Waarom? Je merkt en ziet het aan alles hoe laf links kan zijn. Ten eerste geven linkse partijen de islam teveel speelruimte. Zowel in het te voeren beleid als in de politiek. Ik zit niet echt te wachten op een islamisering van de politiek. De islam ziet zijn kans schoon om via linkse partijen terrein en macht te winnen. Je merkt bijvoorbeeld al aan vele linkse partijen dat het gehalte turk en maroc stijgt. Ze nemen plaats binnen die partij en zetten regeltjes in het voordeel van de Islam en hun familie naar hun hand.
![]()
Nog meer lafheid, de media! Iemand als Michiel Smit word makkelijk afgeschilderd als extreem rechts, nazi enz. Jammer dat er degelijke vergelijkingen worden gemaakt. Nog veel laffer is dat ze deze knaap geen ruimte geven voor zijn ideeën. De linkse media zorgt hier wel voor. Wat te denken van geenstijl.nl? Ook een vorm van links bolwerk. Deze gasten schreeuwen maar raak, als iets in hun nadeel uitpakt of iemand anders wil met de eer gaan strijken (zoals bijv. die ddos aanval op overheidssites, wat had geenstijl dit graag zelf willen doen zoals ze altijd oproepen tot massale aanvallen op websites), dan gedragen zij zich als kleine kinderen. Ook rechtse figuren moeten eraan geloven op die site. Geert Wilders word afgezeken, Michiel Smit, jammer jammer jammer.....
Toegegeven dat het van Smit misschien niet zo slim was om met wat kaalkopjes op de foto te gaan, maar aan de andere kant, ook deze lui hebben recht om hun stem te laten horen. Ookal hebben ze geen gezonde ideeën. Maar wat links dus doet, die gaat daar gauw bovenop zitten, gebruiken krachttermen als nazi, ss, nsdap, verraders, maar ik zie links eerder als een bedreiging en gevaar voor dit land! Links zorgt ervoor dat er selectief nieuws word gebracht in de media en doen ons geloven dat we beter af zijn met een kabinet zoals paars. Rechts word alsmaar de kop ingedrukt, terwijl beiden een eerlijke kans moeten hebben en speelruimte. Op dit moment is links in het voordeel, omdat links dit land controleerd.
![]()
Ik zie dit land islamiseren, en de eerste helden die er wat weerstand tegen bieden worden vergeleken met een nazi regime uit '40 - '45. Ik zal invervolg, als ik nog mijn TV aanzet op linkse propagandazenders als de VARA (eigenlijk is de gehele PO een machine van links bolwerk), mijn TV voorzien van een hoofddoekje als ik er naar kijk. Wie weet kan ik nog begrijpen waar deze Islamhonden over praten
![]()
Het is duidelijk, uiteindelijk zal rechts alleen maar terrein winnen. Tijd dat dit kabinet zijn koffers pakt en wij eens kiezen voor een ultra rechts kabinet
Enkele veranderingen aan dit land:
Geen selectief links propagandanieuws zoals het NOS journaal, Hoofddoekjes verbieden (lokt angst uit en is een symbool voor vrouwenonderdrukking, dus denigerend naar de vrouw in zijn algemeen), allochtoontjes die zich misdragen met de eerste vliegtuig of boot terugsturen naar land van herkomst, het oprichten van werkkampen voor allochtoontjes die hier tijdelijk verblijven, het verbieden van extreem linkse partijen, het verbieden en het etikeren van linkse skaterkleding (want deze lui geven de indruk fan te zijn van Volkert van der Graaf), het verbieden dat gemeentes brieven met informatie voor de inwoner 2 talig uitvoert (Turks), Allochtonen voordeeltjes ontnemen zoals dat ze hulp krijgen bij het opzetten van een winkel e.d. oftewel: eigen volk eerst! Helden: Michiel Smit, Geert Wilders! Lafaards: Geenstijl, Publieke Omroep, en uiteraard alle links relevante kutpartijtjes waar de islam-sfeer vanaf druipt