abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22849106
* Stiekemurd ook wel benieuwd naar Suzanna......

Githa mooie echo joh

Vandaag deed mijn buik beetje zeurderig... soort van menstruatiepijnbuik, wat soms naar mijn rug trok... Is dat indalen/voorwerk of betekent niets?

Enkele weken geleden had iemand M@x een tip gegeven dat je iets kon kopen bij de Hema wat je onder je hoeslaken kan doen i.p.v. een zeiltje. Wat was dat ook al weer? Ik ga volgende week al mijn bed met klossen en etc. doen dus dan kan ik dat ook meteen doen.
  † In Memoriam † zondag 24 oktober 2004 @ 20:54:45 #27
43556 miss_dynastie
pi_22849720
Jeetje, ik schrok van de titel, dacht dat er iets mis is met Suzanna, maar als ik het goed begrepen heb is er nog helemaal geen nieuws?!

Githa, wat een mooie echo Heel duidelijk hoor!
  zondag 24 oktober 2004 @ 22:02:30 #28
62233 Jelief
ikke lief!
pi_22851565
quote:
Op zondag 24 oktober 2004 20:30 schreef Stiekemurd het volgende:
* Jelief ook wel benieuwd naar Suzanna......

Githa mooie echo joh

Vandaag deed mijn buik beetje zeurderig... soort van menstruatiepijnbuik, wat soms naar mijn rug trok... Is dat indalen/voorwerk of betekent niets?

Enkele weken geleden had iemand M@x een tip gegeven dat je iets kon kopen bij de Hema wat je onder je hoeslaken kan doen i.p.v. een zeiltje. Wat was dat ook al weer? Ik ga volgende week al mijn bed met klossen en etc. doen dus dan kan ik dat ook meteen doen.
stiekemurd, ik was niet diegene die de tip gaf maar ik denk dat het om een waterdichte molton gaat, dat is wat minder zweterig dan een zeiltje, ik gok dat je die op de babyafdeling kan vinden
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  FOK!fossiel zondag 24 oktober 2004 @ 22:09:10 #29
2628 Karin
pi_22851766
Omdat ik heel ruim in het vruchtwater zat en Bram niet ingedaald was (dus ook niet als stop kon werken) was ik bang dat het compleet waterballet zou worden (wat het breken van de vliezen inderdaad ook was). Toen wij het bed op klossen gingen doen met 37 weken heb ik meteen een enorm zeil om het hele matras gedaan. Sliep dus echt voor geen meter! Kraakte en ik zweette me suf. En dat dus 5 weken lang want Bram was 2 weken te laat Denk dat een moltonzeil inderdaad veel beter zal zijn.
  zondag 24 oktober 2004 @ 22:21:18 #30
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_22852094
Ligt ook echt stukken beter zo'n moltonhoes en nog een bijkomstigheid, je kunt hem later gebruiken voor je kind met zindelijkheidstraining zei ik met een baby van 4 mnd
pi_22852627
meiden...

ik kom ff bij jullie klagen hoor.. de pijn wordt met de dag erger.. ze lijken op die weeen wat ik voorheen met de vorige had... het doet zo zeer ze komen vaker achter mekaar en houd langer aan..

hoe kan dit nou??? bij de vorige was het na de curretage dit gevoel weg..
ik verlies ook geen bloed , alleen beetje bruine afscheiding.. maar das een drupje ofzo

is dit normaal??

alvast bedankt ...

liefs shir
  zondag 24 oktober 2004 @ 23:06:04 #32
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_22853365
Girly, ik weet niet of dit normaal is. Ik ben één keer gecuretteerd, maar dat was na de miskraam zelf. Door de curettage was ik toen de pijn helemaal kwijt.

Jij hebt nu natuurlijk een curettage gehad zonder dat de miskraam zelf op gang was gekomen en ik kan me voorstellen dat het dan pijnlijker is, maar het lijkt me niet goed dat dat dagen aanhoudt. Ik zou toch maar even informeren bij je verloskundige of bij het ziekenhuis.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_22854349
quote:
Op zondag 24 oktober 2004 23:06 schreef livelink het volgende:
Girly, ik weet niet of dit normaal is. Ik ben één keer gecuretteerd, maar dat was na de miskraam zelf. Door de curettage was ik toen de pijn helemaal kwijt.

Jij hebt nu natuurlijk een curettage gehad zonder dat de miskraam zelf op gang was gekomen en ik kan me voorstellen dat het dan pijnlijker is, maar het lijkt me niet goed dat dat dagen aanhoudt. Ik zou toch maar even informeren bij je verloskundige of bij het ziekenhuis.
jah ik ga morgen maar ff bellen.. want ik houd dit echt niet uit zo.. pijnstillers helpen niet eens

bedankt
  zondag 24 oktober 2004 @ 23:44:15 #34
1087 Merisse
broddeltante
pi_22854481
Lieve Girly, het lijkt me niet dat je in toenemende mate pijn zou mogen hebben. Hopelijk zakt het snel. Anders morgen even bellen met het ziekenhuis. Doen hoor! Sterkte en kus

edit, nog het volgende gevonden op internet: als er krampende pijn blijft bestaan kan dit wijzen op incomplete curettage en zou je medische hulp moeten inroepen. Hopelijk is het bij jou niet het geval!
Bron

[ Bericht 18% gewijzigd door Merisse op 24-10-2004 23:51:05 ]
You will never leave my mind
And it turns out to be so much different than our dreams
Now you're, you're a star in heaven
  zondag 24 oktober 2004 @ 23:50:18 #35
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_22854626
Githa, hele mooie echo.

Girly, bel morgen maar even dan weet je zeker hoe het zit, sterkte liefie.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_22854777
quote:
Op zondag 24 oktober 2004 23:44 schreef Merisse het volgende:
Lieve Girly, het lijkt me niet dat je in toenemende mate pijn zou mogen hebben. Hopelijk zakt het snel. Anders morgen even bellen met het ziekenhuis. Doen hoor! Sterkte en kus

edit, nog het volgende gevonden op internet: als er krampende pijn blijft bestaan kan dit wijzen op incomplete curettage en zou je medische hulp moeten inroepen. Hopelijk is het bij jou niet het geval!
Bron
maar ik verlies helemaal geen bloed juist.. en dat zou met een incomplete wel zo moeten zijn

echt lief dat jullie met me meedenken
  † In Memoriam † maandag 25 oktober 2004 @ 07:30:37 #37
81992 Githa
pi_22858685
Ohw Girly, wat rot meis dat de pijn erger is geworden en net als Merisse zegt, wel even bellen hoor ! Dikke knuffel en laat je nog even weten hoe het gaat straks.
pi_22858947
Allereerst Girly wat ontzettend vervelend allemaal voor je. Hopelijk gaat het al wat beter met je.

Andere dames bedankt voor de tip. Ga vanmiddag even bij de Hema langs voor een waterdichte molton.
pi_22859546
lieve mensjes...

ik heb net ziekenhuis gebeld.. en ze willen dat ik langskom.. (moet ik alsnog zelf rijden ,omdat ik niemand mee kan nemen)

vannacht weer zeiknat in bed lopen zwemmen terwijl ik het ijskoud had.. heb vanochtend toen ik wakker werd temp gemeten.. 36,8 ik snap er niks meer van.. en nu loopt ik weer heel erg te zweten.. ik snap die schommelingen niet..

maar ik moet er om half 11 zijn dus ik hou jullie nog op de hoogte..

iedereen knuf
pi_22859570
Girly, heel veel sterkte straks
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  maandag 25 oktober 2004 @ 10:34:23 #41
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_22860105
och meis toch daar word je ook niet echt blij van als je nu nog zoveel pijn hebt en het neemt niet f succes straks en kijk je uit in de auto!
  † In Memoriam † maandag 25 oktober 2004 @ 10:47:20 #42
43556 miss_dynastie
pi_22860289
Sterkte girly
Vervelend dat er niemand met je meekan
  maandag 25 oktober 2004 @ 10:55:26 #43
67958 Yfke
< VliegendeFriezin >
pi_22860405
Girly sterkte gewenst!!

Heb niet alles bijgelezen, me geheugen is een groot vergiet, maar goed, ik kom af en toe ff binnen, ben vaak te moe of ik zit met mezelf in de clinche om fanatiek mee te "fokken"

Wij moeten a.s. donderdag voor de 2e echo, nekmeeting en bloedprikken. Ben nog steeds wel een beetje bang of alles goed gaat komen, ivm alle problems en medicatie, maar probeer me er zoveel mogelijk bij neer te leggen. Ik heb in ieder geval geen constante buikkrampen, wat ik bij Siënna bijna 7 tot 8 maand had, dus tot zover is het al positiever. Hoef ook 's ochtends niet boven de pot te hangen, weleens een vlaagje misselijkheid, maar das de moeite niet, al met al voel ik me qua zwangerschap beterder dan bij Siënna vorig jaar.

Ik heb vorige week bloed moeten prikken ivm de trombose die ik gehad heb en daar krijg ik volgende week uitslag over, ik zal in de loop van de zwangerschap daar al wel een medicatie voor krijgen om alles op rij te houden.

Ik heb bij Siënna een keizersnee gehad, ik was eigenlijk ook wel benieuwd hoe groot de kans is dat je bij de 2e ook een keizersnede krijgt? Ik moet zeggen dat ik me daar niet druk om maak, maar is de kans groter en gelijk?

Sjo, nu maar ff naar de dreumes afdeling voor Siënna.......
&lt; iedereen gaat dood - maar niet iedereen leeft &gt;
pi_22860599
Hallo iedereen!
Lief dat jullie zo meeleven...en sorry dat ik verder niet meer gepost heb, het was zo druk!
Ik ben zaterdagmiddag gelijk naar de verloskundige gegaan, die heeft gekeken maar kon niet zien of het vruchtwater was of niet (ik moest hoesten terwijl ze keek, maar ze zag dus niets)...maar ze stuurde me toch even door naar het ziekenhuis.
Daar heb ik een aantal onderzoeken gehad - o.a. hartje van de baby en de samentrekkingen van de baarmoeder als die er waren (wat kon wijzen op weeen). Die waren allebei goed (geen samentrekkingen dus...) en toen de gynaecoloog keek zag hij ook geen vruchtwater...
Op de echo was ook alles goed en hij zei dat er geen vliezen waren gebroken en het waarschijnlijk toch niets anders dan urine was geweest!
Dat vind ik nog steeds raar...vooral omdat ik achter de computer zat toen het gebeurde en ik niet nieste of hoestte ofzoiets...en het voelde niet als plassen!

Nou ja, al met al een grote geruststelling. Gek is dat, ik vroeg het aan een vriendin die net haar baby heeft gekregen of ze dat ook een keer had gehad (ja, wist ik veel) en die begon zich onwijs zorgen te maken...blijkbaar heb ik het in eerste instantie zelf niet zo serieus opgevat (hoewel ik me toch rampenscenario's in mijn hoofd haalde, vroeggeboorte, couveuse, etc. etc.)

Nou...dat was het dus!
  † In Memoriam † maandag 25 oktober 2004 @ 11:09:28 #45
43556 miss_dynastie
pi_22860648
Fijn Suzanna!!!
pi_22860753
Inderdaad!
pi_22860772
Gelukkig alles goed Suzanna
pi_22860840
quote:
Op zondag 24 oktober 2004 20:30 schreef Stiekemurd het volgende:

Ben ik ook wel benieuwd naar, heb ik ook meerdere keren gehad...ik vertelde het trouwens aan de co-assistent in het ziekenhuis, maar hij wist het volgens mij niet en zei: 'tja, dat is iets wat je als man niet begrijpt natuurlijk'... PFF...

Wat wel zo is - menstruatiepijn schijn zowat de zelfde pijn te zijn als weeen, maar dan twintigduizend keer minder erg o.i.d.?
pi_22860933
Jah ik heb net in het archief gekeken van oudersonline en kunnen voorweeën zijn. Ik moet woensdag naar de vlos zal wel ff vragen Van mij mag de kleine wel komen eigenlijk Maar ja wie weet loop ik nog ruim 5 weken zo.
pi_22860989
zou wel vroeg zijn toch, Stiekemurd...zou je dan nog thuis kunnen bevallen? Of zie ik het verkeerd en ben je al 37 weken ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')