Je verdiende gewoon een punt op inzet,Heerenveen kon niet het spel makenquote:Op zondag 31 oktober 2004 16:39 schreef tong80 het volgende:
Kutzooi DG. Volgens langs de lijn won de meest gelukkige ploeg.
Ik wilde het ook net plaatsen ja.... je hebt er natuurlijk geen kut aan, maar het doet me wel goed dat er tenminste niet een titel als 'Heerenveen klopt simpel het kwaliteitsarme FC Den Bosch' wordt gebruiktquote:Op zondag 31 oktober 2004 17:11 schreef DutchGooner het volgende:
Heerenveen klopt beter Den Bosch in slot
[..]
Je vergeet De Graafschapquote:Op zondag 31 oktober 2004 17:32 schreef okee6 het volgende:
Het is dat ADO mogelijk nog op een aftrek kan rekenen en dat bij RBC niks klopt, maar dit soort uitslagen tekenen altijd een degradant![]()
Precies,het zijn trouwens ook altijd dezelfde kanslozen die dat doenquote:Op zondag 31 oktober 2004 17:28 schreef Yeahinho het volgende:
Oja, dat "Wisman rot op"-gedoe is echt gewoon triest.
Maar zo is het ook,het lot van een laagvlieger alhoewel dat degradant misplaatst is,let maar opquote:Op zondag 31 oktober 2004 17:32 schreef okee6 het volgende:
Het is dat ADO mogelijk nog op een aftrek kan rekenen en dat bij RBC niks klopt, maar dit soort uitslagen tekenen altijd een degradant![]()
Leuk voor je.quote:Op zondag 31 oktober 2004 17:36 schreef Nood-kloon het volgende:
Ik zat te juichen!
Die club weet voor het oog van de camera te schoffelen en zonder schade ermee weg te komen. Bovendien pakt het een punt tegen een Willem II in goede vorm. Ik weet niet hoor, ik vergeet niksquote:Op zondag 31 oktober 2004 17:35 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Je vergeet De Graafschap.
dat is dan ook het enigste hoogtepuntje voor hen dit seizoenquote:Op zondag 31 oktober 2004 17:38 schreef okee6 het volgende:
[..]
Bovendien pakt het een punt tegen een Willem II in goede vorm. Ik weet niet hoor, ik vergeet niks
Klopt maar ik schat ons toch hoger in dan RBC en de Graafschap en gelijkwaardig aan Den Haag.quote:Op zondag 31 oktober 2004 17:47 schreef okee6 het volgende:
Voor de kerst nog uit naar Groningen, NAC, Twente en Utrecht en dan heb je thuis PSV, NEC en RKC Waalwijk. Dat zijn er dan drie tegen Groningen en wellicht nog een puntje uit. Thuis kun je wellicht NEC of RKC wat punten afhandig maken.
Sta je halverwege om en nabij op 15 punten, dan moet je wel een heel goed naseizoen draaien om boven de streep te blijven. En de vorm van DB is de laatste week nou niet zo dat ik denk dat die zeven punten voor de kerst daadwerkelijk binnenrollen.
Bende gij ook al zo'n stumperd?quote:Op zondag 31 oktober 2004 18:37 schreef TerroRobbie het volgende:
KUT WISMAN
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |