abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 maandag 25 oktober 2004 @ 01:42:43 #51
7889 tong80
Spleenheup
pi_22857038
quote:
Op maandag 25 oktober 2004 01:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zou Leontien van Nistelrooy haar man beter kunnen bevredigen dan wanneer hij een pingel scoort?
Ja en dat had ie Nooit gedacht.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_22860005
quote:
Op zondag 24 oktober 2004 18:58 schreef DutchGooner het volgende:
DIE *******DIKZAK WEER

Een van de weinige keren dat ik juich voor goals in clubverband van RvN en Rooney
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
pi_22860046
Met een beetje fatsoenlijke scheids was deze wedstrijd geheel anders gelopen
Oud-Beijerland/Hilversum dus!
pi_22860104
quote:
Op maandag 25 oktober 2004 10:30 schreef Mindlight het volgende:
Met een beetje fatsoenlijke scheids was deze wedstrijd geheel anders gelopen
Yep, de grote, boze scheids heeft het allemaal weer gedaan...........
Blijkt maar weer eens wat voor een onsportieve, trieste verliezer Arsenal is
pi_22860152
quote:
Op maandag 25 oktober 2004 10:34 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Yep, de grote, boze scheids heeft het allemaal weer gedaan...........
Blijkt maar weer eens wat voor een onsportieve, trieste verliezer Arsenal is
Hou toch op, RvN maakt een overtreding waarbij rood nog een lichte straf is. (gechargeerd gezegd), Ferdinand haalt een doorgebroken speler neer en Man Utd krijgt een onterechte strafschop. Lijkt mij logisch dat er dan over de scheids gepraat wordt, of niet?
pi_22860323
quote:
Op maandag 25 oktober 2004 10:37 schreef Mindlight het volgende:

[..]

Hou toch op, RvN maakt een overtreding waarbij rood nog een lichte straf is. (gechargeerd gezegd), Ferdinand haalt een doorgebroken speler neer en Man Utd krijgt een onterechte strafschop. Lijkt mij logisch dat er dan over de scheids gepraat wordt, of niet?
Bij jullie wordt altijd over de scheids gepraat bij een verliespartij..............
pi_22860375
quote:
Op maandag 25 oktober 2004 10:49 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Bij jullie wordt altijd over de scheids gepraat bij een verliespartij..............
Dat gebeurt ook zo vaak he
Maar inhoudelijk ga je er nog niet erg op in tot nu toe
pi_22860441
quote:
Op maandag 25 oktober 2004 10:53 schreef Mindlight het volgende:

[..]

Dat gebeurt ook zo vaak he
Maar inhoudelijk ga je er nog niet erg op in tot nu toe
Dat zal in de nabije toekomst nog wel wat vaker gebeuren hoor

Ik moet eerst de beelden goed bestuderen voordat ik tot een oordeel kan komen, maar de schijn hebben jullie tegen: jullie hebben zelf de grootste schopper uit de hele EPL rondlopen!! Dus ik weet zeker dat ook Arsenal zich niet onbetuigd heeft gelaten
pi_22860507
quote:
Op maandag 25 oktober 2004 10:57 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Dat zal in de nabije toekomst nog wel wat vaker gebeuren hoor

Ik moet eerst de beelden goed bestuderen voordat ik tot een oordeel kan komen, maar de schijn hebben jullie tegen: jullie hebben zelf de grootste schopper uit de hele EPL rondlopen!! Dus ik weet zeker dat ook Arsenal zich niet onbetuigd heeft gelaten
Ik wel, en dat is toch iets beter onderbouwd, heb namelijk de gehele wedstrijd gezien
En verlies sluit ik ook niet uit in de toekomst, is ook niet erg, als het maar op een voetballende manier gebeurt.
pi_22860539
quote:
Op maandag 25 oktober 2004 11:01 schreef Mindlight het volgende:

[..]

Ik wel, en dat is toch iets beter onderbouwd, heb namelijk de gehele wedstrijd gezien
En verlies sluit ik ook niet uit in de toekomst, is ook niet erg, als het maar op een voetballende manier gebeurt.
Maar helaas is de objectiviteit geheel afwezig bij jou
Bij mij niet.........
pi_22860592
quote:
Op maandag 25 oktober 2004 11:03 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Bij mij niet.........
Waar maak je dat uit op dan? Je hebt de wedstrijd niet gezien
  FOK!fotograaf maandag 25 oktober 2004 @ 11:47:57 #62
842 Zorro
Z
pi_22861417
quote:
'Soep over Ferguson gegooid in spelerstunnel'

25/10/2004 11:17

De ontmoeting met Manchester United dreigt voor Arsenal opnieuw een vervolg te krijgen bij de tuchtcommissie. Dit keer is soep aanleiding.
Arsenal moest zich vorig seizoen verantwoorden voor z'n gedrag op het veld. Het duel op Old Trafford liep toen uit de hand nadat Patrick Vieira van het veld was gestuurd vanwege natrappen naar Ruud van Nistelrooy.

Dit keer wacht Arsenal waarschijnlijk een onderzoek naar aanleiding van het gedrag na afloop. Manchester United-Manager Alex Ferguson zou in de spelerstunnel soep over zich heen hebben gekregen van een speler van Arsenal.

Manchester United wilde geen commentaar geven op het incident, de Engelse bond evenmin. Maar waarschijnlijk zal er wel een onderzoek volgen op het vermeende soep-incident.

De strijd tussen Manchester United en Arsenal (2-0) was sowieso nog niet gedaan na het laatste fluitsignaal. Beide coaches lieten zich verbaal niet onbetuigd, waarbij voor Arsčne Wenger zich een slechte verliezer toonde.

'We kregen de gebruikelijke penalty tegen, als we op bezoek zijn bij Manchester United en ze zijn in problemen', zei de Franse manager van Arsenal over de goedkope penalty. 'Tot dan zag het er meer naar uit dat we zouden winnen. We voelen ons dus bestolen, de scheidsrechter maakte het verschil.'

Wenger richtte zijn pijlen niet alleen op scheidsrechter Riley. Ook de spelers van Manchester United ontkwamen niet aan de toorn van de Arsenal-coach: 'Ze schopten mijn spelers bewust van het veld.'

(vi.nl)
Stelletje jankers bij Arsenal zeg
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 25 oktober 2004 @ 11:54:48 #63
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_22861542
quote:
Op maandag 25 oktober 2004 10:37 schreef Mindlight het volgende:

[..]

het was inderdaad geen pingel, maar later werd Ronaldo onderuit gehaald in het strafschopgebied en dat had dus wel een pingen moeten zijn.
Ferdinand geeft een flinke schouderduw maar dan moet je als speler ook maar niet zo makkelijk vallen, dat was wel heel opzichtig
En RvN had inderdaad een dieprode kaart moeten krijgen. Eeen vieze zieke overtreding die die jongen zn carriere had kunnen kosten
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_22862062
Iemand beelden?
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_22862109
quote:
Op maandag 25 oktober 2004 11:07 schreef Mindlight het volgende:

[..]

Waar maak je dat uit op dan? Je hebt de wedstrijd niet gezien
Gebaseerd op ervaringen uit het verleden
pi_22862137
quote:
Op maandag 25 oktober 2004 11:47 schreef Zorro het volgende:

[..]

Stelletje jankers bij Arsenal zeg
Dit bewijst mijn voorgaande posts, mijn gevoel was weer eens goed
pi_22862238
Soepie!
Viper 4 life
pi_22863410
Fuckin' hell yeah!!!!!!
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_22863454
En het heeft weer allemaal aan de scheids gelegen.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 25 oktober 2004 @ 13:52:54 #70
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_22863642
Manc Riley did it again ...

8 penalties in 8 wedstrijden op Old Crapford: coincidence? I don't think so ....

Wel leuk dat die unbeaten run nu beeindigd is
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_22863994
Mooi hoor Aldostuta dat jij op basis van jou ervaringen in het verleden een mening over een wedstrijd kan vormen. En dan mij niet objectief noemen.......
Riley was gisteren gewoon niet goed aan het fluiten, ik denk dat fans van beide partijen het daarover eens zijn.
pi_22864545
Wankers!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

En ik heb wel heel de wedstrijd gezien
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_22865012
quote:
Op maandag 25 oktober 2004 14:08 schreef Mindlight het volgende:
Mooi hoor Aldostuta dat jij op basis van jou ervaringen in het verleden een mening over een wedstrijd kan vormen. En dan mij niet objectief noemen.......
Riley was gisteren gewoon niet goed aan het fluiten, ik denk dat fans van beide partijen het daarover eens zijn.
Dan nog maakt het het niets uit. Ze hebben hem vaak genoeg ook zwaar mee gehad (remember Spurs thuis vorig seizoen?). Toen hoorde ik ook niemand janken. Feit is dat ze hebben verloren en hun streak over is. En ga dan aub niet van die zielige excuses zoeken voor die nederlaag, bah.
club.
  maandag 25 oktober 2004 @ 16:23:28 #74
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_22866178
quote:
Op maandag 25 oktober 2004 11:03 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Bij mij niet.........
NAAR HET ANDERE FORUM!
  maandag 25 oktober 2004 @ 16:24:17 #75
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_22866202
quote:
Op maandag 25 oktober 2004 11:54 schreef rubbereend het volgende:

[..]

het was inderdaad geen pingel, maar later werd Ronaldo onderuit gehaald in het strafschopgebied en dat had dus wel een pingen moeten zijn.
Klopt maar als die Riley normaal had gefloten was dit geval nooit gebeurd
NAAR HET ANDERE FORUM!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')