Mwaha, precies, wie gaat die beesten nou lopen tellen.quote:Op maandag 25 oktober 2004 12:03 schreef JaWi het volgende:
Je had ze ook dood kunnen maken, in plaats van gaan lopen tellen.
quote:Op maandag 25 oktober 2004 12:01 schreef LaZZ het volgende:
38???!!!
Heb je ze lopen tellen ofzo?
kom jij dan opnieuw behangen? laat nogal wat vlekken achter...quote:Op maandag 25 oktober 2004 12:03 schreef JaWi het volgende:
Je had ze ook dood kunnen maken, in plaats van gaan lopen tellen.
quote:Op maandag 25 oktober 2004 12:11 schreef JaWi het volgende:
Stofzuiger.
De vorige bewoners zijn wel doodquote:http://www.ongedierte.nl/oplossing/pissebed.htm
Pissebedden voeden zich met dood, meestal rottend plantenmateriaal, maar soms ook met dierlijke resten en uitwerpselen.
ff 38 pissebedden in een koekenpan stoppen en 3 min bakken en eetsmakelijkquote:Op maandag 25 oktober 2004 11:52 schreef Pasl2001 het volgende:
Ik ben bezig in m'n nieuwe woning en woon er nog niet. Ik kwam afgelopen zaterdag avond nog even in de woonkamer en zette het licht aan en zag.... 38 pissebedden op de muur!!!Is dit normaal??? (lijkt mij niet, maar goed). Volgens m'n pa is het redelijk normaal, omdat het een dijkwoning is uit de jaren 30 van de vorige eeuw en is nu circa een half jaar onbewoond.
Volgens hem gaan ze vanzelf weer weg als het huis weer bewoond is, omdat het nu dus vochtig, koel en donker is, maar heb daar mijn twijfels over.
Het is overigens een huurwoning dus lijkt het me dat als het echt een pissebeddenplaag is, dat de huurbaas verantwoordelijk is. Officieel huur ik het pas vanaf 15 november en ben nu officieel nog niet de huurder.
Het is echt een kwestie van zorgen dat het droog en warm is.quote:Op zondag 16 januari 2005 15:56 schreef DeHeldjes het volgende:
Ja ik heb dus precies hetzelfde probleem! Ik ben een maand geleden verhuist. En nu kruipen er nog steeds overal pissebedden...
Ik ga dr dus helemaal van over mijn nek...
Weet iemand wat je kan doen tegen deze beesten?
gasbrander? Emmer kokende olie? .50?
Goed luchten en een vrochtvreter werken beterquote:Op zondag 16 januari 2005 16:23 schreef martax het volgende:
meer ventileren zou het op moeten lossen.
Gasbranders en kokende olie lijkt me geen goed idee binnenshuis.
Shit... dat weet ik ff niet.. Niet novilon... maar een ander soort houte vloer...quote:Op zondag 16 januari 2005 17:17 schreef Talena het volgende:
Of gewoon insectengif gebruiken, zo'n spray dan een dagje alle ramen open en het huis is weer bewoonbaar
maak me niet paraquote:Op zondag 16 januari 2005 17:25 schreef chantaldominique het volgende:
pissebedden mag je toch niet dood trappen of slaan??
omdat er eitjes onder het schiltje zitten.
zelfde als bij de kakkerlak
als het er straks nog zit zal ik mooi de huisbaas laten langs komen en op zijn kosten laten schoonmaken
quote:Op maandag 25 oktober 2004 12:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Hm, hier zitten er maar 37, heb ik even mazzel!
ow ja sorryquote:Op zondag 16 januari 2005 18:59 schreef DeHeldjes het volgende:
[..]
maak me niet para...
Meen je dat nou.... ben namelijk al een tijdje fanatiek aan het meppen namelijk...
Nou, dat heb ik nog nooit gehoord over pissebedden. Volgens mij is hij in de war met kakkerlakken (hoop ikquote:Op maandag 17 januari 2005 13:05 schreef chantaldominique het volgende:
[..]
ow ja sorry
ik heb in een restaurant gewerkt en tijdens het schoonmaken wou ik een pissebed dood trappen, toen zei mijn chef dat ik ze beter buiten los kon laten dan dood trappen omdat de eitjes onder het schildje zitten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |