wanneer moet je het uiterlijk weten ivm reservering enzo? (ik wil niet het risico lopen te nu al te mailen en volgende week te moeten doorgeven dat ik toch niet kanquote:Op donderdag 18 november 2004 17:32 schreef DarkFly het volgende:
En toch nog maar weer eens proberen...
WIE WIL ER NOG MEER MEE?
Als je mee wil en je hebt nog niet gemailt, dan moet je dat nog even doen!
Mailen naar:
darkfly@home.nl
Met je naam (+username) en wel brevet je hebt!
Ik heb de aanmeldingen binnen van:
- Octopussy
- ZX9R
- Xelnaga
ik wacht nog op die van stinkie!
Wie is je broer? Dat trimix-wereldje is niet zo groot en ik ken er een flink aantal vanquote:Op vrijdag 19 november 2004 23:02 schreef 2deep4you het volgende:
Hee ZX9R;
Ik heb op een ander topic gezien dat je bij Grieto (VG Diving) zit. Dat is ook toevallig. Ik geef daar nu de Clubinstructeurscursus(de laatste van Nederland, tja)
Ik voorzie geen problemen als je je vriendin meeneemt.Ik geef regelmatig cursussen in Diveworld dus dat loopt wel los. Moet er nog een extra fles mee of regel je die zelf?
Ik neem dus een extra set mee met een droogpak voor de liefhebber.
En ik probeer even de OW scooter van mijn broer(tje) mee te bietsen. Hij zal hem niet missen waant hij zit nu in Egypte te trimixen naar +100mtr diepte. Weinig gezellige mensen op die diepte trouwens. Kun je beter in Diveworld( aan de bar) zitten.
Dus dat gaan we dan ook doen!!
hoi 2deep4youquote:Op vrijdag 19 november 2004 23:02 schreef 2deep4you het volgende:
Hee ZX9R;
Ik heb op een ander topic gezien dat je bij Grieto (VG Diving) zit. Dat is ook toevallig. Ik geef daar nu de Clubinstructeurscursus(de laatste van Nederland, tja)
Min broer heet Anton. Toevallig staan we beide op de foto in de Onderwatersport van september.quote:Op vrijdag 19 november 2004 23:08 schreef stinkie het volgende:
[..]
Wie is je broer? Dat trimix-wereldje is niet zo groot en ik ken er een flink aantal van
ik zal dat ding weer eens bietsenquote:Op zaterdag 20 november 2004 15:16 schreef 2deep4you het volgende:
[..]
Min broer heet Anton. Toevallig staan we beide op de foto in de Onderwatersport van september.
Groeten Johan
Neem de student en de rest maar mee!quote:Op vrijdag 19 november 2004 23:14 schreef 2deep4you het volgende:
Hoi Darkfly;
Ik kon eerst mijn reacties niet vinden in de lijst. Via een andere route wel, dus nu staan er dingen dubbel in. Het is even proberen met zo'n forum. In middels wil er nog iemand mee. Hij komt uit de buurt en is ook student en kan dus makkelijk reizen. Hij wil graag mijn LL-set gebruiken.
Xelnaga, wil je ook dit setje gebruiken of ben je al voorzien? Ik heb ook nog wel een wetsuit maar die is voor iemand van ong 1m65. Ik lees het wel......
kan je een bericht wijzigen
Je kan altijd nog met de trein. Dat kost iets van 30 euro ofzo voor een retourtje Groningen - Enschede. En als je een OV-kaart hebt gaat er nog 40% vanaf. Maar je kon misschien toch met ZX9R meerijden?quote:Op zondag 21 november 2004 17:04 schreef xelnaga het volgende:
@Darkfly
Ik kan alleen mee als ik met iemand mee kan krossen, anders is het niet te doen voor mij. LOL bedenkt je een toffe divemeeting, kan je niet mee
nouja hopen op het beste
Ik heb vanavond theorie 2*.quote:Op dinsdag 23 november 2004 22:55 schreef 2deep4you het volgende:
Hallo ZX9R;
Wat jammer dat je (jullie) niet kunt. Op zaterdag 27-11 gaat er nog een groep van VG-Diving naar Diveworld voor sessie van hun CI-cursus. Wellicht zit er iemand bij die zo enthousiast is dat hij of zij er zondag weer naartoe wil. Dan moet ik wel even kunnen vertellen om welke clubgenoten het gaat.
Kun je dit mailen naar technnodiving@hetnet.nl?
Helaas voor jou, Xelnaga komen ik en Darfly uit dezelfde plaats in Overijssel. Alleen Darkfly heeft ook een kamer in Grun. Als je zelf geen spullen hebt kan ik die wel meenemen, zodat de trein dan een optie wordt? We kunnen je ook oppikken van een station, tis mar waj wilt.
Lijkt mij ook.quote:Op woensdag 24 november 2004 12:47 schreef octopussy het volgende:
mmz ik denk dat we toch wel met minimaal 5 man moeten zijn om er een meet van te maken. Anders is het jammer, maar dan kunnen we beter naar Vinkeveen gaan ofzo als het wat warmer is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |