abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22900195
Slaapmeisje & Jellyrose Last van een buikgriepje misschien

ik zeg niets, alleen dat ik het vreselijk spannend vind
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  woensdag 27 oktober 2004 @ 10:20:41 #102
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_22900196
Alsostarring ik hoop van harte dat je ongi wegblijft en je morgen of over een paar daagjes toch echt een positieve test in je handen hebt

en ik snap t nie waarom zou t geen nut hebben bij jou als ze het wel doen bij vrouwen boven de 40, er zijn goede zaadcellen aanwezig bij je man, ik zie het probleem niet zo eigenlijk
misschien tijd voor een andere gyn? second opinium (schrijf je dat zo)?
  † In Memoriam † woensdag 27 oktober 2004 @ 10:28:56 #103
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_22900354
quote:
Op woensdag 27 oktober 2004 10:17 schreef jellyrose het volgende:

[..]

Nou!! Ik wil je natuurlijk niet ontmoedigen.. maar dit heb ik dus ook al sinds zaterdag!! Ik word echt overal misselijk van en m'n kopje thee smaakt naar een soort muffige gehaktkruiden ofzo!? Of zijn we allebei misschien wel zw..?!
wanneer moet jij ongesteld worden dan jellyrose? Ikke dus pas volgende week woensdag/donderdag dus ik zit echt nog een week voor NOD, dat lijkt mij wel erg onwaarschijnlijk.
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  woensdag 27 oktober 2004 @ 10:33:40 #104
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_22900424
Slaapmeisje, er heerst wel een behoorlijke buikgriep volgens mij, maar als ik jou zo hoor...

Mijn zwangere zusje kan dus ook echt geen koffie meer zien of ruiken...
  woensdag 27 oktober 2004 @ 10:36:54 #105
86274 hartje
still waiting...
pi_22900466
githa ik hoop op een paar mooie kadootjes voor je verjaardag!

jolene, wat heb ik je al lang niet gezien? hoe is het met jou?

slaapmeisje: ik had al een beetje georienteerd op internet & ik hoop dat we ook gelijk wat onderzoeken kunnen laten doen (ik wil nou wel 's weten of er echt een reden is waarom het allemaal maar zo lang duurt ) ik moet ook voor een uitstrijkje dus ik lig dan toch al met mijn beentje wijd, dus laat ze de boel maar ff checken.
als ik nou een jaar of 10 jonger was geweest had ik me er nog niet zo druk om gemaakt, maar voor mij speelt toch ook mijn leeftijd wel mee dat ik nu graag naar de dokter wil: ik heb altijd geroepen dat ik op mijn 35ste een kindje wil: nou deze maand is het weer niks hoor (weet ik nu al) & als het volgende maand nou wel lukt ben ik 1 dag na mijn (36ste) verjaardag uitgerekend

AlsoStarring, over kwaaltjes: ik dacht vorige keer dat ik ziek was, ongeveer een week voor mijn nod heeeeel moe, nergens zin in, af & toe fllink duizelig & als ik 's avonds in bed lag een beetje misselijk & heel erg zere onderbenen. maar het is idd voor iedereen verschillend (& ook per zwangerschap) dus er zit niks op dan rustig af te wachtten. enne, wbt je leeftijd: ik zou denk ik ook even contact opnemen met de dokter om te vragen of jullie niet een beetje extra "hulp" kunnen krijgen. ik heb af&toe dat ik echt die klok zo voel tikken & je moet steeds weer een maand afwachtten: het jaar gaat zo snel voorbij op die manier wordt jij er nou niet zenuwachtig van?
het lijkt me ook heel frustrerend wanneer na alle onderzoeken blijkt dat er eigenlijk niet echt een probleem is (zoals bij jullie) zou liever hebben dat er iets aan de hand is wat met bv. medicijnen/behandeling op te lossen is ofzo. maar ja, daar heb je natuurlijk niks over te zeggen word al een beetje zenuwachtig wat de uitslag zal zijn bij ons.

merisse: succes vandaag!
  woensdag 27 oktober 2004 @ 10:43:01 #106
86274 hartje
still waiting...
pi_22900574
zie net dat ik op dingen gereageerd heb die in de tussentijd al lang beantwoord zijn zat een beetje te typen & te werken tussendoor, dus was niet zo vlot.

slaapmeisje: er heerst wel een griep maar is volgens mij meer hoofdpijn & hoestten.
ik vind het spannend! (ik had ook al een week voor mijn nod zwangerschapsklachtten, alleen had ik dat toen niet door ik dacht achteraf pas....hé! )
  woensdag 27 oktober 2004 @ 10:46:55 #107
28387 AlsoStarring
Vrouw van Co Starring!!
pi_22900639
quote:
Op woensdag 27 oktober 2004 10:36 schreef hartje het volgende:
(...) het jaar gaat zo snel voorbij op die manier wordt jij er nou niet zenuwachtig van?
Niet zenuwachtig maar vind het zoooo jammer. Zou best een leuke moeder zijn
denk ik
Ik kan ook niet echt een leeftijdsgrens stellen. Zeker niet omdat je wel van die verhalen
hoort dat iemand toch opeens op latere leeftijd zwanger is geworden, en omdat mn man
pas 33 is
Mn gyn vertelde laatst nog dat een vrouwelijke arts ( jah logisch vrouwelijk ) op 47
jarige leeftijd zwanger is geworden van haar eerste kindje.
Ik vroeg hem ook of ik niet te oud ervoor werd. Hij zei "te oud?, jah als je voetballer wil
worden" Moest er wel om lachen...
  † In Memoriam † woensdag 27 oktober 2004 @ 10:51:18 #108
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_22900734
Brighteyes, ik heb vorige week een paar dagen diarree en hevige buikkrampen gehad en kon gelukkig tussen twee toiletbezoeken in nog voor de IUI terecht Het ging al een paar dagen weer prima met mij tot gisteravond en dan nu vanmorgen weer (geen diarree dan, maar alleen die vreselijke misselijkheid). Helaas kunnen we alleen maar afwachten Wel heb ik met Slaapvriendje gisteravond afgesproken dat het deze keer gewoon klaar is omdat het nu tijd is voor Slaapkindje. We hebben besloten niet langer meer te wachten, deze keer is het raak
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_22900769
Slaapmeisje

jij hebt je buikgriep opvergedragen aan mij
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  woensdag 27 oktober 2004 @ 11:02:44 #110
86274 hartje
still waiting...
pi_22900951
dat heb ik nou ook: aan de ene kant heb "ik" nog alle tijd. maar je hebt geen grip op je lijf, en je wordt toch ook steeds ouder, je hoort weer verhalen over vervroegde overgang etc. daar wordt ik dan best wel een beetje zenuwachtig van. maar ja, dan heb je toch ook alle positieve verhalen dus dan denk ik weer: niet druk maken 't lukt echt wel een keer!
ik denk ook wel eens: wat nou als het gewoon niet gaat lukken? ik heb mezelf toch altijd wel als moeder gezien. mijn vriend wil ook heeeel graag een kindje. kan me eigenlijk niet zo goed voorstellen hoe ons leven er kinderloos uit zou zien. we staan allebei open voor adoptie, ik denk dat we daar dan wel voor zouden gaan. maar ik vind het ook zo'n heel mooi & leuk idee dat je samen zo'n kindje gemaakt heb: dat je evt. overeenkomsten gaat zien in uiterlijk & gedrag. weet niet goed hoe ik dat uitmoet leggen, maar dat er zo'n klein kloontje van mij & hartjes-man rondloopt
(lijkt me zo'n schattig kindje worden )
anyway: we zien wel wat er uit de onderzoeken komt (mijn vriend is nu al zenuwachtig, omdat hij denkt dat hij onvruchtbaar is) maar ja, ik zei ook al daar gaan we ons pas druk over maken als het echt zo is, eerst maar kijken of er echt iets mis is toch? en wat daar evt. aan te doen is & of we dat ook willen.
  woensdag 27 oktober 2004 @ 11:05:09 #111
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_22901005
quote:
Op woensdag 27 oktober 2004 10:28 schreef Slaapmeisje het volgende:

[..]

wanneer moet jij ongesteld worden dan jellyrose? Ikke dus pas volgende week woensdag/donderdag dus ik zit echt nog een week voor NOD, dat lijkt mij wel erg onwaarschijnlijk.
Eergisteren...
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
pi_22901033
quote:
Op woensdag 27 oktober 2004 11:05 schreef jellyrose het volgende:

[..]

Eergisteren...
Nee ojee.......heb je een testje thuis
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  woensdag 27 oktober 2004 @ 11:09:57 #113
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_22901091
Slaapmeisje, ik weet dat je soms liever hebt dat we een beetje temperen hier, maar als ik zo over die misselijkheid en alles lees... ik kan het niet helpen hoor, maar ik zit hier echt met een gevoel van 'Wedden dat het deze keer echt raak is!'
En nu ga ik maar gewoon verder een week mijn kop dicht houden...
  † In Memoriam † woensdag 27 oktober 2004 @ 11:13:48 #114
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_22901200
hartje heel herkenbaar hoor en het is nu ook een spannende tijd voor jou en je vriend.

Wat de leeftijd betreft zijn vrouwen over het algemeen wat ouder als ze voor het eerst moeder worden. Ook blijven mensen gemiddeld langer leven dus dat zal er ook wel mee te maken hebben. En natuurlijk de verbeterde zorg en meer kennis over het hele gebeuren. Daar zit ik niet zo over in alswel het feit dat mijn kindje straks oudere ouders heeft. Zelf ben ik 33, maar mjin man is alweer 40 (bijna 41). Tja, het lijkt me leuk om nog van alles met de kinderen te ondernemen en daar dan ook de energie voor hebben.

Beaker beterschap
pi_22901241
Slaapmeisje Ik ben weer beter hoor Ben driftig aan het werk, maar dat wil niet erg lukken want er gebeurd teveel op Fok! dat ik niet aan werken toe kom
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  † In Memoriam † woensdag 27 oktober 2004 @ 11:17:27 #116
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_22901271
jellyrose ga als de donder testen en waag het niet met een negatieve testuitslag te komen Hups piesen met die handel!

Brighteyes, deze keer heb ik er zelf ook wel een goed gevoel bij, maar dat gevoel heeft me wel vaker in de steek gelaten. Gelukkig nog "maar" een week wachten, pfft het lijkt wel een jaar
  woensdag 27 oktober 2004 @ 11:27:57 #117
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_22901500
Beaker & Slaapmeisje > Ik beloof: als ik zaterdag nog geen zie doe ik een test!!
Red de zeehond!
pi_22901727
Jellyrose je weet dat de meldplicht is dat je voor 9 uur s'morgens de uitslag moet melden

Dat word F5en dus zaterdagmorgen en de wekker zetten

Slaapmeisje Knap hoe jij altijd dat postieve gevoel houd!
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  woensdag 27 oktober 2004 @ 11:39:48 #119
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_22901758
quote:
Op woensdag 27 oktober 2004 11:38 schreef Beaker het volgende:
Jellyrose je weet dat de meldplicht is dat je voor 9 uur s'morgens de uitslag moet melden

Dat word F5en dus zaterdagmorgen en de wekker zetten
Ack, zondagochtend voor 9 uur dan?
Red de zeehond!
  woensdag 27 oktober 2004 @ 11:40:42 #120
86274 hartje
still waiting...
pi_22901776
wb de "oudere" moeders-tendens. ik ben natuurlijk ook opgegroeid in de "een slimme meid is op haar toekomst voorbereid" periode. dus een leuk carriere opbouwen & jezelf kunnen onderhouden: hardstikke leuk hoor & ik ben er ook blij mee dat ik leuk werk heb & aardig verdien. maar je wordt zo gedwongen om keuzes te maken (op het juiste moment? maar wanneer is dat dan?).
omdat ik toch vrij serieus met mijn werk bezig was kreeg ik ook pas laat het besef dat ik toch 's moest gaan bedenken of ik een "vaste" relatie wilde. om nou altijd maar in mijn 1tje te gourmetten is toch ook niet alles & ik wilde toch ook graag ooit een kindje. heb dus mijn vriend ontmoet toen ik 30 was. hij was 27 & nog niet echt aan kinderen toe & je wil elkaar eerst ff goed leren kennen natuurlijk, dan koop je samen een huis & ga je bedenken; willen we een kind. kan dat wel met m'n/ons werk, hoe doen we dat dan & financieel? etc.
ben soms wel eens jaloers op onze moeders: toen was het gewoon normaler om te trouwen & dan kinderen zo rond je 24ste. dat hoorde een soort zo. nu ben je eerst al snel te jong, dan je opleiding, je werk, je huis & wanneer je denkt; nu ben ik er wel klaar voor: ben je ineens al weer "oud" & voel je je weer een beetje opgejaagd omdat je "haast" hebt. tegenwoordig ben je ook gewend dat alles wel te koop of te regelen is & dan moet je ineens op de "natuur" gaan zitten wachtten.
pi_22901811
Ik ben een weekendje weg aankomend weekend

Vergeet die meldplicht maar, ik kan pas maandag kijken
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  woensdag 27 oktober 2004 @ 11:48:18 #122
86274 hartje
still waiting...
pi_22901944
beaker: is daar geen internet-cafe dan?
pi_22902155
Hartje We zitten midden in de bossen dus dat denk ik niet!
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  woensdag 27 oktober 2004 @ 12:03:09 #124
28387 AlsoStarring
Vrouw van Co Starring!!
pi_22902290
quote:
Op woensdag 27 oktober 2004 11:57 schreef Beaker het volgende:
We zitten midden in de bossen dus dat denk ik niet!
Center Parcs zit ook midden in de bossen en daar is het wel hoor

of zit je in een tentje?, brrrr
pi_22902315
We zitten niet op een park van Center Parcs
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: