dan pas?quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 15:59 schreef Nyluzzz het volgende:
[..]
Mei 2008 Ajax wint de Champions League onder de bezielende leiding van Dennis Bergkamp en met sterspeler Jeffrey Sneijder. AanvoerderStanley Aborah nam de cup in ontvangst.![]()

2004/2005 moeten we realistisch zijn en winnen we de UEFA cup, CL zit er dit jaar niet in.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 16:13 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
dan pas?![]()

Een trainer met vliegangst die de CL gaat winnen????quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 15:59 schreef Nyluzzz het volgende:
[..]
Mei 2008 Ajax wint de Champions League onder de bezielende leiding van Dennis Bergkamp en met sterspeler Jeffrey Sneijder. AanvoerderStanley Aborah nam de cup in ontvangst.![]()

Dan stuurt hij toch gewoon zijn assistenten Frank en Ronald de Boer.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 16:34 schreef gimme.shelter het volgende:
[..]
Een trainer met vliegangst die de CL gaat winnen????
Die zit thuis op de bank!!![]()

Ik geloof dat het inderdaad niet goed voor mijn hart is en de toegenomen bierconsumptiequote:Op dinsdag 26 oktober 2004 16:26 schreef JaWi het volgende:
De komende 4 jaar 2 uefa cups, 2 CL finales, 1 CL beker,3 landskampioenschappen en 3 bekers. Dat overleef ik niet.
En kijkt uit, als Koeman dit leest dan blijft hij.

We hebben geluk met de lotingquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 16:34 schreef gimme.shelter het volgende:
[..]
Een trainer met vliegangst die de CL gaat winnen????
Die zit thuis op de bank!!![]()

En dan vergeet je nog een wereldbekerquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 16:26 schreef JaWi het volgende:
De komende 4 jaar 2 uefa cups, 2 CL finales, 1 CL beker,3 landskampioenschappen en 3 bekers. Dat overleef ik niet.
En kijkt uit, als Koeman dit leest dan blijft hij.

Tja. Spijtig. Vrij jong?quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 17:08 schreef golfer het volgende:
Roger Broomhall overleden

62 is vrij jong jaquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 18:24 schreef JaWi het volgende:
[..]
Tja. Spijtig. Vrij jong?

Zeer spijtig, maar ik had eerlijk gezegd nog nooit gehoord van de beste manquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 17:08 schreef golfer het volgende:
Van Ajax.nl:
Ajax heeft met ontzetting kennisgenomen van het feit dat Roger Broomhall, de grote man achter het Amsterdam Tournament, vorige week plotseling is overleden. De Engelsman Broomhall werd slechts 62 jaar.
Roger Broomhall was de oprichter van het bedrijf International Event Partnership (IEP), dat in het verleden het Maquita/Umbro toernooi organiseerde in Engeland. Ajax nam al eens deel aan dat evenement. In 1999 blies Broomhall met zijn bedrijf IEP het Amsterdam 700 Toernooi nieuw leven in. Het jaarlijkse ‘preseason’ toernooi van Ajax met grote internationale voetbalclubs ging in de Amsterdam ArenA verder onder de naam Amsterdam Tournament. Ajax won de laatste vier edities van het topevenement.

quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 18:24 schreef VoreG het volgende:
[..]
62 is vrij jong ja

quote:"Dortmund weet niets van interesse voor Koller"
Ook in Duitsland kreeg het bericht van VI en de bevestiging van Koeman dat Koller op zijn lijstje staat vandaag uiteraard de nodige aandacht. De woordvoerder van Borussia Dortmund liet op de vragen weten dat er bij de Duitse club niets bekend is over de eventuele interesse van Ajax voor de boomlange centrumspits.
Tegenover AT5 liet de zaakwaarnemer van de speler weten dat Ajax sportief wel interessant zou zijn voor Koller.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |