Helaas niet,vorige week lieten ze ook al niet zien dat vd Laak werd vastgehouden in een doorgebroken situatiequote:Op zondag 31 oktober 2004 19:34 schreef VoreG het volgende:
Die elleboog na 3 seconden hebben ze niet laten zien in de samenvatting
Gelijk na de 2-3 gebeurde dat.quote:Op zondag 31 oktober 2004 18:55 schreef TerroRobbie het volgende:
Nee hoor... Ik heb zelfs niet eens gehoord dat er iets negatiefs jegens Wisman werd gezongen. Ik ben het gewoon niet eens met de opvattingen en tactieken die hij hanteerd om de doelstelling (handhaven) te realiseren. Maargoed we zullen zien..
Was dus alweer het 4e tegendoelpunt wat we kregen dit seizoen dankzij hemquote:Op zondag 31 oktober 2004 19:37 schreef tong80 het volgende:
Dat Uneken nog salaris krijgt zeg.
Er werden wel meer persoonlijke fouten gemaakt en die breken je uiteindelijk op.quote:Op zondag 31 oktober 2004 20:37 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik denk dat hij het had over het wedstrijdverloop en de sfeer in het stadion...
BTW> Die goal uit de corner was ook een foutje, gast die bij de 2e paal stond (zag niet wie het was) stond er niet tegenaan zodat de bal erlangs kon..
Was niet mijn idee. Werd alleen gevraagd om te helpen omdat iemand het bijna helemaal alleen moest doen. En verder wil ik niks meer kwijt over deze middag. Ben best wel over de zeik.....quote:Op zondag 31 oktober 2004 20:19 schreef TerroRobbie het volgende:
Lady> Leuk doekje hoor..Alleen aan de ander kant denk ik dan van als er een keer een groot doek wordt gemaakt.. waarom maak je hem dan niet Pro FC Den Bosch.. zodat hij dus ook een langere houdbaarheid heeft..
en daar ben ik het voor de verandering niet mee eensquote:Op zondag 31 oktober 2004 22:44 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Jol was slecht,
Die wel idd en Euvrard was idd zeer positiefquote:Op zondag 31 oktober 2004 22:56 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Verder vond ik de grensrechter waardeloos.
Positief vond ik vandaag het goede spel van Euvrard.
Of we vragen de KNVB of we bij wijze van uitzondering eens een keer met 12 spelers mogen spelen, zodat ze samen in de spits (elkaar in de wegquote:Op maandag 1 november 2004 00:23 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Er moet een spits bijkomen, want met deze 2 helden win je de oorlog niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |