Ik doe echt mn best om niet te lachenquote:Op maandag 25 oktober 2004 22:56 schreef TrenTs het volgende:
Ik wist dat de prijzen daar kelderden maar om daar nou perse aan mee te willen doen...
die geeft niet mee als je er tegen aan valtquote:Op maandag 25 oktober 2004 22:54 schreef amaranta het volgende:
hoezo de vloer?
En die werken ook niet lekker, en inderdaad nutteloze 'discussie' dit.quote:Op maandag 25 oktober 2004 22:57 schreef Re het volgende:
[..]
daar heb je medicijnen voor, lastig is het wel idd, nutteloze discussie verder
Laten we zeggen dat het vlak dat de vloer vormt haaks op de richting van de valversnelling van een object in vrije val staat. De vloer vormt dan een dergelijk obstakel dat je, wanneer het vallende object de vloer bereikt heeft, mag spreken van een zeer plotseling optredende, extreem hoge (negatieve) versnelling. Ook wel weerstand genoemd.quote:Op maandag 25 oktober 2004 22:54 schreef amaranta het volgende:
hoezo de vloer?
Ze hebben waarschijnlijk eerstt van die gele 'schoonmaakbordjes' geplaatst. "Let op: natte vloer"quote:Op maandag 25 oktober 2004 22:56 schreef amaranta het volgende:
Ik vraag me af wat ze bij de CENA omriepen?
Wilt u zo vriendelijk om niet via de roltrap het pand te verlaten?
Klinkt allemaal heel leuk en makkelijk, maar besef eens wat er zich allemaal rond zoiemand moet hebben afgespeeld om tot een daad als deze te komen: zoiets doe je niet bij een tegenslag, verlies, etc... daar zit veel meer achter.quote:Op maandag 25 oktober 2004 22:43 schreef Re het volgende:
maar goed, zelfmoord plegen is de weg van de minste weerstand, behalve dan die van de vloer of trein
Goed idee!quote:Op maandag 25 oktober 2004 23:01 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
volgens mij kan ikmaar beter naar bed gaan.
idd, daar hoef je geen zwaaismiley aan op te offerenquote:Op maandag 25 oktober 2004 22:59 schreef Againzender het volgende:
[..]
En die werken ook niet lekker, en inderdaad nutteloze 'discussie' dit.
Meer dan 10% van de schizofrenen pleegt uiteindelijk zelfmoord zelfs.quote:Op maandag 25 oktober 2004 22:52 schreef Againzender het volgende:
[..]
En je hebt helaas ook nog een (vrij grote) groep mensen die dusdanig last hebben van schizofrenie dat ze in een schizofrene bui opeens het idee krijgen dat ze uit een raam moeten springen.
Dat heeft weinig met laf te maken.
Ja, sorry, ik loop me iets teveel op te winden.quote:Op maandag 25 oktober 2004 23:05 schreef Re het volgende:
[..]
idd, daar hoef je geen zwaaismiley aan op te offeren
Zegt iemand dat dan?quote:Op maandag 25 oktober 2004 23:02 schreef TheDon1985 het volgende:
[..]
Klinkt allemaal heel leuk en makkelijk, maar besef eens wat er zich allemaal rond zoiemand moet hebben afgespeeld om tot een daad als deze te komen: zoiets doe je niet bij een tegenslag, verlies, etc... daar zit veel meer achter.
Dat overlevingsmechanisme wordt door mensen dagelijks overtroefd wanner ze de pijp uit gaan door stupide acties.quote:Iemand die OK is, kan uberhaubt niet springen, omdat het lichaam dat niet toe zal laten.
Het moet wel erg triest zijn gesteld, als zelfs het overlevingsmechanisme wordt overtroefd.
Als je het verschil tussen (zwarte) humor en 'verharding van de maatschappij' niet meer begrijpt, dan ben je pas ver heen.quote:Je hoort mensen vaak verwijtend spreken over verharding van de maatschappij, maar bij het lezen van sommige reacties in topics als deze, besef je hoe hypocriet dat eigenlijk is.
Ik heb het niet over treinen, maar gebouwen e.dquote:Op maandag 25 oktober 2004 23:06 schreef amaranta het volgende:
Iemand die OK is, kan uberhaubt niet springen, omdat het lichaam dat niet toe zal laten.
Het moet wel erg triest zijn gesteld, als zelfs het overlevingsmechanisme wordt overtroefd.
------------------------------
Je springt niet letterlijk voor een trein....het is niet zo, he de trein is nu bijna hier laat ik springen....nee je gaat al van te voren op het spoor staan, liggen, zitten.....etc
relativeren doet iedereen op zijn eigen manier, ik heb genoeg ellende gezien, veroorzaakt door deze mensen...quote:Op maandag 25 oktober 2004 23:06 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ja, sorry, ik loop me iets teveel op te winden.
Ik kan het zogenaamde 'lollige' commentaar niet helemaal hebben.
En dan wil ik nog even opmerken dat het hier NWS is en geen ONZ, en dat die zwarte 'humor' hier misschien ook niet echt op zijn plaats is...quote:Op maandag 25 oktober 2004 23:08 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Als je het verschil tussen (zwarte) humor en 'verharding van de maatschappij' niet meer begrijpt, dan ben je pas ver heen.
Je quote een heel verhaal over treinen.... en als je wilt springen dan spring je wel...als je twijfelt dan ga je niet op het hilton staan...quote:Op maandag 25 oktober 2004 23:10 schreef TheDon1985 het volgende:
[..]
Ik heb het niet over treinen, maar gebouwen e.d.... reflex
Je kunt hooguit je evenwicht verliezen, maar niet bewust springen, voor zover ik weet.
Nee, een topic voljanken over iemand die zich van kant wilde maken en die het nog lukte ook. DAT is pas een zinvolle invulling van je avondquote:Op maandag 25 oktober 2004 23:06 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ja, sorry, ik loop me iets teveel op te winden.
Ik kan het zogenaamde 'lollige' commentaar niet helemaal hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |