En daarom heeft de LPF 2 zetels in de peilingen? (Als ik het goed had.)quote:Op maandag 25 oktober 2004 22:46 schreef RijstNatie het volgende:
Op Fok, tv, in de politiek, ik heb het idee dat de Nederlandse bevolking steeds extremer wordt.
Normen en waarden vervagen en van empathie is al helemaal geen sprake meer.
Vlaams blok stijgt in de peilingen en Het nederlandse volk doet mee door op LPF te stemmen.
LPF heeft naar mijn mening gewoon een zaadloos zooitje bij elkaar, wat constant onderling ruzie heeft.
Dit slaat dus nergens op. Dan moet je het gewoon verbieden, het is niet zo dat die ouders boven de wet staan.quote:Slimme VVD ers doen ook mee met hun Hitler neigingen door dingen te roepen zoals: Besnijdenis van de moslim's verbieden.. Zoiets kan je natuurlijk niet verbieden omdat het de keuze is van de ouders. Dan zou je eigenlijk ook het dopen moeten verbieden. Baby's voelen het misschien wel maar kunnen dit niet onthouden.
En ik zie ook veel 1984-vergelijkingen worden getrokken door andere mensen.quote:Natuurlijk is het merendeel hier op Fok eens met de VVDers, die vinden dat Pedofielen een armband moeten dragen. Zodat een pedofiel altijd zichtbaar is. Dan zou je binnen de korste keren in heel NL van die bandjes zien. En wat te doen met criminele die erger zijn dan pedo's? Verkrachters, Moordenaars, Geweldadige overvallers? die ook allemaal een bandje om dan? Ohnee die moeten naar hun eigen land gestuurd worden, net als de asociale Marokane, turke, surinamers die hier al 20jaar wonen. De nederlandse kampers terug naar Hongarijen en Roemenie
Dat zou nog niet eens zo'n slecht idee zijn.quote:En dan zag ik 2 weken geleden nog op Nova dat een of andere oetlul van de VVD, Amerikaanse Tomohawk (hoe je het ook typt) raketten lanceer systeem in NL wil hebben![]()
Ten kosten van ongeveer, 50 miljoen??
Kunnen we dat geld niet beter gebruiken voor de Bejaarden in NL, die maar 1x in de week worden verschoond in het bejaarden tehuis.....omdat er te weinig geld of personeel is.
En hier ben je de belangrijkste woorden vergeten: "Maar dat is mijn mening". Immers, jij geeft jouw mening weer. Dat is geen feit.quote:Conclusie: rechtse mensen hebben geen normen & waarden en geen respect
Nou, rechts mensen zijn in het algemeen voor een kleine overheid en ze geloven voor de meeste zaken meer in in het individu, de markt en het maatschappelijk middenveld dan in de overheid. Als je geen verzorgingsstaat hebt zullen mensen naar mijn idee meer met anderen rekening houden dan nu. Als je weet dat iemand in een rechtelijn naar de overheid kan voor al zijn problemen, waarom zou je hem dan helpen.quote:Op maandag 25 oktober 2004 22:46 schreef RijstNatie het volgende:
Conclusie: rechtse mensen hebben geen normen & waarden en geen respect
Wat een kortzichtige conclusie zeg.quote:Op maandag 25 oktober 2004 22:46 schreef RijstNatie het volgende:
Hé wat een goed idee! Die kende ik nog niet. Je moet in de politiek gaan.quote:Op maandag 25 oktober 2004 22:46 schreef RijstNatie het volgende:
[blabla]
De nederlandse kampers terug naar Hongarijen en Roemenie
quote:[blabla]
Bingo.quote:Op maandag 25 oktober 2004 22:53 schreef teknomist het volgende:
Ten eerste, hebben 'rechtse' mensen andere normen en waarden dan 'linkse' mensen. Ten tweede, kun je mensen niet grofweg in het 'rechtse' hokje indelen. De SP bijvoorbeeld (van oudsher beschouwd als 'erg links') heeft op immigratiegebied ook rechtse standpunten.
Kijk dat is dus gewoon dom van je.quote:Op maandag 25 oktober 2004 22:54 schreef -Tommy- het volgende:
waarom mag ik geen pet op in de les en als ik in allah geloof wel een muts ??? :x
quote:Op maandag 25 oktober 2004 22:51 schreef girllover het volgende:
Als je geen verzorgingsstaat hebt zullen mensen naar mijn idee meer met anderen rekening houden dan nu.
Dezelfde kant op als het verstand van sommige pubers, tieners, hoe je ze wilt noemen. Weg dus.quote:Op maandag 25 oktober 2004 22:57 schreef PLAE@ het volgende:
waar zijn de ballen van de jeugd van tegenwoordig![]()
"Weapons don't kill, people do."quote:Op maandag 25 oktober 2004 22:57 schreef RijstNatie het volgende:
die tongsmile = een korrel zout
FF over dat raketten systeem wat de VVD wilde. NL zou dan afhankelijk zijn van amerikanen. Dat is toch verschrikkelijk... amerikanen zijn al wagelijk met hun gedoe in Irak en niet te vergeten hun wapen beleid. Wapens zijn er immers om mensen te doden en niet om mensen te verdedigen.
jah maar probleem is dat ik nooit een pet opheb ....maar weet je wat altijd jammer is ....die discussie kan je dus eigelijk niet voeren met je leraar als daar naast je 12 doekies zitten bijvoorbeeldquote:Op maandag 25 oktober 2004 22:57 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Kijk dat is dus gewoon dom van je.
Regels zijn er om te overtreden. Gewoon die pet ophouden.
waar zijn de ballen van de jeugd van tegenwoordig![]()
De Amerikaanse wapen lobbyquote:Op maandag 25 oktober 2004 22:58 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Weapons don't kill, people do.
Alleen ik ben vergeten van wie dat citaat was.
klopt, de mens is gewoon moord zuchtig van zijn eigen.quote:Op maandag 25 oktober 2004 22:58 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Weapons don't kill, people do.
Hoho, ik ben niet voor wapens. Absoluut niet.quote:Op maandag 25 oktober 2004 23:03 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
klopt, de mens is gewoon moord zuchtig van zijn eigen.
Maar je hoeft hem geen wapen in bereik te geven zodat hij makkelijk iemand om kan leggen als hij boos is of paranoia.
Maar als jij dit soort slimme opmerkingen post hier, laat je dus zien dat je voor wapens bent in NL?
lekker iedereen een M16 hier... want immers mensen maken mensen dood en dat doen de wapens niet.
Je denkt niet dat mensen iets zelf oplossen als de overheid terugtreedt? Je denkt dat we voor de armenzorg afhankelijk zijn van de overheid?quote:Op maandag 25 oktober 2004 22:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En dan wordt linkse mensen verweten dat ze geen realistisch wereldbeeld hebben
![]()
![]()
!
De variant "Guns don't kill people. The Government does." is van Dale, de buurman uit King of the Hill.quote:Op maandag 25 oktober 2004 22:58 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
"Weapons don't kill, people do."
Ik denk dat zo'n kind later wel even wat meer last heeft van een ontbrekende voorhuid dan het feit dat het vroeger met een beetje water besprenkeld is, dus die opmerking slaat als een lul op een drumstelquote:Op maandag 25 oktober 2004 22:46 schreef RijstNatie het volgende:
*knip*
Slimme VVD ers doen ook mee met hun Hitler neigingen door dingen te roepen zoals: Besnijdenis van de moslim's verbieden.. Zoiets kan je natuurlijk niet verbieden omdat het de keuze is van de ouders. Dan zou je eigenlijk ook het dopen moeten verbieden. Baby's voelen het misschien wel maar kunnen dit niet onthouden.
*knip*
Is dit wel zo?quote:Natuurlijk is het merendeel hier op Fok eens met de VVDers
Ja, ik hoor de opmerking vaak langskomen, maar maakt dit de opmerking ook als vanzelfsprekend waar? Wat versta je eigenlijk onder vervaging van normen en waarden?quote:Normen en waarden vervagen
Waarmee je EN ten onrechte suggereert dat iets niet te verbieden is omdat/wanneer het een keus is v/d ouders. En ook suggereer je ten onrechte dat besnijdenis en dopen ongeveer aan elkaar gelijk zijn Dit terwijl het in het eerste geval gaat om een medische & lichamelijke ingreep, eentje die men zover ik weet niet ongedaan kan maken, terwijl het in het tweede geval gaat om een puur ceremoniele handeling.quote:Zoiets kan je natuurlijk niet verbieden omdat het de keuze is van de ouders. Dan zou je eigenlijk ook het dopen moeten verbieden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |