abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 19 november 2004 @ 16:44:09 #101
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_23428086
quote:
Op donderdag 18 november 2004 17:32 schreef DarkFly het volgende:
En toch nog maar weer eens proberen...
WIE WIL ER NOG MEER MEE?

Als je mee wil en je hebt nog niet gemailt, dan moet je dat nog even doen!
Mailen naar:
darkfly@home.nl
Met je naam (+username) en wel brevet je hebt!

Ik heb de aanmeldingen binnen van:
- Octopussy
- ZX9R
- Xelnaga
ik wacht nog op die van stinkie!
wanneer moet je het uiterlijk weten ivm reservering enzo? (ik wil niet het risico lopen te nu al te mailen en volgende week te moeten doorgeven dat ik toch niet kan )
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_23433093
Hoi ZX9R,
je naam doet me denken aan een proefproject van NASA ofzo. Ik voorzie geen problemen als je je vriendin meeneemt. Ik geef regelmatig opleidingen in Diveworld dus geen probleem!
c you there.

Moet er een extra fles mee of kun je die regelen via Ad Fundum?
Het leven gaat aan je voorbij terwijl je plannen maakt voor morgen......
pi_23437236
Hee ZX9R;

Ik heb op een ander topic gezien dat je bij Grieto (VG Diving) zit. Dat is ook toevallig. Ik geef daar nu de Clubinstructeurscursus(de laatste van Nederland, tja)
Ik voorzie geen problemen als je je vriendin meeneemt.Ik geef regelmatig cursussen in Diveworld dus dat loopt wel los. Moet er nog een extra fles mee of regel je die zelf?
Ik neem dus een extra set mee met een droogpak voor de liefhebber.
En ik probeer even de OW scooter van mijn broer(tje) mee te bietsen. Hij zal hem niet missen waant hij zit nu in Egypte te trimixen naar +100mtr diepte. Weinig gezellige mensen op die diepte trouwens. Kun je beter in Diveworld( aan de bar) zitten.
Dus dat gaan we dan ook doen!!
  vrijdag 19 november 2004 @ 23:08:54 #104
19297 stinkie
pi_23437431
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 23:02 schreef 2deep4you het volgende:
Hee ZX9R;

Ik heb op een ander topic gezien dat je bij Grieto (VG Diving) zit. Dat is ook toevallig. Ik geef daar nu de Clubinstructeurscursus(de laatste van Nederland, tja)
Ik voorzie geen problemen als je je vriendin meeneemt.Ik geef regelmatig cursussen in Diveworld dus dat loopt wel los. Moet er nog een extra fles mee of regel je die zelf?
Ik neem dus een extra set mee met een droogpak voor de liefhebber.
En ik probeer even de OW scooter van mijn broer(tje) mee te bietsen. Hij zal hem niet missen waant hij zit nu in Egypte te trimixen naar +100mtr diepte. Weinig gezellige mensen op die diepte trouwens. Kun je beter in Diveworld( aan de bar) zitten.
Dus dat gaan we dan ook doen!!
Wie is je broer? Dat trimix-wereldje is niet zo groot en ik ken er een flink aantal van
pi_23437589
Hoi Darkfly;
Ik kon eerst mijn reacties niet vinden in de lijst. Via een andere route wel, dus nu staan er dingen dubbel in. Het is even proberen met zo'n forum. In middels wil er nog iemand mee. Hij komt uit de buurt en is ook student en kan dus makkelijk reizen. Hij wil graag mijn LL-set gebruiken.
Xelnaga, wil je ook dit setje gebruiken of ben je al voorzien? Ik heb ook nog wel een wetsuit maar die is voor iemand van ong 1m65. Ik lees het wel......
  zaterdag 20 november 2004 @ 10:03:54 #106
68957 ZX9R
EX - Koos Werkeloos
pi_23442233
Kewl!
Dat we dan ook nog eens bij dezelfde club zitten!!

Ik moet mijn fles nog ff vullen en kan dan meteen een extra fles meenemen dus dat zit wel goed!
ik :r op de partijdigheid van de PTA modjes
  zaterdag 20 november 2004 @ 14:35:28 #107
61424 Cheshire
boldly going nowhere
pi_23446324
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 23:02 schreef 2deep4you het volgende:
Hee ZX9R;
hoi 2deep4you
(cheshire= vriendin van ZX9R)
Wat grappig dat jij ook bij Grieto duikt! Wij zijn daar afgelopen jaar begonnen met onze eerste ster.
helaas heb ik net mijn brevet niet kunnen halen, ik was op zich wel zover dat ik kon "afduiken"maar dat is door omstandigheden niet meer gelukt.. maar ben wel van plan volgend seizoen alsnog mijn brevet te halen.
Dus een beetje oefening tussendoor zou fijn zijn
the butterfly of doubt emerged and flapped an experimental wing... all unaware of what chaos theory has to say about this sort of thing
pi_23446427
hoi

was ff weekje aan het werk

hoe staat het ermee?
There are 300,000,000 species/kinds of insects in the world, as opposed to about 5,000 species/kinds of mammals. If God really did create the world in 7 days, he must have spent a lot of time on the insects. Maybe he considers them his finest work?
  zaterdag 20 november 2004 @ 14:42:52 #109
61424 Cheshire
boldly going nowhere
pi_23446462
hoi xelnaga!
we weten nog niks vwb vervoer, helaas...
the butterfly of doubt emerged and flapped an experimental wing... all unaware of what chaos theory has to say about this sort of thing
pi_23447116
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 23:08 schreef stinkie het volgende:

[..]

Wie is je broer? Dat trimix-wereldje is niet zo groot en ik ken er een flink aantal van
Min broer heet Anton. Toevallig staan we beide op de foto in de Onderwatersport van september.

Groeten Johan
pi_23447486
Eigenlijk duik ik niet bij Grieto, maar hij gaat een enkele keer met ons op Zee. Verder is hij zo'n beetje hoofdsponsor van ons team (Zeester). Zodoende kent hij ons en geef ik daar nu die cursus.
Morgen om 10:00 zit ik daar weer aan de postweg. Erg gezellige club trouwens.

Voor wie daar aan toe is (vanaf 2** duiker/rescue):
De Noordzee is een van de plaatsen die het dichtst bezaaid is met wrakken ter wereld. Wij hebben gemiddeld 8-10 meter zicht met uitschieters van 25 meter. Door kenners wordt het gebied getypeerd als een van de moeilijkste gebieden om te duiken. Je moet dus wel de nodige ervaring hebben. Mijn broer en ik geven aanvullende trainingen in bootduiken, wrakduiken (NOB) en vervolgens wrakverkenning (binnengaan van wrakken). Beginners hoeven niet in een wrak te kruipen om te genieten van het zicht en de kleurenpracht die op die dieptes niet onderdoet voor buitenlandse locaties. De reistijd ernaartoe is veel korter, het duiken is fysiek zwaarder. Misschien is dat ook wel de reden dat Anton en ik al 9 jaar de jongste van het vaste team zijn. Meer info vindt je in jullie laatste clubblad rubriek: wrakduikavond (25 januari)

Overigens is Diveworld een ideale plek om afdaal en opstijgtechnieken te oefenen. Ik heb laatst Grieto uitgenodigd en hij was zeer enthousiast.
  zondag 21 november 2004 @ 01:32:20 #112
19297 stinkie
pi_23460856
quote:
Op zaterdag 20 november 2004 15:16 schreef 2deep4you het volgende:

[..]

Min broer heet Anton. Toevallig staan we beide op de foto in de Onderwatersport van september.

Groeten Johan
ik zal dat ding weer eens bietsen
  zondag 21 november 2004 @ 12:34:39 #113
86636 DarkFly
F*ck vliegenmeppers!
pi_23464480
Opgeven kan tot tot vrijdag! Ik zal zaterdag iedereen die meegaat een mailtje sturen over hoe we het gaan regelen zondag.

Als iedereen die iemand extra meeneemt dat ook nog even wil mailen (tenzij je dat al hebt gedaan), dan weet ik hoeveel er precies komen!
  zondag 21 november 2004 @ 12:39:52 #114
86636 DarkFly
F*ck vliegenmeppers!
pi_23464578
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 23:14 schreef 2deep4you het volgende:
Hoi Darkfly;
Ik kon eerst mijn reacties niet vinden in de lijst. Via een andere route wel, dus nu staan er dingen dubbel in. Het is even proberen met zo'n forum. In middels wil er nog iemand mee. Hij komt uit de buurt en is ook student en kan dus makkelijk reizen. Hij wil graag mijn LL-set gebruiken.
Xelnaga, wil je ook dit setje gebruiken of ben je al voorzien? Ik heb ook nog wel een wetsuit maar die is voor iemand van ong 1m65. Ik lees het wel......
Neem de student en de rest maar mee!
Trouwens je kan met dit knopje: kan je een bericht wijzigen
pi_23470805
@Darkfly

Ik kan alleen mee als ik met iemand mee kan krossen, anders is het niet te doen voor mij. LOL bedenkt je een toffe divemeeting, kan je niet mee

nouja hopen op het beste
There are 300,000,000 species/kinds of insects in the world, as opposed to about 5,000 species/kinds of mammals. If God really did create the world in 7 days, he must have spent a lot of time on the insects. Maybe he considers them his finest work?
  zondag 21 november 2004 @ 23:45:54 #116
86636 DarkFly
F*ck vliegenmeppers!
pi_23480936
quote:
Op zondag 21 november 2004 17:04 schreef xelnaga het volgende:
@Darkfly

Ik kan alleen mee als ik met iemand mee kan krossen, anders is het niet te doen voor mij. LOL bedenkt je een toffe divemeeting, kan je niet mee

nouja hopen op het beste
Je kan altijd nog met de trein. Dat kost iets van 30 euro ofzo voor een retourtje Groningen - Enschede. En als je een OV-kaart hebt gaat er nog 40% vanaf. Maar je kon misschien toch met ZX9R meerijden?
  zondag 21 november 2004 @ 23:46:38 #117
86636 DarkFly
F*ck vliegenmeppers!
pi_23480952
[dubbel]
  maandag 22 november 2004 @ 08:38:55 #118
68957 ZX9R
EX - Koos Werkeloos
pi_23485028
Als ik vervoer heb kan xelnaga meerijden.
Alleen ik heb dan mijn auto niet meer. Vanaf donderdag al niet meer.

Eerste optie auto lenen is ook al mislukt en gooi nu alles op de tweede optie.
Maar hopen dat dat lukt
  dinsdag 23 november 2004 @ 08:10:25 #119
68957 ZX9R
EX - Koos Werkeloos
pi_23509041
Ik baal
Het is mij helaas niet gelukt om een auto te regelen voor het komend weekend dus ik zit vast in Groningen.
Ik had twee mogelijkheden. En beide hebben de auto nodig voor lange afstanden. Helaas.

Bij deze moet ik dus afzeggen en komen zowel ik als Cheshire niet.
Xelnaga, ik hoop echt dat je met iemand anders mee kunt rijden! Maar dat moet denk ik wel lukken gezien DarkFly en 2deep4you ook uit Groningen komen.

Sorry
pi_23529351
Hallo ZX9R;

Wat jammer dat je (jullie) niet kunt. Op zaterdag 27-11 gaat er nog een groep van VG-Diving naar Diveworld voor sessie van hun CI-cursus. Wellicht zit er iemand bij die zo enthousiast is dat hij of zij er zondag weer naartoe wil. Dan moet ik wel even kunnen vertellen om welke clubgenoten het gaat.
Kun je dit mailen naar technnodiving@hetnet.nl?

Helaas voor jou, Xelnaga komen ik en Darfly uit dezelfde plaats in Overijssel. Alleen Darkfly heeft ook een kamer in Grun. Als je zelf geen spullen hebt kan ik die wel meenemen, zodat de trein dan een optie wordt? We kunnen je ook oppikken van een station, tis mar waj wilt.
  dinsdag 23 november 2004 @ 23:00:57 #121
19297 stinkie
pi_23529518
oke, nu kan ik dus met zekerheid wat zeggen en het gaat dus voor mij ook niet lukken Had al wat zaken staan, maar het leek er op dat die dus niet door zouden gaan
  dinsdag 23 november 2004 @ 23:57:23 #122
86636 DarkFly
F*ck vliegenmeppers!
pi_23531469
mmm, lijkt erop dat alleen nog maar Octopussy meegaat. Dit is wel erg weinig voor een duikmeet... :'(

Wat denk jij ervan, Octopussy?
  woensdag 24 november 2004 @ 07:48:02 #123
68957 ZX9R
EX - Koos Werkeloos
pi_23534486
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 22:55 schreef 2deep4you het volgende:
Hallo ZX9R;

Wat jammer dat je (jullie) niet kunt. Op zaterdag 27-11 gaat er nog een groep van VG-Diving naar Diveworld voor sessie van hun CI-cursus. Wellicht zit er iemand bij die zo enthousiast is dat hij of zij er zondag weer naartoe wil. Dan moet ik wel even kunnen vertellen om welke clubgenoten het gaat.
Kun je dit mailen naar technnodiving@hetnet.nl?

Helaas voor jou, Xelnaga komen ik en Darfly uit dezelfde plaats in Overijssel. Alleen Darkfly heeft ook een kamer in Grun. Als je zelf geen spullen hebt kan ik die wel meenemen, zodat de trein dan een optie wordt? We kunnen je ook oppikken van een station, tis mar waj wilt.
Ik heb vanavond theorie 2*.
Dan zal ik meteen vragen wie er naar Diveworld gaan.
Zal ik het je mailen!
pi_23538918
mmz ik denk dat we toch wel met minimaal 5 man moeten zijn om er een meet van te maken. Anders is het jammer, maar dan kunnen we beter naar Vinkeveen gaan ofzo als het wat warmer is.
  woensdag 24 november 2004 @ 14:42:04 #125
86636 DarkFly
F*ck vliegenmeppers!
pi_23541373
quote:
Op woensdag 24 november 2004 12:47 schreef octopussy het volgende:
mmz ik denk dat we toch wel met minimaal 5 man moeten zijn om er een meet van te maken. Anders is het jammer, maar dan kunnen we beter naar Vinkeveen gaan ofzo als het wat warmer is.
Lijkt mij ook.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')