Als je ze nou eerst grilt, dan heb je van die marinade geen last meer.quote:Op zondag 24 oktober 2004 18:00 schreef deantoine het volgende:
hoe kun je in godsnaam die dingen eens normaal opvreten...ik bedoel, ik zit ELKE keer helemaal onder marinade...![]()
dat doe ikquote:Op zondag 24 oktober 2004 18:02 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Als je ze nou eerst grilt, dan heb je van die marinade geen last meer.
1 uitbundig, overvloedigquote:Op zondag 24 oktober 2004 18:04 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Ik heb juist vernomen dat Bourgondisch eten weer helemaal in is.
Inderdaad, zoals middageten bij de Tokkies.quote:Op zondag 24 oktober 2004 18:05 schreef deantoine het volgende:
[..]
1 uitbundig, overvloedig![]()
quote:Op zondag 24 oktober 2004 18:06 schreef engessa het volgende:
Das toch mooi? Kun je morgen je kleding afslikken, heb je gratis en voor niets een tweede maaltijd!
Misschien word het wel hip en bij jij de trendsetter van een nieuwe hype, slikbare kleding..
quote:Op zondag 24 oktober 2004 18:06 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[..]
Inderdaad, zoals middageten bij de Tokkies.
Slechts een enge gedachte.quote:Op zondag 24 oktober 2004 18:07 schreef deantoine het volgende:
[..]jij kunt het weten
kip consumeer ik altijd anaal .quote:Op zondag 24 oktober 2004 18:02 schreef zoalshetis het volgende:
grinnek. kip zal ook wel lastig zijn voor ts.
Dit is volgens mij de hele bedoeling van spareribsquote:Op zondag 24 oktober 2004 18:00 schreef deantoine het volgende:
hoe kun je in godsnaam die dingen eens normaal opvreten...ik bedoel, ik zit ELKE keer helemaal onder marinade...![]()
Ieder zijn ding hequote:Op zondag 24 oktober 2004 18:09 schreef deantoine het volgende:
[..]
kip consumeer ik altijd anaal .![]()
Geen idee, mijn stopwatch heeft geen nanosecondentellerding.quote:Op zondag 24 oktober 2004 18:07 schreef deantoine het volgende:
[..]hoelang heb je daar overna moeten denken
![]()
ga weg zolderkamermasturbeerderquote:Op zondag 24 oktober 2004 18:14 schreef engessa het volgende:
[..]
Geen idee, mijn stopwatch heeft geen nanosecondentellerding.
Aan een goede portie spareribs zit best nog aardig wat vleesquote:Op zondag 24 oktober 2004 18:29 schreef Tokay het volgende:
Spareribs, bleeeeeegh.
Een beetje op een bot zitten knauwen.
quote:Op zondag 24 oktober 2004 18:40 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Aan een goede portie spareribs zit best nog aardig wat vlees
Misschien is dit iets voor de TS: http://www.cadeau-tip.nl/data/media/5/17.17.png
hahahahquote:Op zondag 24 oktober 2004 18:40 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Aan een goede portie spareribs zit best nog aardig wat vlees
Misschien is dit iets voor de TS: http://www.cadeau-tip.nl/data/media/5/17.17.png
Ik pak ze gewoon lekker met me handen. Scheur ze evt uit elkaar.quote:Op maandag 25 oktober 2004 10:06 schreef stoepjong het volgende:
Ik eet mijn spareribs altijd met mes en vork en dep met een servetje mijn mondhokjes uiterst proper en nauwkeurig.
Cup-a-soup daarintegen....quote:Op maandag 25 oktober 2004 12:11 schreef Stiffmaster het volgende:
SpareRibs sucks....ik vind er echt nix aan
NU EVEN NIET!!!!quote:Op maandag 25 oktober 2004 12:18 schreef Sauruzin het volgende:
[..]
Cup-a-soup daarintegen....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |