abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22894412
Tja en dan is er niet één gids, maar twee, want ook ik woon al 21 jaar in Hoorn, en zo langzamerhand leer je de omgeving kennen.

Ik wil ook nog even wat kwijt over de affaire k-man. Ik denk dat niemand (ook k-man niet) er op uit was de boel zo te laten escaleren dat er gebeurd is wat ik zojuist heb door zitten lezen. Ik zal zeker een poging doen (als super Ouwesok zijnde) om met Ouwesok hierover nog eens een gesprek aan te gaan.
Ik ben het dan ook helemaal eens met het betoog van PdeHoog, het verhaal heeft twee kanten.
Naar k-man toe zou ik willen zeggen, dat hij de discussie aangezwengeld door good old sock vooral moet zien als een stellingname voor de toekomst, want als ik eerlijk ben, ik had enkele best leuke foto's die ik nu moest bewerken, jammer, maar eerlijk is eerlijk, ook ik heb er vooraf niet over geklaagd.
Het is jammer dat zo'n super gezellige dag op deze manier een vervolg heeft gekregen, daar zal niemand blij mee zijn. Ik hoop dan ook dat ik Ouwesok kan overtuigen dat niemand blij is met deze ontwikkeling en hopenlijk komt hij op zijn besluit terug.
...niet geschoten is altijd mis...
pi_22894452
ff nieuwe gemaakt, en het is kwa administratie ingewikkeld genoeg zo, dus zolang er nog geen datums genoemd zijn worden de meets slechts genoemd.

***********************************************************************************************************************
Plek des onheils: Fotografica-beurs
Waar: Euretco-gebouw, Houten
Wanneer: 21 november
Primair doel: de lege plekken in de fototas vullen

Wie gaan ermee?
Bowiefan
JeroenBulters
PdeHoog
Oceanonix
Ouwesok
Ymke + Ymke Jr.

Wie weten het nog niet zeker?
Borelius
Hayk
Shark.Bait
ultra_ivo

***********************************************************************************************************************
Plek des onheils: De binnenstad en omgeving
Waar: Maastricht
Wanneer: 28 november of 12 december
Primair doel: feauteauz maken van de binnenstad en overige meetdeelnemers

Wie gaan ermee?
Ultra-Ivo (28/12)

Bowiefan (28)

Plek des onheils: Ijsbaan
Waar: Geleen
Wanneer: 23 januari
Primair doel: schaatsers verblinden met flitslampen

Wie gaan ermee?
Ultra-Ivo

Plek des onheils: Noorderdierenpark
Waar: Emmen
Wanneer: 16 of 30 januari
Primair doel: feauteauz maken van de bewoners

Wie gaan ermee?
Beertje_ (16/30)
Offy (16)
Subhumaan (16)
PdeHoog (16/30)

Ivo(30)
RonaldV(16)

De plannen:
- Fotodocument maken vanuit en rond de trein (en gezellig eten )
- Hoorn teisteren met de camera
  Eindredactie Frontpage / Forummod woensdag 27 oktober 2004 @ 00:57:22 #78
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_22896341
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2004 23:43 schreef Borelius het volgende:
Ik hoop dan ook dat ik Ouwesok kan overtuigen dat niemand blij is met deze ontwikkeling en hopenlijk komt hij op zijn besluit terug.
We steken in de voorbereiding van die meets een heleboel tijd en energie. De dag zelf was inderdaad geslaagd en na het massafotoshoppen om wat volledig onschuldige verschijningen uit beeld te houden heb ik maar voorgesteld om bij volgende meets de keuze te moeten maken om gewoon binnen een gestelde fair-use-policy er geen bezwaar tegen te hebben als je met je gezicht in dit forum terechtkomt. Was het bij dat stuk discussie gebleven dan had ik er vrede mee kunnen hebben.

Als echter anderendaags de kachel weer zonodig opgepookt moet worden met:
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2004 18:51 schreef k_man het volgende:
Blegh, wat een misplaatst gevoel van eigengelijk spreekt hieruit zeg.
Dan heb ik er dus eigenlijk helemaal geen behoefte meer aan .

* goed genezen is van meetvirus
Gotferdomme wat heb ik weer een last van een goed humeur
pi_22898523
quote:
Op woensdag 27 oktober 2004 00:57 schreef Ouwesok het volgende:
En jij bent de vermoorde onschuld...? Ik kan van jou ook uitspraken aanhalen die niet zo lief waren. Maar dat doe ik niet, ik heb geen zin de discussie weer op te voeren. Ik had gehoopt dat we die achter de rug hadden en dat we elkaar - na de post van PdeHoog - een virtueel handje hadden kunnen geven om vervolgens als wijzere mensen zonder rancune verder te gaan.
pi_22898524
quote:
Op woensdag 27 oktober 2004 00:57 schreef Ouwesok het volgende:
[..] We steken in de voorbereiding van die meets een heleboel tijd en energie. De dag zelf was inderdaad geslaagd en na het massafotoshoppen om wat volledig onschuldige verschijningen uit beeld te houden heb ik maar voorgesteld om bij volgende meets de keuze te moeten maken om gewoon binnen een gestelde fair-use-policy er geen bezwaar tegen te hebben als je met je gezicht in dit forum terechtkomt. Was het bij dat stuk discussie gebleven dan had ik er vrede mee kunnen hebben.
[..] Dan heb ik er dus eigenlijk helemaal geen behoefte meer aan .
* goed genezen is van meetvirus
Tja, ik weet hoezeer het eerste deel van je verhaal waar is en dat het tevens ook nog eens allemaal 'liefdewerk-oud-papier' is, dan komt zo'n opmerking dubbel hard aan. Toch blijf ik hoop houden als dit brok uit je verkeerde keelgat is vergaan, het gevoel van leuk meedoen weer de boventoon gaat voeren en we je bij een toekomstige meet weer eens mogen begroeten.
Ik zal het nu in dit topic hier bij laten, want anders lopen we het risico dat ik ga doordraven, ik eindig mijn betoog met jammer, jammer, jammer
  FOK!Fotograaf woensdag 27 oktober 2004 @ 07:19:55 #81
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_22898539
mag ik bij Emmen op de misschienlijst.
ik moet even afwachten welke datum het wordt.
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_22898874
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2004 23:43 schreef Borelius het volgende:
Tja en dan is er niet één gids, maar twee, want ook ik woon al 21 jaar in Hoorn, en zo langzamerhand leer je de omgeving kennen.
Dan kunnen we bij jou en bij mij een kop koffie halen
Ik wil dan ook wel een leuke route uitstippelen.

Nog een ander leuk idee: een nacht meeting speciaal voor nacht fotografie.
Ik weet niet of dat al eens gedaan is (loop nog niet zolang mee in FOT), maar ik vind het zelf heel leuk om te doen.
Lees hier binnenkort alles over mij en mn Fok! avonturen, incl. chatlogs en foto's!
pi_22899592
quote:
Op woensdag 27 oktober 2004 07:10 schreef k_man het volgende:

[..]
verhaaltje
Als het nou ging om foto's a la Sexy & gewaagd kon ik nog begrijpen dat je ze niet op internet wilt hebben.

Nu vind ik dat je je erg aanstelt. Ten eerste zijn de foto's zo klein (550) dat als je er kwaad mee zou willen je gewoon pech hebt, omdat je er op dit formaat niets mee kunt. Ten tweede sta je er gewoon normaal op, ik zie niet in wat daar nou weer op tegen is (5 jaar geleden kon ik me er nog iets bij voorstellen, maar tegenwoordig staan er honderdduizenden foto's online, dus je valt echt niet op), dus kan ik concluderen dat je je aanstelt.

Ik ben het dus met Ouwesok eens. Dit soort aanstellerij haalt echt de napret uit zo'n meet.

Ik zal kijken of ik deze wel tijd heb om mee te gaan. 30 januari gaat in ieder geval niet lukken. Dan moet ik kaarsjes uitblazen en taart eten enzo.
Ik laat nog weten.
  woensdag 27 oktober 2004 @ 10:22:53 #84
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_22900236
quote:
Op woensdag 27 oktober 2004 07:19 schreef Xilantof het volgende:
idem voor mij
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
  Eindredactie Frontpage / Forummod woensdag 27 oktober 2004 @ 10:25:05 #85
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_22900279
quote:
Op woensdag 27 oktober 2004 07:10 schreef k_man het volgende:

[..]

En jij bent de vermoorde onschuld...?
Je zult in het vervolg geen last meer van me hebben......
  woensdag 27 oktober 2004 @ 10:28:22 #86
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_22900341
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2004 12:40 schreef Gutteguttegut het volgende:
meet voorstel voor volgend jaar mei-juni: -> Hoorn
leuk stadje, V.O.C. historie, haven, station, "het" Park Schouwburg, gids (oui ces' t moi), etc.
Ik ga wel mee

* Shark.Bait alvast IR film inslaat
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
pi_22900375
quote:
Op woensdag 27 oktober 2004 07:19 schreef Xilantof het volgende:
quote:
Op woensdag 27 oktober 2004 10:22 schreef Shark.Bait het volgende:
idem voor mij
Als jullie nou even aangeven welke van de 2 dati je misschien wel mee kunt kunnen we dat gaan gebuiken voor de uiteindelijke datumkeuze....
  woensdag 27 oktober 2004 @ 10:36:28 #88
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_22900460
quote:
Op woensdag 27 oktober 2004 10:30 schreef Bowiefan het volgende:
Als jullie nou even aangeven welke van de 2 dati je misschien wel mee kunt kunnen we dat gaan gebuiken voor de uiteindelijke datumkeuze....
Ik heb (nu nog) niets geplanned voor januari, dus beide datums zijn wat mij betreft goed.
pi_22902630
Ik zal de aanmeldingen vanavond ff verwerken (na 2300) ga nu eerst ff naar mijn werk, laterrrrrrrrrrrr
pi_22903614
quote:
Op woensdag 27 oktober 2004 10:25 schreef Ouwesok het volgende:
[..]Je zult in het vervolg geen last meer van me hebben......
Als ik het goed begrepen heb van geen van jullie beiden dan, omdat ook k-man zich al had teruggetrokken. Als iedereen dat nu even doet, kan dit topic wel dicht en beginnen we over een tijdje vrolijk opnieuw met een schone lei, alsof er niets gebeurd is.

(Ik heb inderdaad een paar jaar in Utopia gewoond, gezellig stadje hoor!)
  Eindredactie Frontpage / Forummod woensdag 27 oktober 2004 @ 14:14:26 #91
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_22905405
quote:
Op woensdag 27 oktober 2004 13:04 schreef Borelius het volgende:

[..]

Als ik het goed begrepen heb van geen van jullie beiden dan, omdat ook k-man zich al had teruggetrokken. Als iedereen dat nu even doet, kan dit topic wel dicht en beginnen we over een tijdje vrolijk opnieuw met een schone lei, alsof er niets gebeurd is.

(Ik heb inderdaad een paar jaar in Utopia gewoond, gezellig stadje hoor!)
Het woonklimaat in Utopia gaat met rasse schreden acheruit .

Mijn probleem is dat ik op twee manieren heb geprobeerd om enige richting aan het probleem te geven.

Een fair-use-policy wordt gezien als een vrijbrief om alles maar te posten

De wetgeving op dit gebied wordt als een zieke poging tot eigengelijk gezien

Komt er dus op neer dat ik alleen nog maar mag posten wat een ander wil, en bij meets verschrikkelijk moet oppassen waar ik mijn camera op richt.

Ik wordt dus op die manier zodanig in mijin vrijheid beknot dat ik er geen aardigheid meer in heb.

Om nog meer gezeik te voorkomen heb ik al mijn foto's uit Naarden die ik al gepost had verwijderd. Vanavond volgen de foto's van de overige meets, en ik beperk me weer gewoon tot paddestoelen, insecten en wezens waarvan ik zeker ben dat ze geen internettoegang hebben.
pi_22905830
quote:
Op woensdag 27 oktober 2004 14:14 schreef Ouwesok het volgende:

[..]
Komt er dus op neer dat ik alleen nog maar mag posten wat een ander wil, en bij meets verschrikkelijk moet oppassen waar ik mijn camera op richt.

Ik wordt dus op die manier zodanig in mijin vrijheid beknot dat ik er geen aardigheid meer in heb.
Hee maar Ouwesok, er is toch maar EEN iemand die het niet met jou/ons eens is? Als we er nou gewoon goede afspraken over maken, hoeft dit toch volgende keer geen probleem te zijn?

Ik begrijp niet zo goed waarom dit zo ge-escaleerd is, terwijl slechts EEN persoon heeft aangegeven dat hij zijn foto's niet op het forum wil. Volgende keer spreken we gewoon af dat alle foto's geplaatst kunnen worden (in alle redelijkheid dan) en dan kunnen we dit gewoon toch vergeten?

Ik vind het ook niet zo leuk dat sommige mensen van foto's afgewist moeten worden, maar afspraak is afspraak. Volgende keer nieuwe regels, nieuwe kansen, lijkt mij.
I am ambitious for a motley coat
  Eindredactie Frontpage / Forummod woensdag 27 oktober 2004 @ 14:48:17 #93
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_22906150
quote:
Op woensdag 27 oktober 2004 14:34 schreef ElsCapone het volgende:
Hee maar Ouwesok, er is toch maar EEN iemand die het niet met jou/ons eens is? Als we er nou gewoon goede afspraken over maken, hoeft dit toch volgende keer geen probleem te zijn?
Die ene persoon laat wel alle overige meetdeelnemers hun foto's verminken waar het zelfs Hare Majesteit nog niet lukt om een foto op openbaar terrein opgenomen uit de publiciteit te houden.

Elke poging om voor een volgende meet enige richting hieraan te geven wordt als vrijbrief of 'misplaatst gevoel van eigengelijk' afgeschoten.

Nieuwe kansen, prima, alleen wens ik mijn vingers er niet meer aan te branden.
  woensdag 27 oktober 2004 @ 14:50:07 #94
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_22906189
quote:
Op woensdag 27 oktober 2004 14:48 schreef Ouwesok het volgende:

[..]

Die ene persoon laat wel alle overige meetdeelnemers hun foto's verminken waar het zelfs Hare Majesteit nog niet lukt om een foto op openbaar terrein opgenomen uit de publiciteit te houden.

Elke poging om voor een volgende meet enige richting hieraan te geven wordt als vrijbrief of 'misplaatst gevoel van eigengelijk' afgeschoten.

Nieuwe kansen, prima, alleen wens ik mijn vingers er niet meer aan te branden.
Mag ik ff de mod uithangen? Je hebt je punt gemaakt. Ik vind dat je gelijk hebt, maar ik vind ook dat je nu aan het doorzeuren bent.
Kunnen we nu weer gewoon verder?
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
  woensdag 27 oktober 2004 @ 14:53:30 #95
52657 pea4fun
valt geen soep van te maken
pi_22906282
http://www.peaspictorial.com/ Foto's onthouden wat mensen vergeten.
  woensdag 27 oktober 2004 @ 14:54:45 #96
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_22906310
quote:
Op woensdag 27 oktober 2004 14:53 schreef pea4fun het volgende:

[afbeelding]
Ik zei gewoon verder... niet "slotje"
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
  woensdag 27 oktober 2004 @ 14:57:12 #97
52657 pea4fun
valt geen soep van te maken
pi_22906362
quote:
Op woensdag 27 oktober 2004 14:54 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Ik zei gewoon verder... niet "slotje"
Een "schoon" meetingtopic lijkt me wel zo prettig lezen, dus

slotje vragen krijg je daar een ban voor?
http://www.peaspictorial.com/ Foto's onthouden wat mensen vergeten.
  woensdag 27 oktober 2004 @ 14:58:42 #98
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_22906398
quote:
Op woensdag 27 oktober 2004 14:57 schreef pea4fun het volgende:

[..]

Een "schoon" meetingtopic lijkt me wel zo prettig lezen, dus [afbeelding]

slotje vragen krijg je daar een ban voor?
- Privacy Matters
pi_22906417
quote:
Op woensdag 27 oktober 2004 14:48 schreef Ouwesok het volgende:

[..]
..en dat is ook maar door een persoon.
I am ambitious for a motley coat
pi_22906444
quote:
Op woensdag 27 oktober 2004 14:50 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Mag ik ff de mod uithangen? Je hebt je punt gemaakt. Ik vind dat je gelijk hebt, maar ik vind ook dat je nu aan het doorzeuren bent.
Kunnen we nu weer gewoon verder?
RonaldV heeft wel een punt Ouwesokof in dit geval Ouwezeur
Er zijn nu duidelijke!! afspraken voor een volgende meet en vind het jammer dat je er op deze manier mee wil "kappen" door maar één! persoon
Jij bent juist één van de personen die ons juist zo motiveerd om maar lekker tegaan fotograveren en die zou ik hier niet graag willen missen door zoiets stoms.
"Whaaa ik leer het ook nooit..."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')