quote:True en MET vette muziek en die gozer gilt ook wel uberrelaxed.
Op zondag 23 september 2001 21:03 schreef Noodles het volgende:[..]
Klopt, maar het goeie van System of a Down is dat ze politieke kritiek leveren zonder meteen prekerig te worden.
quote:Die gast heeft zo'n vette stem hij grunt en gilt en krijst en zingt, alles perfect gewoon! Kom je zelden tegen.
Op zondag 23 september 2001 21:17 schreef BananeKoning het volgende:[..]
True en MET vette muziek en die gozer gilt ook wel uberrelaxed.
En politieke teksten mogen dan wel niet standaard zijn voor een nu-metal band, maar ze onderscheiden zich van het gros van nu-metal bandjes die alleen maar zingen over hoe kut hun leven wel niet is en hoe sick ze zich wel niet voelen
quote:dangerous
Op zondag 23 september 2001 19:56 schreef Scylla het volgende:[..]
ik ben hem ff kwijt,als ik erop kom post ik hem wel ff,iets van free thinkers are..nogwat.
quote:01. Prison song
Op zondag 16 september 2001 19:37 schreef Aneurism het volgende:
Kan iemand hier de nummers neerzetten die op hun nieuwe cd staat?
Greetz,
Ac!dFog
quote:Ok ok daar heb je gelijk in maar het heeft er wel iets mee te maken denk ik. Ik vond de uitstraling en optreden op LowLands erg NU,(als dat kan....) Ben gewoon een beetje telleurgesteld!
Op zondag 23 september 2001 20:19 schreef Vork het volgende:[..]
T feit dat veel kleine miesjes het ook luisteren staat voor mij volledig los van of iets nou nu-metal is ja of de nee..
ik had chop suey gisteren gedowload en vond'em zo goed dat ik het album van mp3delivery.com gedownload heb.
en ik vind het wel in het rijtje 'nu-metal' passen. het is namelijk vernieuwende muziek (of moet er per se hip hop en rap invloeden in nu-metal zitten?).
Dank u voor uw aandacht
quote:Ik hou ook van jou
Op maandag 24 september 2001 16:55 schreef FLIPNEUS het volgende:
Mag ik even zeggen dat ik een hekel heb aan mensen die zeggen dat ze SOAD supergoed vinden, maar de CD's niet legaal hebben...Dank u voor uw aandacht
Als ik alle cd's van bands die ik goed zou vinden origineel zou moeten hebben...da wil meneer Heijn nooit bekostigen.
Ik heb trouwens een hekel aan mensen die de muziek niet goed vinden,alleen maar omdat eht het stempel Nu-Metal heeft.Wat is er mis met Nu-Metal?Stelletje conservatievelingen!
quote:True, true!! Wijze woorden!
Op maandag 24 september 2001 17:05 schreef Scylla het volgende:[..]
Ik heb trouwens een hekel aan mensen die de muziek niet goed vinden,alleen maar omdat eht het stempel Nu-Metal heeft.Wat is er mis met Nu-Metal?Stelletje conservatievelingen!
quote:* eens met Scylla is
Op maandag 24 september 2001 17:05 schreef Scylla het volgende:[..]
Als ik alle cd's van bands die ik goed zou vinden origineel zou moeten hebben...da wil meneer Heijn nooit bekostigen.
quote:Wat een gelul...
Mag ik even zeggen dat ik een hekel heb aan mensen die zeggen dat ze SOAD supergoed vinden, maar de CD's niet legaal hebben...Dank u voor uw aandacht
quote:in tegenstelling tot die mensjes hierboven, ben ik het wel met je eens Flip
Mag ik even zeggen dat ik een hekel heb aan mensen die zeggen dat ze SOAD supergoed vinden, maar de CD's niet legaal hebben...
quote:Ik ben het op zich ook wel met je eens,en van echt goeie bands koop ik de cd's ook wel,maar ik heb als 15jarige scholier gewoon geen geld om al mijn muzikale behoeften te bevredigen.
Op maandag 24 september 2001 17:35 schreef Tokus het volgende:[..]
in tegenstelling tot die mensjes hierboven, ben ik het wel met je eens Flip
quote:Tja, maar wie ben jij...
Op maandag 24 september 2001 17:35 schreef Tokus het volgende:[..]
in tegenstelling tot die mensjes hierboven, ben ik het wel met je eens Flip
quote:moeten ze die krengen maar wat goedkoper maken! ik koop ook wel eens een legale cd (de laatste was Digimortal van Fear Factory) maar meestal brand ik ze gewoon want:
1. waar heb je internet en een brander anders voor
2. ik heb een nogal brede smaak, kan zo wel elk metal album gaan kopen.
3. als arme student ( ) kan ik al het geld dat ik krijg wel gebruiken en dan geef ik het liever aan andere dingen uit (zoals comics b.v.
)
ik heb gesproken!
quote:* ook eens met dit verhaal is
Op maandag 24 september 2001 17:42 schreef M_THE_MAN het volgende:[..]
moeten ze die krengen maar wat goedkoper maken! ik koop ook wel eens een legale cd (de laatste was Digimortal van Fear Factory) maar meestal brand ik ze gewoon want:
1. waar heb je internet en een brander anders voor
2. ik heb een nogal brede smaak, kan zo wel elk metal album gaan kopen.
3. als arme student () kan ik al het geld dat ik krijg wel gebruiken en dan geef ik het liever aan andere dingen uit (zoals comics b.v.
)
ik heb gesproken!
quote:die vraag kan ik jou ook wel stellen.
Op maandag 24 september 2001 17:39 schreef Slipknotje het volgende:[..]
Tja, maar wie ben jij...
quote:
Op maandag 24 september 2001 17:49 schreef Tokus het volgende:[..]
die vraag kan ik jou ook wel stellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |