quote:Op maandag 25 oktober 2004 19:29 schreef charmed_angel het volgende:
Speciaal topic voor -Vaduz-
Doet inderdaad best wel 'au au au au' aan de oren (zoals ze zelf ook al zingt). Maar goed, ik vind haar sowieso al niet leuk. Gewoon door de hele uitstraling.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 12:06 schreef Magics het volgende:
Ik bedoel, bekijk dit filmpje nog eens, dat is toch geen kwaliteit?
http://www.rtl.nl/(channe(...)sharon.avi_plain.xml
Dat is nog het aller-allerergste aan dat Sharon-geval.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 18:23 schreef shiNinG_staR het volgende:
Mariah Carey stembewegingen.
Past goed bij jou danquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 15:14 schreef Tom_Tom- het volgende:
In en in naar kind is het.
hey Wc-bril-doos, had je wat tegen Tommeke?? He? he > He ? Kom dan !quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 20:56 schreef toiletseatgirl het volgende:
[..]
Past goed bij jou dan
BVO mag d'r hebben.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 20:56 schreef toiletseatgirl het volgende:
Past goed bij jou dan
Wat een vrijgevendheid toch weer, Tommetje.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 22:49 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
BVO mag d'r hebben..
Zag je de meiden ook dan???quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 22:51 schreef BVO het volgende:
[..]
Wat een vrijgevendheid toch weer, Tommetje..
Nee, ze was me vanavond toch nét iets te vol van zichzelf.
Ze is leuk hoor, maar ik zou me snel dood gaan irriteren aan die arrogantie.
In Rotterdam .... Weena?quote:Op zondag 31 oktober 2004 09:17 schreef charmed_angel het volgende:
nee ik werk niet bij de fortis.... wel bij een andere bank
nee spijkenisse....quote:Op zondag 31 oktober 2004 09:18 schreef MrBloom het volgende:
[..]
In Rotterdam .... Weena?
Ken iemand uit SPike die zich ook charmed angel noemde alleen dan op SPquote:Op zondag 31 oktober 2004 09:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee spijkenisse....
Hoezo?
SP???quote:Op zondag 31 oktober 2004 09:20 schreef MrBloom het volgende:
[..]
Ken iemand uit SPike die zich ook charmed angel noemde alleen dan op SP
Gadverdamme!!quote:Op dinsdag 2 november 2004 17:48 schreef Duiveltja het volgende:
Ze was vandaag op Hoog Catherijne. Ik liep een minuutje of 3 achter haar aan (nee ik was niet aan het stalken) we moesten blijkbaar beide dezelfde kant op.
Best een leuk meisje irl
Tom en Zowiee kom maar met die kotssmileys![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |