Girly sterkte gewenst!!
Heb niet alles bijgelezen, me geheugen is een groot vergiet, maar goed, ik kom af en toe ff binnen, ben vaak te moe of ik zit met mezelf in de clinche om fanatiek mee te "fokken"
Wij moeten a.s. donderdag voor de 2e echo, nekmeeting en bloedprikken. Ben nog steeds wel een beetje bang of alles goed gaat komen, ivm alle problems en medicatie, maar probeer me er zoveel mogelijk bij neer te leggen. Ik heb in ieder geval geen constante buikkrampen, wat ik bij Siënna bijna 7 tot 8 maand had, dus tot zover is het al positiever. Hoef ook 's ochtends niet boven de pot te hangen, weleens een vlaagje misselijkheid, maar das de moeite niet, al met al voel ik me qua zwangerschap beterder dan bij Siënna vorig jaar.
Ik heb vorige week bloed moeten prikken ivm de trombose die ik gehad heb en daar krijg ik volgende week uitslag over, ik zal in de loop van de zwangerschap daar al wel een medicatie voor krijgen om alles op rij te houden.
Ik heb bij Siënna een keizersnee gehad, ik was eigenlijk ook wel benieuwd hoe groot de kans is dat je bij de 2e ook een keizersnede krijgt? Ik moet zeggen dat ik me daar niet druk om maak, maar is de kans groter en gelijk?
Sjo, nu maar ff naar de dreumes afdeling voor Siënna.......
< iedereen gaat dood - maar niet iedereen leeft >