Waarom dat?quote:Op zondag 24 oktober 2004 13:59 schreef VoreG het volgende:
Zoetebier erin
Gomez heeft behoorlijk last van zijn liesquote:Op zondag 24 oktober 2004 13:59 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Waarom dat?
(journaal op radio 1 namelijk)
mensen die grappen benoemen zijn net zo vervelend als voetballers die een bal na een goal nogmaals erin schietenquote:Op zondag 24 oktober 2004 13:59 schreef ben-q het volgende:
Hahaha ajax is klein, net als Calimero
Een PSV'er die met een calimero plaatje komtquote:Op zondag 24 oktober 2004 13:58 schreef Spideyman het volgende:
[afbeelding]
Die speelt ookquote:Op zondag 24 oktober 2004 14:00 schreef numero_uno het volgende:
abora of zoiets er in, ben geen ajax fan maar moest in de CL wel om m lachen
Donder jij eens op onder die steen waaronder je ineens vandaan komt.quote:Op zondag 24 oktober 2004 13:59 schreef ben-q het volgende:
Hahaha ajax is klein, net als Calimero
Ajacied die op zn pikkie is getrapt?quote:Op zondag 24 oktober 2004 14:01 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Een PSV'er die met een calimero plaatje komt![]()
![]()
![]()
Ja...lache joh...Spelers die geblesseerd rakenquote:Op zondag 24 oktober 2004 13:59 schreef Ludacriss het volgende:
LoL en nu is Gomes geblesseerd hahaha
JA!quote:Op zondag 24 oktober 2004 14:02 schreef Kapmes het volgende:
[..]
Ja...lache joh...Spelers die geblesseerd raken![]()
slecht voetbal --> winnen. idd werelds. hadden ze jaren geleden mee moeten beginnen.quote:Op zondag 24 oktober 2004 14:02 schreef Chadi het volgende:
PSV speelt werelds
quote:Op zondag 24 oktober 2004 14:01 schreef ErikT het volgende:
[..]
mensen die grappen benoemen zijn net zo vervelend als voetballers die een bal na een goal nogmaals erin schieten
ja manquote:Op zondag 24 oktober 2004 14:02 schreef OreO het volgende:
gomes heeft echt een gare kop!
of feyenoordquote:Op zondag 24 oktober 2004 14:04 schreef MrDoegewoon het volgende:
Ach het ene jaar Ajax het andere jaar PSV kampioen.....
En het afzeiken van elkaars club houdt je van de straat, nietwaar?quote:Op zondag 24 oktober 2004 14:04 schreef MrDoegewoon het volgende:
Ga je nu ontkennen dat t niet zo is?quote:Op zondag 24 oktober 2004 14:04 schreef Xrenity het volgende:
Leuke topic titel joh
Dat is wel duidelijk.quote:Op zondag 24 oktober 2004 14:04 schreef the_legend_killer het volgende:
PSV gaat winnen
Drom zeg ik datquote:Op zondag 24 oktober 2004 14:05 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Dat is wel duidelijk.
Daar begint t wel op te lijken ja. Maar Feyenoord doet dit jaar mee, da's weer nieuw en wel leuk.quote:Op zondag 24 oktober 2004 14:04 schreef MrDoegewoon het volgende:
quote:Op zondag 24 oktober 2004 14:01 schreef pascalheister het volgende:
'Ajax kan niet beter' staat beter in de titel
Kezman?quote:Op zondag 24 oktober 2004 14:05 schreef OreO het volgende:
nou maar verheugen op de winterstop... hoop dat sonk eindelijk oprot en een normale spits gekocht word
Nooit!quote:Op zondag 24 oktober 2004 14:06 schreef Kapmes het volgende:
Hup PSV!
Schiet er nog ff 3 in zodat Koeman optieft en Co kan terugkomen!
Pas na deze maand is daar wat over te zeggen, het programma was licht tot dusver.quote:Op zondag 24 oktober 2004 14:06 schreef ErikT het volgende:
[..]
Daar begint t wel op te lijken ja. Maar Feyenoord doet dit jaar mee, da's weer nieuw en wel leuk.
een msn supporterquote:Op zondag 24 oktober 2004 14:08 schreef Xrenity het volgende:
fijn, roept iemand op MSN ineens VAN DER VAART GOAL!!!
Ajax heeft een hele grote fout gemaakt hem te ontslaan. Met die kneuzen van toen deed ie het nog veel beter dan met de goede spelers die Koeman nu tot z'n beschikking heeftquote:Op zondag 24 oktober 2004 14:07 schreef VoreG het volgende:
[..]
Nooit!
Sooo je bent echt wel hét mannetje van Fok zeg!quote:Op zondag 24 oktober 2004 14:08 schreef ben-q het volgende:
[afbeelding]
Oud maar leuk en toepasselijk
quote:Op zondag 24 oktober 2004 14:06 schreef Skwish het volgende:
Daar sta je dan voor lul met die '1' op je stropdas
quote:Op zondag 24 oktober 2004 14:08 schreef Xrenity het volgende:
fijn, roept iemand op MSN ineens VAN DER VAART GOAL!!!
Kanloze mensen die alleen clubs van andere kunnen afzeiken blijf je altijd houdenquote:Op zondag 24 oktober 2004 14:10 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Sooo je bent echt wel hét mannetje van Fok zeg!![]()
Ik vind dit wel humorquote:Op zondag 24 oktober 2004 14:10 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Sooo je bent echt wel hét mannetje van Fok zeg!![]()
na al dat gestuntel van de laatste weken kan het wel zijn want met 3-0 van Maccabi winnen kunnen PSV, Utrecht, Heerenveen enzo ook.quote:Op zondag 24 oktober 2004 14:13 schreef okee6 het volgende:
Deze uitslag is niet genoeg om Koeman weg te krijgen, das op zich een gemiste kans.
quote:Op zondag 24 oktober 2004 14:13 schreef okee6 het volgende:
Deze uitslag is niet genoeg om Koeman weg te krijgen, das op zich een gemiste kans.
quote:Op zondag 24 oktober 2004 14:14 schreef cultheld het volgende:
Misschien wordt PSV wel het Porto van vorig jaar
hahahahaquote:Op zondag 24 oktober 2004 14:14 schreef VoreG het volgende:
Amsterdamse 5 minuten!
Jij hebt een te grote fantasiequote:Op zondag 24 oktober 2004 14:13 schreef superjoden het volgende:
5 minuten...precies genoeg nog voor de 2-3
Misschien wordt PSV wel het Porto van vorig dit jaar
Met zo'n instelling win je niet eens vanquote:Op zondag 24 oktober 2004 14:16 schreef Kapmes het volgende:
En volgende week komt NEC op bezoek, dus zal z'n vertrek nog langer moeten worden uitgesteld als het vandaag niet is
PSV laat ajax het spel maken wat ajax totaal niet kan dusquote:Op zondag 24 oktober 2004 14:16 schreef Chadi het volgende:
[..]zelfs tegen dit Ajax is het niet bij machte om te domineren laat staan dat ze het Europees moeten redden
SCREENSHOTquote:Op zondag 24 oktober 2004 14:17 schreef Elusive het volgende:
ahahaha witte zakdoekjes in het PSV vak voor koeman
volgens die nieuwe opzet zouden ze nog 9e kunnen worden om nog Europees voetbal te halenquote:Op zondag 24 oktober 2004 14:16 schreef Ludacriss het volgende:
Nee dit is echt totaal niets! Als dit niet genoeg is om Koeman te dumpen weet ik het ook niet. Ik zie ze niet eens 5de worden dit jaar.
quote:Op zondag 24 oktober 2004 00:47 schreef Zorro het volgende:
Oei, dat wordt spannend! Eens in de 10 jaar wint ajax nl in Eindhoven, want de laatste 30 31 jaar hebben ze zowaar 3x gewonnen! Hulde, eerbetoon
quote:Op zondag 24 oktober 2004 14:17 schreef Spideyman het volgende:
Spandoek PSV-supporters:
"Koeman kijk eens rond - tis de laatste keer dat je er stond"
Ja. Overwinteren in de competitie.quote:Op zondag 24 oktober 2004 14:18 schreef Ludacriss het volgende:
Of een andere spandoek:
Na vandaag de doelstelling weer omlaag :p
Hoog orginaliteitsgehalte in Brabantquote:Op zondag 24 oktober 2004 14:18 schreef Ludacriss het volgende:
Of een andere spandoek:
Na vandaag de doelstelling weer omlaag :p
Dus niet :pquote:Op zondag 24 oktober 2004 14:19 schreef VoreG het volgende:
5 minuten blessuretijd HET IS MOGELIJK!!!!
Godverdomme
quote:Op zondag 24 oktober 2004 14:19 schreef VoreG het volgende:
5 minuten blessuretijd HET IS MOGELIJK!!!!
Godverdomme
quote:Op zondag 24 oktober 2004 14:19 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ja. Overwinteren in de competitie.![]()
Limburgertje, dat was 100% puur sarcasmequote:Op zondag 24 oktober 2004 14:20 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
jou fantasie is te groot
quote:Op zondag 24 oktober 2004 14:20 schreef superjoden het volgende:
tijd voor een slotje... kutzooi... kutlampen.
Eindhoven is veel leuker dan het saaie A'dam.quote:Op zondag 24 oktober 2004 14:19 schreef Enchanter het volgende:
Ach , wordt PSV ook weer 's kampioen , hebben ze in het saaie Eindhoven ook weer eens wat te vieren.
Koeman
Daar ben ik het wel mee eens. Alhoewel je Macabi niet met PSV kan vergelijken, vond ik Ajax in die wedstrijd een stuk georganiseerder of zekerder van zichzelf spelen dan vandaag.quote:Op zondag 24 oktober 2004 14:18 schreef twi het volgende:
't Is gewoon een regelrecht drama hoe we spelen vandaag. Volgens mij zijn we nog een van de makkelijkere tegenstanders geweest vanmiddag voor PSV, wat zelf ook amper iets heeft laten zien trouwens. Maargoed, kan me niet voorstellen dat de blessuretijd 2 goals brengt, na 90 minuten dramatisch voetbal.
quote:Op zondag 24 oktober 2004 14:21 schreef GnAgn het volgende:
Koeman wint geen prijs, hij likt aan de kut van Silvie meis
Stond Feyenoord vorig jaar niet een aantal weken buiten de Europese zone? 't Moet wel triest zijn natuurlijk wil je je gerief halen uit dit soort dingen, als er bij je eigen club niet al te veel te vieren valt...quote:Op zondag 24 oktober 2004 14:20 schreef heiden6 het volgende:
Als Heerenveen vandaag wint staat Ajax buiten de Europese zone.
Prachtig, genieten gewoon. Nu nog vanmiddag van RKC winnen met mooie cijfers en dan is mijn dag helemaal goed.
quote:Op zondag 24 oktober 2004 14:21 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Eindhoven is veel leuker dan het saaie A'dam.
quote:Op zondag 24 oktober 2004 14:21 schreef GnAgn het volgende:
Het is meneer de Limburger voor jou.quote:Op zondag 24 oktober 2004 14:21 schreef VoreG het volgende:
[..]
Limburgertje, dat was 100% puur sarcasme :')
Gek hè?quote:Op zondag 24 oktober 2004 14:22 schreef RayMania het volgende:
Ach ja....een aantal jaren geleden stond PSV ook erg laag (12e).
Dan is er niks aan de hand, maar als het bij Ajax is...wordt er alleen maar tegen gekankerd.
Zal toch wel van de hoofdklasse kwaliteiten van Maccabi afhangen dan.quote:Op zondag 24 oktober 2004 14:22 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel mee eens. Alhoewel je Macabi niet met PSV kan vergelijken, vond ik Ajax in die wedstrijd een stuk georganiseerder of zekerder van zichzelf spelen dan vandaag.
Zingen ze dat?quote:Op zondag 24 oktober 2004 14:21 schreef GnAgn het volgende:
Lijkt me ook niet verkeerdquote:Op zondag 24 oktober 2004 14:21 schreef GnAgn het volgende:
Had ik een nette score gevonden, 2-0 tikt dat doelsaldo van Ajax net niet ver genoeg weg en valt lichter bij Koeman.quote:Op zondag 24 oktober 2004 14:22 schreef cultheld het volgende:
Zou het nog 3-0 gaan worden?
Jochie je komt net kijken op deze wereld, en je woont nog in limburg ook. Je hebt niks te vertellenquote:Op zondag 24 oktober 2004 14:23 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Het is meneer de Limburger voor jou.
Voor ju ben ik god.
lang niet zo saai als op de parkeerplaats van de arenaquote:Op zondag 24 oktober 2004 14:19 schreef Enchanter het volgende:
Ach , wordt PSV ook weer 's kampioen , hebben ze in het saaie Eindhoven ook weer eens wat te vieren.
Koeman
Voor mij ben je maar een stomme boerquote:Op zondag 24 oktober 2004 14:23 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Het is meneer de Limburger voor jou.
Voor jou ben ik god.
Nee, dat is niet gek....quote:Op zondag 24 oktober 2004 14:23 schreef QOnline het volgende:
[..]
Gek hè?
quote:Op zondag 24 oktober 2004 14:24 schreef Ludacriss het volgende:
En afgelopen.
Ajax haald zo niet een de Uefa cup
hij niet alle limburgers over één kam scheren wil jequote:Op zondag 24 oktober 2004 14:24 schreef VoreG het volgende:
[..]
Jochie je komt net kijken op deze wereld, en je woont nog in limburg ook. Je hebt niks te vertellen.
Dankjequote:Op zondag 24 oktober 2004 14:25 schreef Xnimez het volgende:
Jammer...
Gefelicteerd PSV![]()
Ach, geflatteerd is een groot woord voor 2-0, en die ene goal meer maakt me geen moer uit want verlies is verlies, maar het verschil tussen Ajax en PSV was zo groot niet vandaag. Had net zo goed een gelijkspelletje kunnen zijn. Maargoed, dat gold vorig jaar ook in de ArenA, dit keer trekt PSV aan het langste eind.quote:Op zondag 24 oktober 2004 14:22 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel mee eens. Alhoewel je Macabi niet met PSV kan vergelijken, vond ik Ajax in die wedstrijd een stuk georganiseerder of zekerder van zichzelf spelen dan vandaag.
Tief opquote:Op zondag 24 oktober 2004 14:26 schreef okee6 het volgende:
Dankje VoreG, volgende keer voor jou
Nette uitslag PSV
Dat we die competitie ook een keer kunnen winnenquote:Op zondag 24 oktober 2004 14:27 schreef KonnieKipke het volgende:
zou het mogelijk zijn dat ajax degradeert naar de eerste divisie?
Wat zou dat voor gevolgen hebben?
Dank je.quote:Op zondag 24 oktober 2004 14:25 schreef VoreG het volgende:
PH, Tony en Erik gefeliciteerd
1. Ajax 34 34 0 0 102 149-2quote:Op zondag 24 oktober 2004 14:27 schreef KonnieKipke het volgende:
quote:Op zondag 24 oktober 2004 14:28 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat we die competitie ook een keer kunnen winnen
quote:Op zondag 24 oktober 2004 14:28 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat we die competitie ook een keer kunnen winnen
quote:Op zondag 24 oktober 2004 14:27 schreef KonnieKipke het volgende:
En van wie zijn die 2 eigen doelpuntenquote:Op zondag 24 oktober 2004 14:29 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
1. Ajax 34 34 0 0 102 149-2
dank jequote:Op zondag 24 oktober 2004 14:25 schreef VoreG het volgende:
PH, Tony en Erik gefeliciteerd
Domme opmerking want het werd gewoon @ Leidse gevierd afgelopen jaarquote:Op zondag 24 oktober 2004 14:24 schreef pascalheister het volgende:
[..]
lang niet zo saai als op de parkeerplaats van de arena![]()
Nee, op Lobont (niet alleen de blunder, maar ook die aanhoudende onzinnige lange ballen op spitsen die hooguit 1.65m zijn), Heitinga (met z'n Farfan-obsessie) en Koeman (uiteraard, want alles wat er mis gaat bij Ajax behoort op zijn rekening te worden bijgeschrevenquote:Op zondag 24 oktober 2004 14:27 schreef heiden6 het volgende:
Dit kan je echt niet allemaal op Zlatan afschuiven hoor.
Och, ik vind het anders wel leukquote:Op zondag 24 oktober 2004 14:29 schreef ErikT het volgende:
[..]
Dank je.
Ik hoop dat er iets om gaat bij ajax. Want zo is de competitie natuurlijk niet zo leuk.
Een 11-tal is niet / mag niet afhankelijk zijn van 1 speler.quote:Op zondag 24 oktober 2004 14:30 schreef Els_saai het volgende:
Raffie moet gewoon dat stomme meis(je) dumpen.
quote:Op zondag 24 oktober 2004 10:51 schreef Spideyman het volgende:
Ik denk 2-0.
Dat was de tijd dat goeie voetballers nog in Nederland blevenquote:Op zondag 24 oktober 2004 14:31 schreef Chadi het volgende:
het ergste is dat dit het beeld van het nederlands top voetbal is. jezus waar zijn die goede oude tijden dat we spektakel kregen.
het grote voorbeeld van voetbal hebben we nou niet echt gezien vandaag.quote:Op zondag 24 oktober 2004 14:30 schreef GnAgn het volgende:
[..]
wat een fantasie
dan zou voetbal niet meer bestaan
Maar die 1e speler moet wel afhankelijk zijn van het elftalquote:Op zondag 24 oktober 2004 14:31 schreef RayMania het volgende:
[..]
Een 11-tal is niet / mag niet afhankelijk zijn van 1 speler.
Eerst die arrogante spelers als van der Vaart en Sneijder aanpakken en maar 1 van die 2 opstellen, dan gaat het al een stuk beter denk ik.quote:Op zondag 24 oktober 2004 14:32 schreef GnAgn het volgende:
[..]
Maar die 1e speler moet wel afhankelijk zijn van het elftal
En daar ligt het probleem...
<<<quote:Op zondag 24 oktober 2004 14:30 schreef Kapmes het volgende:
[..]
En van wie zijn die 2 eigen tegendoelpunten
Hoe lang duurt zo'n periode dan? Waarom is er niet geleerd van de wedstrijden tegen Heerenveen en Bayern?quote:Op zondag 24 oktober 2004 14:33 schreef RayMania het volgende:
Misschien is het wel ff goed zo'n kutperiode....want zeg nou zelf...een Ajax jeugd, heeft die wel eens te maken met tegenslagen?
Volgens mij hebben een van der Vaart, de Jong, Heitinga, Obodai alles gewonnen in de jeugd en weten ze niet hoe ze dit moeten oppakken.....zit misschien een logica in.
Oftewel jij ziet liever alle voetballers met stijve tampeloeressen rondlopen.quote:Op zondag 24 oktober 2004 14:00 schreef DivineJester het volgende:
www.erectieklachten.nl
www.mannenonderelkaar.nl
De reclames zijn blijkbaar weer op de doelgroep ingericht.
Het is in ieder geval leuker dan de spandoeken van Ajax, de groeten uit Europa of PSV'ers Spooren niet. Nee, dat is humor.quote:Op zondag 24 oktober 2004 14:20 schreef pekel het volgende:
PSV-supporters hebben best wel wat fantasie. :').
En die twee staan dan ook nog eens in de basis bij het Nederlands Elftal.quote:Op zondag 24 oktober 2004 14:34 schreef RayMania het volgende:
[..]
Heitinga denkt dat hij de nieuwe stam is en de Jong moet is net zo spelen als hoe hij praat.
Ja, ik weet niet....misschien totdat er een nieuw gezicht voor Ajax staat want deze periode lijkt wel erg lang te duren en kan geen toeval zijn (Utrecht, Heerenveen, Ado, AZ, Bayern, Juventus, PSV).quote:Op zondag 24 oktober 2004 14:36 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Hoe lang duurt zo'n periode dan? Waarom is er niet geleerd van de wedstrijden tegen Heerenveen en Bayern?
Het aantrekken van een of twee routiniers is echt een must voor Ajax denk ik.
Gemiddeld een maand of twee, nu inmiddels al veertien maanden.quote:Op zondag 24 oktober 2004 14:36 schreef Spideyman het volgende:
Hoe lang duurt zo'n periode dan?
Koeman heeft geen flauw idee waar het mis gaat, omdat 'm zelfkritiek ontbeert. Maar Louis van Gaal is weg, dat is in zijn ogen al een hele verbetering.quote:Waarom is er niet geleerd van de wedstrijden tegen Heerenveen en Bayern?
We zijn het eens. Maar wie? Zeker geen buitenlandse routiniers, en welke Nederlanders zijn bereid terug te komen naar de Nederlandse competitie?quote:Het aantrekken van een of twee routiniers is echt een must voor Ajax denk ik.
OREMILAC!!!!!!!!quote:Op zondag 24 oktober 2004 14:50 schreef RayMania het volgende:
Het kutte is alleen dat er bij Ajax zo'n ophef van wordt gemaakt door de pers, media etc...
Feyenoord en PSV hebben ook zo vaak mindere periodes gehad, maar daar hoor je niks over.
En daar erger ik me zo aan.
Van zowel goed als slecht nieuws over Ajax wordt vaak veel ophef over gemaakt in de media...quote:Op zondag 24 oktober 2004 14:50 schreef RayMania het volgende:
Het kutte is alleen dat er bij Ajax zo'n ophef van wordt gemaakt door de pers, media etc...
Feyenoord en PSV hebben ook zo vaak mindere periodes gehad, maar daar hoor je niks over.
Toen PSV vorig seizoen zoveel punten verspeelde is dat toch ook breed uitgemeten in de pers...quote:Op zondag 24 oktober 2004 14:50 schreef RayMania het volgende:
Nouja, ondanks dat het omgekeerd calimero-gezeik is is het wel te verdedigen natuurlijk, want ik kan me echt niet herinneren dat PSV zo ontzettend de grond in is getrapt als Ajax vorig jaar. Wat kleine incidentjes en een enkel groter incident. In de weken was ik niet in Nederland, maar voordat ik weg ging was er nauwelijks wat aan de hand. Toen ik terugkwam zag ik zelfs de meest fanatieke Ajacieden bijna als PSV'ers over Ajax schrijven, in mijn ogen voornamelijk door de benadering van de pers.quote:Op zondag 24 oktober 2004 14:53 schreef Nikki1806 het volgende:
[..]
Toen PSV vorig seizoen zoveel punten verspeelde is dat toch ook breed uitgemeten in de pers...![]()
14 november Ajax - Feyenoordquote:Op zondag 24 oktober 2004 14:47 schreef Kapmes het volgende:
Ajax gaat nu kut, maar komt er echt wel bovenop. De vraag is alleen wanneer. Met een paar spelers erbij is het op papier een topteam. Nu iemand die dat eruit kan halen
Bij Ajax is het zo dat de spelers ook zo afgekraakt worden. Bij PSV wordt het als het falen van een team besproken wat zeer logisch is natuurlijk. Nee....als Ajax verliest worden Sneijder, van der Vaart, Heitinga breed uitgemeten.quote:Op zondag 24 oktober 2004 14:53 schreef Nikki1806 het volgende:
[..]
Toen PSV vorig seizoen zoveel punten verspeelde is dat toch ook breed uitgemeten in de pers...![]()
quote:Op zondag 24 oktober 2004 14:57 schreef twi het volgende:
[..]
Hoe dan ook, Ajax gaat wel terugkomen. Dit heet alleen "sportief de tegenstander een voorsprong geven, omdat je weet dat je drie klassen beter bent dan de rest".
Ik denk dat Ajax fysiek sterkere spelers moet aankopen. Een paar mannen van 1,90 meter zou ze deugd doen!quote:Op zondag 24 oktober 2004 14:36 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Hoe lang duurt zo'n periode dan? Waarom is er niet geleerd van de wedstrijden tegen Heerenveen en Bayern?
Het aantrekken van een of twee routiniers is echt een must voor Ajax denk ik.
Landzaat zou een goede aankoop zijn voor Ajax. Bogarde wil ook wel denk ik. Dan ben je al een heel eind.quote:Op zondag 24 oktober 2004 14:40 schreef twi het volgende:
Maar wie? Zeker geen buitenlandse routiniers, en welke Nederlanders zijn bereid terug te komen naar de Nederlandse competitie?
Dat jullie met 2 vingers in de neus kampioen zouden worden?quote:Op zondag 24 oktober 2004 15:10 schreef Da_Sandman het volgende:
Uhm. En welke arrogantie precies?
Wie heb je dat horen zeggen? De spelers?quote:Op zondag 24 oktober 2004 15:11 schreef ben-q het volgende:
[..]
Dat jullie met 2 vingers in de neus kampioen zouden worden?
De pers vooral. En ook een stel Ajax-kennissen...quote:Op zondag 24 oktober 2004 15:11 schreef RayMania het volgende:
[..]
Wie heb je dat horen zeggen? De spelers?
Of de pers?
quote:Op zondag 24 oktober 2004 15:11 schreef ben-q het volgende:
[..]
Dat jullie met 2 vingers in de neus kampioen zouden worden?
Nou dan....het is pas arrogant als de spelers het zeggen.quote:Op zondag 24 oktober 2004 15:12 schreef ben-q het volgende:
[..]
De pers vooral. En ook een stel Ajax-kennissen...
Om Silvie te vingeren?quote:Op zondag 24 oktober 2004 15:14 schreef GnAgn het volgende:
[..]
Die andere acht vingers hebben we al ergens anders voor nodig
Nee daar doe ik niet meer aan, de vorige keer verloor ik bijna een paar van mn vingersquote:Op zondag 24 oktober 2004 15:15 schreef ben-q het volgende:
[..]
Om Silvie te vingeren?
... blijf dromen!quote:Op zondag 24 oktober 2004 14:57 schreef twi het volgende:
[..]
Dit heet alleen "sportief de tegenstander een voorsprong geven, omdat je weet dat je drie klassen beter bent dan de rest".
Haha, wat een onzin... Waarom zou Amsterdamse arrogantie niet op supporters kunnen slaan?quote:Op zondag 24 oktober 2004 15:14 schreef RayMania het volgende:
[..]
Nou dan....het is pas arrogant als de spelers het zeggen.
Hier kom je dus weer met feiten van niks.
quote:Op zondag 24 oktober 2004 15:21 schreef GnAgn het volgende:
Hey kijk een verdwaalde twente supporter
quote:Op zondag 24 oktober 2004 15:28 schreef twentemeisje het volgende:
[..]gewoon een meisje uit Twente! Met een lichte voorkeur voor Ruud Gullit en de zijnen...
ga jij maar dromen, vrouwen hebben geen verstand van voetvalquote:Op zondag 24 oktober 2004 15:19 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
... blijf dromen!
Dat snapt een heiden in een Goddelijk topic toch niet.quote:Op zondag 24 oktober 2004 15:44 schreef heiden6 het volgende:
Wat heeft voetbal nou weer met Ajax te maken dan?
... zucht...quote:Op zondag 24 oktober 2004 15:41 schreef F1Bas het volgende:
[..]
ga jij maar dromen, vrouwen hebben geen verstand van voetval
Welkom.quote:Op zondag 24 oktober 2004 15:54 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
... zucht...
Het leek wel of Koeman hem liet staan om hem vertrouwen te geven. Maar ja, als je dan zo bescheten speelt dan zal dat niet echt werken. Sonck liet zich toch ook niet al te lang geleden negatief uit over Ajax op de Belgische tv ? Lijkt me niet dat hij nog veel potten zal gaan breken in Amsterdam.quote:Op zondag 24 oktober 2004 16:06 schreef methodmich het volgende:
Ajax was erg slecht... PSV strafte de fouten goed af, zonder goed te spelen.
Sonck was de verpersoonlijking van de Amsterdamse onmacht vandaag.
quote:Op zondag 24 oktober 2004 14:24 schreef VoreG het volgende:
[..]
Jochie je komt net kijken op deze wereld, en je woont nog in limburg ook. Je hebt niks te vertellen.
quote:Op zondag 24 oktober 2004 19:56 schreef SLASH het volgende:
Op deze manier hoeft Ajax zich niet druk te maken dat het volgend seizoen wordt leeggekocht![]()
Hoezo?! Sonck was geweldig!quote:Op zondag 24 oktober 2004 20:29 schreef kamagurka het volgende:
Wat zag lobont eruit als de clown van de eredivisie...![]()
En wat een stelletje ouwe wijven aan de bal!Er moet eerst wat gesaneerd worden in de selectie voor we aan koeman beginnen, zoals die flutbelg sonck bijvoorbeeld met zijn afzwaaiers...
![]()
Oh ja, De Ridder is ervarenquote:Op zondag 24 oktober 2004 20:39 schreef HeatWave het volgende:
Koeman had nooit als "breekijzer" Aborah moeten brengen, een 17-jarig jochie kan nooit het verschil maken. Sonkc had vervangen moeten worden voor de Ridder.
Ik vond Ajax ook teleurstellend zwak, naast Lobont vond ik ook Van der Vaart gewoon niet zwak.quote:Op zondag 24 oktober 2004 20:39 schreef HeatWave het volgende:
*zucht*
Ajax was gewoon een slachtoffer van zichzelf. Niets ten nadele van een slim spelend psv hoor, maar wat was Ajax zwak zeg.
Kwartje valt.quote:Op zondag 24 oktober 2004 22:35 schreef Bobu het volgende:
Lastig he...misschien even hardop lezen.
Maar dan Aborah in ieder geval, maar dat geldt voor zo'n beetje onze hele bankquote:Op zondag 24 oktober 2004 21:35 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Oh ja, De Ridder is ervaren
Ja, origineel zijn ze gelukkig wel.quote:Op zondag 24 oktober 2004 22:48 schreef NordKaos het volgende:
[..]
Kwartje valt.
Overigens:
psv- Ajax 02/03:
[afbeelding]
psv - Ajax 04/05:
[afbeelding]
Ga jij je maar druk maken om je eigen elftal. Goed?quote:Op zondag 24 oktober 2004 17:53 schreef Max-Westerman het volgende:
oh ja...
wel stoer dat die psv'ertjes de laatste 3 min over silvie begonnen
Sonck stond op rechts, hem kan je niets verwijten. Maxwell heeft dit seizoen nog geen goede pot gespeeld; zelfs bij die 2-0 zag hij eruit alsof het hem geen ruk kan schelen. Zet er maar iemand in die nog wel hart voor de club heeft zou ik zeggen............quote:Op zondag 24 oktober 2004 20:39 schreef HeatWave het volgende:
*zucht*
Ajax was gewoon een slachtoffer van zichzelf. Niets ten nadele van een slim spelend psv hoor, maar wat was Ajax zwak zeg.
De eerste goal was natuurlijk een fout van Lobont, komop zeg, zo'n bal mag er nooit in gaan. Maar ondanks dat was de eerste helft redelijk van Ajax. na de rust heeft Ajax nauwelijks iets laten zien.
Koeman had toen moeten ingrijpen. Maxell speelde zijn slechtste partij ooit en over die randdebiel van een Sonck wil ik het helemaak niet hebben. Maar goed, dat was het elftal wat er stond, Koeman had nooit als "breekijzer" Aborah moeten brengen, een 17-jarig jochie kan nooit het verschil maken. Sonkc had vervangen moeten worden voor de Ridder.
Al met al heeft psv het gewoon goed gedaan en hebben vooral Koeman en Lobont je gewoon de das om gedaan.
Hij is spits, geen rechtsbuiten. Logisch dat hij daar bagger speelt. Zie Makaay, een van de beste spitsen in Europa, die was ook bagger op rechtsbuiten onder van Gaal.quote:Op maandag 25 oktober 2004 10:34 schreef HeatWave het volgende:
Sonck niets verwijten. Die gast heeft al zijn duels verloren en geen fatsoenlijke kans/voorzet gecreerd. Face it Sonck Sucks.
Maxwell is inderdaad veels te overtuigd van zijn eigen klasse, hij vertikt het om te voetballen op het moment.
Op rechtsbuiten wel ja.quote:Op maandag 25 oktober 2004 10:39 schreef HeatWave het volgende:
Tis jammer voor hem, maar hij komt gewoon te kort. Komt ook bij dat ik het een erg onsympathiek ventje vind, hij loopt alleen maar af te geven op zijn ploegmaten. Dat is best als je zelf 30 goals maakt per seizoen en een slechte voorzet geeft. Maar hij bakt er zelf ook niets van.. hou dan gewoon je bek.
Die vind ik op DIT MOMENT volkomen kut, en idd hij loopt ook te janken. Maar die heeft iig bewezen dat ie iets kan. Sonkc heeft nog niets laten zien.quote:Op maandag 25 oktober 2004 10:41 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Op rechtsbuiten wel ja.
En ik ben dan wel benieuwd wat je van Sneijder vindt: presteert geen zak en loopt het meest te zeiken van allemaal.........
Helemaal eens.quote:Op maandag 25 oktober 2004 10:39 schreef HeatWave het volgende:
Tis jammer voor hem, maar hij komt gewoon te kort. Komt ook bij dat ik het een erg onsympathiek ventje vind, hij loopt alleen maar af te geven op zijn ploegmaten. Dat is best als je zelf 30 goals maakt per seizoen en een slechte voorzet geeft. Maar hij bakt er zelf ook niets van.. hou dan gewoon je bek.
Geen van de spelers presteert naar behoren en de meesten lopen constant te janken, dus Sonck daar over aanvallen is hypocriet.quote:Op maandag 25 oktober 2004 10:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die vind ik op DIT MOMENT volkomen kut, en idd hij loopt ook te janken. Maar die heeft iig bewezen dat ie iets kan. Sonkc heeft nog niets laten zien.
Klopt ook, maar verschil is dat de rest uit vorm is, en Sonck gewoon niets kanquote:Op maandag 25 oktober 2004 10:53 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Geen van de spelers presteert naar behoren en de meesten lopen constant te janken, dus Sonck daar over aanvallen is hypocriet.
En dat Sonck nog weinig heeft laten zien, ligt meer aan Koeman dan aan hem wmb.
Ik beweer ook nergens dat hij goed speelde, hij deelde in de algehele malaise. Maar ik wil het breder trekken: ik vind het belachelijk dat Sonck constant als prutser en zondebok wordt aangewezen, terwijl hij - mits goed gebruikt - van hele grote waarde kan zijn.quote:Op maandag 25 oktober 2004 11:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Klopt ook, maar verschil is dat de rest uit vorm is, en Sonck gewoon niets kan.
Maar komop zeg, het ligt echt niet aan Koeman dat je 2 keer in 1 minuut een pass tegen te tegenstander aanschiet, 2 slappe rollertjes produceert en voor de rest onzichtbaar bent. Of je nou op je plek staat of niet, een topper zou iig meer dan dat moeten produceren.
Over Koeman hebben we het een andere keer wel.
Ja, pietje die kroketten verkoopt in de wandelgangen van de arena is ook een grote waarde...quote:Op maandag 25 oktober 2004 12:25 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Ik beweer ook nergens dat hij goed speelde, hij deelde in de algehele malaise. Maar ik wil het breder trekken: ik vind het belachelijk dat Sonck constant als prutser en zondebok wordt aangewezen, terwijl hij - mits goed gebruikt - van hele grote waarde kan zijn.
Taj, dat is jouw mening over hem. Ik ben gewoon van mening dat hij, gebaseerd op balaanname/controle, passing, afwerking etc gewoon geen geweldige voetballer is. Als je met "goed gebruiken" wil zeggen, blind in de spits neerzetten en ala Kezman laten afwachten, das gewoon geen spel voor Ajax.quote:Op maandag 25 oktober 2004 12:25 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Ik beweer ook nergens dat hij goed speelde, hij deelde in de algehele malaise. Maar ik wil het breder trekken: ik vind het belachelijk dat Sonck constant als prutser en zondebok wordt aangewezen, terwijl hij - mits goed gebruikt - van hele grote waarde kan zijn.
Da's nog wat anders als sonck helemaal vrijpleiten natuurlijk...quote:Op maandag 25 oktober 2004 14:28 schreef heiden6 het volgende:
kamagurka, Sonck was er niet gekomen als Koeman dat niet had gewild hoor.
Mag ik nog even melden dat ik echt geniet van deze, zoniet alle voetbaltopics van deze week. Ik vind het dan ook helemala niet erg PSV te feliciteren.
Met goed gebruiken bedoel ik hem als spits gebruiken in een 442.quote:Op maandag 25 oktober 2004 14:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Taj, dat is jouw mening over hem. Ik ben gewoon van mening dat hij, gebaseerd op balaanname/controle, passing, afwerking etc gewoon geen geweldige voetballer is. Als je met "goed gebruiken" wil zeggen, blind in de spits neerzetten en ala Kezman laten afwachten, das gewoon geen spel voor Ajax.
Maar ook niet allemaal op Sonck.quote:Op maandag 25 oktober 2004 14:18 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Dat kan je zeker niet allemaal op koeman schuiven.
En vooral het fysieke verhaal mag hij zichzelf wel aantrekken na zo;'n periode als trainer....quote:Op maandag 25 oktober 2004 21:28 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Niet gezien, maar tevreden met de uitslag. Leuk om te zien dat Koeman het nu onder andere op een gebrek aan fysiek en ervaring gooit
Vraag het eens in het lampjes topic?quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 00:06 schreef NordKaos het volgende:
Heeft iemand nog heel per ongeluk een psv fotoside met mooie en scherpe foto's van het uitvak???? Ik kan niks vinden tot nu toe, de mortelontour site heb ik ontdekt, maar wordt 31 okt pas weer geupdate. bvd
Ik heb zelf 1 foto van het uitvak gemaakt vanaf Oost.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 00:06 schreef NordKaos het volgende:
Heeft iemand nog heel per ongeluk een psv fotoside met mooie en scherpe foto's van het uitvak???? Ik kan niks vinden tot nu toe, de mortelontour site heb ik ontdekt, maar wordt 31 okt pas weer geupdate. bvd
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |