We steken in de voorbereiding van die meets een heleboel tijd en energie. De dag zelf was inderdaad geslaagd en na het massafotoshoppen om wat volledig onschuldige verschijningen uit beeld te houden heb ik maar voorgesteld om bij volgende meets de keuze te moeten maken om gewoon binnen een gestelde fair-use-policy er geen bezwaar tegen te hebben als je met je gezicht in dit forum terechtkomt. Was het bij dat stuk discussie gebleven dan had ik er vrede mee kunnen hebben.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 23:43 schreef Borelius het volgende:
Ik hoop dan ook dat ik Ouwesok kan overtuigen dat niemand blij is met deze ontwikkeling en hopenlijk komt hij op zijn besluit terug.
Dan heb ik er dus eigenlijk helemaal geen behoefte meer aanquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 18:51 schreef k_man het volgende:
Blegh, wat een misplaatst gevoel van eigengelijk spreekt hieruit zeg.
En jij bent de vermoorde onschuld...?quote:Op woensdag 27 oktober 2004 00:57 schreef Ouwesok het volgende:
Als echter anderendaags de kachel weer zonodig opgepookt moet worden met:
Tja, ik weet hoezeer het eerste deel van je verhaal waar is en dat het tevens ook nog eens allemaal 'liefdewerk-oud-papier' is, dan komt zo'n opmerking dubbel hard aan. Toch blijf ik hoop houden als dit brok uit je verkeerde keelgat is vergaan, het gevoel van leuk meedoen weer de boventoon gaat voeren en we je bij een toekomstige meet weer eens mogen begroeten.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 00:57 schreef Ouwesok het volgende:
[..] We steken in de voorbereiding van die meets een heleboel tijd en energie. De dag zelf was inderdaad geslaagd en na het massafotoshoppen om wat volledig onschuldige verschijningen uit beeld te houden heb ik maar voorgesteld om bij volgende meets de keuze te moeten maken om gewoon binnen een gestelde fair-use-policy er geen bezwaar tegen te hebben als je met je gezicht in dit forum terechtkomt. Was het bij dat stuk discussie gebleven dan had ik er vrede mee kunnen hebben.
Als echter anderendaags de kachel weer zonodig opgepookt moet worden met:
[..] Dan heb ik er dus eigenlijk helemaal geen behoefte meer aan.
* goed genezen is van meetvirus
Dan kunnen we bij jou en bij mij een kop koffie halenquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 23:43 schreef Borelius het volgende:
Tja en dan is er niet één gids, maar twee, want ook ik woon al 21 jaar in Hoorn, en zo langzamerhand leer je de omgeving kennen.
Als het nou ging om foto's a la Sexy & gewaagd kon ik nog begrijpen dat je ze niet op internet wilt hebben.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 07:10 schreef k_man het volgende:
[..]
verhaaltje
idem voor mijquote:Op woensdag 27 oktober 2004 07:19 schreef Xilantof het volgende:
mag ik bij Emmen op de misschienlijst.
ik moet even afwachten welke datum het wordt.
Je zult in het vervolg geen last meer van me hebben......quote:Op woensdag 27 oktober 2004 07:10 schreef k_man het volgende:
[..]
En jij bent de vermoorde onschuld...?![]()
Ik ga wel meequote:Op dinsdag 26 oktober 2004 12:40 schreef Gutteguttegut het volgende:
meet voorstel voor volgend jaar mei-juni: -> Hoorn
leuk stadje, V.O.C. historie, haven, station, "het" Park Schouwburg, gids (oui ces' t moi), etc.
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 07:19 schreef Xilantof het volgende:
mag ik bij Emmen op de misschienlijst.
ik moet even afwachten welke datum het wordt.
Als jullie nou even aangeven welke van de 2 dati je misschien wel mee kunt kunnen we dat gaan gebuiken voor de uiteindelijke datumkeuze....quote:Op woensdag 27 oktober 2004 10:22 schreef Shark.Bait het volgende:
idem voor mij
Ik heb (nu nog) niets geplanned voor januari, dus beide datums zijn wat mij betreft goed.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 10:30 schreef Bowiefan het volgende:
Als jullie nou even aangeven welke van de 2 dati je misschien wel mee kunt kunnen we dat gaan gebuiken voor de uiteindelijke datumkeuze....
Als ik het goed begrepen heb van geen van jullie beiden dan, omdat ook k-man zich al had teruggetrokken. Als iedereen dat nu even doet, kan dit topic wel dicht en beginnen we over een tijdje vrolijk opnieuw met een schone lei, alsof er niets gebeurd is.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 10:25 schreef Ouwesok het volgende:
[..]Je zult in het vervolg geen last meer van me hebben......
Het woonklimaat in Utopia gaat met rasse schreden acheruitquote:Op woensdag 27 oktober 2004 13:04 schreef Borelius het volgende:
[..]
Als ik het goed begrepen heb van geen van jullie beiden dan, omdat ook k-man zich al had teruggetrokken. Als iedereen dat nu even doet, kan dit topic wel dicht en beginnen we over een tijdje vrolijk opnieuw met een schone lei, alsof er niets gebeurd is.
(Ik heb inderdaad een paar jaar in Utopia gewoond, gezellig stadje hoor!)
Hee maar Ouwesok, er is toch maar EEN iemand die het niet met jou/ons eens is? Als we er nou gewoon goede afspraken over maken, hoeft dit toch volgende keer geen probleem te zijn?quote:Op woensdag 27 oktober 2004 14:14 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Komt er dus op neer dat ik alleen nog maar mag posten wat een ander wil, en bij meets verschrikkelijk moet oppassen waar ik mijn camera op richt.
Ik wordt dus op die manier zodanig in mijin vrijheid beknot dat ik er geen aardigheid meer in heb.
Die ene persoon laat wel alle overige meetdeelnemers hun foto's verminken waar het zelfs Hare Majesteit nog niet lukt om een foto op openbaar terrein opgenomen uit de publiciteit te houden.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 14:34 schreef ElsCapone het volgende:
Hee maar Ouwesok, er is toch maar EEN iemand die het niet met jou/ons eens is? Als we er nou gewoon goede afspraken over maken, hoeft dit toch volgende keer geen probleem te zijn?
Mag ik ff de mod uithangen? Je hebt je punt gemaakt. Ik vind dat je gelijk hebt, maar ik vind ook dat je nu aan het doorzeuren bent.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 14:48 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Die ene persoon laat wel alle overige meetdeelnemers hun foto's verminken waar het zelfs Hare Majesteit nog niet lukt om een foto op openbaar terrein opgenomen uit de publiciteit te houden.
Elke poging om voor een volgende meet enige richting hieraan te geven wordt als vrijbrief of 'misplaatst gevoel van eigengelijk' afgeschoten.
Nieuwe kansen, prima, alleen wens ik mijn vingers er niet meer aan te branden.
Ik zei gewoon verder... niet "slotje"quote:
Een "schoon" meetingtopic lijkt me wel zo prettig lezen, dusquote:Op woensdag 27 oktober 2004 14:54 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik zei gewoon verder... niet "slotje"
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 14:57 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Een "schoon" meetingtopic lijkt me wel zo prettig lezen, dus [afbeelding]
slotje vragen krijg je daar een ban voor?
..en dat is ook maar door een persoon.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 14:48 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Elke poging om voor een volgende meet enige richting hieraan te geven wordt als vrijbrief of 'misplaatst gevoel van eigengelijk' afgeschoten.
RonaldV heeft wel een punt Ouwesokof in dit geval Ouwezeurquote:Op woensdag 27 oktober 2004 14:50 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Mag ik ff de mod uithangen? Je hebt je punt gemaakt. Ik vind dat je gelijk hebt, maar ik vind ook dat je nu aan het doorzeuren bent.![]()
Kunnen we nu weer gewoon verder?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |