Leuke titelquote:Op vrijdag 5 november 2004 13:13 schreef Yeahinho het volgende:
Toch een goeie zet om het Brabants Dagblad sponsor te maken. Ze pakken weer uit met een hele pagina reclame voor FC Den Bosch - PSV, met deze keer als titel "Loopt PSV zondag tegen de lamp?".
En dan?quote:Op vrijdag 5 november 2004 13:10 schreef Reanimatie.com het volgende:
*zucht* nog 2 dagen wachten tot zondag
.quote:Op vrijdag 5 november 2004 13:13 schreef Yeahinho het volgende:
Toch een goeie zet om het Brabants Dagblad sponsor te maken. Ze pakken weer uit met een hele pagina reclame voor FC Den Bosch - PSV, met deze keer als titel "Loopt PSV zondag tegen de lamp?".
quote:Mampaey mist duel met PSV
FC Den Bosch-doelman Kris Mampaey is niet op tijd fit voor de competitiewedstrijd tegen PSV komende zondag. Mampaey liep in de thuiswedstrijd tegen Heerenveen (2-4) een spierblessure op en moest worden vervangen door Martijn van Strien.
Maandag wordt een echo gemaakt van het geblesseerde linkerbeen van de Belg, waarna de aard van de blessure kan worden vastgesteld.
Van der Hoorn zonder nieuwe spelers terug
Technisch directeur Fred van der Hoorn van FC Den Bosch is samen met assistent-trainer Wim van der Horst enkele dagen op bezoek geweest bij Everton. Van der Hoorn is bevriend met assistent-trainer Alan Irvine van de club uit Liverpool. Zonder versterking voor de Bossche selectie keerde het duo gisteren huiswaarts. „We moeten eerst geld hebben, voordat we kunnen shoppen“, aldus Van der Hoorn. „Maar we hebben veel gezien bij Everton. In de toekomst kunnen we daar nog weleens profijt van hebben.“
05-11-2004 13:24:11
Brabants Dagblad
Zijn we wel gewend van jouquote:Op vrijdag 5 november 2004 13:55 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Zal ds zondag wel liggen te pitten op de tribune
Ja doen ze idd elke thuiswedstrijd..... sínds het BD sponsor isquote:Op vrijdag 5 november 2004 14:33 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Heeft niks met het Brabants Dagblad te maken hoor.. Doen ze voor elke thuiswedstrijd...
Bartje SuperBelg!!quote:Den Bosch wil Van den Eede van NAC 05-11-04
FC Den Bosch wil in de winterstop spits Bart van den Eede overnemen van NAC Breda. Dat zei assistent-trainer Jan van Grinsven vrijdagavond in FC Brabant, het sportprogramma van Omroep Brabant TV.
Volgens Van Grinsven is Van den Eede precies het type spits dat Den Bosch nodig heeft. Het is alleen de vraag of zijn komst financieel ook mogelijk is.
BARTJEquote:Op vrijdag 5 november 2004 20:13 schreef Yeahinho het volgende:
Denk je dat Omroep Brabant oud nieuws op hun teletekst zet?
[..]
Bartje SuperBelg!!(al is het natuurlijk wel afwachten of ie nog kan brengen wat we van hem kennen....)
Tsja,het is geen Swansea v Bristolquote:Op vrijdag 5 november 2004 15:50 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Zijn we wel gewend van jou. Robbie en ik gaan morgen naar Geel - Antwerp
.
[..]
Dacht dus dat ik de enigste was die het gezien had.quote:Op vrijdag 5 november 2004 19:04 schreef TerroRobbie het volgende:
DG> Ja ik heb het nu ook gezien die elleboog... Schandalig!
waar je al niet van ondersteboven van kan gerakenquote:Op zaterdag 6 november 2004 00:16 schreef LadyFCDB het volgende:
Trouwens ben net naar het concert van Frans Bauer geweest. We hadden hem een FCDB Sjaal gegeven. Was echt heftig om te zien hoe Frans zeker een half uur met die sjaal om zijn nek heeft lopen zingen![]()
Vooral naar dat laatste ben ik wel benieuwd. Zoveel heeft hij niet laten zien in de Eredivisie tot nu toe.quote:Op vrijdag 5 november 2004 20:13 schreef Yeahinho het volgende:
Denk je dat Omroep Brabant oud nieuws op hun teletekst zet?
[..]
Bartje SuperBelg!!(al is het natuurlijk wel afwachten of ie nog kan brengen wat we van hem kennen....)
Ja inderdaadquote:Op zaterdag 6 november 2004 01:03 schreef Tigger1968 het volgende:
[..]
waar je al niet van ondersteboven van kan geraken
Goh.. bedankt voor je geweldige contributiequote:Op zaterdag 6 november 2004 01:03 schreef Tigger1968 het volgende:
[..]
waar je al niet van ondersteboven van kan geraken
En dat was? Of bedoel je soms mijn gedoe?quote:Op zaterdag 6 november 2004 14:16 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik hoorde trouwens gisteren een vrij verontrustend bericht...
Ja in de maaspoort? Die foto op fcdb.nl is van mijquote:Op zaterdag 6 november 2004 14:16 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Goh.. bedankt voor je geweldige contributie![]()
Lady> In de Maaspoort toch? Ik wilde ook gaan maar was destijds te laat met kaartjes halen
Ik zag de foto op FCDB.nl.. Lache hoor!
Ik hoorde trouwens gisteren een vrij verontrustend bericht...
We gaan het proberen! Aan de supporters zal het niet liggen denk ik.quote:Op zondag 7 november 2004 10:40 schreef Suijk het volgende:
Doe eens een stuntje vandaag.
wel aan mij,barstende hoofdpijnquote:Op zondag 7 november 2004 11:15 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
We gaan het proberen! Aan de supporters zal het niet liggen denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |