abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 25 oktober 2004 @ 14:16:18 #1
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_22864158
quote:
Songfestival voor homo's in Utrecht

UTRECHT (ANP) - De tiende editie van het Nationaal COC Songfestival vindt op 6 november plaats in Utrecht. Tien organisaties hebben een deelnemer aangemeld die mag strijden om de gunst van de jury.

Die jury bestaat uit Idols-finalist Ron, zangcoach Kees Taal en Ria van Oosten van het magazine Zij aan Zij. Dat heeft organisator COC Midden-Nederland dinsdag meegedeeld.

Het COC Songfestival werd voor het eerst georganiseerd in 1995. Dat jaar mocht Nederland niet meedoen aan het Eurovisie Songfestival omdat Willeke Alberti in 1994 een te lage notering had behaald. Om het gemis van het jaarlijkse muziekevenement te verzachten, werd een eigen songfestival bedacht.

Volgens een woordvoerder zijn er ieder jaar zowel amateuristische, ludieke als serieuze, professionele inzendingen bij het COC Songfestival. ,,Het gaat daarbij zeker om zang en tekst, maar sommige optredens draaien wel meer om de performance. Het niveau ligt over het algemeen lager dan bij het Nationaal Songfestival´´, erkent hij.

Het evenement wordt gepresenteerd door ,,het levende kunstwerk´´ Dolly Bellefleur. De winnaar van vorig jaar, Royal Desire, opent de avond met een optreden. Ook Stefan Mondial en de Rosetta´s staan op het podium. De winnaar van de tiende editie krijgt de COC Songfestival-wisseltrofee.

Meer info: ********
Kaarten voor het songfestival zelf (in de voorverkoop 14 euro en aan de zaal (als er nog kaarten zijn) 16 euro).
Lokatie: Party– en congrescentrum Maresca te Utrecht
Wie van de Fokkers gaat erheen? Wij gaan in totaal met ik dacht iets van 5 of 6 man. Vrienden van ons hebben ons uitgenodigd. Ik ben benieuwd wat het gaat worden. Het schijnt nogal fout in het kwadraat te kunnen zijn.
Of zijn er ook nog fokkers bij die meedoen?

[ Bericht 3% gewijzigd door Mylene op 25-10-2004 14:18:43 (spam maar weggehaald) ]
Groepssex is eigenlijk gewoon time-management!
Drugs are only for losers and sex maniacs!
pi_22864173
quote:
Op maandag 25 oktober 2004 14:16 schreef WaSTeiL het volgende:

[..]

Wie van de Fokkers gaat erheen? Wij gaan in totaal met ik dacht iets van 5 of 6 man. Vrienden van ons hebben ons uitgenodigd. Ik ben benieuwd wat het gaat worden. Het schijnt nogal fout in het kwadraat te kunnen zijn.
Vraag of yvette1982 haar zoontje meewil, die's ook homo
pi_22864250
Past meer in GC

>>>>>>
pi_49365293
quote:
Op maandag 25 oktober 2004 14:16 schreef WaSTeiL het volgende:

[..]

Wat een gezeik
Gezien die poppenkast doen de potten en nichten toch al met de gewone mee
Of gaan we daar alleen voor hetero's invoeren
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
pi_49374642
Volgens mij is het gewone songfestival al gay genoeg, onzin dus.
Laat ze toch eens normaal doen, we hebben toch ook geen allochtonen songfestival.
  dinsdag 15 mei 2007 @ 01:19:07 #6
6496 psv
kampioen 2001/2002
pi_49388683
Ik weet nog een mooi liedje:
Hand in hand kameraden....
"fuk a duk""
pi_49393100
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 01:19 schreef psv het volgende:
Ik weet nog een mooi liedje:
Hand in hand kameraden....
of een versie "het regent het regent" met een alternatief tweede couplet
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')