abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † maandag 25 oktober 2004 @ 14:46:47 #76
43556 miss_dynastie
pi_22864611
Zoooow, 300 euro, is inderdaad niet weinig
Op wat voor functies solliciteer je? En voor hoeveel dagen in de week? Hoop dat het allemaal lukt
  maandag 25 oktober 2004 @ 14:48:35 #77
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_22864641
Goh het lijkt wel een Flevokliekje moeten we elkaar maar warm houden binnenkort

Spindizzy ik vind het wel kei aardig van je, daar sta ik nog van te kijken (even voor de duidelijkheid dit is een grapje en dan alleen het tweede deel van m'n zin )
  maandag 25 oktober 2004 @ 14:50:28 #78
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_22864668
(even voor de duidelijkheid dit is een grapje en dan alleen het tweede deel van m'n zin )

[/quote]

Het was duidelijk hoor
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
pi_22864671
Ik bedenk me net, bijna 400 euro zelfs
En ik wil graag 3 dagen in de week werken (net als nu) en dan op de administratie (liefst de financiele). Minder graag iets waar ik de hele dag mensen aan de telefoon heb
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_22864690
Flevokliekje Misschien wil Zabb ook meedoen
  maandag 25 oktober 2004 @ 14:59:46 #82
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_22864738
Misschien moeten we er iemand bijzoeken die niet regelmatig blut is en daar dan vaak gaan eten

LadyBos bijvoorbeeld
pi_22864783
quote:
Op maandag 25 oktober 2004 14:59 schreef Luchtbel het volgende:
Misschien moeten we er iemand bijzoeken die niet regelmatig blut is en daar dan vaak gaan eten

LadyBos bijvoorbeeld
das een goed idee idd!! hahaha
1x in de week ofzo
  maandag 25 oktober 2004 @ 15:18:32 #84
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_22864874
Jeutje Beef! DAt scheelt echt veel! (je hebt nu zeker een particuliere plaats en straks vergoeding van de overheid?) Hier scheelt 't wel 5 euro (ofziets, moet nog ff goed rekenen vanavond) .. maar dan wel in ons nadeel

Ik wilde straks ff naar het winkelcentrum om knutselspullen voor Anouk te kopen zodat we morgen kunnen knutselen met wat we vandaag in het bos hebben meegenomen (niet zo veel, maar wel grappig).. de lucht is hier ineens pikzwart en het plenst...
Gelukkig kan het nog net droog worden voor Saskia wakker wordt
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 25 oktober 2004 @ 15:19:19 #85
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_22864900
Ik ben in elk geval even voor minimaal 2 maanden van de crèche af, dat scheelt ook een slok op een borrel (ofwel 250 euro per maand). Daar staat dan wel tegenover dat Christan ook nog geen plek op de BSO heeft in die tijd
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_22864974
Dylan heeft inderdaad een particuliere plaats E.T., omdat onze werkgevers allebei niet meebetalen. En we verdienen weinig, dus dan scheelt het enorm.

Ik wil ook knutselen. Ik wil een kijkdoos maken!!
  maandag 25 oktober 2004 @ 15:27:32 #87
3011 E.T.
pi_22865068
quote:
Op maandag 25 oktober 2004 15:22 schreef beefcake het volgende:
Dylan heeft inderdaad een particuliere plaats E.T., omdat onze werkgevers allebei niet meebetalen. En we verdienen weinig, dus dan scheelt het enorm.

Ik wil ook knutselen. Ik wil een kijkdoos maken!!
ik heb gelukkig de mazzel dat mijn werkgever alles betaalt wat je boven de vws(?)-tabellen uitkomt.
Swets z'n baas betaalt ook niet mee.. En na 1 januari blijft dat peil van die tabellen blijkbaar ongeveer gelijk.

Rewimo, las ik nou laatst ergens dat BSO duurder is dan creche? Ik vond dat zo raar...dat zijn toch maar een paar uurtjes..

Ik ga morgen met Anouk knutselen (als ze tenminste 5 minuten stil kan zitten )Die is 2 jaar en 3maanden. Vingerverven, bladeren plakken en beknoeien met verf.. Voor d'r nieuwe kamertje (ze gaat verhuizen)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_22865079
Knutselen is leuk. Daarom wilde ik eigenlijk liever op een PSZ stage lopen dan op een KDV Maar ik kom in een verticale groep dus gelukkig gaan we daar denk ik wel knutselen.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 25 oktober 2004 @ 15:30:36 #89
13151 crew  Rewimo
pi_22865102
quote:
Op maandag 25 oktober 2004 15:27 schreef E.T. het volgende:

Rewimo, las ik nou laatst ergens dat BSO duurder is dan creche? Ik vond dat zo raar...dat zijn toch maar een paar uurtjes..
Ik ben er nog steeds niet achter wat ik moet gaan betalen, maar dat schijnt inderdaad te kloppen Ik hoop dat het meevalt...
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 25 oktober 2004 @ 15:32:06 #90
3011 E.T.
pi_22865124
quote:
Op maandag 25 oktober 2004 15:28 schreef rena het volgende:
Knutselen is leuk. Daarom wilde ik eigenlijk liever op een PSZ stage lopen dan op een KDV Maar ik kom in een verticale groep dus gelukkig gaan we daar denk ik wel knutselen.
ik geloof dat Saskia al meer knutselwerkjes thuis heeft dan het dochtertje van m'n vriendin die naar de psz gaat...
(of heb ik zo'n knutselend kdv?)
  maandag 25 oktober 2004 @ 15:34:31 #91
3011 E.T.
pi_22865152
Ow, iemand nog ff snel een idee voor een verjaardagskadootje voor een meisje dat 4 wordt?
Ik hb echt geen idee, en straks (als Saskia tenminste ooit nog wakker wordt) ben ik in het winkelcentrum en woensdag is ze jarig...
pi_22865258
Iets kleins van Duplo? Geen idee hoe duur dat is hoor! Maar dat vond ik altijd heel erg leuk!
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 25 oktober 2004 @ 15:54:42 #93
13151 crew  Rewimo
pi_22865391
Misschien een knutselpakket? Vouwblaadjes, karton, plakkertjes enz doen het hier ook erg goed. Je was toch al in een knutselbui
pi_22865646
Et als het echt een meisjes meisje is , is een tasje wel leuk. Of wat haarfrutsels. Denk ik.

De schuifpui zit er in. Morgen gaan ze boven beginnen. En dan de andere kant en dan afwerken.
Er liggen nu binnen 4 rolluiken en weet ik veel wat nog meer. Wij bivakeren maar even boven nu
De puinhoop valt me (nog) mee.
En wat een licht ineens met zo'n pui zeg. En o ja t waait ineens niet meer door de ramen heen (we hadden enkelglas met vreselijke kieren)
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_22865806
Hoi hoi,

Het boek over de kleine mol die wil weten wie er op zijn hoofd gepoept heeft, voor welke leeftijd is dat boek bestemd? Ik wil het namelijk graag kado aan mijn nichtje Sari die 6 december 4 jaar word Kan dat of is ze voor dit boek te jong?
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_22865812
Luchtbel ik denk er ineens aan dat je morgen dat gesprek hebt over je bevalling. Sterkte. Ik hoop dat je een beetje kunt slapen vanacht!
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_22865823
quote:
Op maandag 25 oktober 2004 14:53 schreef beefcake het volgende:
Flevokliekje :') Misschien wil Zabb ook meedoen
Gaan we allemaal bij elkaar in huis wonen, dat scheelt!

Maar ik vind het knap van jullie hoor, dat het lukt om met een klein bedrag in de maand rond te komen.

Trouwens, ik ben iets eerder naar huis gegaan vandaag want ik voelde me echt niet lekker. Ben om half 2 naar bed gegaan en ben net weer wakker, maar voel me nog niet echt lekker..
  maandag 25 oktober 2004 @ 16:13:34 #98
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_22865881
quote:
Op maandag 25 oktober 2004 15:34 schreef E.T. het volgende:
Ow, iemand nog ff snel een idee voor een verjaardagskadootje voor een meisje dat 4 wordt?
Ik hb echt geen idee, en straks (als Saskia tenminste ooit nog wakker wordt) ben ik in het winkelcentrum en woensdag is ze jarig...
Ik weet niet of ze ze nog hebben, maar ik heb laatst voor mijn nichtje van 2 (vreselijke ijdeltuit, net d'r tante ) een spiegel gekocht bij het Kruidvat. Zat een dikke knalroze vachtrand om met een net zo'n felgekleurd kroontje erop. Kostte volgens mij ¤ 4.99 of ¤ 6.99.
Als je niet lacht, ben je dood.
  maandag 25 oktober 2004 @ 16:15:04 #99
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_22865934
quote:
Op maandag 25 oktober 2004 16:11 schreef Beaker het volgende:
Kan dat of is ze voor dit boek te jong?
Te jong is ze zeker niet... Mijn nichtje van drie vindt het geweldig maar die heeft dan ook een gigantische poepobsessie
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
pi_22866166
quote:
Op maandag 25 oktober 2004 15:32 schreef E.T. het volgende:

[..]

ik geloof dat Saskia al meer knutselwerkjes thuis heeft dan het dochtertje van m'n vriendin die naar de psz gaat...
(of heb ik zo'n knutselend kdv?)
Nee hoor, Esmeetje komt ook verschrikkelijk vaak met knutselwerkjes thuis van het kdv. Haar mams heeft er al geen plek meer voor zo langzamerhand!
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')