das een goed idee idd!! hahahaquote:Op maandag 25 oktober 2004 14:59 schreef Luchtbel het volgende:
Misschien moeten we er iemand bijzoeken die niet regelmatig blut is en daar dan vaak gaan eten
LadyBos bijvoorbeeld
ik heb gelukkig de mazzel dat mijn werkgever alles betaalt wat je boven de vws(?)-tabellen uitkomt.quote:Op maandag 25 oktober 2004 15:22 schreef beefcake het volgende:
Dylan heeft inderdaad een particuliere plaats E.T., omdat onze werkgevers allebei niet meebetalen. En we verdienen weinig, dus dan scheelt het enorm.
Ik wil ook knutselen. Ik wil eenkijkdoos
maken!!
Ik ben er nog steeds niet achter wat ik moet gaan betalen, maar dat schijnt inderdaad te kloppenquote:Op maandag 25 oktober 2004 15:27 schreef E.T. het volgende:
Rewimo, las ik nou laatst ergens dat BSO duurder is dan creche? Ik vond dat zo raar...dat zijn toch maar een paar uurtjes..
ik geloof dat Saskia al meer knutselwerkjes thuis heeft dan het dochtertje van m'n vriendin die naar de psz gaat...quote:Op maandag 25 oktober 2004 15:28 schreef rena het volgende:Knutselen is leuk. Daarom wilde ik eigenlijk liever op een PSZ stage lopen dan op een KDV
Maar ik kom in een verticale groep dus gelukkig gaan we daar denk ik wel knutselen.
quote:Op maandag 25 oktober 2004 14:53 schreef beefcake het volgende:
Flevokliekje :') Misschien wil Zabb ook meedoen
Ik weet niet of ze ze nog hebben, maar ik heb laatst voor mijn nichtje van 2 (vreselijke ijdeltuit, net d'r tantequote:Op maandag 25 oktober 2004 15:34 schreef E.T. het volgende:
Ow, iemand nog ff snel een idee voor een verjaardagskadootje voor een meisje dat 4 wordt?
Ik hb echt geen idee, en straks (als Saskia tenminste ooit nog wakker wordt) ben ik in het winkelcentrum en woensdag is ze jarig...
Te jong is ze zeker niet... Mijn nichtje van drie vindt het geweldig maar die heeft dan ook een gigantische poepobsessiequote:Op maandag 25 oktober 2004 16:11 schreef Beaker het volgende:
Kan dat of is ze voor dit boek te jong?
Nee hoor, Esmeetje komt ook verschrikkelijk vaak met knutselwerkjes thuis van het kdv. Haar mams heeft er al geen plek meer voor zo langzamerhand!quote:Op maandag 25 oktober 2004 15:32 schreef E.T. het volgende:
[..]
ik geloof dat Saskia al meer knutselwerkjes thuis heeft dan het dochtertje van m'n vriendin die naar de psz gaat...
(of heb ik zo'n knutselend kdv?)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |