euh, dr zijn een paar dagen per maand dat er daar onder wat tegen liggend verkeer langskomt.quote:Op maandag 25 oktober 2004 00:02 schreef MikeyMan het volgende:
Waarom droogneuken tussen een stel tieten als er niet al tever onder een veel handiger/lekkerder mogelijkheid is...
Ik weet niet waar jij woont, maar de vrouwen met dikke tetten die IK ken hebben meestal ook een HUGE ass hoor, kwestie van vet-verdelingquote:Op maandag 25 oktober 2004 00:03 schreef Shark.Bait het volgende:
Gravity, a woman/s worst nightmare
Geen hekel aan grote borsten. Maar vrouwen met grote borsten hebben wel meestal platte konten (het vet zit immers op de borsten) en ik ben meer een kontjes man
owjah? Volgens mij heb je dan al gauw nóg meer borstomvang nodig om het lijdend voorwerp te kunnen behagen... Jij erwtenbreinquote:Op maandag 25 oktober 2004 00:03 schreef Kamphuys het volgende:
Als je te groot geschapen bent dan zou het juist makkelijker moeten gaan jij erwtenbrein
Das waar, maar opzich heeft mijn vriendin dan helemaal geen zin... Dus stelt ze het vast niet op prijs als ik een beetje tussen dr tieten ga zitten rossen...quote:Op maandag 25 oktober 2004 00:12 schreef FredvZ het volgende:
[..]
euh, dr zijn een paar dagen per maand dat er daar onder wat tegen liggend verkeer langskomt.
Dan kan het een goede oplossing zijn als het lijdend voorwerp geen anale sex prefereert
Mjaaaa ok, als het er echt helemaal omheen moet. Daar heb je een punt. Ik dacht meer aan minder afstand die afgelegd moest worden, pram ---- schwanz. Moeilijk uit te leggen, maar you get the point.quote:Op maandag 25 oktober 2004 00:29 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
owjah? Volgens mij heb je dan al gauw nóg meer borstomvang nodig om het lijdend voorwerp te kunnen behagen... Jij erwtenbrein
[..]
Das waar, maar opzich heeft mijn vriendin dan helemaal geen zin... Dus stelt ze het vast niet op prijs als ik een beetje tussen dr tieten ga zitten rossen...
Ik ben helemaal niet klein. Ik ben 168.quote:Op maandag 25 oktober 2004 01:01 schreef cerror het volgende:
Het ligt naar mijn smaak compleet aan de lichaamsbouw...
Klein vrouwtje + grote borsten is een no no
Pixquote:Op zondag 24 oktober 2004 23:37 schreef maureen75 het volgende:
Wat is daar ineens mis mee?
Mannen op Fok lijken ineens een grote hekel te hebben aan grote borsten en ik snap dat niet erg want ik heb, als je mij al in de ogen aankijkt er moeite mee.
hey jij hierquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 10:47 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Pix
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |