Het is idd net koolquote:Op maandag 25 oktober 2004 11:00 schreef rena het volgende:
Wat word Noa groot![]()
Het zijn berenvoetjesquote:Op maandag 25 oktober 2004 11:45 schreef basset het volgende:
Leuke sokken!!!
www.rainbowbabies.nlquote:Op maandag 25 oktober 2004 12:54 schreef LadyS het volgende:
Maria, wat heb je een mooie jurk!!!!! Sugar, waar heb je die gekocht
Haha, nee zijn echt slofjes, zie ook de post hierboven van mij ergens. Ze passen alleen al bijna niet meerquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 19:50 schreef jessie het volgende:
Die slofjes Tan wat grappig. Of zijn t nou gewoon handschoenen?
Ah Maria lachtquote:Op donderdag 28 oktober 2004 15:14 schreef Sugar het volgende:![]()
uhuhquote:Op donderdag 28 oktober 2004 21:52 schreef Luchtbel het volgende:
Tobias wat cool trouwens dat je er ook 1 hebt! Was je moeder ook zo gek om hem op te blazen?
quote:Op donderdag 28 oktober 2004 21:52 schreef pluisje het volgende:
[..]
uhuh![]()
quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 13:41 schreef BubbleBabe het volgende:
Amber wat heb je een mooie trui!Die heb ik ook
[afbeelding]
Ik slaapquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 17:21 schreef Luchtbel het volgende:
Tobiaskan je dit ook al met je handen doen?
[afbeelding]
Wij zijn dol op instructiefilmpjesquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 19:22 schreef Luchtbel het volgende:
Tobias, als het je niet lukt, ik heb wel een instructiefilmpje voor je!
doe jij me ff een comlex aanpraten, ikdacht gewoon dat ze moe warenquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 22:55 schreef snoopy het volgende:
LadyS, ben je zo slaapverwekkend?![]()
Zelfde datum, andere babyquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 22:22 schreef Anitra het volgende:
Giulia ik moest bij die 3e foto echt ff kijken want dacht eerst dat het Amber was
Ja, ik zit ook dagelijks in de prullenbakquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 20:02 schreef Lois het volgende:
TobiasPluisje op deze foto vind ik hem heel erg op jou lijken.
Hahahahahaha en daar maak je dan geen foto's van!!!! Dom dom domquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 20:31 schreef Belana het volgende:
Liam was vlak daarvoor de kruimels koek van iris d'r gezicht aan het likken, dat verklaart Iris haar verschrikte blik wel he
We konden de camera niet snel genoeg pakkenquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 20:37 schreef jessie het volgende:
[..]
Hahahahahaha en daar maak je dan geen foto's van!!!! Dom dom dom![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is Amberquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 20:41 schreef snoopy het volgende:
Jolie, was je een programma over vleermuizen aan 't kijken dat je zo ondersteboven hangt?![]()
Aaaaaah, suf zeg. Ik bedoelde ook Amberquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 21:48 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Dat is AmberJolie mag geen tv kijken van d'r moeder.
Dat lijkt inderdaad niet zo lang geleden maar als die foto's terugkijk is hij nu echt een heel ander kind. We moeten snel weer eens meetenquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 11:58 schreef Slaapmeisje het volgende:
Oooo Bram, wat is ie groot geworden sinds ik hem zag in BallorigBesef je ineens hoe lang geleden dat was
quote:Op zondag 31 oktober 2004 13:38 schreef Anitra het volgende:
Luckepuck volgens mij had Djulian bijna hetzelfde pakje aan als eerste pakjeis dat met een kasteeltje en paardje en staat er: er was eens... op?
Ja Djulian heeft hem zonder voetjes in maatje 50quote:Op zondag 31 oktober 2004 13:42 schreef Luckepuk het volgende:
Ik vind Janneke echt zo´n "Hollands Welvaren" kindje! Lekkere dikke wangetjes, spekkies om het lijf, pretoogjes! heerlijk kind!!!!!!
[..]
![]()
![]()
![]()
Maatje 44 in dit geval, broekje met voetjes er aan (hadden ze ook zonder voetjes namelijk!) en een overslagtruitje van de prenatal!
Yep ze is nog steeds niet dol op douchen en propt zich met liefde in het babybadje (wat nog prima gaat overigens)quote:Op zondag 31 oktober 2004 13:29 schreef bixister het volgende:
prachtige foto's jessie!
over badderen gesproken, ik zag gisteren toevallig ergens een plaatje van een opvouwbaar bad, voor mensen die geen bad hebben maar hun kinderen toch graag af en toe in een bad zouden willen doen. het was volgens mij iets van www.bibabad.nl en ik moest gelijk denken aan Alicia, die hield toch zo van in bad gaan (en niet van douchen)? het is wel een duur grapje hoor maar wie weet vinden jullie het toch die prijs waard of kun je er tweedehands aan komen? (excuses dat ik 't hier post maar ik vermoed dat Knor het hier wellicht het snelst zal lezen, vandaar).
geen idee, eigenlijk nooit aangedacht (dus ook niet geprobeerd) Het nadeel van de oppervlakte is dus dat het in een nis gebouwd is ooit ver voor de oorlog en daarna nooit meer is aangepaktquote:Op zondag 31 oktober 2004 19:46 schreef Luchtbel het volgende:
Offtopic: Knorretje past er ook geen teil in de badkamer? In plaats van dit badje? Heeft ze toch wat meer ruimte denk ik en het water kan wat hoger komen te staan.
weer offtopic:quote:Op zondag 31 oktober 2004 20:43 schreef Luckepuk het volgende:
Zo´n cement emmer van de Gamma? Of zou dat niet passen Knor?
*verder denkt* Hevelen met een stuk tuinslang?quote:Op zondag 31 oktober 2004 21:14 schreef Knorretje het volgende:
[..]
ik was enthousiast tot Danny zich afvroeg hoe we hem leeg gingen krijgen. Door de beperkte ruimte moet je hem echt optillen om hem leeg te kiepen, schuin houden gaat niet want dan zit ie hoogstwaarschijnlijk klem tegen de muur zonder dat er water uit wegloopt.
die dingen kun je idd los kopen, ook met een leegloop slangetje eraanquote:Op zondag 31 oktober 2004 21:39 schreef Ladybos het volgende:
Knorretje kun je er geen gat in maken met dezelfde doorsnee als het gaatje wat in zo'n babybadje zit en dan zo'n afsluitdopje van het babybadje gebruiken als stop ?
Gaatje erin boren en een stop erin maken.quote:Op zondag 31 oktober 2004 21:14 schreef Knorretje het volgende:
weer offtopic:
ik was enthousiast tot Danny zich afvroeg hoe we hem leeg gingen krijgen. Door de beperkte ruimte moet je hem echt optillen om hem leeg te kiepen, schuin houden gaat niet want dan zit ie hoogstwaarschijnlijk klem tegen de muur zonder dat er water uit wegloopt.
Wauw, teigetje, die wil ik ook voor Isa!!! Waar, waar, waar?????quote:Op maandag 1 november 2004 09:25 schreef coolbabe het volgende:
Wat een leuke foto`s allemaal! Dit blijft echt mijn favoriete topic ^_^
[afbeelding]
Toms kennismaking met Meneer Pluis
[afbeelding]
Jasper en Tom aanhet krijten
Tom met zijn nieuwe schoenen op zijn hobbeltijgetje
quote:Op maandag 1 november 2004 09:25 schreef coolbabe het volgende:
Wat een leuke foto`s allemaal! Dit blijft echt mijn favoriete topic ^_^
Toms kennismaking met Meneer Pluis
[afbeelding]
Jasper en Tom aanhet krijten
[afbeelding]
Tom met zijn nieuwe schoenen op zijn hobbeltijgetje
We hebben wel een www-adres,maar daar staan deze geloof ik nog niet op. Ik zal mijn man om hulp vragen..(hij is it-er)quote:Op maandag 1 november 2004 12:17 schreef miss_dynastie het volgende:
Smittend, je hebt zo te zien je foto's niet op internet staan, maar op je pc. Om een foto te kunnen plaatsen, moet hij wel op www staan. Heb je een www-adres? Zo nee, dan mag je mij mailen op miss_d@cgx.nl en plaats ik hem voor je!
quote:Op maandag 1 november 2004 16:22 schreef Sugar het volgende:
Heel veel meer kan ze niet..., maar dit doet ze veel!
![]()
Volgens mij zijn het letters uit die rubberen puzzelstukken voor op de grond.quote:Op maandag 1 november 2004 12:52 schreef Rewimo het volgende:
Knor, mag ik even vragen waar je die badletters vandaan hebt? Dat zou echt iets voor Christan zijn, die is zó met letters bezig!
Je zou um toch zo op willen eten!!!quote:Op maandag 1 november 2004 23:39 schreef beefcake het volgende:
Hij heeft er vierquote:Op dinsdag 2 november 2004 09:32 schreef Luchtbel het volgende:
Dylan, kan je al zo goed eten met twee tandjes
Jah!quote:Op dinsdag 2 november 2004 09:38 schreef Luckepuk het volgende:
[..]
Je zou um toch zo op willen eten!!!![]()
![]()
Zie ik eruit als iemand met een ligbad?quote:Op dinsdag 2 november 2004 11:37 schreef lady-wrb het volgende:
bij de action hebben ze ze wel eens rewimo (daar heb ik ze pas nog gezien volgens mij)
ik heb hier ook badletters, luca vindt ze inderdaad geweldig.
heb je misschien een plaatstalen ligbad? dan kan je ook nog magnetische letters overwegen.
Hoop dat je nog niet weg bent! Ja heel graag Karin! Hartstikke fijn!quote:Op dinsdag 2 november 2004 12:07 schreef Karin het volgende:
Ik ga vanmiddag naar de Action. Zal ik voor je kijken Rewimo?
Nee ben nog niet weg.quote:Op dinsdag 2 november 2004 13:14 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Hoop dat je nog niet weg bent! Ja heel graag Karin! Hartstikke fijn!
Sjeen je hebt mail op je hotmail adresquote:Op maandag 1 november 2004 10:55 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Wauw, teigetje, die wil ik ook voor Isa!!! Waar, waar, waar?????
Mooie nieuwe schoenen trouwens!
Ze ziet er hier uit als een tuttig tantetje, maar het is wel een hele leuke fotoquote:Op zondag 31 oktober 2004 13:23 schreef jessie het volgende:
Normaal gaat Janneke in t badje onder de douche. Vaak ook een gedeelte samen met dr zusje.
Vandaag dus voor het eerst onder onder de douche zonder badje, helemaal alleen.
En ze vond het heerlijk
quote:Op dinsdag 2 november 2004 13:22 schreef beefcake het volgende:
Shit, ze heeft me toch gezien. Snel maar even lachen, dan wordt ze niet boos
[afbeelding]
bij de marskramer heb ik ze in een ton gezien... ook dieren en auto's ofzo erbijquote:Op dinsdag 2 november 2004 09:23 schreef Rewimo het volgende:
Dat zou kunnen inderdaadIk hoop stiekem op losse badletters...
Joliequote:
ja dat vroeg ik me eigenlijk ook al af.quote:Op woensdag 3 november 2004 19:53 schreef snoopy het volgende:
Vind Janneke het niet erg als het speelgoed weer teruggebracht moet worden?
jaaaaaa doe eens luchtbel!quote:Op woensdag 3 november 2004 20:48 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Jolie![]()
Echt twee druppels water. Zet een (baby)foto van Luchtbel ernaast en je krijgt een hele opgave . . .
M'n vader komt vrijdag ik zal het foto-album even vragen dan kan ik scannen!quote:Op woensdag 3 november 2004 20:49 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
jaaaaaa doe eens luchtbel!
Nee hoor. Voor zowel Bo als Janneke huren we speelgoed daar. Bij Bo ook vanaf toen ze 1 jaar was. Je mag het 3 weken houden en je mag het 1 keer verlengen. Hier zijn ze meestal na een week of 3 ook wel uitgekeken op speelgoed. Behalve dus zo'n keukentje. Dat vinden ze al tijden erg leuk. Bo krijg dus ook een keukentje voor dr verjaardag. En zo kan je dus uitproberen wat ze leuk vinden. En ze moeten ook maar leren dat ze niet alles kunne krijgen wat ze leuk vindenquote:Op woensdag 3 november 2004 19:53 schreef snoopy het volgende:
Vind Janneke het niet erg als het speelgoed weer teruggebracht moet worden?
U vraagt, wij draaienquote:Op donderdag 4 november 2004 14:04 schreef Kleintje het volgende:
Mag ik niet meer foto's???
Heb sommige kids al heel lang niet meer gezien hier!!!!
gekregen van mijn zorgverzekeraar bij het kraampakketquote:Op donderdag 4 november 2004 18:09 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
Thijs lekker he zo'n grote box voor jouw alleenLeuk kleed Bar
![]()
Als ik foto's wil maken van zijn lach dan doet hij het ook nietquote:Op donderdag 4 november 2004 22:01 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Wat een leuke foto's Anitra leuke lach heeft Djuilian thijs kan ook lachen maar niet voor de camera![]()
en weet je wat ook zo leuk is, de plukken haar die niet gekruld waren toen je hier was, zijn ook gaan krullenquote:Op donderdag 4 november 2004 19:03 schreef Kleintje het volgende:
Geloof dat ik echt verliefd ben op Cas. Kijk die krullenbol... en dat kuitje.
Hmmmm
Christan herkende Luca pas toen ik hem na een poosje de eerste foto liet zienquote:Op woensdag 3 november 2004 21:42 schreef lady-wrb het volgende:
ik had al ergens gemeld dat luca een paar kilo haar kwijt is, maar hier dus het bewijs:
voor de behandeling:
[afbeelding]
en toen de kapster met hem klaar was, zag het er dus zo uit:
[afbeelding]
Gister wel, maar hij is al weer opquote:Op vrijdag 5 november 2004 17:56 schreef lady-wrb het volgende:
https://www.nutriciakinde(...)stepn=1&prevFoto=406
hij doet het weer (nog) niet hoor!
Als je in beeld krijgt dat je niet meer kan stemmen met die link, moet je op volgende klikken... en als de pagina dan weer is ingeladen met een nieuw kindje, gewoon [back] in je browser, dan kan je weer wel stemmen!quote:Op vrijdag 5 november 2004 18:02 schreef beefcake het volgende:
[..]
Gister wel, maar hij is al weer op![]()
Maar als je dan onderin je scherm kijkt, staat er: je hebt al op deze foto gestemd. Je stem wordt er ook niet bij opgeteldquote:Op vrijdag 5 november 2004 22:09 schreef Luckepuk het volgende:
Als je in beeld krijgt dat je niet meer kan stemmen met die link, moet je op volgende klikken... en als de pagina dan weer is ingeladen met een nieuw kindje, gewoon [back] in je browser, dan kan je weer wel stemmen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |