Mij wel ik mis een paar foto`s met name diewaar jij bij Raus achterop zitquote:Op maandag 25 oktober 2004 08:47 schreef Mercy_symbol het volgende:
Goedemaandagmorgen allemaal
is jullie niets opgevallen aan de RAI foto's ?
Ik zag wel veel "spikkels" op de foto's.quote:Op maandag 25 oktober 2004 08:47 schreef Mercy_symbol het volgende:
is jullie niets opgevallen aan de RAI foto's ?
Die heb ik gezien .. op een Repsol Honda.quote:Op maandag 25 oktober 2004 08:59 schreef RB het volgende:
Mij wel ik mis een paar foto`s met name diewaar jij bij Raus achterop zit![]()
quote:Op maandag 25 oktober 2004 10:23 schreef basset het volgende:
Honda NTV650
Best een goed blok. Mn vorige had er al 85000 opstaan voor een auto besloot links af te slaan terwijl ik inhaalde.
Ik heb nu 1 klein probleempje. Mn cilinders zitten wel onder de olie omdat er een pakking lek isquote:Op maandag 25 oktober 2004 10:25 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Heb ik ook gehad, met 106.000 kilometers verkocht .. en was nog geheel probleemloos.
Geen druppeltje olieverbruik.
ik heb een paar Trial Foto's weggelaten die waren te donker dus maar niet geplaats,quote:Op maandag 25 oktober 2004 08:59 schreef RB het volgende:
[..]
Mij wel ik mis een paar foto`s met name diewaar jij bij Raus achterop zit![]()
Jaquote:Op maandag 25 oktober 2004 10:31 schreef Patrick281 het volgende:
Basset die schouderoperatie .. moet dat ivm een val met de motor?
Ik heb zelf een los sleutelbeen na een motorongeluk vorig jaar.
Hij kon beter gebroken zijn, nu zijn de banden afgescheurd en moet ik ermee leren leven.![]()
In het buitenland opereren ze wel gewoon vertelde de fysiotherapeut.![]()
Kijk dat had ik nu wel verwacht van onze fotoloog,quote:Op maandag 25 oktober 2004 09:33 schreef Patrick281 het volgende:
Ik zag wel veel "spikkels" op de foto's.![]()
Ja, maar leven met 24 uur pijn per dag is niet alles.quote:Op maandag 25 oktober 2004 10:35 schreef ZX9R het volgende:
En ik zit met een enkelinstabiliteit en een beschadigd schouderkapsel na een motorongelukje.
Zo heeft iedereen wel wat denk ik.
Orbsquote:Op maandag 25 oktober 2004 10:40 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Kijk dat had ik nu wel verwacht van onze fotoloog,![]()
![]()
![]()
op een groot aantal foto's zitten vreemde spikkels, ik dacht eerst dat het op de lens zat maar als je goed kijk zie je dat die spikkels alleen op personen zit en niet op de motoren bijvoorbeeld,
dus ik denk dat het een reflectie is van of vocht druppels of iets wat op de kleren zit,![]()
en dat zijn ? lichte spikkelsquote:Op maandag 25 oktober 2004 10:46 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Orbs
Net als de rug zijn dit de 2 meest vervelende plaatsen om alles weer goed te krijgen. Vooral de schouder is het meest ingewikkelde gewricht welke toevallig nog eens het meest gebruikt wordt onder druk of spanning. Hij moet alle kanten op kunnen en wordt eigenlijk alleen maar door het kapsel aan je lichaam gehouden.quote:Op maandag 25 oktober 2004 10:44 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ja, maar leven met 24 uur pijn per dag is niet alles.![]()
De ene dag is beter dan de andere dag, maar de buitenkant van mijn schouder doet gewoon altijd zeer.
Die arts bagatelliseert alles, dat een operatie ook weer nadelen heeft en de pijn erger kan maken en een functie van de schouderkolom niet perse hoeft te verbeteren en zelfs minder kan worden.
Ik vertelde dat ik toch altijd graag ging fitnessen .. de arts wierp gelijk tegen dat hij ook veel foute gevallen van de sportschool binnenkrijgt.![]()
Maar ik zag het altijd maar als een eventuele hoop op beter. Tot dit jaar nog 15 keer voor in het ziekenhuis geweest.![]()
Ik heb de rekening betaald en het zou dan minstens 5 werkdagen gaan duren.quote:Op maandag 25 oktober 2004 10:46 schreef Rietvaerder het volgende:
Luc wat is dat nou met je internet
Heb net een mooie splash image maar ja mn website doet het natuurlijk niet......
Wanneer denk je weer internet te hebben?
Orbs!quote:Op maandag 25 oktober 2004 10:48 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
en dat zijn ? lichte spikkels![]()
quote:Op maandag 25 oktober 2004 10:36 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik heb een paar Trial Foto's weggelaten die waren te donker dus maar niet geplaats,
Ik dacht ook al dat het door regendruppels kwam, maar het geval is dat deze foto's zijn genomen toen wij al uren binnen waren, dus die druppels zouden dan allang opgedroogd zijn,quote:Op maandag 25 oktober 2004 10:53 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Mail mij die donkere pic's eensz.
Die spikkels was het eerste wat mij gisteren opviel aan de foto's.
Maak eens een foto van een zwarte muur o.i.d.
De orbs van het Fok! topic komt gewoon door regen, sneeuw enz buiten waar de flits op weerkaatst.
Dat heb je met gewone analoge foto opnamen ook.
Ik heb helaas geen ervaring met digitale amateurcamera's.
(niet lullig bedoeld, maar de cam's die ik verkocht waren namelijk vanaf 12.995 euro.![]()
)
quote:Op maandag 25 oktober 2004 10:39 schreef basset het volgende:
Sinds vorige week gooi ik weer een beetje met een zacht balletje op kantoor.
Maar hopelijk kan ik volgend jaar toch weer honkballen
Klopt .. bij mij straalt het uit naar mijn rug - ik heb daar een hele gevoelige plek.quote:Op maandag 25 oktober 2004 10:39 schreef basset het volgende:
Wat ook nog eens vervelend is, is rugklachten met uitstraling in mn been en voet. Helaas zijn ze er nog niet uit of het nou spieren of een hernia is. Dit loopt ook al sinds het ongeluk
En .. nog leuke dingen voor de toekomst gezien?quote:Op maandag 25 oktober 2004 11:32 schreef Rausdouwer het volgende:
Goeiemorgen!!
Shit alweer een paar dagen niet gefokt! De RAI was super leuk!! Ik vond het heel gezellig en ik heb heel veel moois gezien. Het was mijn eerste RAI overigens!
ja ik denk dat mijn volgende Motor geen Honda is,quote:Op maandag 25 oktober 2004 11:38 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En .. nog leuke dingen voor de toekomst gezien?![]()
Dat groen kan ik wel begrijpen. Maar dat duits??????quote:Op maandag 25 oktober 2004 11:42 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ja ik denk dat mijn volgende Motor geen Honda is,
word iets groens of iets duits![]()
je hebt het licht gezienquote:Op maandag 25 oktober 2004 11:42 schreef Mercy_symbol het volgende:
ja ik denk dat mijn volgende Motor geen Honda is,
word iets groens![]()
quote:Op maandag 25 oktober 2004 11:43 schreef ZX9R het volgende:
Dat groen kan ik wel begrijpen. Maar dat duits??????![]()
quote:Op maandag 25 oktober 2004 11:44 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
je hebt het licht geziendit ziet er erg goed uit
[afbeelding]
quote:Op maandag 25 oktober 2004 11:46 schreef Patrick281 het volgende:Een Madurodam motâh?
![]()
Ding vind ik gewoon erg mooi en zit erg lekker,quote:Op maandag 25 oktober 2004 11:43 schreef ZX9R het volgende:
[..]
niks mis met die beemer hoorquote:Op maandag 25 oktober 2004 11:43 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Klopt. Ik ga niet meer rijden op een ding onder de 100 pk op het achterwiel.quote:Op maandag 25 oktober 2004 11:50 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
niks mis met die beemer hoor(jij hebt er nog niet op gereden dus..?)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik :r op de partijdigheid van de PTA modjes
Ja Ralph wees mij ook op de afwerking van die machine, en die is niet echt hoog,quote:Op maandag 25 oktober 2004 11:57 schreef ZX9R het volgende:
Die is idd erg verschrikkelijk.
Heb je ook dat kleine vuurtorentje in de koplamp gezien
ik vind het design ook niet allesquote:Op maandag 25 oktober 2004 12:01 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Ja Ralph wees mij ook op de afwerking van die machine, en die is niet echt hoog,
zeker niet voor BMW maatstaven,![]()
Dat zijn we wel gewend van het Beierse merk.quote:Op maandag 25 oktober 2004 12:01 schreef Mercy_symbol het volgende:
Ja Ralph wees mij ook op de afwerking van die machine, en die is niet echt hoog,
zeker niet voor BMW maatstaven,![]()
He rustig jij .. ik had wel meer koppel he.quote:Op maandag 25 oktober 2004 11:54 schreef ZX9R het volgende:
Klopt. Ik ga niet meer rijden op een ding onder de 100 pk op het achterwiel.![]()
Nee hoorrr.quote:Op maandag 25 oktober 2004 12:13 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
en weer een smiley verneukt
quote:Op maandag 25 oktober 2004 12:07 schreef ZX9R het volgende:
Dat zijn we wel gewend van het Beierse merk.
Zo ken ik een R1100S waarvan de carbon kappen niet netjes aansluiten, het knipperlicht er bijna afdondert en waarvan de linker carburateur zowal los op de cylinder zat.
Stoere foto, leuke meid!!quote:Op maandag 25 oktober 2004 11:38 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En .. nog leuke dingen voor de toekomst gezien?![]()
Dit is mijn meisje 2 jaar geleden op de MotorRai.
[afbeelding]
Dat lijkt me dus helemaal niets he een motor hebben waar je ieder jaar alle bouten van moet gaan vastzetten omdat je anders van alles verliest,quote:Op maandag 25 oktober 2004 12:21 schreef Patrick281 het volgende:
Heel verhaal over BMW die uit elkaar valt,
Je vertelde na de proefrit dat het koppel en de trillingen een ware sensatie veroorzaakten.quote:Op maandag 25 oktober 2004 12:30 schreef Mercy_symbol het volgende:
Dat lijkt me dus helemaal niets he een motor hebben waar je ieder jaar alle bouten van moet gaan vastzetten omdat je anders van alles verliest,![]()
![]()
Tnx .. voor zover je dat op deze foto kan zien.quote:Op maandag 25 oktober 2004 12:28 schreef Rausdouwer het volgende:
Stoere foto, leuke meid!!
En weer hapt ie heerlijkquote:Op maandag 25 oktober 2004 12:21 schreef Patrick281 het volgende:
idd een lang verhaal over een uit elkaar vallende bmw.
quote:Op maandag 25 oktober 2004 12:37 schreef ZX9R het volgende:
En weer hapt ie heerlijk![]()
quote:De afwerking van mijn brommer is ook zeer belabberd. Als je alleen al in het kopkuipje kijkt en daar de dradenzooi ziet, springen de tranen je in de ogen.![]()
Jawel maar die moet een half uur rijden voor hij er is.... dus is het handiger dat iemand dichterbij gaat. Das mijn troost....... mijn baas moest er ook midden in de nacht eruitquote:Op maandag 25 oktober 2004 13:04 schreef ZX9R het volgende:
En dan bellen ze je baas niet?
Ze hebben alle 4 een Fazer600 gekregen,quote:Op maandag 25 oktober 2004 12:47 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Hands on bike deelnemer door het lint
welke kregen ze dan wel
Dat is dan wel weer jammer.quote:Op maandag 25 oktober 2004 13:07 schreef ondeugend het volgende:
Maar ik kon de tweede keer nog eens, terwijl hij bleef liggen
quote:Op maandag 25 oktober 2004 13:07 schreef ZX9R het volgende:
was iets onaardigs aan het typen over een r in Buell.
Maar niet gedaan![]()
niet om te bashen of zo, maar ik heb die Buell echt heel goed bekeken, en qua afwerking is het echt op hoog niveau hoor, zoveel kleine details waar ze op gelet hebben, kan BMW nog iets van leren,quote:Op maandag 25 oktober 2004 13:13 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Idd ..
Maar in het echt zijn het wel overdonderende motoren. Relatief kleine gooi en smijt fietsjes.met een loodzwaar blok.
Toch als ik er 1 zie rijden van een afstandje dan vind ik het ook weer niks.
Die uitlaat onder die motor ook.![]()
Ik heb geen flauw idee hoe ze rijden. Ik denk dat ik ze eigenlijk ook wat te klein vindt (een beetje het Suz GS500 formaat). Maar de volgende keer dat ik een andere motor zou kopen heb ik wel het rijbewijs en dan ga ik eerst op diverse motoren een proefrit makenquote:Op maandag 25 oktober 2004 13:13 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Idd ..
Maar in het echt zijn het wel overdonderende motoren. Relatief kleine gooi en smijt fietsjes.met een loodzwaar blok.
Toch als ik er 1 zie rijden van een afstandje dan vind ik het ook weer niks.
Die uitlaat onder die motor ook.![]()
Geeft niks meid. Niet iedereen is perfect.quote:Op maandag 25 oktober 2004 13:20 schreef Rausdouwer het volgende:
@ Luc. Ik ben heel vroeger fan geweest van Patrick Bruell...
Ik ben uiteindelijk nog goed terecht gekomen he. Nu ben ik fan van Hondaquote:Op maandag 25 oktober 2004 13:31 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Geeft niks meid. Niet iedereen is perfect.![]()
quote:Op maandag 25 oktober 2004 13:15 schreef Mercy_symbol het volgende:
niet om te bashen of zo, maar ik heb die Buell echt heel goed bekeken, en qua afwerking is het echt perfect hoor, zoveel kleine details waar ze op gelet hebben, kan BMW nog iets van leren,
Over kleine details gesproken.quote:Op maandag 25 oktober 2004 13:42 schreef Patrick281 het volgende:
[..]Lees mijn post nog eens goed. Ik zeg dat het inderdaad indruk maakt als je er bij staat ..
Maar BMW staat al jarenlang bekend als het merk van de kleine details.
Dat een K1200S nu (nog?) tegenvalt in het echt .. tja dat kan ik niet helpen.. betekent niet dat de rest ook gelijk minder is.. dat is gelijk erg generaliserend.![]()
quote:Op maandag 25 oktober 2004 13:49 schreef ZX9R het volgende:
Over kleine details gesproken.
Heb je je accu al gevonden?![]()
ik bedoelde daar uiteraard de K1200S alleen mee,quote:Op maandag 25 oktober 2004 13:42 schreef Patrick281 het volgende:
[..]Lees mijn post nog eens goed. Ik zeg dat het inderdaad indruk maakt als je er bij staat ..
Maar BMW staat al jarenlang bekend als het merk van de kleine details.
Dat een K1200S nu (nog?) tegenvalt in het echt .. tja dat kan ik niet helpen.. betekent niet dat de rest ook gelijk minder is.. dat is gelijk erg generaliserend.![]()
quote:Op maandag 25 oktober 2004 13:58 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik bedoelde daar uiteraard de K1200S alleen mee,![]()
![]()
dus niet jouw motor hoor,is zeker niet generaliserend bedoeld,
Die pakking bij het koppelingsgedeelte v/h motorblok bedoel je zeker.quote:enne de K1200S is nog niet in productie heb ik vernomen dus ze kunnen het nog aanpassen,![]()
ikke vaag ??quote:Op maandag 25 oktober 2004 14:09 schreef Patrick281 het volgende:
[..]vaag ..
[..]
Die pakking bij het koppelingsgedeelte v/h motorblok bedoel je zeker.![]()
Inderdaad erg gek dat ze dat -zelfs al is het een demo machine zo laten zien (of juist dan .. want er hoeft immers nog geen olie in) .. en te hopen is dat het straks (normaal) goed afgewerkt is.![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 25 oktober 2004 14:25 schreef Mercy_symbol het volgende:
ikke vaag ??![]()
Had ik kunnen doen ja, maar BMW is BMWquote:Op maandag 25 oktober 2004 15:18 schreef Patrick281 het volgende:
[..].. zoals bij de BMW K1200S had je even kunnen vermelden i.p.v. alleen BMW.
![]()
![]()
quote:Op maandag 25 oktober 2004 15:36 schreef Mercy_symbol het volgende:
Had ik kunnen doen ja, maar BMW is BMW![]()
![]()
quote:----------------------- Weetje van de dag! 1401 ----------------------
Als je zonder oorbescherming op een motorfiets zit die 120 km per uur
rijdt treedt al na 7 minuten gehoorschade op.
----------------------------------------------------------------------
Aanmelden, wijzigen en opzeggen via http://www.cijfers.net/weetje/
Copyright (c) 2004 Cijfers.net - Alle rechten voorbehouden.
---------------- http://www.cijfers.net/copyright.html ---------------
Ik heb nog nooit met dopjes gereden .. alweer 11 jaar lang.quote:Op maandag 25 oktober 2004 16:03 schreef Mercy_symbol het volgende:
is toch allang bekend ?
vind het nu zelfs vreemd om zonder Dopjes op mijn motor te zitten,
doe het ook alleen als ik zeker weet dat ik binnen bebouwde kom blijf![]()
Bij mij ook maar dat ligt niet aan dopjesquote:Op maandag 25 oktober 2004 16:15 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit met dopjes gereden .. alweer 11 jaar lang.![]()
De gemiddelde verjaardag met veel mensen in een kamer gaat ook aan mij voorbij.![]()
Zeker aan de drank dan?quote:Op maandag 25 oktober 2004 16:17 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Bij mij ook maar dat ligt niet aan dopjes![]()
![]()
Ik denk dat hij Raus alleen naar die verjaardag stuurt.quote:Op maandag 25 oktober 2004 16:20 schreef ZX9R het volgende:
Zeker aan de drank dan?![]()
Alleen als ik met de motor kan gaanquote:Op maandag 25 oktober 2004 16:23 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij Raus alleen naar die verjaardag stuurt.![]()
jij MAG niet eens met de Motor rijdenquote:Op maandag 25 oktober 2004 16:38 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Alleen als ik met de motor kan gaan![]()
nee ik leef geheel in mijn eigen wereldje alles wat er gezegd word op een verjaardag gaat compleet langs mij heen, ik heb ook erg veel moeite om met mensen te praten die ik helemaal niet ken of zo, dus ga ik op feestjes altijd teruggetrokken in een hoekje zitten met een bakje chips tot het tijd is om naar huis te gaan,quote:Op maandag 25 oktober 2004 16:20 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Zeker aan de drank dan?![]()
o jaquote:Op maandag 25 oktober 2004 16:43 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
jij MAG niet eens met de Motor rijden![]()
quote:Op maandag 25 oktober 2004 16:45 schreef Mercy_symbol het volgende:
nee ik leef geheel in mijn eigen wereldje alles wat er gezegd word op een verjaardag gaat compleet langs mij heen, ik heb ook erg veel moeite om met mensen te praten die ik helemaal niet ken of zo, dus ga ik op feestjes altijd teruggetrokken in een hoekje zitten met een bakje chips tot het tijd is om naar huis te gaan,
zo nu weten jullie het,![]()
![]()
maar dat duurt niet lang meer, en dan kan je gaan rijden op een geheel ingereden CeeBeeRquote:Op maandag 25 oktober 2004 16:55 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
o ja
![]()
![]()
Of wat meer dan een paar.quote:Op maandag 25 oktober 2004 16:56 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Neem dan maar een paar biertjes .....
Hij is in ieder geval los.quote:Op maandag 25 oktober 2004 16:58 schreef Mercy_symbol het volgende:
maar dat duurt niet lang meer, en dan kan je gaan rijden op een geheel ingereden CeeBeeR![]()
quote:Op maandag 25 oktober 2004 17:32 schreef PatrickM het volgende:
PatrickM lekker scootahrijuh gaat
MMMJammie lekkah.....quote:Op maandag 25 oktober 2004 17:15 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Of wat meer dan een paar.
* Mercy_symbol zet Mercy aan het wodka infuus, misschien dat ie dan los komt.![]()
Dat zekerquote:Op maandag 25 oktober 2004 19:59 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Hij is in ieder geval los.![]()
![]()
Ik heb voor de verzekering van m'n scootah maar iets van 120 euro betaald...quote:Op maandag 25 oktober 2004 19:59 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Volgens mij kan je voor de prijs van een scootâh verzekering al een halve Dominator kopen.
quote:Op maandag 25 oktober 2004 20:15 schreef Mercy_symbol het volgende:
Dat zekerzonde om hem al die tijd stil te laten staan
Kee .. valt niet mee 120 euro als je voor minder dan de helft een lelijke Dominator kan verzekeren .. maar het valt wel mee t.o.v. de 350 euro die ik gehoord had.quote:Op maandag 25 oktober 2004 21:21 schreef PatrickM het volgende:
Ik heb voor de verzekering van m'n scootah maar iets van 120 euro betaald...
Dus dat is nog wel te overzien, en aanzienlijk minder dan de helft van die lelijke Dominator
Weet je het zeker?quote:Signatuur PatrickM: M'n volgende motor wordt er een met twee wielen
Ach, met de motor heb je wegenbelasting, en met de scooter niet, dus dat heft elkaar opquote:Op maandag 25 oktober 2004 21:25 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Kee .. valt niet mee 120 euro als je voor minder dan de helft een lelijke Dominator kan verzekeren .. maar het valt wel mee t.o.v. de 350 euro die ik gehoord had.![]()
U'got a point .. maar met de Dominator mag je weer op de snelweg .. en het is geen scootâh.quote:Op maandag 25 oktober 2004 21:40 schreef PatrickM het volgende:
Ach, met de motor heb je wegenbelasting, en met de scooter niet, dus dat heft elkaar op
Idd .. maar wel aparte dingen.quote:Op maandag 25 oktober 2004 21:50 schreef Mercy_symbol het volgende:
Lastig om mee tussen de file door te crossen![]()
![]()
Ik vind er toch wel een paar mooi hoor, bijvoorbeeld die Hayabusa en de Thunderace.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 07:46 schreef ZX9R het volgende:
Schande schande schande!
Wat een lelijke gedrochten!Goeie morgen!
Nee maar dit zijn racemonsters.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 07:58 schreef ZX9R het volgende:
Er is niks moois aan een motor met zijspan.
Vooral erg zijn de honda goldwings met zijspan en aanhanger
quote:De enige mooie zijspannen zijn die in de GP en oude BMW's met een torpedo ernaast
(veel plezier bij onze oosterburen!)
[afbeelding]
Busa's zijn ook heel erg tamme motoren laag in de touren. Dat rijd heel soepel dan.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 08:42 schreef Mercy_symbol het volgende:
wel leuk om te lezen dat busa's het meeste voor woon-werk verkeer gebruikt word,![]()
Maar het is wel een lomp ding. En misschien zuipt ie ook nog wel redelijk. Lijkt me best raar om voor woon-werkverkeer te gebruiken.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 08:44 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Busa's zijn ook heel erg tamme motoren laag in de touren. Dat rijd heel soepel dan.
Dat zuipen schijnt ook best mee te vallen hoor, op topsnelheid was het nog 1:10quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 09:08 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Maar het is wel een lomp ding. En misschien zuipt ie ook nog wel redelijk. Lijkt me best raar om voor woon-werkverkeer te gebruiken.
Toch ff op reageren.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 08:44 schreef ZX9R het volgende:
Busa's zijn ook heel erg tamme motoren laag in de touren. Dat rijd heel soepel dan.
Hey manquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 10:21 schreef Rietvaerder het volgende:
Toch ff op reageren.
Heb jij er weleens op gereden Luc? Met 138nM kan ik je zeggen dat ie onderin niet tam is... wel soepel door het aanwezige koppel, maar zeker niet tam. Hij is nergens tam, over het hele toerengebied gezien....
En ze zijn ook vrij zuinig, mn oom haalde er op vakantie van Barendrecht naar Basel toe, met 164km/h gemiddeld haalde hij er 1:19 mee
Ik ook nietquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 10:24 schreef ZX9R het volgende:
Dat haal ik echt niet!
Het lezen van tests.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 10:30 schreef Rietvaerder het volgende:
Maar hoe weet je dat ie niet happerig is, heb je er weleens op gereden dan?
Ik vond hem wel vrij fel hoor, maar dat is ook niet zo heel raar denk ik met 138nm en 162pk aan het achterwiel
Hij is dus best wel happerig..
Jij zit nu met 25kw, dan is alles "happerig".quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 10:39 schreef Rietvaerder het volgende:
Als jij meer waarde hecht aan stukjes tekst, ok
Maar dat zijn ervaren mensen Ik zou niet een 19 jarig pikkie (no offense) die net zijn rijbewijs gehaald heeft op zo'n ding laten rijden. Gemoedelijk misschien wel, maar als je de minste draai aan het gas geeft komt ie toch los hoor.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 13:42 schreef Mercy_symbol het volgende:
in die test kwam er naar voren dat ze best gemoedelijk waren,
en dat is gebaseerd op mensen die er zelf een hebben ( waren er 23)
dat ze snel zijn maar ook voor rustig gebruik geschikt waren,
zou die test eens lezen Riet best intressant,
ja met een 25KW motorquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 14:27 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik heb zat tests gelezen, ik zeg alleen wat ik er zelf van vind en ik denk dat mijn mening best wel wat waard is met inmiddels ca. 60.000km (10.000 circuit en 50.000 openbare weg) rij-ervaring
Waarom zo aanvallerig Rietje? Mercy zegt toch alleen dat het interessant is? Bovendien is de mening van 23 verschillende mensen ook best wel wat waard. En die hebben een onbeperkt A rijbewijs en rijervaring op de machine zelf.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 14:27 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik heb zat tests gelezen, ik zeg alleen wat ik er zelf van vind en ik denk dat mijn mening best wel wat waard is met inmiddels ca. 60.000km (10.000 circuit en 50.000 openbare weg) rij-ervaring en een ruim assortiment aan motorfietsen getest
Tuurlijk, het blijft een sporttour en geen supersport, hij is dan ook niet zo giftig als een 98 R1 maar tam is hij zeker niet.
Het is geen ER500 ofzo....
De snelheid stond ook niet ter dicussie die is onovertroffen, volgens moto73 scoorde de busa daarop een 10,quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 15:11 schreef ZX9R het volgende:
ik wil zelf heel graag rijden op een Busa om zelf een oordeel te kunnen vellen.
Ik weet ook wel dat ik zo'n ding absoluut niet kan bijhouden met mijn brommer. Maar wat ik over Busa's weet, lees ik in tests. Daar ga ik voorlopig opaf totdat ik zelf ervaring heb.
En ik heb ook de filmpjes Mach2 en 3 gezien waar die Busa alles en iedereen stront voor ogen rijdt.
Maar ik denk, omdat zo'n ding zoveel vermogen en koppel heeft, Susuki het zich niet kan permiteren om een Busa enorm happerig te maken zoals bijvoorbeeld de '98 R1. (of zoals mijn brommer voordat ie gerepareerd was)
quote:Zit hier een turbo op ofzo?
quote:Volgas bij de 200km/h gaat bijna net zo snel als vanuit stilstand
Allround? Eventueel voor de ervaren motorrijder.... maar zeker niet als opstapperquote:Dit zijn geen testsessies meer, dit zijn vluchtschema's....
Het zal wel.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 15:17 schreef Rietvaerder het volgende:
Nee, mij afkraken gebeurt altijd heel subtiel, daar heb je gelijk in.
En mij zie je niet voor vast terug, no way, maar als het over de Busa gaat ben ik gewoon verplicht te reageren
He-le-maal me eens!quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 15:20 schreef Rietvaerder het volgende:
Allround? Ja, voor de ervaren motorrijder.... maar zeker niet als opstapper
FJR1300 = opgeboord R1 blok en getuned op koppel....quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 15:25 schreef ZX9R het volgende:
[..]
He-le-maal me eens!
Maar ik denk dat een FJR 1300 ook niet bepaald een beginnersmotor is
Wel een heerlijke stuurmachine voor de ervaren piloot
Serieus, ik vraag me af wat ik verkeerd doe....quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 15:25 schreef Mercy_symbol het volgende:
Riet is er weer en gelijk weer een REL hier,
leer nou eens een keer normaal te reageren man,laat iemand in zijn waarde als die een andere mening heeft dan jou, niet iedereen hoeft het met jou eens te zijn,
ik vind jouw mening best meetellen maar niet op een manier dat het de " mening " is, en omdat jij 60000 km heb gereden,
onderbouw eens op fatsoenlijke wijze je mening zonder gelijk mensen aan te vallen op hun posts,
maak je veel meer vrienden mee,![]()
illegaal...quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 15:36 schreef Rietvaerder het volgende:![]()
![]()
Maare...... hoe internet je nu
ik wil daar helemaal niet aan wennen,quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 15:39 schreef Rietvaerder het volgende:
Je moet niks Mercy, en tja, prutsers.... tis maar hoe je het opvat, ik ken ergere scheldwoordenMaar om dat nou gelijk als een aanval te zien.... kom maar eens een tijdje in Dordt wonen, wen je wel aan
quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 15:43 schreef Mercy_symbol het volgende:
en dat mis ik geregeld bij jou, omdat jij vast blijft houden aan je eigen idee, of ervaring,
quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 14:27 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik heb zat tests gelezen, ik zeg alleen wat ik er zelf van vind
quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 15:02 schreef Rietvaerder het volgende:
Raus, zeg toch ook niet dat die 23 gasten ongelijk hebbenZeg alleen hoe ik de machin ervaar...
quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 15:02 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik zeg alleen dat het geen suffe tourmotor is en dat ie best wel wilt happen. Meer niet...
quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 15:28 schreef Rietvaerder het volgende:
1000x zeg ik dat ik niet zeg dat die 23 man ongelijk hebben en 1000x post ik dat ik alleen mijn ervaring vertel..
Er bestaat maar 1 echt motormerk. Kawasakiquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 15:45 schreef Mercy_symbol het volgende:
maar ik wil het graag over MOTOREN hebben,
want dit is een motor topic,
en uiteindelijk komen jullie er allemaal vanzelf achter dan HONDA de beste en de mooiste motorfiets is die er bestaat en dat de andere merken HONDA naapen,![]()
![]()
Homo's Op Nagelnieuw Duur Afvalquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 15:45 schreef Mercy_symbol het volgende:
HONDA
quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 15:50 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Homo's Op Nagelnieuw Duur Afval
Jij ben gewoon jaloersquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 15:48 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Er bestaat maar 1 echt motormerk. Kawasaki
Honda's zijn van die steriele brommers, afgeleid van pedaalemmerbrommers.
jij kunt gewoon niks verzinnen op Kawasaki!quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 15:58 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Jij ben gewoon jaloers![]()
![]()
![]()
Maar de mijne is lekker zelf verzonnenquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 15:54 schreef Mercy_symbol het volgende:
SUZUKI
Scheur U Zelf U Kist In
Weet ik maar vond ik niet mooi staan dus even geedit,quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 16:09 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Maar de mijne is lekker zelf verzonnen
En he is UW kist
Bij Notorpech Weggooienquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 16:27 schreef ondeugend het volgende:
BNW
Bij Motorpech Weggooien
En natuurlijk heel Fokforum plat zodat ik die notorpech niet kon edittenquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 16:34 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Bij Notorpech Weggooien![]()
![]()
![]()
Zal ik mijn post ook maar editen zodat het niet meer opvalt ?quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 18:21 schreef ondeugend het volgende:
[..]
En natuurlijk heel Fokforum plat zodat ik die notorpech niet kon editten![]()
Dan ken je BMW nog nietquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 15:45 schreef Mercy_symbol het volgende:
maar ik wil het graag over MOTOREN hebben,
want dit is een motor topic,
en uiteindelijk komen jullie er allemaal vanzelf achter dan HONDA de beste en de mooiste motorfiets is die er bestaat en dat de andere merken HONDA naapen,![]()
![]()
En dat heeft HONDA niet ??quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 19:19 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Dan ken je BMW nog niet
Als er een motorfabrikant orginele en vernieuwende modellen maakt (vooral vernieuwende technieken)![]()
Uhm, eh, uhm, uhhhhhh op een beter werkende ABS systeem ca. 15 tot 20 jaar geleden na eigenlijk niet echtquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 19:28 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
En dat heeft HONDA niet ??![]()
![]()
ik ben het er mee eens dat BMW aparte ( sommige zijn spuuglelijk) modellen maakt,
Neuh...... dan moet ik de mijne van notorpech ook weer wijzigenquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 19:18 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Zal ik mijn post ook maar editen zodat het niet meer opvalt ?![]()
Ben m'n Honda VT500C een keertje twee en halve week kwijt geweest. Is op dit moment gewoon een drukke periode voor de motorzaken. Hoop mensen maken hun motor nu alweer klaar voor de winterquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 20:07 schreef Rausdouwer het volgende:
En ik ben er nog niet helemaal uit of het nu een goed of een slecht teken is dat het een week duurt. Zou ook alleen aan het te bestellen onderdeel kunnen liggen, maar dat weet ik niet precies.
Als je wilt drijven moet je maar een boot kopen hoor !!!quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 20:23 schreef PatrickM het volgende:
ondeugend, lees je mail eens ff joh
* ondeugend ongeduldig met vingers op de tafel tikkend *![]()
![]()
m'n vader heeft een boot, m'n zus en zwager hebben een boot. Geen gebrek aan boten hieroquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 20:31 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Als je wilt drijven moet je maar een boot kopen hoor !!!![]()
Ja maar die moet je altijd eerst bellen.....quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 20:36 schreef PatrickM het volgende:
[..]
m'n vader heeft een boot, m'n zus en zwager hebben een boot. Geen gebrek aan boten hiero![]()
![]()
We hebben hier in de schuur nog een rubberboot met 4 pk motorquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 20:44 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ja maar die moet je altijd eerst bellen.....
Met je eigen boot kan je meteen drijven !
Cool !!quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 20:47 schreef PatrickM het volgende:
[..]
We hebben hier in de schuur nog een rubberboot met 4 pk motor
Ben ik niet helemaal met je eens .. maar zo erg was het nou ook weer niet wat hij zei.. dat had best een normale "directe" discussie kunnen worden inplaats van een rel.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 16:38 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
jammer dat het vandaag weer zo moest gaan...en als ik het zo teruglees dan is riet niet degene die hier aanvallend begon.
na het lezen van dit stukje was dit het 1e wat ik dacht:quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 21:13 schreef Patrick281 het volgende:
Ben ik niet helemaal met je eens .. maar zo erg was het nou ook weer niet wat hij zei.. dat had best een normale "directe" discussie kunnen worden inplaats van een rel.
dus dat ben ik helemaal met je eens. maar ik vind dus ook dat het zo erg nou ook weer niet was wat riet zei waarop raus meteen zei dat hij aanvallend bezig was. tenslotte zei riet het tegen luc en luc vatte het helemaal niet zo zwaar op.quote:Ik denk dat de reactie van Mercy meer komt door de hele historie onderhand.
en dat vind ik gedeeltelijk onjuist omdat ik vind dat deze uitspraken van riet direct en missch lomp waren maar niet aanvallend zoals raus zei. de echte aanvallende, of eigenlijk defensieve reacties kwamen pas nadat riet was beticht van aanvallende posts.quote:En eigenlijk is dat best wel weer terecht..
maar dat is dan ook wel weer waar idd.quote:wij kunnen niet de koppen in het zand blijven steken.
Zeker niet nadat iemand best wel erge dingen heeft gezegd over mensen hier.
tja, wat jullie op msn bespreken weten wij niks vanaf.quote:En dan heb ik het niet alleen over teksten op Fok!![]()
erg jammer hoor, rellen zijn we zo onderhand wel gewend maar dat het een keer op een breuk zou leiden had ik niet gedacht. daar lijkt het nu echt op helaasquote:Maar ja als iemand (lees: Riet) uiteindelijk niets wil uitpraten of ergens op terug wilt komen (zelfs al is dat een op vriendelijk, niet dwingende manier van onze kant) dan kunnen wij ook niet beginnen met een "betere wereld".![]()
Dan krijg je automatisch dit soort "rotzooi".
![]()
Sssssssst ... ik denk zeker te weten dat het allemaal wel weer goed gaat komen.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 21:51 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
erg jammer hoor, rellen zijn we zo onderhand wel gewend maar dat het een keer op een breuk zou leiden had ik niet gedacht. daar lijkt het nu echt op helaasterwijl het in den beginne op niets was gebaseerd...(tot het escaleerde natuurlijk)
Ik heb het dus ook over Mercy zijn reactie als zijnde meer vanuit historie dan specifiek deze post.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 21:51 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
dus dat ben ik helemaal met je eens. maar ik vind dus ook dat het zo erg nou ook weer niet was wat riet zei waarop raus meteen zei dat hij aanvallend bezig was. tenslotte zei riet het tegen luc en luc vatte het helemaal niet zo zwaar op.
quote:en dat vind ik gedeeltelijk onjuist omdat ik vind dat deze uitspraken van riet direct en missch lomp waren maar niet aanvallend zoals raus zei. de echte aanvallende, of eigenlijk defensieve reacties kwamen pas nadat riet was beticht van aanvallende posts.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 22:10 schreef ondeugend het volgende:
En anders gaan we met zijn allen naar Dr. Phill
quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 21:55 schreef ondeugend het volgende:
Sssssssst ... ik denk zeker te weten dat het allemaal wel weer goed gaat komen.
Misschien heeft het wat tijd nodig zodat iedereen even kan bezinnen.
want het is niet fair om basis van het verleden zo te reageren, alhoewel het wel begrijpelijk is.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 16:38 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
jammer dat het vandaag weer zo moest gaan...en als ik het zo teruglees dan is riet niet degene die hier aanvallend begon.
laten we het hopenquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 23:25 schreef ondeugend het volgende:
En nog steeds denk ik zeker te weten dat alles goedkomt![]()
Het motorvirus is niet tegen te houden gelukkig
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 08:18 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
laten we het hopenwant ik zie er nog steeds naar uit om jullie ass te kicken @ Zolder
Ik dacht me er niet in te moeten mengen maar nu wordt ik toch overduidelijk weer geroepen.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 22:10 schreef ondeugend het volgende:
En anders gaan we met zijn allen naar Dr. Phill
Mee eens .. maar ik denk dat jij dit ook wel eens gedaan hebt t.o.v. Riet.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 22:32 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
we zitten volledig op 1 lijn, pepijnmaar ik blijf bij mijn eerdere post:
want het is niet fair om basis van het verleden zo te reageren, alhoewel het wel begrijpelijk is.
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 07:52 schreef ZX9R het volgende:
Goeiesmorregens
Jammer dat het zo moet lopen @ topic![]()
klopt...maar het verschil met mij was dat riet en ik er wel uitkwamen en dat we beiden achteraf inzagen hoe we hadden gehandeld (tenminste, dat is hoe het overkwam op mij) en het uiteindelijk weer goedkwam.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 08:33 schreef Patrick281 het volgende:
Mee eens .. maar ik denk dat jij dit ook wel eens gedaan hebt t.o.v. Riet.
Ehm volgens mij ging dat voor meer dan 50 % van Riet uit .. website maken .. openbaar het spijt me uitdragen.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 08:40 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
klopt...maar het verschil met mij was dat riet en ik er wel uitkwamen en dat we beiden achteraf inzagen hoe we hadden gehandeld (tenminste, dat is hoe het overkwam op mij) en het uiteindelijk weer goedkwam.
leg uit? jij was er nl. niet bij tijdens onze msn gesprekken waar onze rellen alijd werden uitgepraat...en ook ik heb openbaar mijn spijt betuigd toch..?quote:Op woensdag 27 oktober 2004 08:47 schreef Patrick281 het volgende:
Ehm volgens mij ging dat voor meer dan 50 % van Riet uit .. website maken .. openbaar het spijt me uitdragen.
dat is helemaal waar! en eerlijk gezegd had ik gisteren niet het idee dat riet daar niet aan mee wilde werken. maar omdat de draad werd opgepakt bij de laatste rel reageerde hij weer op die manier.quote:Er zijn altijd nog 2 mensen nodig om iets goed te maken he.
quote:En ik ga de Riet uit betere tijden wel missen.![]()
opvallend vind ik dat degene die niet voornamelijk van betweterigheid zijn beticht door riet juist degene zijn die het felst reageren. hetzelfde als gisteren bij luc, hij had het tegen luc en luc vatte het niet eens zo zwaar op (zoals eerder gezegd)quote:Maar hij zal ook nu zelf moeten inzien dat het anders kan.![]()
(afscheid nemen zoals 2 weken geleden -veel vuur en lelijke woorden spuwend, en dan ineens zonder begeleidend bericht doodleuk weer posten omdat het over een Busa gaat dat is natuurlijk vragen om problemen)
wat heeft website maken ermee te maken eigenlijkquote:Op woensdag 27 oktober 2004 08:47 schreef Patrick281 het volgende:
Ehm volgens mij ging dat voor meer dan 50 % van Riet uit .. website maken ..
Ben ik het mee eens,quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 22:32 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
we zitten volledig op 1 lijn, pepijnmaar ik blijf bij mijn eerdere post:
[..]
want het is niet fair om basis van het verleden zo te reageren, alhoewel het wel begrijpelijk is.
dat heb ik gemist...zonder een poging om olie op het vuur te gooien; wat was zijn 1e post dan? dat is wel essentieel.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 09:10 schreef Mercy_symbol het volgende:
vergeet niet dat Riet zijn post aangepast heeft
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 08:18 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
laten we het hopenwant ik zie er nog steeds naar uit om jullie ass te kicken @ Zolder
OPM is mijn vriend of zo was de naam en insteek van die site.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 09:07 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
wat heeft website maken ermee te maken eigenlijk
zonder beemer helemaalquote:Op woensdag 27 oktober 2004 09:18 schreef Patrick281 het volgende:Hier had ik even over heen gelezen.
klinkt goedquote:Mailtje van de Fazer 1000 gehad die hem wel wilde inruilen: als hij de Faaaz snel elders kan verkopen dan wil hij nog terugkomen op de Beemer. Dan ga ik van de winter met een Dominator rijden.![]()
Is ook beter i.v.m. slipping and sliding in de sneeuw, pekel enz.
is de beemer achteraf sowieso niet te duur? je zei eens dat je de beemer had gekocht omdat je fanatisme weer werd opgelaaid omdat wij met zijn allen zo fanatiek bezig warenquote:Beemer is te duur om bij slechte omstandigheden mee te rijden.
Bedrijfsterrein hier word niet gepekeld .. 1 keer omvallen is zeker 5.000 euro waarde inleveren.
als ik het terug leest zoals het er nu staat ben ik misschien wel te snel geweest met mijn conclusie te trekken,quote:Op woensdag 27 oktober 2004 09:14 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
dat heb ik gemist...zonder een poging om olie op het vuur te gooien; wat was zijn 1e post dan? dat is wel essentieel.
oh doelde je daarop, die had ie niet zelf gemaaktquote:Op woensdag 27 oktober 2004 09:18 schreef Patrick281 het volgende:
OPM is mijn vriend of zo was de naam en insteek van die site.
yep, toen had ik er genoeg van. later op msn (min of meer) weer goed gemaakt, snel volgde alweer een andere rel zodat onze rel naar de achtergrond werd geschoven (en uiteindelijk vergeten??)quote:Helaas ging hij later weer flamen dat jij bij ruzie met de staart tussen de benen vertrok@Fok!.
D'r moest inderdaad toch zo'n VX geval komen?quote:Op woensdag 27 oktober 2004 09:23 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
klinkt goednu maar hopen dat ie hem snel kwijtraakt. alleen, een dominator
?
Ik snap sowieso niet dat mensen zich zoveel aantrekken van posts die gemaakt worden op een openbaar forum.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 09:26 schreef Mercy_symbol het volgende:
en het spijt mij dat ik iemand gekwetst heb met mijn posts
mijn posts zijn nooit met een wijzend vingertje bedoeld, alhoewel sommige misschien wel zo zouden kunnen worden opgevat. er zijn nu eenmaal mensen die alles opvatten als een wijzend vingertje en van daaruit moet er altijd een schuldige zijn.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 09:31 schreef ZX9R het volgende:
Zoals het nu gaat, over en weer verwijten maken, vind ik absoluut niet leuk. Ik hou namelijk niet van wijzende vingertjes.
dat bedoel ik dus...quote:Op woensdag 27 oktober 2004 09:37 schreef ZX9R het volgende:
De hele discussie die nu gevoerd wordt is een wijzend vingertje.
Waarom?quote:Op woensdag 27 oktober 2004 09:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik probeer praten in termen van schuldig of onschuldig altijd te vermijden
omdat ik geen zijde kies of 1 schuldige wil aanwijzen, zoals luc al zei waar ruzie wordt gemaakt zijn er 2 schuldig. dus zonder 1 specifieke schuldige aan te wijzen kun je het wel over oorzaken, reacties en gevolgen hebben vind ik.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 09:39 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Waarom?Er is altijd een oorzaak en een daaropvolgend gevolg.
Aktie = reactie.
Winter zei .. winter..quote:Op woensdag 27 oktober 2004 09:23 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
zonder beemer helemaal![]()
klinkt goednu maar hopen dat ie hem snel kwijtraakt. alleen, een dominator
?
Op dat moment volledig verantwoord.. mede door de 10.000 spychologische grens.. alleen nu euro.quote:is de beemer achteraf sowieso niet te duur? je zei eens dat je de beemer had gekocht omdat je fanatisme weer werd opgelaaid omdat wij met zijn allen zo fanatiek bezig waren?
Tnx .. wat moeten we nu doen vanavond?quote:Op woensdag 27 oktober 2004 09:38 schreef MutZ het volgende:
Mogguh allemaal...
Ik post hem hier ook nog maar even voordat jullie FOK! gaan missen vanavond...
Serveronderhoud woensdag 27 oktober
Dan blijf je weer zo lekker in een "nederlands" klimaat hangen. Gewoon zeggen wat je dwars zit aan uitspraken van een bepaald persoon is toch veel handiger en directer?quote:Op woensdag 27 oktober 2004 09:40 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
omdat ik geen zijde kies of 1 schuldige wil aanwijzen, zoals luc al zei waar ruzie wordt gemaakt zijn er 2 schuldig. dus zonder 1 specifieke schuldige aan te wijzen kun je het wel over oorzaken, reacties en gevolgen hebben vind ik.
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 09:26 schreef hollander172 het volgende:
D'r moest inderdaad toch zo'n VX geval komen?
Onnavolgbaar die Pepijn.![]()
Daar kijk ik niet, geen interesse in een BMW.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 09:50 schreef Patrick281 het volgende:
Staat dus ook nog steeds vermeld in mijn advertentie op Marktplaats.![]()
Is meer een aanvullende opmerking .. niet dat je dat had moeten weten klotehommel.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 09:53 schreef hollander172 het volgende:
Daar kijk ik niet, geen interesse in een BMW.![]()
Precies, ik ben best aanhanger van het poldermodel .. maar zoals Luc en OPM nu praten is wel erg vlak.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 09:45 schreef hollander172 het volgende:
Dan blijf je weer zo lekker in een "nederlands" klimaat hangen. Gewoon zeggen wat je dwars zit aan uitspraken van een bepaald persoon is toch veel handiger en directer?
Gewoon elkaar even (verbaal) op de bek rossen en daarna samen een biertje drinken.![]()
Als niemand het doet en we maar blijven nuanceren zal ik anders zo wel even de knuppel in het hoenderhok gooien.
Ik hou ook van jou hoor.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 09:54 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Is meer een aanvullende opmerking .. niet dat je dat had moeten weten klotehommel.![]()
![]()
![]()
is ook helemaal niets mis mee, liever alles direct dan er omheen draaien. maar waarom moet er dan altijd een schuldige worden aangewezen?? dat is zo'n bekrompen gedachte, alsof dat het belangrijkste is terwijl ik liever kijk naar oorzaken en gevolgen.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 09:45 schreef hollander172 het volgende:
Dan blijf je weer zo lekker in een "nederlands" klimaat hangen. Gewoon zeggen wat je dwars zit aan uitspraken van een bepaald persoon is toch veel handiger en directer?
Gewoon elkaar even (verbaal) op de bek rossen en daarna samen een biertje drinken.
want?? het gaat hier om 2 verschillende discussies die ik beiden even interessant vind. in mijn omgeving zie ik het ook vaak gebeuren dat er automatisch een schuldige wordt aangewezen en dat ik me daarvoor moet verdedigenquote:Op woensdag 27 oktober 2004 09:56 schreef Patrick281 het volgende:
maar zoals Luc en OPM nu praten is wel erg vlak.![]()
rellen gebeurde hier, uitpraten op msn...quote:OPM zegt ook dat ze in de MSN alles uitgepraat hebben en er dus niets aan de hand is.
Maar volgens mij ging Riet eerst alle discussie's hier op Fok! zetten en 2 dagen rellen voordat het goedgemaakt werd.![]()
Waar woon je??quote:Op woensdag 27 oktober 2004 09:45 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Tnx .. wat moeten we nu doen vanavond?![]()
Kom je een dvd'tje kijken Mutz?![]()
okquote:Op woensdag 27 oktober 2004 09:42 schreef Patrick281 het volgende:
Winter zei .. winter..
Daarna nemen we wel weer een circuitfietsje.
En ik filosofeer alleen maar even hardop.
quote:
Valt wel mee hoe ver weg het is... Enig probleempje... Ik mag geen autorijden...quote:Op woensdag 27 oktober 2004 10:10 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Hoogvliet.
![]()
Dat hoeft toch helemaal geen probleem te zijn ?quote:Op woensdag 27 oktober 2004 10:12 schreef MutZ het volgende:
[..]
Valt wel mee hoe ver weg het is... Enig probleempje... Ik mag geen autorijden...
En m'n motorrijbewijs zal ook nog ff moeten wachten...
Hoe kun je dan mod zijn hier?quote:Op woensdag 27 oktober 2004 10:12 schreef MutZ het volgende:
[..]
Valt wel mee hoe ver weg het is... Enig probleempje... Ik mag geen autorijden...
En m'n motorrijbewijs zal ook nog ff moeten wachten...
Jullie vinden nu dat wij te snel conclusie's trekken en met een beschuldigent vingertje wijzen.. maar het was juist iedere keer Riet die met eenzijdige conclusie's kwam en geen discussie's aan wilde gaan.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 10:02 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
want??
Nou dat uitpraten hebben jullie dan wel verdomt lang over gedaan .. duurde soms wel 300 post's of meer voordat een ruzie voorbij was.quote:rellen gebeurde hier, uitpraten op msn...
Omdat er altijd schuldigen zijn.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 10:00 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
is ook helemaal niets mis mee, liever alles direct dan er omheen draaien. maar waarom moet er dan altijd een schuldige worden aangewezen?? dat is zo'n bekrompen gedachte, alsof dat het belangrijkste is terwijl ik liever kijk naar oorzaken en gevolgen.
We hebben een probleem en dat moet toch opgelost worden?quote:Op woensdag 27 oktober 2004 10:11 schreef ZX9R het volgende:
Ik reageer vlak omdat ik me niet wil mengen in de discussie.
Beetje nutteloos vind ik.
*even niets zegt*quote:Maar om ff eerlijk te zijn, Riet reageert af en toe een beetje onhandig. Zo is tie en daar bedoelt hij niks kwaads mee. Ik heb vele goede gesprekken met hem gehad op msn, ook over het rellen hier @ topic.
Ik hoop in de toekomst, als ik weer aangesloten ben op het internet, weer leuke gesprekken te kunnen voeren. Met Riet, of met anderen hier @ topic.
hoho wasn't me, ik ontkende dat juist.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 10:21 schreef Patrick281 het volgende:
Jullie vinden nu dat wij te snel conclusie's trekken en met een beschuldigent vingertje wijzen..
helemaal waar.quote:maar het was juist iedere keer Riet die met eenzijdige conclusie's kwam en geen discussie's aan wilde gaan.
Het is juist tijd dat er ook eens tegengas gegeven wordt en er in de "hele toestand" helderheid geschapen is.
Met deze situatie is niemand blij.![]()
dat zijn dingen waar ik iig niets vanaf wist.quote:Hollander en mijn persoon krijgen nu van Riet een etiket opgeplakt dat we hem constant dwarszitten, expres op voorhand een andere mening ventileren en een niet oplosbare ruzie gecreeerd hebben.
Ik werd er zelfs van beschuldigt dat het door mijn toedoen slecht gaat met de FokMC en dat ik Superfour en Gerako verdreven zou hebben.
dat is een bekrompe gedachte, je kunt ook over incidenten praten zonder schuldigen aan te wijzen. dat de betrokken partijen zelf dingen goed moeten uitpraten ben ik helemaal met je eens.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 10:25 schreef hollander172 het volgende:
Omdat er altijd schuldigen zijn.Nu blijven we weer oeverloos ouwehoeren over dit incidentje zonder dat er iets wordt opgelost. Hoewel, Stephan is weg en de rust is wedergekeerd.
[q]Ik vind het overigens juist bekrompen om maar een beetje om de hete brei heen te draaien in de hoop dat het "vanzelf" wel goed komt.
Maar niet met liefde .. die is voor mijn nieuwe vriendin .. wel voor gewoon gezelligheid.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 10:17 schreef Mercy_symbol het volgende:
Dat hoeft toch helemaal geen probleem te zijn ?
komt Patrick281 je gewoon ophalen thuis![]()
![]()
Dit is geen verwijt naar jou toe maar je bent toch niet blind?quote:Op woensdag 27 oktober 2004 10:28 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
dat zijn dingen waar ik iig niets vanaf wist.
Wat leuk, wie is het?quote:Op woensdag 27 oktober 2004 10:35 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Maar niet met liefde .. die is voor mijn nieuwe vriendin .. wel voor gewoon gezelligheid.![]()
![]()
het verwijt van betweterige heb ik niet gemist nee maar wel over dat wegjagen van oude leden. dat is, neem ik aan, op msn gezegd?quote:Op woensdag 27 oktober 2004 10:36 schreef hollander172 het volgende:
Dit is geen verwijt naar jou toe maar je bent toch niet blind?
Stephan heeft in diverse topics beschuldigingen geuit naar ons toe. We hebben dat elke keer weer geslikt en het bleef doorgaan.We waren betweterig, maakten te lange posts, hadden geen verstand van zaken etc. Een keertje ben je dat zat. Ik kan niet voor Pep spreken maar voor zover ik weet komen we beiden hier omdat we dat leuk vinden en als we iets toevoegen zal dit op een enkele uitzondering (lees grapje) na positief zijn.
Nee, hier @ topic.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 10:41 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
het verwijt van betweterige heb ik niet gemist nee maar wel over dat wegjagen van oude leden. dat is, neem ik aan, op msn gezegd?
ah ok, dat heb ik gemist dan. de laatste tijd ben ik er ook niet altijd geweestquote:Op woensdag 27 oktober 2004 10:42 schreef ZX9R het volgende:
Nee, hier @ topic.
En op MSN .. tegen meerdere derden.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 10:42 schreef ZX9R het volgende:
Nee, hier @ topic.
eens is,quote:Op woensdag 27 oktober 2004 10:36 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Dit is geen verwijt naar jou toe maar je bent toch niet blind?
Stephan heeft in diverse topics beschuldigingen geuit naar ons toe. We hebben dat elke keer weer geslikt en het bleef doorgaan.We waren betweterig, maakten te lange posts, hadden geen verstand van zaken etc. Een keertje ben je dat zat. Ik kan niet voor Pep spreken maar voor zover ik weet komen we beiden hier omdat we dat leuk vinden en als we iets toevoegen zal dit op een enkele uitzondering (lees grapje) na positief zijn.
Vliegtuig mag ik wel vliegen...quote:Op woensdag 27 oktober 2004 10:21 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Hoe kun je dan mod zijn hier?
Vliegtuig mag je niet vliegen, trein mag je wel rijden maar daar valt weinig over te vertellen en auto's mag je ook nog niet in rijden, laat staan motoren!
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 10:45 schreef Mercy_symbol het volgende:
eens is,![]()
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 10:48 schreef MutZ het volgende:
Maar nu mag ik door omstandigheden ff niet rijden...
Laatste idd...quote:Op woensdag 27 oktober 2004 10:49 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Vertel .. drankmisbruik?
![]()
Of ben je geopereerd o.i.d.![]()
![]()
Standaard... Maar nog nooit een boetequote:Op woensdag 27 oktober 2004 10:51 schreef ZX9R het volgende:
Of te hard gereden
mij hebben ze laatst met 169 van de snelweg gehaaldquote:Op woensdag 27 oktober 2004 10:52 schreef MutZ het volgende:
[..]
Standaard... Maar nog nooit een boete
Zo hard kan die van mij niet eens...quote:Op woensdag 27 oktober 2004 10:53 schreef ZX9R het volgende:
[..]
mij hebben ze laatst met 169 van de snelweg gehaald
close call!![]()
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 10:52 schreef MutZ het volgende:
Laatste idd...
Wie heeft het hier nou over schuld en de schuldige? Ik vraag toch alleen maar waarom Riet op die manier reageert op Mercy z'n post over het lezen van die test. Daar staat alleen dat ie de moeite van het lezen waard is. Als dat al te ver gaat en je iemand niet eens meer naar een reden van iets mag vragen dan kunnen we net zo goed weer allemaal vooraan bij de peuterspeelzaal beginnen. Het was geen wijzend vingertje, maar volgens mij een redelijk beleefde vraag. Het is wat Mercy zegt, als je een discussie voert en met argumenten komt dan kun je iedereen overtuigen. Maar ik ben niet iemand die ja zegt omdat een ander het zegt en nee zegt omdat een ander ook nee zegt. Ik heb mijn eigen mening en ik ben bereid het met willekeurig wie eens te zijn na goede argumenten.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 10:00 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
is ook helemaal niets mis mee, liever alles direct dan er omheen draaien. maar waarom moet er dan altijd een schuldige worden aangewezen?? dat is zo'n bekrompen gedachte, alsof dat het belangrijkste is terwijl ik liever kijk naar oorzaken en gevolgen.
Je hebt niet eens plek om speakers in te bouwen in dat brik van jequote:Op woensdag 27 oktober 2004 10:58 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik heb geen rolstoelplaats in de auto hoor .. en achterop de motâh is dan zeker ook geen optie.
![]()
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 10:59 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Je hebt niet eens plek om speakers in te bouwen in dat brik van je![]()
voornamelijk luc en lars eigenlijk, ik reageerde daarop met te zeggen dat ik liever niet met een wijzend vingertje praat.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 10:59 schreef Rausdouwer het volgende:
Wie heeft het hier nou over schuld en de schuldige?
Hè? Wát?quote:Op woensdag 27 oktober 2004 11:05 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
voornamelijk luc en lars eigenlijk, ik reageerde daarop met te zeggen dat ik liever niet met een wijzend vingertje praat.
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 10:59 schreef ZX9R het volgende:
Je hebt niet eens plek om speakers in te bouwen in dat brik van je![]()
of ik heb je verkeerd begrepen maar met deze post begon jij erover:quote:Op woensdag 27 oktober 2004 11:07 schreef ZX9R het volgende:
Hè? Wát?![]()
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 09:37 schreef ZX9R het volgende:
De hele discussie die nu gevoerd wordt is een wijzend vingertje.
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 11:17 schreef Mercy_symbol het volgende:
@Raus laat maar gaan het is verspilde moeite,
voortaan niet meer zeggen wat je denk of vind![]()
hoezo dat danquote:Op woensdag 27 oktober 2004 11:17 schreef Mercy_symbol het volgende:
diegene waar het over gaat wil er toch niet meer over hebben,
krijgt een beetje een wansmaak van het geheel
de rest kan ik me goed voorstellen, ook door wat er eerder is gebeurd (uitgebreid met pepijn over gehad)quote:Op woensdag 27 oktober 2004 10:49 schreef Rausdouwer het volgende:
en vervolgens:(zo van jullie vinden mij wederom weer niet belangrijk genoeg dus dan ga ik maar weer en jullie kunnen aan het gas).
Daar hebben we het gisteren ook al over gehad, maar we zijn het er over eens als 1 van ons over de schreef gaat dat de ander het niet automatisch eens is of hoeft te zijn,quote:Op woensdag 27 oktober 2004 11:20 schreef Patrick281 het volgende:
[..]Dat heb ik ook best lang volgehouden.
![]()
Maar ja het is niet zo raar dat jullie voor mekaar opkomen he en mekaars post door een roze bril zien.
Gevoelig onderwerp aansnijd.
Dit even terzijde.![]()
![]()
![]()
JA!quote:Op woensdag 27 oktober 2004 11:25 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Daar hebben we het gisteren ook al over gehad, maar we zijn het er over eens als 1 van ons over de schreef gaat dat de ander het niet automatisch eens is of hoeft te zijn,
dus voorbeeld: als ik te ver of verkeerd was geweest tegen Riet, dan had Raus dat ook op fok gezegd dat ze er niet mee eens was,
maar we hebben afzonderlijk van elkaar hetzelfde gelezen in zijn posts,
Ik heb zo het idee dat dat tegenvalt.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 11:20 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
hoezo dat danzoals pepijn zei we hebben een probleem en daar kunnen we toch gewoon over praten zonder zo kort door de bocht dingen af te kappen.
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 08:53 schreef ZX9R het volgende:
Kreeg gisteren post van deze jongens: http://www.jr-tuning.nl/
Met daarin een aanbieding voor een grote beurt vanaf ¤ 99,-
Grote beurt was dan inclusief:Gratis halen en brengen Gratis winterstalling à ¤ 100,- Gratis dynobanktest à ¤ 54,- Gratis wassen en poetsen van de motor 10 tot 25% korting op onderdelen
Ik zit er dus over te denken om dat te laten doen voor mijn Z750.
Dat zou dus neerkomen op zo'n ¤ 230 totaal voor de grote beurt inclusief alle punten die ik net heb genoemd. Kunnen ze ook meteen mijn ZX9R ophalen om daar een K&N filter en een Dynokitje in te zetten en het op de dynobank afstellen ervan. (K&N + Dyno = ¤ 200,- en afstellen = ¤ 170,-).
Misschien dat ik dat wel doe!
als iedereen maar zijn gelijk wilt halen en niet open staat voor andere meningen word ik er ook moe van iddquote:Op woensdag 27 oktober 2004 11:33 schreef ZX9R het volgende:
ik word zoooooooo moe van deze discussie.
Maar vertel eens wat je hebt dan .. mits niet te gevoelig onderwerp voor je.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 11:04 schreef MutZ het volgende:
Nee, motâh is geen optie...
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 11:33 schreef ZX9R het volgende:
ik word zoooooooo moe van deze discussie.
Dus idd, laten we het maar weer over motorrijden hebben.
[..]
Dat is wel aardig snel inderdaad.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 11:39 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
als iedereen maar zijn gelijk wilt halen en niet open staat voor andere meningen word ik er ook moe van idd
dit noem ik geen discussie:quote:Op woensdag 27 oktober 2004 11:43 schreef Patrick281 het volgende:
Beetje discussie is toch normaal.![]()
![]()
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 11:17 schreef Mercy_symbol het volgende:
diegene waar het over gaat wil er toch niet meer over hebben,
krijgt een beetje een wansmaak van het geheel
Nee .. maar dit was al na de discussie.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 11:45 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
dit noem ik geen discussie:
HeH het is besmettelijk.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 11:47 schreef ZX9R het volgende:
motorpraat!
Ik kan me hier zo goed als helemaal in vinden eigenlijk......quote:Op woensdag 27 oktober 2004 10:49 schreef Rausdouwer het volgende:
Wat mij gisteren gewoon heel erg irriteerde was toen hij het volgende postte:
jij vind een stuk papier belangrijker dan mijn mening (zo las ik het althans, terwijl Luc alleen een uiteenzetting geeft van een test die hij heeft gelezen en ik ga er doorgaans ook vanuit dat een test een weergave geeft van de bevindingen van een aantal personen die de motor uitgebreid hebben getest en dus een grote waarde weergeeft, maar dit wil weer niet zeggen dat de uitslag het ultieme antwoord of de ultieme ervaring is, ieder heeft z'n eigen ervaringen en meningen. Maar ik vind het onnodig om Riet z'n mening per sé boven al het andere beter te moeten vinden).
en vervolgens:(zo van jullie vinden mij wederom weer niet belangrijk genoeg dus dan ga ik maar weer en jullie kunnen aan het gas). Ik gaf vervolgens volgens mij alleen mijn mening naar Riet toe en het was helemaal niet de bedoeling om hem af te kraken, weg te pesten, te kwetsen of wat dan ook. Maar ik vind niet dat hij mij een "vervelend" gevoel mag geven terwijl ik daar dan niets op terug mag zeggen. Misschien heb ik het ook wel verkeerd begrepen, maar daar heeft de historie dan zeker invloed op gehad. Ik had Rietje al lang alles vergeven, want ik ben nooit lang kwaad en ik haal geen oude koeien uit de sloot, maar ik had alleen het gevoel dat er niets was verandert en alles opnieuw begon.
Ik vind het jammer dat hij met veel drama weer weg gaat. Hij gaat gelijk van het slechte van de mens uit, terwijl wij hier volgens mij met veel humor en lol samen bij het clubje willen zijn. En wat mij betreft hoort Rietvaerdertje daar ook gewoon bij.
Hey Hunkquote:Op woensdag 27 oktober 2004 11:51 schreef ZX9R het volgende:
Haai Beeb![]()
![]()
![]()
ben ik het ook al mee eens,quote:Op woensdag 27 oktober 2004 11:20 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
hoezo dat danzoals pepijn zei we hebben een probleem en daar kunnen we toch gewoon over praten zonder zo kort door de bocht dingen af te kappen.
heb ik ook al tig keer geroepen,quote:Op woensdag 27 oktober 2004 11:47 schreef ZX9R het volgende:
motorpraat!
ik quotte jou niet dus doelde ik ook niet op jouquote:Op woensdag 27 oktober 2004 11:49 schreef Patrick281 het volgende:
Nee .. maar dit was al na de discussie.![]()
Ik was het toch met je eensz? Alleen blijf je nu zelf weer shimpen.![]()
bewaar die maar voor Zolderquote:Als de prijzen worden uitgedeeld ..![]()
beetje tegenstrijdig maar ok, das mooiquote:Op woensdag 27 oktober 2004 11:53 schreef Mercy_symbol het volgende:
ben ik het ook al mee eens,![]()
![]()
hehehe daar word je door een HONDA afgedroogd,quote:Op woensdag 27 oktober 2004 11:56 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
bewaar die maar voor Zolder
Ja afgelopen zondagquote:Op woensdag 27 oktober 2004 11:53 schreef ZX9R het volgende:
pannekoeken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |