abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22874431
Oude topic: Fotomeeting deel 15, tot morgen!

Naarden is voorbij, de discussie waar we nu naartoe gaan is in volle gang. Wordt het het zuiden, het noorden, of het hele land tegelijkertijd?
pi_22874503
mijn laatste post: (ik zag net op tijd dat Ivo al aan klaar was )

Ik zal nog ff kijken naar die Maastricht meet Ultra, ik zie wel mogelijkheden, je noemde eerder al eens data, kun je die nog een keer herhalen?
Ook Emmen lijkt me leuk, en natuurlijk kan ik niks beloven, maar de winterdag is daar ook genoeg te zien, maar dat is al weer jaren geleden en ik keek toen niet door een zoeker, iig zal ik, indien mogelijk, ook in Emmen van de partij zijn en wat we gisteren wel geleerd hebben is dat het ook gewoon erg gezellig kan zijn en dat je altijd wel met leuek foto's thuis komt.
Het ideej van Dhr O.Sok (roepnaam: Uwe) speekt mij op zich ook wel aan, maar aangezien de dagkaart bij de NS de prijs van een dierentuin naar keuze rijkelijk overschreid weet ik niet of ik er zo enthousiast over kan zijn. En van die kleretreinen die ze hier in de polder gebruiken gaat mijn rug naar de
Maar als je weet wie welke route gaat reizen kan het natuurlijk voordeliger zijn om gewoon een retourtje te nemen
pi_22874579
Bowiefan schreef in het oude topic:
quote:
Ik zal nog ff kijken naar die Maastricht meet Ultra, ik zie wel mogelijkheden, je noemde eerder al eens data, kun je die nog een keer herhalen?
Even m'n schaatsprogramma erbij gepakt, dan weet ik weer wat ik dacht.

zondag 28 november
zondag 12 december

Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 25 oktober 2004 @ 22:45:14 #4
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_22874638
Wauw, ik heb een echte Ouwesok-smiley gevonden

Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Eindredactie Frontpage / Forummod maandag 25 oktober 2004 @ 22:45:26 #5
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_22874646
Als er iemand die dat ding ook overdag kan bijhouden even een overzichtje post van wat er momenteel aan ideeën en datums ligt. Ik kan overdag namelijk maar zeer beperkt de boel bijhouden.

We hebben 21 november Houten in elk geval nog staan

In de conceptenhoek liggen verder nog:
Emmen (nog een datum en wat deelnemers)
Fok!land by Train(alleen nog maar een vaag idee)
Gotferdomme wat heb ik weer een last van een goed humeur
pi_22874649
Vanuit Utereg is er ook een kortingskaart beschikbaar.
Het idee is iig erg leuk.

o, ja heb net de SB-600 besteld (flitser van Nikon)
  Eindredactie Frontpage / Forummod maandag 25 oktober 2004 @ 22:47:18 #7
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_22874716
quote:
Op maandag 25 oktober 2004 22:45 schreef Rewimo het volgende:
Wauw, ik heb een echte Ouwesok-smiley gevonden

[afbeelding]
  maandag 25 oktober 2004 @ 22:47:32 #8
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_22874726
Nieuwe topic.........tvp-tje
No one goes to Hooters for wings.
Well polish my nuts and serve me a milkshake.
A-one and a-two and a-chicka booma chick!
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 25 oktober 2004 @ 22:51:50 #9
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_22874879
quote:
Op maandag 25 oktober 2004 22:47 schreef Ouwesok het volgende:

[..]

[afbeelding]
Ga toch weg met die stinksigaar

[ Bericht 5% gewijzigd door Rewimo op 25-10-2004 22:58:45 ]
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_22874927
quote:
Op maandag 25 oktober 2004 22:43 schreef ultra_ivo het volgende:
Even m'n schaatsprogramma erbij gepakt, dan weet ik weer wat ik dacht.
zondag 28 november
zondag 12 december
werkrooster checked:
weekend 28 november zaterdag late dienst, maandag vroege
weekend 12 december zaterdag vroege, zondag avond nacht in

valt voor mij 12-12 af
28-11 zou eventueel kunnen (neem ik een daggie vrij)
  FOK!fotograaf maandag 25 oktober 2004 @ 23:05:06 #11
73911 ultra_ivo
pi_22875418
Wat mij betreft kan een Maastricht meet doorgaan vanaf 5 deelnemers. Dan is het voor mij de moeite waard om het geheel voor te bereiden. (verkenningsfietstochtje met de fiets, evt. een fiets met kilometerteller).
pi_22875626
waarom niet eens het oosten proberen... we hebben hier van alles aan natuur .... zandverstuivingen, heide's , heuvels, bossen, velden, akkers,

steden(enschede?) .... en zat leuke plaatsjes...
Op zondag 30 mei 2004 22:06 schreef Croupouque het volgende:
"De slimste van FOK!", dat is net zoiets als 'de minst stinkende drol op de mesthoop'.
  maandag 25 oktober 2004 @ 23:57:28 #13
45796 Offy
rooi'n bin kwooi'n
pi_22876963
Tvp!

* Offy stemt nog steeds voor Emmen (hoewel het zuiden ook wel makkelijk is een keertje )

Dat trein-meet-idee klinkt op zich ook wel leuk, hoewel de precieze bedoeling ervan me nog niet echt helemaal duidelijk is
Op zaterdag 2 oktober 2004 19:35 schreef Ouwesok het volgende:
Je zit daar prinsheerlijk op een appel te kauwen terwijl ik mijn ouwe trouwe meetzoeker afvuur _O-
  Eindredactie Frontpage / Forummod dinsdag 26 oktober 2004 @ 00:09:43 #14
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_22877245
Ook hier even een kleine dienstmededeling:

Wie met de zwemvereniging op pad gaat moet niet bang voor water zijn.

Als je met twintig of meer fotografen op pad gaat en je hebt over de dag een hoop lol moet je er ook niet mee zitten dat je zo her en der eens in beeld staat en dat dat beeld hier in de topics verschijnt.

Vanaf nu is het dus regel dat je daarmee accoord gaat als je deelnemer bent aan een meet. Daarbij hanteren we de policy dat een foto alleen niet wordt gepost wanneer aannemelijk is dat de geportretteerde van de publicatie schade zal ondervinden. We volgen dus gewoon het portretrecht .

Voor modellenmeets gelden andere regels, daar wordt eerst op een beveiligde webspace voor deelnemers en modellen gepubliceerd. Een en ander heeft gebleken perfect te werken.

Vanaf de eerstvolgende meet dus geen balkjes, smilies of andere stoplappen meer.

Voor wie niet op het web wil verschijnen en toch aan een meet wil deelnemen heb ik een suggestie:

pi_22877347
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2004 00:09 schreef Ouwesok het volgende:
hear hear

Of je gaat ff in slaan in de plaatselijk feestwinkel, pruiken, snorren, fopneuzen.
gezien de kortstondige slachtoffer rol van nonixje gisteren denk ik dat we die met een snor zien volgende meet
pi_22878015
quote:

Voor wie niet op het web wil verschijnen en toch aan een meet wil deelnemen heb ik een suggestie:

[afbeelding]
Dat was mijn idee

Papieren zakken gratis af te halen bij uw groentenboerof koop desnoods een appel

Enne...ik heb ook nog iets te zeggen: Ik vond het gisteren
"Whaaa ik leer het ook nooit..."
pi_22878613
Ik ben benieuiwd met welke outfit Bowiefan komt opdraven

Ontopic: Alles waar treinen in vookomen vind ik zwaar in orde
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_22878872
***********************************************************************************************************************
Plek des onheils: Fotografica-beurs
Waar: Euretco-gebouw, Houten
Wanneer: 21 november
Primair doel: de lege plekken in de fototas vullen

Wie gaan ermee?
Bowiefan
JeroenBulters
PdeHoog
Oceanonix
Ouwesok
Ymke + Ymke Jr.

Wie weten het nog niet zeker?
Borelius
Hayk
Shark.Bait
ultra_ivo

***********************************************************************************************************************
Plek des onheils: De binnenstad en omgeving
Waar: Maastricht
Wanneer: 28 november of 12 december
Primair doel: feauteauz maken van de binnenstad en overige meetdeelnemers

Wie gaan ermee?
Ultra-Ivo (28/12)

Bowiefan (28)

Plek des onheils: Ijsbaan
Waar: Geleen
Wanneer: 23 januari
Primair doel: schaatsers verblinden met flitslampen

Wie gaan ermee?
Ultra-Ivo

Plek des onheils: Noorderdierenpark
Waar: Emmen
Wanneer: 16 of 30 januari
Primair doel: feauteauz maken van de bewoners

Wie gaan ermee?
Beertje_ (16/30)

Plek des onheils: De trein, het station en zijn directe omgeving
Waar: heel FOTFok!land
Wanneer: NNB
Primair doel: Fotodocument maken vanuit de trein (en gezellig eten )

Wie gaan ermee?

[ Bericht 17% gewijzigd door Bowiefan op 26-10-2004 19:03:35 ]
pi_22878995
* beertje_ meldt zich aan voor Emmen
pi_22879068
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2004 01:50 schreef beertje_ het volgende:
* beertje_ meldt zich aan voor Emmen
Ik heb bewust nog geen personen ingevuld, want het lijkt mij handiger als er eerst datums bepaald worden, mag wat mij betreft 2 datums zijn, waarbij iedereen kan aangeven wanneer ze wel of niet kunnen, dus ik zou zeggen gooi een voorkeursdatum in de groep
pi_22879152
12 december? Lijkt me nog een nette datum tussen Sinterklaas en kerst in.
Anders ergens in Januari?

roep maar wat, misschien is er in december niet zoveel animo
pi_22879176
dat idee heb ik eigenlijk ook, en 12 december is ook al een datumkeuze voor maastricht, lijkt mij niet handig om de meets nou al in elkaars vaarwater te laten lopen
  FOK!fotograaf dinsdag 26 oktober 2004 @ 07:29:34 #23
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_22879818
TVP

en naar mijn idee lijkt het beter/leuker/handiger als er wel wat speling tussen de meets zit.
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_22880352
quote:

Wie met de zwemvereniging op pad gaat moet niet bang voor water zijn.

Als je met twintig of meer fotografen op pad gaat en je hebt over de dag een hoop lol moet je er ook niet mee zitten dat je zo her en der eens in beeld staat en dat dat beeld hier in de topics verschijnt.

Vanaf nu is het dus regel dat je daarmee accoord gaat als je deelnemer bent aan een meet. Daarbij hanteren we de policy dat een foto alleen niet wordt gepost wanneer aannemelijk is dat de geportretteerde van de publicatie schade zal ondervinden. We volgen dus gewoon het portretrecht .

Voor modellenmeets gelden andere regels, daar wordt eerst op een beveiligde webspace voor deelnemers en modellen gepubliceerd. Een en ander heeft gebleken perfect te werken.

Vanaf de eerstvolgende meet dus geen balkjes, smilies of andere stoplappen meer.

[afbeelding]
Leuke stelling Ouwesok, maar af en toe gaat dit niet helemaal op. Wat je nu stelt is een vrijbrief om alle foto's maar op het forum te gooien. Ook die waarvan het slachtoffer absoluut van mening is dat die eraf moet want ja, echt schade ervan ondervinden doen we niet.

Daar ben ik het niet mee eens. Er zijn situaties die iemand gewoon echt NIET op het forum wil hebben. Er moet een mogelijkheid zijn om dat te verhinderen.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_22880531
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2004 00:13 schreef Bowiefan het volgende:

[..]

hear hear

Of je gaat ff in slaan in de plaatselijk feestwinkel, pruiken, snorren, fopneuzen.
gezien de kortstondige slachtoffer rol van nonixje gisteren denk ik dat we die met een snor zien volgende meet
Zal mijn snor laten staan of mijn migriane thuis laten.......... keuzes
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')