abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 24 oktober 2004 @ 22:45:27 #1
88620 Compile
Cannon Project
pi_22852836
Waarom? Je merkt en ziet het aan alles hoe laf links kan zijn. Ten eerste geven linkse partijen de islam teveel speelruimte. Zowel in het te voeren beleid als in de politiek. Ik zit niet echt te wachten op een islamisering van de politiek. De islam ziet zijn kans schoon om via linkse partijen terrein en macht te winnen. Je merkt bijvoorbeeld al aan vele linkse partijen dat het gehalte turk en maroc stijgt. Ze nemen plaats binnen die partij en zetten regeltjes in het voordeel van de Islam en hun familie naar hun hand.

Nog meer lafheid, de media! Iemand als Michiel Smit word makkelijk afgeschilderd als extreem rechts, nazi enz. Jammer dat er degelijke vergelijkingen worden gemaakt. Nog veel laffer is dat ze deze knaap geen ruimte geven voor zijn ideeën. De linkse media zorgt hier wel voor. Wat te denken van geenstijl.nl? Ook een vorm van links bolwerk. Deze gasten schreeuwen maar raak, als iets in hun nadeel uitpakt of iemand anders wil met de eer gaan strijken (zoals bijv. die ddos aanval op overheidssites, wat had geenstijl dit graag zelf willen doen zoals ze altijd oproepen tot massale aanvallen op websites), dan gedragen zij zich als kleine kinderen. Ook rechtse figuren moeten eraan geloven op die site. Geert Wilders word afgezeken, Michiel Smit, jammer jammer jammer.....

Toegegeven dat het van Smit misschien niet zo slim was om met wat kaalkopjes op de foto te gaan, maar aan de andere kant, ook deze lui hebben recht om hun stem te laten horen. Ookal hebben ze geen gezonde ideeën. Maar wat links dus doet, die gaat daar gauw bovenop zitten, gebruiken krachttermen als nazi, ss, nsdap, verraders, maar ik zie links eerder als een bedreiging en gevaar voor dit land! Links zorgt ervoor dat er selectief nieuws word gebracht in de media en doen ons geloven dat we beter af zijn met een kabinet zoals paars. Rechts word alsmaar de kop ingedrukt, terwijl beiden een eerlijke kans moeten hebben en speelruimte. Op dit moment is links in het voordeel, omdat links dit land controleerd.

Ik zie dit land islamiseren, en de eerste helden die er wat weerstand tegen bieden worden vergeleken met een nazi regime uit '40 - '45. Ik zal invervolg, als ik nog mijn TV aanzet op linkse propagandazenders als de VARA (eigenlijk is de gehele PO een machine van links bolwerk), mijn TV voorzien van een hoofddoekje als ik er naar kijk. Wie weet kan ik nog begrijpen waar deze Islamhonden over praten

Het is duidelijk, uiteindelijk zal rechts alleen maar terrein winnen. Tijd dat dit kabinet zijn koffers pakt en wij eens kiezen voor een ultra rechts kabinet

Enkele veranderingen aan dit land: Geen selectief links propagandanieuws zoals het NOS journaal, Hoofddoekjes verbieden (lokt angst uit en is een symbool voor vrouwenonderdrukking, dus denigerend naar de vrouw in zijn algemeen), allochtoontjes die zich misdragen met de eerste vliegtuig of boot terugsturen naar land van herkomst, het oprichten van werkkampen voor allochtoontjes die hier tijdelijk verblijven, het verbieden van extreem linkse partijen, het verbieden en het etikeren van linkse skaterkleding (want deze lui geven de indruk fan te zijn van Volkert van der Graaf), het verbieden dat gemeentes brieven met informatie voor de inwoner 2 talig uitvoert (Turks), Allochtonen voordeeltjes ontnemen zoals dat ze hulp krijgen bij het opzetten van een winkel e.d. oftewel: eigen volk eerst!

Helden: Michiel Smit, Geert Wilders!
Lafaards: Geenstijl, Publieke Omroep, en uiteraard alle links relevante kutpartijtjes waar de islam-sfeer vanaf druipt
  zondag 24 oktober 2004 @ 22:48:19 #2
83417 MeneerGiraffe
Het is Menéér Giraffe voor jou
pi_22852913
Heeft niets met lafheid maar met ideologie te maken. Michiel Smit is wél extreem rechts, ze zouden hem echter wel wat meer ruimte moeten geven. Vaak zijn de ideeën van extreem rechts kortzichtig en krom.
  zondag 24 oktober 2004 @ 22:49:01 #3
83417 MeneerGiraffe
pi_22852926
En geenstijl een links bolwerk noemen is trouwens te achterlijk voor woorden. Ze zijn rechts, maar niet extreem rechts, omdat extreem rechts achterlijk is.
  zondag 24 oktober 2004 @ 22:50:11 #4
83417 MeneerGiraffe
pi_22852957
En waarom zouden we wel extreem linkse partijen mogen verbieden, maar niet de extreem rechtse partijen? Skaterkleding heeft geen directe relatie tot extreem links.
  zondag 24 oktober 2004 @ 22:51:31 #5
83417 MeneerGiraffe
pi_22852980
Owja, en Geert Wilders kotst trouwens ook op Michiel Smit en extreem rechts.
pi_22853062
bash-topic nummer hoeveel zou dit zijn?
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
  zondag 24 oktober 2004 @ 22:55:50 #7
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_22853098
quote:
Op zondag 24 oktober 2004 22:45 schreef Compile het volgende:
Helden: Michiel Smit, Geert Wilders!

Overigens: in de peilingen winnen ze niet echt terrein.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_22853118
Geenstijl zeikt iedereen af, niet alleen Michiel Smit en Geert Wilders. Heb je al eens gelezen hoe ze Jan Marijnissen en Femke Halsema afzeiken? Die gasten zorgen gewoon voor sensatie en ik vind het allemaal wel komisch.

Dat de NOS links is lijkt mij ook wel duidelijk. Valt weinig aan te doen.

Verder maak ik uit de OP op dat je naast debiel ook bang voor de islam bent.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  zondag 24 oktober 2004 @ 22:57:03 #9
13018 Redman
Are u sick in the head kid?
pi_22853123
Gaat het verder goed met je Adolf?
In het kader van de door de regering gevorderde zendtijd voor lokale omroepen, volgt nu een uitzending van Radio Bergeijk.
pi_22853137
tvp... wil dit later effe lezen. kga nu maffen
  zondag 24 oktober 2004 @ 22:57:29 #11
19350 gohan16
Inmiddels 26
pi_22853138
hahahahaha all I can say!
I used to be schizofrenic, but we're okay now.
  zondag 24 oktober 2004 @ 22:57:45 #12
88620 Compile
Cannon Project
pi_22853141
quote:
Op zondag 24 oktober 2004 22:50 schreef MeneerGiraffe het volgende:
En waarom zouden we wel extreem linkse partijen mogen verbieden, maar niet de extreem rechtse partijen? Skaterkleding heeft geen directe relatie tot extreem links.
Ze moeten zowel extreem rechts als extreem links verbieden, maar het probleem in dit lans is dat men vooral de nadruk legt op het verbieden van extreem rechts, terwijl extreem links nog wel gevaarlijker kan zijn!

Zie het zo, extreem rechts heb je gauw door, extreem links niet en is te vergelijken met de sluwe wijze waarop Hitler zijn volk misleide. Links verleid het volk en houd mensen makkelijker voor de gek. Voorbeelden? Zat. Islamisering van dit land bijv. Wat ik al noemde dat er gebruik word gemaakt van zgn. positieve discriminatie enz.

Jammer, maar dit land gaat straks een hoofddoekje dragen, turkse radio en tv in de ether, elke wijk een moskee en turks word in het vakkenpakket opgenomen op scholen. Turks word dan net zo normaal als Engels of Duits.

Overdreven? Neuh, de vervaging is al heel lang aan de gang, dit gaat niet snel maar in stapjes.
  zondag 24 oktober 2004 @ 22:58:52 #13
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_22853175
Alweer zo iemand die niet begrijpt dat intolerant zijn tegen intolerantie juist tolerant is
pi_22853183
quote:
Op zondag 24 oktober 2004 22:45 schreef Compile het volgende:
Nog meer lafheid, de media! Iemand als Michiel Smit word makkelijk afgeschilderd als extreem rechts, nazi enz. Jammer dat er degelijke vergelijkingen worden gemaakt. Nog veel laffer is dat ze deze knaap geen ruimte geven voor zijn ideeën.
Ik heb foto's van 'die knaap' gezien op feestjes met nazi-vlaggen en white-power tekens..
Nee, idd, die jongen moet je ruim de gelegenheid geven onze jeugd op andere gedachten te brengen
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
pi_22853195
Mooie OP... maar Compile... hoe lok je angst uit?
  zondag 24 oktober 2004 @ 23:00:12 #16
19350 gohan16
Inmiddels 26
pi_22853215
turks net als engels en duits? So what? tegen die tijd is Turkije net als Engeland en Duitsland een volwaardig lid van de EU .
I used to be schizofrenic, but we're okay now.
  zondag 24 oktober 2004 @ 23:00:33 #17
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_22853228
de wig die de kakkerlakken in onze maatschappij proberen te slaan is idd nieuw. maar het zal niet lang meer duren.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  zondag 24 oktober 2004 @ 23:00:58 #18
13018 Redman
Are u sick in the head kid?
pi_22853236
quote:
Op zondag 24 oktober 2004 22:57 schreef Compile het volgende:

[..]

Ze moeten zowel extreem rechts als extreem links verbieden
quote:
........en wij eens kiezen voor een ultra rechts kabinet
quote:
...eigen volk eerst
In het kader van de door de regering gevorderde zendtijd voor lokale omroepen, volgt nu een uitzending van Radio Bergeijk.
  zondag 24 oktober 2004 @ 23:01:36 #19
88620 Compile
Cannon Project
pi_22853252
quote:
Op zondag 24 oktober 2004 22:56 schreef heiden6 het volgende:
Geenstijl zeikt iedereen af, niet alleen Michiel Smit en Geert Wilders. Heb je al eens gelezen hoe ze Jan Marijnissen en Femke Halsema afzeiken? Die gasten zorgen gewoon voor sensatie en ik vind het allemaal wel komisch.
Afzeiken? Het probleem is dat Femke en Jan niet eerlijk in discussie durven te gaan! Laf zoals altijd, dat is nu hun probleem. Hun autoritair gedrag zorgt ervoor dat er geen discussie met ze mogelijk is!
quote:
Dat de NOS links is lijkt mij ook wel duidelijk. Valt weinig aan te doen.
Zijn we het hier iig over eens
quote:
Verder maak ik uit de OP op dat je naast debiel ook bang voor de islam bent.
Dat eerste klopt, ik ben ook een debiel En de 2e? Ook gegrond! Ik ben bang voor de islam, sterker nog, we moeten ervoor zorgen dat we ons HOOFD erbij houden!
  zondag 24 oktober 2004 @ 23:02:01 #20
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_22853259
quote:
Op zondag 24 oktober 2004 23:00 schreef Redman het volgende:

[..]

[..]

[..]
Ja, het is altijd humor met dit soort mensen.
  zondag 24 oktober 2004 @ 23:02:03 #21
70154 klez
100 million+ death and countin
pi_22853260
quote:
Op zondag 24 oktober 2004 22:58 schreef Posdnous het volgende:
Alweer zo iemand die niet begrijpt dat intolerant zijn tegen intolerantie juist tolerant is
Maar dit geld ook: tolerantie voor intolerantie is intolerant. Het probleem van links.
"They have invented a myth that Jews were massacred "
Ahmadinejad, leader of Iran
  zondag 24 oktober 2004 @ 23:02:19 #22
83417 MeneerGiraffe
pi_22853270
quote:
Op zondag 24 oktober 2004 22:57 schreef Compile het volgende:

[..]

Ze moeten zowel extreem rechts als extreem links verbieden, maar het probleem in dit lans is dat men vooral de nadruk legt op het verbieden van extreem rechts, terwijl extreem links nog wel gevaarlijker kan zijn!
Daar ben ik het mee eens, alleen het probleem is dat jouw ideeën en Michiel Smit extreem rechts zijn, en dat je die dus wilt verbieden.
quote:
Zie het zo, extreem rechts heb je gauw door, extreem links niet en is te vergelijken met de sluwe wijze waarop Hitler zijn volk misleide. Links verleid het volk en houd mensen makkelijker voor de gek. Voorbeelden? Zat. Islamisering van dit land bijv. Wat ik al noemde dat er gebruik word gemaakt van zgn. positieve discriminatie enz.
Extreem links is beter georganiseerd en niet zo dom als extreem rechts, inderdaad. Overgrote deel van extreem rechtse mensen zijn meelopers die zondebokken nodig hebben om de frustraties van hun mislukte leventje op af te werken.
quote:
Jammer, maar dit land gaat straks een hoofddoekje dragen, turkse radio en tv in de ether, elke wijk een moskee en turks word in het vakkenpakket opgenomen op scholen. Turks word dan net zo normaal als Engels of Duits.
Dat weet ik niet, de enige turkse programma's die ik tegenwoordig op tv zie zijn om nederlands aan te leren.
quote:
Overdreven? Neuh, de vervaging is al heel lang aan de gang, dit gaat niet snel maar in stapjes.
Er wordt nu inderdaad wat aan gedaan.
  zondag 24 oktober 2004 @ 23:02:55 #23
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_22853282
quote:
Op zondag 24 oktober 2004 23:02 schreef klez het volgende:

[..]

Maar dit geld ook: tolerantie voor intolerantie is intolerant. Het probleem van links.
Klopt, maar links is niet tolerant voor intolerantie.
  zondag 24 oktober 2004 @ 23:03:09 #24
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_22853286
Sjongejonge, is het weer die tijd van de maand?

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  zondag 24 oktober 2004 @ 23:04:48 #25
88620 Compile
Cannon Project
pi_22853330
quote:
Op zondag 24 oktober 2004 23:00 schreef gohan16 het volgende:
turks net als engels en duits? So what? tegen die tijd is Turkije net als Engeland en Duitsland een volwaardig lid van de EU .
Juist, nu nog allemaal aan een Turkse Fatima en we zijn rond

Goed, als jij zograag een andere wekkerradio naast je wilt, die als volgt afgaat: "alaah rm allah rm" Mij best
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')