abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22863210
Bij mij nu ook, BE.

Jolie boft maar!
pi_22863354
quote:
Op maandag 25 oktober 2004 13:13 schreef Luchtbel het volgende:

[..]

*knip*, maar het wordt tijd dat ik weer eens voor mezelf ga zorgen!

*knip*
voor jezelf zorgen is ook hulp en spullen van anderen aannemen, al begrijp ik je ook wel, het gevoel lijkt een beetje op 'ikke zelluf doen".
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  maandag 25 oktober 2004 @ 13:48:37 #53
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_22863540
quote:
Op maandag 25 oktober 2004 13:28 schreef Jelief het volgende:

[..]

voor jezelf zorgen is ook hulp en spullen van anderen aannemen, al begrijp ik je ook wel, het gevoel lijkt een beetje op 'ikke zelluf doen".
Euhm het is een ontzettend enerzijds, anderzijds verhaal iddd
  † In Memoriam † maandag 25 oktober 2004 @ 13:55:09 #54
43556 miss_dynastie
pi_22863687
Luchtbel, ik kan totaal niet in je portemonnee kijken, maar is een tv-kaartje niets voor je? Voor vijftig, zestig euro heb je al een hele goede, die van ons doet het tenminste prima!
  maandag 25 oktober 2004 @ 13:59:17 #55
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_22863790
quote:
Op maandag 25 oktober 2004 13:55 schreef miss_dynastie het volgende:
Luchtbel, ik kan totaal niet in je portemonnee kijken, maar is een tv-kaartje niets voor je? Voor vijftig, zestig euro heb je al een hele goede, die van ons doet het tenminste prima!
Ach Miss_D ik heb per maand nog 100 euro voor boodschappen en luiers voor Jolie en spullen voor school, dus het sparen is toch al een tienjarenplan, dan kan ik beter meteen helemaal voor de teevee gaan of niet
  † In Memoriam † maandag 25 oktober 2004 @ 14:00:50 #56
43556 miss_dynastie
pi_22863823
quote:
Op maandag 25 oktober 2004 13:59 schreef Luchtbel het volgende:

[..]

Ach Miss_D ik heb per maand nog 100 euro voor boodschappen en luiers voor Jolie en spullen voor school, dus het sparen is toch al een tienjarenplan, dan kan ik beter meteen helemaal voor de teevee gaan of niet
Jeuj, das ook niet veel
En wat dan als je straks geen werk meer hebt
* miss_dynastie maakt zich een beetje zorgen!
  maandag 25 oktober 2004 @ 14:04:31 #57
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_22863907
Nou maak je maar geen zorgen hoor. Ik leef namelijk al een hele tijd zonder salaris dus van de stufi. Ik krijg nog steeds geld van m'n zwangerschapsverlof (UWV ) en ik krijg nog 3 maanden loon als m'n contract afgelopen is. Dus voorlopig heb ik nog wel geld hoor, daarnaast heb ik nog wel geld op m'n spaarrekening, maar volgens mij is het hek zo van de dam enzo als je daar eenmaal aan begint. Die 100 euro is gewoon wat over is na het betalen van de rekeningen enzovoorts.
  maandag 25 oktober 2004 @ 14:08:15 #58
103793 kozakken
Living the life
pi_22863983
Luchtbel, ik denk maar mee hoor....
ehm.... leuke logeertas voor wanneer ze iets ouder is?
ehm... vingerverf met schort (voor waneer.... je snapt al )
Fotoalbum voor al haar prachtige foto's! (en evt. wat van het geld laten afdrukken)
sloffen/schoentjes
mooie drinkbeker (voor waneer.... )
pyamaatje (wanneer ze uit maatje 68 is gegroeid...)
pak luiers!! (las nu net pas je andere berichtje)

Of moet het perse een geschenk voor heel veel langer zijn?
pi_22864019
Dat je je daarmee redt.. Wij zijn aan luiers alleen al zo'n 30+ euro kwijt maandelijks, en flesvoeding kost toch ook zoiets? Wij geven denk ik 3x zoveel uit aan boodschappen per maand.. (is wel veel ja..)
  † In Memoriam † maandag 25 oktober 2004 @ 14:11:00 #60
43556 miss_dynastie
pi_22864044
quote:
Op maandag 25 oktober 2004 14:04 schreef Luchtbel het volgende: Die 100 euro is gewoon wat over is na het betalen van de rekeningen enzovoorts.
Dat snap ik wel, maar dan is het nog niet veel als je er ook kleren enz. van moet kopen (sowieso, voor alleen boodschappen zou het al weinig zijn imho), petje af hoor! En ja, als je van je spaarcenten gaat leven is het zo op... ben je trouwens al op zoek naar een nieuwe baan?
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 25 oktober 2004 @ 14:13:13 #61
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_22864088
Als je het niet weet, bewaar je dat geld toch gewoon tot je wèl iets weet? Of moet je verplicht elke maand iets kopen? Ik zou gewoon wachten, er komen binnenkort beslist leuke aanbiedingen i.v.m. Sinterklaas. En het is ook zonde als je dan iets moois/leuks moet laten schieten omdat je het geld van de vorige maand aan iets 'onnodigs' hebt uitgegeven alleen omdat je het per se wilde uitgeven.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_22864119
Ik vind Luchtbel stoer. Hier ook petje af hoor!

BE tekstje is hartstikke duudelijk volgens mij!

Euhmm ok, spuit elf:
quote:
Spin schreef
Zo negatief is dat niet. Houdt in dat je de komende tijd elke dag heel Funda mag afstruinen en lelijke interieurtjes bekijken enzo
Dat is leuk!!! Doe ik ook elke dag Of op makelaarssites kijken naar hoe mensen hun interieur hebben..ook zo'n rare tik van mij
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_22864150
Clauwhee, WoonTV is ook leuk als je daarvan houdt en TV-Makelaar enzo.. keek ik ook vaak naar.
  maandag 25 oktober 2004 @ 14:16:10 #64
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_22864155
Kozakken, kleding in een grotere maat wordt het iddd denk ik

Poemojn en Miss_D volgens mij leef je naar wat je te besteden hebt toch? Daarnaast zijn jullie met 2 volwassenen, dat maakt denk ik al een verschil. Flesvoeding krijg ik van mijn nichtje die kraamverzorgster is, 1 keer in de zoveel tijd, die vraagt proefverpakkingen aan en de rest koop ik bij, maar dat scheelt wel 2 pakken per maand. Naast het spaargeld wat Jolie van mij krijgt, zet mijn vader iedere maand wat op haar rekening en krijg ik wat geld van hem om iets voor Jolie te kopen, kleding of iets anders wat ze nodig heeft. Mijn zus krijgt al een erg lange tijd haar studie en een deel van haar huur van mijn ouders. Ik heb dit nooit gewild, maar 20 euro per maand om voor Jolie wat te kopen dat neem ik rustig aan hoor Ik zoek wel werk, maar ja, ik ben niet echt flexibel momenteel, met kind en studie nog. Dus heel hard afstuderen en dan ben ik al een eind op weg. Het is ff passen en meten maar ik ben er niet minder gelukkig om!
pi_22864206
quote:
Op maandag 25 oktober 2004 14:15 schreef poemojn het volgende:
Clauwhee, WoonTV is ook leuk als je daarvan houdt en TV-Makelaar enzo.. keek ik ook vaak naar.
WoonTV , TV-Makelaar, Samenwonen, Het Blok, de hele reutemeteut
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  maandag 25 oktober 2004 @ 14:20:47 #66
83364 heavenswoman
just my point of view
pi_22864276
wauw luchtbel....! Hier ook petje af voor je!
Vooral de manier hoe je ermee omgaat en zoals je zegt "ik ben er niet minder gelukkig om"
Ik denk dat menig mens in zak en as zou zitten in deze situatie....

Je leeft inderdaad naar wat je te besteden hebt, en overal is een mauw aan te passen in principe maar ik vind het erg knap
  † In Memoriam † maandag 25 oktober 2004 @ 14:22:37 #67
43556 miss_dynastie
pi_22864326
Klopt hoor luchtbel, je gaat naar je inkomen leven. Hier zitten we op het moment met zéé slechtbetalende klanten, dus dat valt ook wel ff tegen, maar we redden het altijd wel! En dat geld mag je zonder problemen van je ouders aanpakken hoor, niets mee mis
pi_22864361
Heeft iemand het liedjes boek "Liedjes met een hoepeltje er om" ? Ik moest hem namelijk bestellen voor school en ik ben benieuwd of het een leuke is
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 25 oktober 2004 @ 14:25:17 #69
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_22864381
BBC heeft ook erg leuke woonprogramma's Ik kan er haast nooit naar kijken helaas omdat het allemaal overdag is House Invaders, Big Strong Boys en in het verlengde daarvan ook Cash in the Attic, Car Booty, Bargain Hunt
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_22864432
Over een kleine mol die wil weten wie er op zijn kop gepoept heeft Die heeft Dylan ook, de inieminie versie

Luchtbel ik herken je verhaal! Wij houden in een goede maand (dus de maand zonder de kwartaal-betalingen) ongeveer 150 euro over na de rekeningen betaald te hebben. Er zit dan niets anders op dan geld te lenen bij (schoon)ouders. Gelukkig is dit allemaal over per 1 januari (als ik dan nog werk heb), door de nieuwe wet
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  † In Memoriam † maandag 25 oktober 2004 @ 14:38:30 #71
43556 miss_dynastie
pi_22864458
Jeetje bief, das ook helemaal niet veel
Ga je er zo veel op vooruit met de nieuwe wet?
En is er al nieuws over je werk?
pi_22864474
Ik vind t toch knap van je Luchtbel.

Rena, misschien in de bibliotheek lenen? Ik ken het boek verder niet.
pi_22864494
quote:
Op maandag 25 oktober 2004 14:18 schreef clauwheee het volgende:

[..]

..... Het Blok ...
kijk ik ook altijd ik erger me alleen dood aan Lieke Maar voor de rest is het een leuk programma

En ik herken het verhaal van Beefcake en Luchtbel
Hier gaat heel peter zijn salaris zowat op aan de vaste lasten (op 100 na)
Wij moeten het hebben van de voorlopige teruggaaf van de belasting en van mijn belastingvrije voet. Vorig jaar wordt dat minder omdat we het dit jaar pas halverwege hebben aangevraagd.

Dus ik hoop dat ik per 1 januari een baan heb
  maandag 25 oktober 2004 @ 14:41:13 #74
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_22864502
quote:
Op maandag 25 oktober 2004 14:23 schreef rena het volgende:
Heeft iemand het liedjes boek "Liedjes met een hoepeltje er om" ? Ik moest hem namelijk bestellen voor school en ik ben benieuwd of het een leuke is
Heb hem wel zien liggen bij het kinderboekenwinkeltje... Geen idee of het wat is.

Luchtbel: ik snap het helemaal. Zal ook niet aandringen verder maar het aanbod blijft nog steeds staan en schroom niet om ernaar te vragen. Verder: je bent goed bezig Jolie boft maar
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
pi_22864525
miss_d, we gaan er bijna 300 euro op vooruit
En m'n werk houdt er ws dit jaar nog mee op. Maar ik ben me aan het oriënteren in de wereld die solliciteren heet
Een beetje vreemd, maar wel lekker
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')