Ach, laten we die zeikerd gewoon negeren. Z'n ploegmaats doen dat alquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 21:09 schreef S-Two het volgende:
'Ik kan de bal toch niet gaan afpakken van mijn eigen ploegmaats?'
Wesley Sonck klaagt in Het Laatste Nieuws dat hij wordt overgeslagen bij Ajax
![]()
quote:Soetaers is wél gelukkig bij Ajax
Volgens Ajacied Tom Soetaers klopt het verhaal in Het Parool van dinsdag niet. In de krant staat dat hij snel wil spelen anders zou hij in de winterstop willen vertrekken. "Ik ben wel gelukkig bij Ajax", aldus de Belg dinsdagmiddag tegen AT5.
En verder zei hij: "Een vertrek in de winterstop sluit ik op dit moment uit. Ik wil niet bij de eerste tegenslag het bijltje er bij neer gooien. "
"Ik wacht af wat de evaluaties in de winterstop brengen. Maar deze situatie moet natuurlijk geen jaar duren. Anders overweeg ik wel een vertrek, maar dat is dan pas in juni", zei de aanvaller.
Nee, de zaaknemer zegt dat het sportief gezien interessant is. Dat betekent nog niet de Koller wel of niet zou willen.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 20:27 schreef Spideyman het volgende:
Dus de zaakwaarnemer zegt dat Koller wel wil,,,, zou een goeie zijn voor Ajax (Van Hooijdonk lukte het ook bij Feyenoord).
Ooit ja, meen ik mij ook te herinneren.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 22:44 schreef Leshy het volgende:
Van Hooijdonk wil nog terugkeren bij NAC toch?
quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 22:44 schreef Leshy het volgende:
Van Hooijdonk wil nog terugkeren bij NAC toch?
Dat is niet zo gek als je dermate slecht in vorm bent dat je nauwelijks in staat bent om een bal op een normale manier aan te nemen.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 21:09 schreef S-Two het volgende:
'Ik kan de bal toch niet gaan afpakken van mijn eigen ploegmaats?'
Wesley Sonck klaagt in Het Laatste Nieuws dat hij wordt overgeslagen bij Ajax
![]()
Ik ben ook bijna net zo oud als Van Hooijdonk, betekent dit dat ik mij geen zorgen hoef te maken over mijn pre-pensioenquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 23:20 schreef heiden6 het volgende:
Weet je wie er misschien wel belangstelling zou kunnen hebben? Machlas, die is geloof ik ongeveer net zo oud als Van Hooijdonk trouwens.
Die is al geflopt omdat Ajax geen 4-3-3 kon spelen. Machlas heeft ballen van de zijkant nodig . Die komen er nu meer dna in zijn tijd bij Ajax als je links Boukhari met Max neerzet en rechts Trabelsi met De Ridder of Rosales of misschien wel mitea omdat die dan naar binnen kan trekken met zijn snelheid want op rechts is het maar niks nu.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 23:20 schreef heiden6 het volgende:
Weet je wie er misschien wel belangstelling zou kunnen hebben? Machlas, die is geloof ik ongeveer net zo oud als Van Hooijdonk trouwens.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 23:28 schreef heiden6 het volgende:
O, je nam het serieus?
Ajax is ver heen zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |