wat is daar mis mee ?quote:Op maandag 25 oktober 2004 08:29 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Er gaat iemand dood in GTA op het einde. Maar ik beschouw GTA toch alleen maar als een spel waarin je dwangmatig mensen gaat neerschieten en overrijden..
laden bedoel jequote:Op maandag 25 oktober 2004 07:21 schreef BlackDraco het volgende:
[..]
Vanmiddag halen overigens, kameraad had hem al
*mond valt open*quote:Op maandag 25 oktober 2004 02:22 schreef MeneerGiraffe het volgende:
In the sixth sense hè? Daar is Bruce Willis eigenlijk al dood.
ja aan het einde gaan alle rode blokjes doodquote:Op maandag 25 oktober 2004 16:26 schreef Angst het volgende:
heb je ook een spoiler voor tetris spelletjes?
Dat maakt het juist leukquote:Op maandag 25 oktober 2004 08:29 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Maar ik beschouw GTA toch alleen maar als een spel waarin je dwangmatig mensen gaat neerschieten en overrijden..
Ik merk nu dat de 2e zin een beetje vreemd klinkt.quote:Op maandag 25 oktober 2004 17:15 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Denzel Washington gaat dood in 'Man on Fire'.
Tevens de vader van het meisje dat hij beschermt.
Hey, dat klinkt wel leuk. Toch maar eens downloaden.quote:Op maandag 25 oktober 2004 08:29 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Er gaat iemand dood in GTA op het einde. Maar ik beschouw GTA toch alleen maar als een spel waarin je dwangmatig mensen gaat neerschieten en overrijden..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |