voor jezelf zorgen is ook hulp en spullen van anderen aannemen, al begrijp ik je ook wel, het gevoel lijkt een beetje op 'ikke zelluf doen".quote:Op maandag 25 oktober 2004 13:13 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
*knip*, maar het wordt tijd dat ik weer eens voor mezelf ga zorgen!
*knip*
Euhm het is een ontzettend enerzijds, anderzijds verhaal idddquote:Op maandag 25 oktober 2004 13:28 schreef Jelief het volgende:
[..]
voor jezelf zorgen is ook hulp en spullen van anderen aannemen, al begrijp ik je ook wel, het gevoel lijkt een beetje op 'ikke zelluf doen".![]()
Ach Miss_D ik heb per maand nog 100 euro voor boodschappen en luiers voor Jolie en spullen voor school, dus het sparen is toch al een tienjarenplan, dan kan ik beter meteen helemaal voor de teevee gaan of nietquote:Op maandag 25 oktober 2004 13:55 schreef miss_dynastie het volgende:
Luchtbel, ik kan totaal niet in je portemonnee kijken, maar is een tv-kaartje niets voor je? Voor vijftig, zestig euro heb je al een hele goede, die van ons doet het tenminste prima!
Jeuj, das ook niet veelquote:Op maandag 25 oktober 2004 13:59 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Ach Miss_D ik heb per maand nog 100 euro voor boodschappen en luiers voor Jolie en spullen voor school, dus het sparen is toch al een tienjarenplan, dan kan ik beter meteen helemaal voor de teevee gaan of niet
Dat snap ik wel, maar dan is het nog niet veel als je er ook kleren enz. van moet kopen (sowieso, voor alleen boodschappen zou het al weinig zijn imho), petje af hoor! En ja, als je van je spaarcenten gaat leven is het zo op... ben je trouwens al op zoek naar een nieuwe baan?quote:Op maandag 25 oktober 2004 14:04 schreef Luchtbel het volgende: Die 100 euro is gewoon wat over is na het betalen van de rekeningen enzovoorts.
Dat is leuk!!! Doe ik ook elke dagquote:Spin schreef
Zo negatief is dat niet. Houdt in dat je de komende tijd elke dag heel Funda mag afstruinen en lelijke interieurtjes bekijken enzo
quote:Op maandag 25 oktober 2004 14:15 schreef poemojn het volgende:
Clauwhee, WoonTV is ook leuk als je daarvan houdten TV-Makelaar enzo.. keek ik ook vaak naar.
kijk ik ook altijdquote:Op maandag 25 oktober 2004 14:18 schreef clauwheee het volgende:
[..]
..... Het Blok ...
Heb hem wel zien liggen bij het kinderboekenwinkeltje... Geen idee of het wat is.quote:Op maandag 25 oktober 2004 14:23 schreef rena het volgende:
Heeft iemand het liedjes boek "Liedjes met een hoepeltje er om" ? Ik moest hem namelijk bestellen voor school en ik ben benieuwd of het een leuke is![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |