Ja en dat had ie Nooit gedacht.quote:Op maandag 25 oktober 2004 01:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zou Leontien van Nistelrooy haar man beter kunnen bevredigen dan wanneer hij een pingel scoort?
Een van de weinige keren dat ik juich voor goals in clubverband van RvN en Rooneyquote:Op zondag 24 oktober 2004 18:58 schreef DutchGooner het volgende:
DIE *******DIKZAK WEER![]()
Yep, de grote, boze scheids heeft het allemaal weer gedaan...........quote:Op maandag 25 oktober 2004 10:30 schreef Mindlight het volgende:
Met een beetje fatsoenlijke scheids was deze wedstrijd geheel anders gelopen
Hou toch op, RvN maakt een overtreding waarbij rood nog een lichte straf is. (gechargeerd gezegd), Ferdinand haalt een doorgebroken speler neer en Man Utd krijgt een onterechte strafschop. Lijkt mij logisch dat er dan over de scheids gepraat wordt, of niet?quote:Op maandag 25 oktober 2004 10:34 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Yep, de grote, boze scheids heeft het allemaal weer gedaan...........
Blijkt maar weer eens wat voor een onsportieve, trieste verliezer Arsenal is![]()
Bij jullie wordt altijd over de scheids gepraat bij een verliespartij..............quote:Op maandag 25 oktober 2004 10:37 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Hou toch op, RvN maakt een overtreding waarbij rood nog een lichte straf is. (gechargeerd gezegd), Ferdinand haalt een doorgebroken speler neer en Man Utd krijgt een onterechte strafschop. Lijkt mij logisch dat er dan over de scheids gepraat wordt, of niet?
Dat gebeurt ook zo vaak hequote:Op maandag 25 oktober 2004 10:49 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Bij jullie wordt altijd over de scheids gepraat bij een verliespartij..............
Dat zal in de nabije toekomst nog wel wat vaker gebeuren hoorquote:Op maandag 25 oktober 2004 10:53 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Dat gebeurt ook zo vaak he![]()
Maar inhoudelijk ga je er nog niet erg op in tot nu toe
Ik wel, en dat is toch iets beter onderbouwd, heb namelijk de gehele wedstrijd gezienquote:Op maandag 25 oktober 2004 10:57 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Dat zal in de nabije toekomst nog wel wat vaker gebeuren hoor
Ik moet eerst de beelden goed bestuderen voordat ik tot een oordeel kan komen, maar de schijn hebben jullie tegen: jullie hebben zelf de grootste schopper uit de hele EPL rondlopen!! Dus ik weet zeker dat ook Arsenal zich niet onbetuigd heeft gelaten
Maar helaas is de objectiviteit geheel afwezig bij jouquote:Op maandag 25 oktober 2004 11:01 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Ik wel, en dat is toch iets beter onderbouwd, heb namelijk de gehele wedstrijd gezien
En verlies sluit ik ook niet uit in de toekomst, is ook niet erg, als het maar op een voetballende manier gebeurt.
Waar maak je dat uit op dan? Je hebt de wedstrijd niet gezienquote:Op maandag 25 oktober 2004 11:03 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Maar helaas is de objectiviteit geheel afwezig bij jou
Bij mij niet.........
Stelletje jankers bij Arsenal zegquote:'Soep over Ferguson gegooid in spelerstunnel'
25/10/2004 11:17
De ontmoeting met Manchester United dreigt voor Arsenal opnieuw een vervolg te krijgen bij de tuchtcommissie. Dit keer is soep aanleiding.
Arsenal moest zich vorig seizoen verantwoorden voor z'n gedrag op het veld. Het duel op Old Trafford liep toen uit de hand nadat Patrick Vieira van het veld was gestuurd vanwege natrappen naar Ruud van Nistelrooy.
Dit keer wacht Arsenal waarschijnlijk een onderzoek naar aanleiding van het gedrag na afloop. Manchester United-Manager Alex Ferguson zou in de spelerstunnel soep over zich heen hebben gekregen van een speler van Arsenal.
Manchester United wilde geen commentaar geven op het incident, de Engelse bond evenmin. Maar waarschijnlijk zal er wel een onderzoek volgen op het vermeende soep-incident.
De strijd tussen Manchester United en Arsenal (2-0) was sowieso nog niet gedaan na het laatste fluitsignaal. Beide coaches lieten zich verbaal niet onbetuigd, waarbij voor Arsčne Wenger zich een slechte verliezer toonde.
'We kregen de gebruikelijke penalty tegen, als we op bezoek zijn bij Manchester United en ze zijn in problemen', zei de Franse manager van Arsenal over de goedkope penalty. 'Tot dan zag het er meer naar uit dat we zouden winnen. We voelen ons dus bestolen, de scheidsrechter maakte het verschil.'
Wenger richtte zijn pijlen niet alleen op scheidsrechter Riley. Ook de spelers van Manchester United ontkwamen niet aan de toorn van de Arsenal-coach: 'Ze schopten mijn spelers bewust van het veld.'
(vi.nl)
het was inderdaad geen pingel, maar later werd Ronaldo onderuit gehaald in het strafschopgebied en dat had dus wel een pingen moeten zijn.quote:Op maandag 25 oktober 2004 10:37 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Hou toch op, RvN maakt een overtreding waarbij rood nog een lichte straf is. (gechargeerd gezegd), Ferdinand haalt een doorgebroken speler neer en Man Utd krijgt een onterechte strafschop. Lijkt mij logisch dat er dan over de scheids gepraat wordt, of niet?
Gebaseerd op ervaringen uit het verledenquote:Op maandag 25 oktober 2004 11:07 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Waar maak je dat uit op dan? Je hebt de wedstrijd niet gezien
Dit bewijst mijn voorgaande posts, mijn gevoel was weer eens goedquote:Op maandag 25 oktober 2004 11:47 schreef Zorro het volgende:
[..]
Stelletje jankers bij Arsenal zeg
Dan nog maakt het het niets uit. Ze hebben hem vaak genoeg ook zwaar mee gehad (remember Spurs thuis vorig seizoen?). Toen hoorde ik ook niemand janken. Feit is dat ze hebben verloren en hun streak over is. En ga dan aub niet van die zielige excuses zoeken voor die nederlaag, bah.quote:Op maandag 25 oktober 2004 14:08 schreef Mindlight het volgende:
Mooi hoor Aldostuta dat jij op basis van jou ervaringen in het verleden een mening over een wedstrijd kan vormen. En dan mij niet objectief noemen.......
Riley was gisteren gewoon niet goed aan het fluiten, ik denk dat fans van beide partijen het daarover eens zijn.
quote:Op maandag 25 oktober 2004 11:03 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Maar helaas is de objectiviteit geheel afwezig bij jou
Bij mij niet.........
Klopt maar als die Riley normaal had gefloten was dit geval nooit gebeurdquote:Op maandag 25 oktober 2004 11:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
het was inderdaad geen pingel, maar later werd Ronaldo onderuit gehaald in het strafschopgebied en dat had dus wel een pingen moeten zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |