Ik heb sympathie voor zo'n beetje elke club, zolang het maar geen arsenul is en met de resultaten van PSV en ajax deze week erbij moet ik zeggen dat het erg lekker gaatquote:Op zondag 24 oktober 2004 19:54 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ja hoor,zolang je maar geen symphatie hebt voor manyoo of de Sperz
Moet uiteraard ARSE49 zijn,dank Uquote:Op zondag 24 oktober 2004 20:49 schreef Zorro het volgende:
[..]
arsenul
Arse klint een beetje raarquote:Op zondag 24 oktober 2004 20:58 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Moet uiteraard ARSE49 zijn,dank U
OK dan,Arsefourtynine zoals je wiltquote:Op zondag 24 oktober 2004 22:01 schreef popolon het volgende:
[..]
Arse klint een beetje raar![]()
Vanaf nu beginnen we aan een nieuwe reeksquote:Maar 49 wedstrijden, imposant natuurlijk.
Als er 1 club is die ons kan verslaan is het manyooquote:Wel een paradox dat nou juist scum er een einde aan maakt.
Ja die haalde gewoon een doorgebroken speler neer. Was professioneel gedaan maar toch rood .quote:Op zondag 24 oktober 2004 22:54 schreef DutchGooner het volgende:
Had de eerste helft vanmiddag niet gezien omdat ik terugkwam uit Kerkrade maar zie net pas dat Ferdinand en WEDEROM die teringgrafhond gewoon rode kaarten verdiende
Die overtreding van RVN op Cole
en dan hebben we het nog niet eens over die smerige overtreding van die andere mof die bij manyoo speelt.quote:Op zondag 24 oktober 2004 23:44 schreef tong80 het volgende:
Godverdomme ik zie net de schwalbe van Rooney
en je moet weten dat er eerst een andere ref voor deze wedstrijd was aangesteldquote:Op zondag 24 oktober 2004 23:51 schreef tong80 het volgende:
Riley gaf in de laatste 8 wedstrijden thuis die ie voor Man U floot 8 strafschoppen aan de cheaters.
echt sterk wordt daar niet verdedigd, zie nu MotD maar tis gewoon triestquote:Op zondag 24 oktober 2004 23:59 schreef Ludacriss het volgende:
Maar ach wedstrijd van New U - Man C was veel leuker om te zien ( 2 de helft dan ).
Met engelse commentaar ook nog... voetbalkanaal( perfect dat je kan kiezen in welke taal je commentaar wilt hebben ) !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |