U hebt gezocht op swaffelen:quote:Op dinsdag 9 november 2004 15:59 schreef Aventura het volgende:
Staat dit werkwoord eik al in de Dikke Vandale?
Als ik het woord invoer in de van Dale (niet de web-versie) kom ik uit bij Swami :')quote:Op dinsdag 9 november 2004 15:59 schreef Aventura het volgende:
Staat dit werkwoord eik al in de Dikke Vandale?
Inderdaad. Wie heeft er nu nooit geswaffeld/is nog nooit beswaffeld?quote:Op dinsdag 9 november 2004 16:14 schreef Fool het volgende:
[..]
U hebt gezocht op swaffelen:
Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is. Kijk ook eens bij de zoekinstructies.
Zo'n belangrijk begrip
dat is het pas als je het heel vaak bovenaan je MyAT hebt zien staan en je denktquote:Op dinsdag 9 november 2004 16:07 schreef Mr.Noodle het volgende:topic
hij is goedquote:Op dinsdag 23 november 2004 13:41 schreef coz het volgende:![]()
![]()
ik moest gewoon aan dit topic denken toen ik dit filmpje zag
![]()
![]()
![]()
omfg http://www.enfreaks.com/v(...)&start_from=&ucat=1&
Beetje die heupen erin gooien, krijg je zo'n lasso-*pets* .quote:Op donderdag 5 april 2007 01:16 schreef eRrrrJeee het volgende:
Je moet niet zwaffelen met een stijve piemel..
maar met een topzware.. dus half half
Zo praat je niet over je moeder ja! een beetje respect graag!quote:Op donderdag 5 april 2007 05:09 schreef De_Ananas het volgende:
Ik doe altijd de furieslag met mijn gouden zwaffelaar. Dan mep je die knots in rap tempo van links naar recht tegen haar gezicht aan. Als je het doet zoals ik, dan wordt ze de dag erop wakker met twee blauwe wangen
*PROEST!* HAHAHAquote:Op donderdag 5 april 2007 05:09 schreef De_Ananas het volgende:
Ik doe altijd de furieslag met mijn gouden zwaffelaar. Dan mep je die knots in rap tempo van links naar recht tegen haar gezicht aan. Als je het doet zoals ik, dan wordt ze de dag erop wakker met twee blauwe wangen
Graag gedaan!quote:Op woensdag 4 april 2007 22:46 schreef bixister het volgende:haha had dit topic nooit eerder gelezen (tnx jane!) en moet dit toch echt even kwijt:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |