abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 1 december 2005 @ 04:05:54 #241
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_32718054
LET OP VOOR IEDEREEN DIE KIJKT!!!
quote:
UPN will present a shocking alternate ending to the Wed. Nov. 30 episode of its critically acclaimed drama VERONICA MARS, featuring star Kristen Bell, that will be seen exclusively on AOL.com (http://www.aol.com) for one week, alongside the episode's original televised ending. Afterwards, fans will be able to vote online for which ending was their favorite, through 9:00 AM, ET on Dec. 7. The winning ending will be revealed on AOL and announced on UPN during the East Coast airing of the Dec. 7 episode of the series.

A video recap, synopsis, and the original televised ending and the alternate ending of "My Mother, The Fiend" will be accessible through AOL.com and AOL Television (http://www.aol.com/veronicamars) immediately following the East Coast telecast of VERONICA MARS, Wed., Nov. 30 (9:00-10:00 PM, ET) through Dec. 7.

The following day on Thursday, Dec. 1, VERONICA MARS creator/executive producer Rob Thomas will be taking calls from fans on a live Internet talk show webcast on upn.com (3:00 PM ET/12:00 PM PT). The live talk show compliments a wide array of VERONICA MARS content on upn.com, including exclusive interviews with the cast and photo galleries.
http://television.aol.com/feature/veronica_mars_tv
Enjoy!

MEGASPOILER
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 5% gewijzigd door CrazyDutchPunk op 01-12-2005 04:22:29 ]
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_32718134
Zeker benieuwd naar de altnernatieve einde.
pi_32726327
En wéér een goede aflevering. Het alternatieve einde is helemaal apart, vraag me af hoe dat nou zit met de volgende aflevering als dat einde de winnaar blijkt. Nou ja, kijk zelf maar, dit is een link naar een downloadbare versie van het alternatieve einde.

Gave dingen deze aflevering:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And there was much rejoicing.
pi_32731377
Supergoeie aflevering weer! Ze zijn echt goed bezig dit seizoen!
SPOILER

[ Bericht 13% gewijzigd door Bigs op 01-12-2005 21:15:30 ]
  donderdag 1 december 2005 @ 19:09:12 #245
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_32733539
quote:
Op donderdag 1 december 2005 17:46 schreef Bigs het volgende:
*knip*
EN BEDANKT VOOR DE GIGA SPOILER
pi_32737748
quote:
Op donderdag 1 december 2005 19:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:

[..]

EN BEDANKT VOOR DE GIGA SPOILER
Sorry.. even niet opgelet Maar geloof me, dat feit wat ik noemde stelt niks voor
pi_32738271
wat een gave ep zeg. Een van de beste uit de hele serie denk ik.
I love it when a plan comes together !
pi_32743394
Spoiler over het alternatieve einde:
SPOILER
pi_32743782
Dat alternatieve einde !!!!!!!! Lekker schokkend!!! die mag wat mij betreft winnen
lekker faxen heel de dag echt genot
  vrijdag 2 december 2005 @ 00:56:38 #250
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_32744743
SPOILER
pi_32767189
Geweldig hoe ze een stuk of 8 verschillende plots allemaal in leven weten te houden en ook nog ruimte hebben om bijvoorbeeld Van Clemmons even te laten schitteren met zijn Machiavelliaanse plot. Het maakt het onmogelijk te voorspellen wat er gaat komen, elke bijrolspeler kan opeens een cruciale rol spelen.
pi_32783007
Ik vind het alternatieve einde een beetje té, je kan ook overdrijven zeg..
"Kijk hem daar nu harken op z'n buitenblad met z'n mijnwerkersgezicht"
pi_32783550
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 22:27 schreef CeeJee het volgende:
Geweldig hoe ze een stuk of 8 verschillende plots allemaal in leven weten te houden en ook nog ruimte hebben om bijvoorbeeld Van Clemmons even te laten schitteren met zijn Machiavelliaanse plot. Het maakt het onmogelijk te voorspellen wat er gaat komen, elke bijrolspeler kan opeens een cruciale rol spelen.
Absoluut geweldig.
Een klein persoonlijk punt voor mij (maar dat is meer een luxe probleem) is dat ik soms een korte termijn geheugen heb wat details in de serie aangaat.
Er gebeurt nu zo ONGELOOFLIJK veel tegelijkertijd in VM, dat ik af en toe het spoor even bijster ben. Vooral als er oude plots opgerakeld of genoemd worden, ben ik vaak allang weer vergeten hoe dat ook alweer in elkaar stak.

Eigenlijk zou ik gewoon een flink aantal afleveringen moeten wachten en ze daarna achter elkaar moeten kijken, maar ja, daar heb ik het geduld weer niet voor.
  zondag 4 december 2005 @ 23:50:01 #254
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_32823641
Openingsscene voor aankomende woensdag
Trailer voor aankomende woensdag
SPOILER

Lucy Lawless(Xena) gaat meespelen en schrijft ook mee
SPOILER

[ Bericht 38% gewijzigd door CrazyDutchPunk op 05-12-2005 00:12:37 ]
pi_32911132
De videorecorder is zeker vastgelopen. Er was gisteren toch echt een nieuwe uitzending, maar ik kan de opname nog niet vinden.
pi_32911330
Geduld is een schone zaak, SuperSiem
pi_32922195
Toch nog een opname weten te bemachtigen. Ik vond het een ietwat teleurstellende aflevering:
SPOILER
En nu wachten tot 18 januari.
pi_32930077
In vergelijking met de afgelopen 2 afleveringen was deze wat minder inderdaad, maar toch zaten er hier en daar wel wat leuke dingen in.
SPOILER
pi_32931687
SPOILER
Op maandag 30 juli 2007 03:28 schreef McFearless het volgende:
Jij bent echt de meest grote mongool die hier rondloopt. :{w
  vrijdag 9 december 2005 @ 02:19:32 #260
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_32935782
Ik vond het juist wel weer een sterke episode waarin geshowd werd dat niet elke episode zo erg moet hangen op een verhaallijn rond Veronica zelf..
Kbegin wel de buscrash te missen hoor!
  vrijdag 9 december 2005 @ 02:19:44 #261
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_32935785
Beavje..
Mooie ep en RIP Meg.
pi_32944308
Weer leuke aflevering.
En Wallace is weer terug eindelijk
Vraag me af hoe met dat kindje verder gaat, hopelijk niet naar Meg dr ouders of dat adoptiebureau.
pi_32997612
Ik vond het weer een goede aflevering

"I'm so impressed you fit a pony into my room
"Kijk hem daar nu harken op z'n buitenblad met z'n mijnwerkersgezicht"
  woensdag 11 januari 2006 @ 11:46:56 #264
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_33933574
SPOILER
Synopsis voor 2e aflevering van 2006 op 25 januari.
Geregisseerd door Rob Thomas zelf ..
pi_33934317
Op 25 januari is pas de eerste aflevering van 2006 hoor, helaas. Goede nieuws is wel dat er daarna in ieder geval tot eind februari gewoon elke week een nieuwe aflevering te zien is.
pi_34350605
he, ik kijk deze serie al een tijdje,
alleen dan in Curacao...

Nu kom ik volgende maand weer terug in Nederland...
Word het daar ook uitgezonden? Zoja, wel zender,
en welke serie zijn ze ondertussen?
Bedankt!
Weer is wat anders...
pi_34351092
nope, niet op tv hier.
  zondag 22 januari 2006 @ 18:40:13 #268
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_34351129
*fluister*
bij Ned 3 zijn ze lyrisch over VM en zijn ze aan t kijken of ze de serie kunnen aankopen
pi_34354709
quote:
Op zondag 22 januari 2006 18:40 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
*fluister*
bij Ned 3 zijn ze lyrisch over VM en zijn ze aan t kijken of ze de serie kunnen aankopen
Dat zou mooi zijn!
moet ik alleen eerst 1,5 seizoen wachten voordat ik verder kan kijken...
Weer is wat anders...
pi_34356934
quote:
*fluister*
Gaaf! Hopen dat ze het op een mooie tijd uitzenden. Gelukkig hoeven ze het niet na tienen uit te zenden, zoals de Sopranos, want dan kijkt er waarschijnlijk bijna niemand en dat zou zonde zijn voor zo'n goede serie.

Maar hoe kom je aan die informatie?
  zondag 22 januari 2006 @ 21:02:20 #271
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_34357002
quote:
Op zondag 22 januari 2006 21:01 schreef SuperSiem het volgende:

[..]

Gaaf! Hopen dat ze het op een mooie tijd uitzenden. Gelukkig hoeven ze het niet na tienen uit te zenden, zoals de Sopranos, want dan kijkt er waarschijnlijk bijna niemand en dat zou zonde zijn voor zo'n goede serie.

Maar hoe kom je aan die informatie?
Kreeg het via via toegefluisterd
  maandag 23 januari 2006 @ 02:11:08 #272
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_34367272
OMG Die openingscene van woensdag!!!
SPOILER
pi_34375021
SPOILER
  maandag 23 januari 2006 @ 15:22:02 #274
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_34379384
quote:
Op maandag 23 januari 2006 13:05 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
SPOILER
SPOILER
pi_34395954
quote:
*fluister*
Bron? Want "bij ned 3" is natuurlijk onzin aangezien we met omroepverenigingen werken en niet met ned1/2/3..
  maandag 23 januari 2006 @ 22:41:52 #276
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_34396039
quote:
Op maandag 23 januari 2006 22:40 schreef jmac het volgende:

[..]

Bron? Want "bij ned 3" is natuurlijk onzin aangezien we met omroepverenigingen werken en niet met ned1/2/3..
De zendercöordinator was iig erg tevreden..waarschijnlijk willen ze het bij de NPS plaatsen
pi_34400448
Oeh.. ff openingsscene checken
SPOILER

[ Bericht 59% gewijzigd door Bigs op 24-01-2006 00:56:21 ]
pi_34405298
Hoi Ik ben Nienke, en nieuw hier op het fok forum. Ik vind Veronica Mars ook echt geweldig. En ben bezig een nederlandse VM fansite te maken. www.veronicamars.nl
Ik kan niet wachten op de volgende aflevering. Ik ben echt heel benieuwd hoe het nu verder gaat met die baby van Meg..
SPOILER
You want people to treat you with respect? Demand it!
  dinsdag 24 januari 2006 @ 19:12:26 #279
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_34421675
UPN en TheWB worden CWTN
Laten we hopen dat VM een beter plekje krijgt op CWTN
pi_34422163
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 10:01 schreef CharismaQueen het volgende:
Hoi Ik ben Nienke, en nieuw hier op het fok forum. Ik vind Veronica Mars ook echt geweldig. En ben bezig een nederlandse VM fansite te maken. www.veronicamars.nl
Ik kan niet wachten op de volgende aflevering. Ik ben echt heel benieuwd hoe het nu verder gaat met die baby van Meg..
SPOILER
Nou met z'n allen: HOOIIIIII Nienke
pi_34450773
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 19:12 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
UPN en TheWB worden The CW
Laten we hopen dat VM een beter plekje krijgt op CWTN
Op de fora van televisionwithoutpity gaan de users er vrijwel zonder uitzondering vanuit dat de fusie tussen beide zenders goed uitpakt voor Veronica Mars. Ze denken dat een derde seizoen zeker is en hebben het over een verdubbeling van het aantal kijkers. Ik hoop dat ze gelijk krijgen.

En morgen eindelijk een nieuwe aflevering.
  woensdag 25 januari 2006 @ 17:39:29 #282
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_34453143
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 16:26 schreef SuperSiem het volgende:

[..]

Op de fora van televisionwithoutpity gaan de users er vrijwel zonder uitzondering vanuit dat de fusie tussen beide zenders goed uitpakt voor Veronica Mars. Ze denken dat een derde seizoen zeker is en hebben het over een verdubbeling van het aantal kijkers. Ik hoop dat ze gelijk krijgen.

En morgen eindelijk een nieuwe aflevering.
quote:
Ausiello: You know that whole Gilmore Girls-Veronica Mars Tuesday block I hinted at earlier? Well, I just e-mailed the idea to Rob Thomas and he wrote back, "That's the exact pitch my agent gave." (And Matt Roush, too!) Great minds… anyway, I truly believe in my heart that Mars will be back next year. In fact, UPN prez Dawn Ostroff — who will serve as president of CW when it launches next fall — was very optimistic about the show's future when I spoke to her last week at press tour. "We really love the show. And the show's doing better this year than it was last year, so that's a big plus. I feel very hopeful. I can't say it'll definitely [be back], but we love the show and we're doing everything we can to bring more viewers in."
quote:
Ausiello: I actually have some major Mars prattle — and it concerns the show's third season. At press tour, Rob Thomas told me exclusively (at least I think it was exclusive) that not only does he already have next season's overriding mystery figured out, but he's introducing it (wait for it… wait for it) this season! "We know what we want to do next year as our big 'Who Killed Lilly Kane/Who sent the bus off the cliff?' mystery," he says. "In fact, we're going to hint at it in an episode this year." Rob adds that the story will have a "completely different" flavor than the two previous mysteries. "There will be a criminal at play rather than a crime that happened that we're trying to solve. It'll be a crime that is ongoing, so it'll have a sense of urgency." (POSSIBLE SPOILER:
SPOILER
pi_34478903
Oh my god!
SPOILER
Dit is definately 1 van de beste afleveringen tot nu toe!

[ Bericht 33% gewijzigd door Bigs op 26-01-2006 13:42:38 ]
pi_34479758
top aflevering. Het lange wachten waard.
Leuke nod naar TWOP ook, als ze voor dat prikbord buiten staat te bellen :-)

Dick en Logan moeten meer scenes krijgen, die gasten zijn hilarisch.

en die nummers op het briefje uit de fortune cookie!

[ Bericht 13% gewijzigd door JohnHannibalSmith op 26-01-2006 13:59:21 ]
pi_34480111
Een bijzonder volgepakte aflevering, maar ik weet niet wat ik ervan moet vinden.
SPOILER
Op naar volgende week! Aan de titel van de aflevering te zien gaan we dan verder met Wallace' verhaallijn.
pi_34492527
Waanzinnige aflevering (2x11)

I love this show

donderdag 26 januari 2006 @ 20:14:31 #287
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_34492875
*pimpt even met avatar*
pi_34501340
Hmmm, je kunt een aflevering ook TE vol proppen.
Ik vond het zeker geen slechte aflevering, maar het was wel een beetje overkill.

Ik heb wel eens het idee dat Rob Thomas en crew soms te graag willen bewijzen hoe goed ze zijn in slimme en onconventionele televisie maken.
Soms, zoals in deze aflevering gaat dat een beetje ten koste van de geloofwaardigheid, en de emotie.

Wat ik bijvoorbeeld het mooiste moment van deze aflevering vond, was de confrontatie van Keith naar Veronica toe, en hoe hij bijna in huilen uitbarstte.
Klein simpel momentje, maar indrukwekkender dan al die 100 dwaalsporen waar het moment tussen gepropt is.
Simpeler is niet altijd slechter.

Als de serie eenmaal in Nederland van start gaat, hebben we trouwens een tweede topic nodig voor die afleveringen. Veronica krijgt bestaansrecht op dit forum.
En dit topic is ook bijna aan zijn tweede deel toe.
  donderdag 26 januari 2006 @ 23:25:40 #289
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_34501431
Rob Thomas had deze niet moeten regisseren, de camerastijl etc was too much in combinatie met de al supervolle verhaallijn.
pi_34502388
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 23:25 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Rob Thomas had deze niet moeten regisseren, de camerastijl etc was too much in combinatie met de al supervolle verhaallijn.
Het was geloof ik ook nog eens zijn regiedebuut.
Misschien wilde hij teveel in 1 keer.
Ik denk dat hij het best goed kan naar aanleiding van deze aflevering, maar hij moet even wat gas terugnemen de volgende keer, wat mij betreft althans.
  vrijdag 27 januari 2006 @ 00:40:00 #291
46375 Sai
vindt je een kutwijf.
pi_34503937
Ik heb net 1x21 gezien, maar ik wou hier toch even zeggen dat dit een toffe serie is. Jea.
O+ Audrey O+ (en, in iets mindere mate, O+ Gene Tierney O+)
pi_34505513
Was beste leuke aflevering.
Maar net iets te overdone en dat was weer erg jammer.
pi_34526810
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 20:05 schreef wolfrolf het volgende:
Waanzinnige aflevering (2x11)

I love this show

[afbeelding]

wolfrolf, we volgen dezelfde series
Wat doen THE numbers nou weer in Veronica Mars? Die Rob Thomas leest geloof ik een beetje teveel op TWOP.
mooi he, alles
pi_34527910
het appartement waar Duncan tijdelijk zat had het nummer 108
pi_34529293
Na trouw seizoen 1 te hebben gevolgd ben ik na 2x01 toch min of meer gestopt met kijken, interesseerde me eigenlijk ff niks meer. Maar ik zie toch wel goede verhalen over VM en het haalt ook wel goede cijfers op bijv. tv.com.

Ik denk dat ik toch maar weer eens een kijkje neem
pi_34672177
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 20:01 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
het appartement waar Duncan tijdelijk zat had het nummer 108
Vet, die had ik gemist
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 19:29 schreef phileine het volgende:
wolfrolf, we volgen dezelfde series
Op Desperate Housewives na, geloof ik
pi_34682052
* Bigs = n00b
Wat is er met die getallen dan?
pi_34706824
lol.. De naam van die nieuwe aflevering ook weer 'Rashard and Wallace go to white castle'
pi_34707105
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 15:34 schreef Bigs het volgende:
* Bigs = n00b
Wat is er met die getallen dan?
Dat zijn de mysterieuze numbers uit Lost
pi_34707294
Ahh.. ik heb niks met Lost, vandaar dus Wel lache dan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: