geen idee eerlijk gezegd, nooit uitgeprobeert....quote:Op zondag 24 oktober 2004 18:09 schreef Stereotomy het volgende:
Draait hier ook Tomtom op? Hij staat namelijk niet in de lijst met compatible apparaten, op de website van Tomtom...
Allemaal moeilijke vragen op de vroege avondquote:Op zondag 24 oktober 2004 19:40 schreef Stereotomy het volgende:
Kaartmateriaal is van 2002, da's nogal oud. Is het nog up te graden, gratis, van een site? In welk opzicht zou dit apparaat beter zijn dan een Mitac of Yakumo Delta met ingebouwd GPS? Die zijn nieuw namelijk nog niet 300 EUR. Die twee draaien ook gewoon Tomtom (PocketPC editie).
GPS software is via i-net te updaten, rom lijkt me ook geen probleem,quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 16:16 schreef H3rt0gJ4n het volgende:
als jij kan nakijken/vragen of je de software kan updaten dan heb ik interesse
waar woon je (niet gezien of overheen gelezen)
Waar heb je de gratis update voor die kaarten gezien dan? Of moet je - zoals normaal - weer 100 EUR neertellen voor de nieuwe kaarten? Ik kon ze niet vinden.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 16:26 schreef Medalist het volgende:
[..]
GPS software is via i-net te updaten, rom lijkt me ook geen probleem,
ik woon in het zuiden des lands, Kerkrade om precies te zijn....
GPS software inderdaad wel, hoewel dat waarschijnlijk weer veel geld kost.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 16:26 schreef Medalist het volgende:
GPS software is via i-net te updaten, rom lijkt me ook geen probleem,
had je een bod in gedachten, dan kan ik kijken of het de moeite waard is om langs te komen,quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 18:21 schreef H3rt0gJ4n het volgende:
ok laat maar weten als je eens in de buurt bentwil hem wel eens zien.
Hm, beetje dubieus, want:quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 16:45 schreef Medalist het volgende:
De software voor de Ique 3600
http://www.garmin.com/support/collection.jsp?product=010-00264-00
Map updates gratis te verkrijgen via Sailtron:
http://shop.garmin.com/ca(...)istributors.asp?L=EN
update is van 5-1-2004...
lees maar: http://www.garmin.nl/mainframeset.asp?CID=69
Hoe zit het met je registratie? Kan dat allemaal nog wel? Heb je je al geregisteerd, en zo nee, zou dat nu nog kunnen dan, of moeten we dan 150 EUR ophoesten voor een beetje up to date kaartmateriaal? Zou je dat voor mij willen uitzoeken? Snif.quote:2. U heeft zich als StreetPilot gebruiker geregistreerd via de Garmin website NA
1 december 2003. In dit geval zijn er GEEN kosten verbonden aan het
verkrijgen van de unlockcode.
3. U heeft zich als StreetPilot gebruiker geregistreerd via de Garmin website
VOOR 1 december 2003. In dit geval bedragen de kosten voor het verkrijgen
van de unlockcode voor de update Cd-rom US $ 150 (excl. 17,5% BTW). Dit
bedrag kan met een creditcard via de Garmin website of een update coupon
worden betaald. Zie pagina 2 voor informatie over de update coupon.
De PDA waar het hier om gaat is de iQue 3600. Die zie ik hier niet bijstaan, dus het kan ook goed zijn dat deze procedure daar helemaal niet voor geldt....quote:CityNavigator V6 Update sleutelcode procedure
Voor gebruik met de CityNavigator V6 Update Cd-rom voor de Garmin StreetPilot 3,
StreetPilot 3 Luxe, StreetPilot 2610 en StreetPilot 2650. Om deze nieuwe cartografie
te kunnen toepassen in uw navigator en op de PC dient u via de Garmin website een
nieuwe unlock- of sleutelcode op te halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |