abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 31 oktober 2004 @ 20:04:53 #176
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_22982054
quote:
Op zondag 31 oktober 2004 19:34 schreef VoreG het volgende:
Die elleboog na 3 seconden hebben ze niet laten zien in de samenvatting
Helaas niet,vorige week lieten ze ook al niet zien dat vd Laak werd vastgehouden in een doorgebroken situatie
NAAR HET ANDERE FORUM!
  zondag 31 oktober 2004 @ 20:06:20 #177
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_22982090
quote:
Op zondag 31 oktober 2004 18:55 schreef TerroRobbie het volgende:
Nee hoor... Ik heb zelfs niet eens gehoord dat er iets negatiefs jegens Wisman werd gezongen. Ik ben het gewoon niet eens met de opvattingen en tactieken die hij hanteerd om de doelstelling (handhaven) te realiseren. Maargoed we zullen zien..
Gelijk na de 2-3 gebeurde dat.

Is je goedrecht idd en van mij mogen ze ook wat vaker lekker met 11 man voor de goal liggen maar ondanks de resultaten blijf ik er vetrouwen in hebben
NAAR HET ANDERE FORUM!
  zondag 31 oktober 2004 @ 20:07:01 #178
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_22982100
quote:
Op zondag 31 oktober 2004 19:37 schreef tong80 het volgende:
Dat Uneken nog salaris krijgt zeg.

Was dus alweer het 4e tegendoelpunt wat we kregen dit seizoen dankzij hem
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_22982400
Hoho DG, Ik heb er nog wel vertrouwen in hoor.. ik zou het zelf alleen anders doen..

Op de vraag waarom wisman van strien niet eerder erin bracht omdat mampaey al aangaf niet meer te kunnen springen (wat ook duidelijk werd bij de goal) antwoorde wisman dat een niet warme van strien ook niet kan springen... Beetje onzin als je het mij vraagt.. maarja dit is achteraf praten natuurlijk hij had natuurlijk ook niet verwacht dat er een goal uit zou komen..

Anyway de persconferentie is in mp3 formaat terug te vinden op m-side.com

Lady> Leuk doekje hoor.. Alleen aan de ander kant denk ik dan van als er een keer een groot doek wordt gemaakt.. waarom maak je hem dan niet Pro FC Den Bosch.. zodat hij dus ook een langere houdbaarheid heeft..
pi_22982770
Wat zei Egbers nou bij studio sport? Dat het zeker geen stil middagje zou worden oid. Er is toch niks bijzonders gebeurd?
  zondag 31 oktober 2004 @ 20:34:53 #181
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_22982824
Die pipo kraamt alleen maar onzin uit.

Er is niets gebeurd,kan alleen maar bedenken dat ie daarmee de sfeer bedoeld
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_22982892
Ik denk dat hij het had over het wedstrijdverloop en de sfeer in het stadion...

BTW> Die goal uit de corner was ook een foutje, gast die bij de 2e paal stond (zag niet wie het was) stond er niet tegenaan zodat de bal erlangs kon..
  zondag 31 oktober 2004 @ 20:39:15 #183
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_22982945
quote:
Op zondag 31 oktober 2004 20:37 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik denk dat hij het had over het wedstrijdverloop en de sfeer in het stadion...

BTW> Die goal uit de corner was ook een foutje, gast die bij de 2e paal stond (zag niet wie het was) stond er niet tegenaan zodat de bal erlangs kon..
Er werden wel meer persoonlijke fouten gemaakt en die breken je uiteindelijk op.

Ondanks dit zure verlies ben ik toch niet ontevreden
NAAR HET ANDERE FORUM!
  zondag 31 oktober 2004 @ 22:27:22 #184
28160 LadyFCDB
Bosschenaren!!
pi_22986220
quote:
Op zondag 31 oktober 2004 20:19 schreef TerroRobbie het volgende:
Lady> Leuk doekje hoor.. Alleen aan de ander kant denk ik dan van als er een keer een groot doek wordt gemaakt.. waarom maak je hem dan niet Pro FC Den Bosch.. zodat hij dus ook een langere houdbaarheid heeft..
Was niet mijn idee. Werd alleen gevraagd om te helpen omdat iemand het bijna helemaal alleen moest doen. En verder wil ik niks meer kwijt over deze middag. Ben best wel over de zeik.....
Een Bosschenaar ben je niet voor even, maar heel je leven! Bosschenaren!!!
pi_22986670
Ik verwijt Wisman niets. Doelsaldo doet er inderdaad niet toe, als je maar genoeg punten pakt en dat moet zeker kunnen als er voldoende inzet is. Vandaag was gewoon zuur. Jol was slecht, maar met name persoonlijke fouten zorgden voor een geflatteerde 2-4 nederlaag. Vandaag hadden we gewoon moeten winnen...

Zuur, zuur, heel erg zuur
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zondag 31 oktober 2004 @ 22:50:18 #186
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_22986825
quote:
Op zondag 31 oktober 2004 22:44 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Jol was slecht,
en daar ben ik het voor de verandering niet mee eens
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_22986965
Huntelaar had er met rood afgemoeten, was de speler die Hansson neertrok niet doorgebroken, hij floot zowel elk duel af... Verder vond ik de grensrechter waardeloos.

Het is wel zo natuurlijk dat je zo'n wedstrijd niet verliest als domme individuele fouten (zoals die van Uneken) achterwege blijven of als Biyadat op het laatst die bal gewoon in de touwen schiet.

Positief vond ik vandaag het goede spel van Euvrard.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zondag 31 oktober 2004 @ 22:58:59 #188
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_22987032
quote:
Op zondag 31 oktober 2004 22:56 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Verder vond ik de grensrechter waardeloos.

Positief vond ik vandaag het goede spel van Euvrard.
Die wel idd en Euvrard was idd zeer positief
NAAR HET ANDERE FORUM!
  Trouwste user 2022 zondag 31 oktober 2004 @ 23:08:34 #189
7889 tong80
Spleenheup
pi_22987296
Gert Jan Verbeek schaamt zich voor de gestolen punten zegt ie net.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_22987943
Opvallend hoe alle media pro-FC is.... je koopt er natuurlijk niks voor, maar had ik niet verwacht.

Wat een klotegevoel heb ik toch zeg .
pi_22987995
FCDB speelde ook wel leuk voetbal, we hebben ons zeker niet ingegraven. Toch baal ik nog steeds enorm, dit hadden gewoon 3 punten moeten zijn. Die waren zeer welkom geweest want er staan wederom wat lastige wedstrijden op het programma.
pi_22988072
PSV moeten we vergeten, en zie verder het lijstje van okee6 hierboven......

Groningen, NAC, Twente en Utrecht uit moeten we ook maar niet rekenen op punten. De thuiswedstrijden tegen NEC en RKC móeten nu eigenlijk wel gewonnen worden om nog enigszins goed de winterstop in te gaan...
pi_22988148
Er moet gewoon een paar keer gewonnen worden, had je vandaag gewonnen dan zag het er allemaal wel weer wat rooskleuriger uit.

PSV wordt lastig, maar dat zei ik van Heerenveen ook. De wedstrijd begint met 0-0, het blijft voetbal en met inzet kan je een eind komen. Groningen-uit, NAC-uit, Twente-uit en Utrecht-uit ben ik tevreden met 'n puntje per wedstrijd. NEC-thuis en RKC-thuis moeten inderdaad gewoon worden, anders ziet het er niet best uit.
  zondag 31 oktober 2004 @ 23:45:11 #194
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_22988186
Je hebt gewoon geluk dat er nog 3 clubs mee spelen die de puntjes ook niet makkelijk pakken
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_22988230
Powel vond ik wel heel erg uit de toon vallen vandaag. Zowel qua prestatie als qua inzet.
pi_22988688
Echt iedereen zat te schelden op Powel, maar ik vond het hem echt niet slecht doen. Hij komt gewoon veel te kort voor de eredivisie (speelde anderhalf jaar terug nog bij de amateurs in de tweede klasse), maar is als je het mij vraagt de minst slechte optie als diepe spits.

Waar komt in hemelsnaam die Biekman-adoratie van de halve M-Side vandaan?
Die gast kan er echt totaal niks van...
pi_22988800
Biekman vind ik niet bepaald een wereldspeler, maar hij heeft wel snelheid, kopkracht en af en toe krijg ik de indruk dat hij zich voor 110% geeft. Dat mis ik allemaal een beetje bij Powel, vandaar dat ik liever Biekman in de spits heb in plaats van Powel. Al zijn het beide geen spelers waar je in de Eredivisie oorlogen meewint.

Powel is een leuke speler voor de GGD, maar hij komt echt tekort voor de Eredivisie. Ik denk dat er echt een spits bij moet, want nu is er niet echt iemand op die positie die van Eredivisieniveau is.
pi_22988896
Je slaat de spijker op z'n kop: Biekman kan rennen, springen (vliegen, duiken, vallen, opstaan en weer doorgaan), maar hij heeft het voetbal-intellect van mijn kleine teen.

Dat ie zich voor 110% inzet zie ik ook maar heel af en toe, want ik zit toch wel heel erg vaak op em te schelden als ie met zijn fitheid (wanneer ie net is ingevallen) en snelheid niet eens meer voor een haalbare bal gaat. En het ergste is dat ie dan een minuut later weer wél achter een bal aan gaat waarvan iedereen ziet dat ie die nooit meer kan hebben.....

Oja, en wat mijn frustratie dan tot op het toppunt brengt: de halve M-Side gaat (terwijl we gvd met 2-1 voorstaan tegen Heerenveen!!) om 'verlosser' Biekman staan te roepen....
pi_22988989
Erg slim en tactisch speelt Biekman inderdaad niet, toch zie ik hem liever als Powel. Vanuit Powel komt namelijk helemaal geen gevaar. Biekman is nog enigzins onberekenbaar voor z'n tegenstanders, van Powel weet je vantevoren al dat hij geen schijnbeweging in huis heeft, niet al te snel is, een duel niet stevig aangaat en voor geen enkele bal loopt... Qua effectiviteit zal het niet zo veel uitmaken of Powel of Biekman speelt wellicht, persoonlijk zie ik toch liever Biekman erin staan, al ben ik er totaal niet kapot van.

Er moet een spits bijkomen, want met deze 2 helden win je de oorlog niet.
pi_22989043
quote:
Op maandag 1 november 2004 00:23 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

Er moet een spits bijkomen, want met deze 2 helden win je de oorlog niet.
Of we vragen de KNVB of we bij wijze van uitzondering eens een keer met 12 spelers mogen spelen, zodat ze samen in de spits (elkaar in de weg ) kunnen lopen en we tenminste nog een beetje kans op een doelpunt hebben .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')