quote:Op vrijdag 28 april 2006 14:25 schreef Longmen het volgende:
Nee he dr zijn toch geen dramatische ruzies tussen de bandleden he? :
http://forum.festivalsite.com/viewtopic.php?t=927
(scrollen naar geruchten)
quote:Op maandag 3 juli 2006 16:04 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Ze gaan nu wel tijdje (of jaartje weet nietmeer) uit elkaar, en Daron gaat een electro band doen dan
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 08:45 schreef Goover het volgende:
tvp, jammer dat ze ff uit elkaar zijn...
Maar goede muziek maakte ze iig! Heb alle albums liggen, ik vind alleen de eerste (SOAD) en Steal This Album wat minder.. de rest
Ik hoop het ook. Zou het erg jammer vinden als het niet zo is.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:50 schreef Bloodylips het volgende:
[..]
Idd erg goede band. Hoop dat ze ooit weer bij elkaar komen
Het eerste album wat minderquote:Op dinsdag 9 januari 2007 08:45 schreef Goover het volgende:
tvp, jammer dat ze ff uit elkaar zijn...
Maar goede muziek maakte ze iig! Heb alle albums liggen, ik vind alleen de eerste (SOAD) en Steal This Album wat minder.. de rest
INderdaad. Lekker album om regelmatig te luisteren.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:16 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Het eerste album wat minderDat album hakt er juist van begin tot eind in, misschien niet hun beste album. wel het album met het meeste impact.
P.L.U.C.K. is inderdaad een geweldig nummer, maar Arials en Toxicity blijft voor mij hun beste nummersquote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:55 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
PLUCK is inderdaad een goed nummer. Heb het net maar weer eens een aantal x achter elkaar gedraaid.![]()
Aerialsquote:Op woensdag 7 februari 2007 17:08 schreef Allanon666 het volgende:
[..]
P.L.U.C.K. is inderdaad een geweldig nummer, maar Arials en Toxicity blijft voor mij hun beste nummers
Ben ik het niet mee eens, Mind vind ik heersen!quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:37 schreef shakaboem het volgende:
Ik snap echt niet wat iedereen zo geweldig vindt aan P.L.U.C.K. Ik vind de zangmelodiën van P.L.U.C.K. en Soil echt brak, maar de muziek is dan weer wel geweldig. Jammer dat Serj dat dan moet verpesten. Verder is Mind ook een bagger nummer.
Je bent al de 4e die ik met die avatar zie.. ik had hem zelf eerst ook maar werd er door een ander op aangesproken die ook dat plaatje had, toen heb ik hem maar veranderdquote:
Dan Zal ik hem ook maar eens veranderenquote:Op donderdag 8 februari 2007 19:36 schreef Shadpro het volgende:
[..]
Je bent al de 4e die ik met die avatar zie.. ik had hem zelf eerst ook maar werd er door een ander op aangesproken die ook dat plaatje had, toen heb ik hem maar veranderd.
goed tot zeer goed nummerquote:Op donderdag 8 februari 2007 20:19 schreef BorisSoad het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk van Mr.Jack
Malakian (gitarist) begint een nieuwe band, Scars on Broadway, met Casey Chaos van Amen.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:57 schreef Longmen het volgende:Hoe zit het nu met die dance cd van die gitarist, gaat dat nog door?
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:30 schreef shakaboem het volgende:
[..]
Malakian (gitarist) begint een nieuwe band, Scars on Broadway, met Casey Chaos van Amen.
Odajian (bassist) werkt samen met RZA van de Wu-Tang Clan aan Achozen.
Dolmayan (drummer) begint een online stripboekenwinkel.
Tankian (zanger) is bezig met een nieuw solo-album.
Verder hebben ze nog meegewerkt aan de documentaire Screamers. Waarvoor ze Souls 2005 hebben gefilmd, dus misschien komt daar binnenkort een DVD'tje van!![]()
Nee, ze houden een lange pauze om die afzonderlijke dingen te doen en het is de bedoeling dat ze daarna weer helemaal fris bij elkaar komen.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:08 schreef Longmen het volgende:
[..]
![]()
Maar ze zijn hopelijk nog niet uit elkaar?
Weet je eigenlijk wat er met die hand wordt bedoeld?quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:18 schreef BorisSoad het volgende:
Tog maar niet, kon geen betere vinden
Ik zelf wist het wel maar wilde eigenlijk weten of degene die hem gebruikten het ook wistenquote:
Ohquote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:27 schreef Shadpro het volgende:
[..]
Ik zelf wist het wel maar wilde eigenlijk weten of degene die hem gebruikten het ook wisten.
Edit: gebruikten als plaatje
My name is Roger.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:29 schreef Hijacking het volgende:
Well hello my name is Johnny
Sweet little boy JOHNNY!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:29 schreef Hijacking het volgende:
Well hello my name is Johnny
geweldig liedjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |