermoedelijk.
...en gelijk gepwned neem ik aan?quote:Op maandag 15 november 2004 17:20 schreef George-Butters het volgende:
ik heb monidique gezien.....
Ah, je gaat voor een diplo victory begrijp ik.quote:Op maandag 15 november 2004 17:23 schreef Monidique het volgende:
Pffrt! Ik heb mijn ICBM's gericht op zijn steden, hij durft niets.
Mooi. Hou die dingen vooral in die richtingquote:Op maandag 15 november 2004 17:23 schreef Monidique het volgende:
Tsk, alsof jouw warriors weten hoe ze die moeten lanceren.quote:Op maandag 15 november 2004 17:23 schreef Monidique het volgende:
quote:Op vrijdag 12 november 2004 17:54 schreef du_ke het volgende:
pff
quote:Op zaterdag 13 november 2004 18:45 schreef Litpho het volgende:
Grbml.
quote:Op maandag 15 november 2004 17:23 schreef Monidique het volgende:
Pffrt!
quote:Op maandag 15 november 2004 17:26 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ah,
Hmm, ik zie overeenkomsten tussen ons.quote:Op maandag 15 november 2004 21:17 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Tsk,
Dit is dus de pbem van de nutteloze tussenwerpsels.quote:Op maandag 15 november 2004 21:21 schreef Sidekick het volgende:
Hmm, ik zie overeenkomsten tussen ons.
kan wel een kopietje voor je draaien... Ik heb alleen geen pc over...quote:Op dinsdag 16 november 2004 10:54 schreef du_ke het volgende:
haha ik ben de komende tijd misschien nog wat langzamer met doorsturen. Heb hier in Groningen nog geen computer met PTW.
F1 denk ik. Als je tenminste CIV3 doet. Dan kan je met al die F toetsen een aantal menu's langs.quote:Op woensdag 17 november 2004 22:04 schreef DaafAzuil het volgende:
ik speel sinds jáááááren weer civ en ben gelijk weer compleet verslaafd
hey wat was ook alweer de sneltoets waarmee je een menu krijg dat je voor een stad kan kiezen, dat ie daar dan heen gaat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |