Mij wel ik mis een paar foto`s met name diewaar jij bij Raus achterop zitquote:Op maandag 25 oktober 2004 08:47 schreef Mercy_symbol het volgende:
Goedemaandagmorgen allemaal
is jullie niets opgevallen aan de RAI foto's ?
Ik zag wel veel "spikkels" op de foto's.quote:Op maandag 25 oktober 2004 08:47 schreef Mercy_symbol het volgende:
is jullie niets opgevallen aan de RAI foto's ?
Die heb ik gezien .. op een Repsol Honda.quote:Op maandag 25 oktober 2004 08:59 schreef RB het volgende:
Mij wel ik mis een paar foto`s met name diewaar jij bij Raus achterop zit![]()
quote:Op maandag 25 oktober 2004 10:23 schreef basset het volgende:
Honda NTV650
Best een goed blok. Mn vorige had er al 85000 opstaan voor een auto besloot links af te slaan terwijl ik inhaalde.
Ik heb nu 1 klein probleempje. Mn cilinders zitten wel onder de olie omdat er een pakking lek isquote:Op maandag 25 oktober 2004 10:25 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Heb ik ook gehad, met 106.000 kilometers verkocht .. en was nog geheel probleemloos.
Geen druppeltje olieverbruik.
ik heb een paar Trial Foto's weggelaten die waren te donker dus maar niet geplaats,quote:Op maandag 25 oktober 2004 08:59 schreef RB het volgende:
[..]
Mij wel ik mis een paar foto`s met name diewaar jij bij Raus achterop zit![]()
Jaquote:Op maandag 25 oktober 2004 10:31 schreef Patrick281 het volgende:
Basset die schouderoperatie .. moet dat ivm een val met de motor?
Ik heb zelf een los sleutelbeen na een motorongeluk vorig jaar.
Hij kon beter gebroken zijn, nu zijn de banden afgescheurd en moet ik ermee leren leven.![]()
In het buitenland opereren ze wel gewoon vertelde de fysiotherapeut.![]()
Kijk dat had ik nu wel verwacht van onze fotoloog,quote:Op maandag 25 oktober 2004 09:33 schreef Patrick281 het volgende:
Ik zag wel veel "spikkels" op de foto's.![]()
Ja, maar leven met 24 uur pijn per dag is niet alles.quote:Op maandag 25 oktober 2004 10:35 schreef ZX9R het volgende:
En ik zit met een enkelinstabiliteit en een beschadigd schouderkapsel na een motorongelukje.
Zo heeft iedereen wel wat denk ik.
Orbsquote:Op maandag 25 oktober 2004 10:40 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Kijk dat had ik nu wel verwacht van onze fotoloog,![]()
![]()
![]()
op een groot aantal foto's zitten vreemde spikkels, ik dacht eerst dat het op de lens zat maar als je goed kijk zie je dat die spikkels alleen op personen zit en niet op de motoren bijvoorbeeld,
dus ik denk dat het een reflectie is van of vocht druppels of iets wat op de kleren zit,![]()
en dat zijn ? lichte spikkelsquote:Op maandag 25 oktober 2004 10:46 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Orbs
Net als de rug zijn dit de 2 meest vervelende plaatsen om alles weer goed te krijgen. Vooral de schouder is het meest ingewikkelde gewricht welke toevallig nog eens het meest gebruikt wordt onder druk of spanning. Hij moet alle kanten op kunnen en wordt eigenlijk alleen maar door het kapsel aan je lichaam gehouden.quote:Op maandag 25 oktober 2004 10:44 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ja, maar leven met 24 uur pijn per dag is niet alles.![]()
De ene dag is beter dan de andere dag, maar de buitenkant van mijn schouder doet gewoon altijd zeer.
Die arts bagatelliseert alles, dat een operatie ook weer nadelen heeft en de pijn erger kan maken en een functie van de schouderkolom niet perse hoeft te verbeteren en zelfs minder kan worden.
Ik vertelde dat ik toch altijd graag ging fitnessen .. de arts wierp gelijk tegen dat hij ook veel foute gevallen van de sportschool binnenkrijgt.![]()
Maar ik zag het altijd maar als een eventuele hoop op beter. Tot dit jaar nog 15 keer voor in het ziekenhuis geweest.![]()
Ik heb de rekening betaald en het zou dan minstens 5 werkdagen gaan duren.quote:Op maandag 25 oktober 2004 10:46 schreef Rietvaerder het volgende:
Luc wat is dat nou met je internet
Heb net een mooie splash image maar ja mn website doet het natuurlijk niet......
Wanneer denk je weer internet te hebben?
Orbs!quote:Op maandag 25 oktober 2004 10:48 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
en dat zijn ? lichte spikkels![]()
quote:Op maandag 25 oktober 2004 10:36 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik heb een paar Trial Foto's weggelaten die waren te donker dus maar niet geplaats,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |