Die Mohamed zit wel op een ander te zeiken dat zijn naam niet goed is gespeld en vervolgens zelf Roland neerpennen bij Ronald. Wat een vreselijke prutser.quote:Op zondag 24 oktober 2004 21:47 schreef ChrisJX het volgende:
Ik ga maar weer eens naar Frank, met die indianenzooi![]()
Minst favoriete is Ronald. Dat gekonkel van hemDat is nog erger dan het gezeur van Mohamed.
Denk ff na Flem. Dat zijn allemaal mannen die dat vinden. En laat Marjolein nou de leukste vrouw zijnquote:Op maandag 25 oktober 2004 22:45 schreef Flem het volgende:
Wat is er nou eigenlijk zo leuk aan Marjolein? Wedden dat ik de meeste van jullie argumenten kan weerleggen.
Darline kwam best sympathiek over ofzo, maar ze was zo weinig in beeld.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 10:39 schreef ChrisJX het volgende:
Klaar en Darline kan je moeilijk leuker vinden.
Shandinella bazig? Klaar, die is bazig, Shandinella is gewoon een lief mens.quote:Hooguit Shandinella, maar dies veel te bazig voor die arme zieltjes hier
quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 10:41 schreef Christine het volgende:
Marjolein zit niet alleen "niet heel de tijd te miepen", ze zit NOOIT te miepen!
Ze komt ook erg sterk over, past zich in no-time aan nieuwe omstandigheden (of nieuwe groep) aan, en is daarnaast ook nog een erg charmante verschijning
Ik bedoel qua uiterlijkquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 10:40 schreef Tom_Tom- het volgende:
Darline kwam best sympathiek over ofzo, maar ze was zo weinig in beeld.
Klaar daarentegen!. Geweldig mens. Ik vind d'r echt super. Nollekeachtig.
.
.
Mwah, meer dan jij denk ikquote:Je begrijpt duidelijk weinig van mannen, Chrisje.
Hier ben ik het wel mee eens. Maar dan nog is Marjolein niet mijn favoriet. Ze past zich wel mooi aan enzo, maar een echte Robinson vind ik haar niet. Wat voor bijdrages levert ze nouquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 10:41 schreef Christine het volgende:
Marjolein zit niet alleen "niet heel de tijd te miepen", ze zit NOOIT te miepen!
Ze komt ook erg sterk over, past zich in no-time aan nieuwe omstandigheden (of nieuwe groep) aan, en is daarnaast ook nog een erg charmante verschijning
Overigens vind ik Klaar steeds minder leuk worden... ik vind haar nogal hypocriet. Een beetje miepen omdat Mick Michell meteen weg wilde sturen, daarna erop aandringen dat "elke volgende kandidaat absoluut moet blijven" en vervolgens bij de volgende twee kandidaten stemmen dat ze weg moeten. Niet tof, kaar!
De deelnemers aan ER zijn altijd zo viezig.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 10:47 schreef ChrisJX het volgende:
Ik bedoel qua uiterlijkGedraag je even als een puber en laat die hormonen gieren Tom
LOL ze kunnen zich daar niet douchen, daar word je vanzelf viezig vanquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 10:50 schreef Tom_Tom- het volgende:
De deelnemers aan ER zijn altijd zo viezig.. Alleen
. Melanie.
. bleef tot het einde toe
.
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 15:40 schreef BVO het volgende:
Wie was Melanie ook alweer dan?
Eva was leuker dan Karin.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 16:37 schreef BVO het volgende:
Mwah. Karin was leuker.![]()
![]()
.
Eva was heel leuk ja... maar Karin.. zij was.. whoowquote:Op woensdag 27 oktober 2004 16:43 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Eva was leuker dan Karin..
ER1 zou ik wel weer een keer willen zien.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 16:45 schreef BVO het volgende:
ER1 was sowieso het leukst..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |