githa
![]()
ik hoop op een paar mooie kadootjes voor je verjaardag!
jolene, wat heb ik je al lang niet gezien? hoe is het met jou?
slaapmeisje: ik had al een beetje georienteerd op internet & ik hoop dat we ook gelijk wat onderzoeken kunnen laten doen (ik wil nou wel 's weten of er echt een reden is waarom het allemaal maar zo lang duurt
![]()
) ik moet ook voor een uitstrijkje dus ik lig dan toch al met mijn beentje wijd, dus laat ze de boel maar ff checken.
als ik nou een jaar of 10 jonger was geweest had ik me er nog niet zo druk om gemaakt, maar voor mij speelt toch ook mijn leeftijd wel mee dat ik nu graag naar de dokter wil: ik heb altijd geroepen dat ik op mijn 35ste een kindje wil: nou deze maand is het weer niks hoor (weet ik nu al) & als het volgende maand nou wel lukt ben ik 1 dag na mijn (36ste) verjaardag uitgerekend
AlsoStarring, over kwaaltjes: ik dacht vorige keer dat ik ziek was, ongeveer een week voor mijn nod heeeeel moe, nergens zin in, af & toe fllink duizelig & als ik 's avonds in bed lag een beetje misselijk & heel erg zere onderbenen. maar het is idd voor iedereen verschillend (& ook per zwangerschap) dus er zit niks op dan rustig
![]()
af te wachtten. enne, wbt je leeftijd: ik zou denk ik ook even contact opnemen met de dokter om te vragen of jullie niet een beetje extra "hulp" kunnen krijgen. ik heb af&toe dat ik echt die klok zo voel tikken & je moet steeds weer een maand afwachtten: het jaar gaat zo snel voorbij op die manier
![]()
wordt jij er nou niet zenuwachtig van?
het lijkt me ook heel frustrerend wanneer na alle onderzoeken blijkt dat er eigenlijk niet echt een probleem is (zoals bij jullie) zou liever hebben dat er iets aan de hand is wat met bv. medicijnen/behandeling op te lossen is ofzo. maar ja, daar heb je natuurlijk niks over te zeggen
![]()
word al een beetje zenuwachtig wat de uitslag zal zijn bij ons.
merisse: succes vandaag!