Theo en Thea en het tenenkaasimperiumquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 20:25 schreef k_man het volgende:
Sjongejongejonge is het al begonnuh?
Heb je wel 'ns een leverworst gewonnuh?
Hiep hiep hoera!
Theo Thea!
Je hield al vroeg van dom vermaak...quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 22:30 schreef Jordy-B het volgende:
villa achterwerk
wat was ik blij dat we op 'n gegeven moment telekids hadden op 't andere net...
nee... villa achterwerk, daar kweek je pas hersentjes mee.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 22:34 schreef k_man het volgende:
[..]
Je hield al vroeg van dom vermaak...
Hoe jong ben jij wel niet?quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 22:39 schreef MeneerGiraffe het volgende:
Ik was van de telekidsgeneratie. Dat villa achterwerk vond ik altijd zo achterlijk, met die kútcamera die de hele tijd moet bewegen, en die 3 graftakmongolen die een beetje debiel staan te doen. Nee, zelfs toen ik 6 was vond ik dat al kinderachtig.
Ik ben 17, in mijn tijd was er ook nog villa achterwerk.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 22:50 schreef k_man het volgende:
[..]
Hoe jong ben jij wel niet?
Villa Achterwerk was erg leuk toen ik er naar keek, maar dat is wel zo'n 17 jaar terug.
En hoe oud moet je ook al weer zijn om onder twintigers te vallenquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 23:39 schreef k_man het volgende:
Nog zo'n broekie...
Tjee, het is jeugdsentiment voor twintigers en dertigers hoor.
Herhalingen???quote:Op zondag 24 oktober 2004 00:22 schreef k_man het volgende:
Van 02.00 tot 07.00 komt er ook nog iets van Villa Nachtwerk, wat is dat dan?
quote:Op zondag 24 oktober 2004 00:23 schreef k_man het volgende:
Ow wacht, das de herhaling.
quote:Op zondag 24 oktober 2004 00:54 schreef Weakling het volgende:
slapen, slapen, slapen, slapen, slapen, slapen, slapen, slapen, slapen, slapen, slapen, slapen, slapen, slapen, slapen .... zie je nou wel
Leuk he?quote:Op zondag 24 oktober 2004 01:21 schreef Scrutinizer het volgende:
Rembo en Rembo Tjongejongejongejonge
Er komen een hoop leuke dingen voorbij. Nu weer Zaai, zonet ook nog de Hondenshowquote:Op zondag 24 oktober 2004 01:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Leuk he?
Vieze borden.![]()
Hoezo na jouw tijd? Ben je overleden of zo?quote:Op zondag 24 oktober 2004 01:31 schreef California het volgende:
De helft hiervan is van na mijn tijd. Maar wel erg leuk.
De 'eerste' anderhalf uur wordt nu tot aan 7.00 uur herhaaldquote:Op zondag 24 oktober 2004 01:53 schreef nozem het volgende:
De echt oude dingen beginnen nu pas geloof ik, de eerste anderhalf uur was meer een soort collage. Ik neem het op.
Ik zal wel overgelopen zijn naar Telekids of zoquote:Op zondag 24 oktober 2004 01:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Hoezo na jouw tijd? Ben je overleden of zo?
Owwwwww, dus ik kan gaan slapen nu, want dit is al geweest.quote:Op zondag 24 oktober 2004 01:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De 'eerste' anderhalf uur wordt nu tot aan 7.00 uur herhaald![]()
Je bent progressief of je bent het niet he.quote:Op zondag 24 oktober 2004 02:05 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik moet mij aansluiten bij ChrisJX en MeneerGiraffe,
Ik heb nooit de 'humor' ingezien van Villa Achterwerk.
En ik snap niet dat anderen dat wel erin kunnen zien
Dat vond ik altijd zo druk, Nu is het toch een of ander rap neger die het doet?quote:Op zondag 24 oktober 2004 11:56 schreef skiczukie het volgende:
Toen die lui met die brillen en dat wijf het gingen presenteren was het niet zo leuk meer.
Ik vind T&T echt niet leuk.quote:Op zondag 24 oktober 2004 10:21 schreef kingmob het volgende:
Ik heb dokter krankenstein gemist. Maar ik heb het ook niet helemaal kunnen zien. Moet wel zeggen dat alle 'nieuwere' dingen die ze lieten zien mij niet zo aanspraken. De onbezonnenheid van rembo&rembo en theo en thea is toch een beetje weg geloof ik.
Dat er mensen bestaan die Theo en Thea niet leuk vinden, daar moet ik nog steeds aan wennen. Maar ik heb dan ook het op kringspierpapier gedrukte boek van ze
.
Geen idee. Kijk er al jaren niet meer naar.quote:Op zondag 24 oktober 2004 11:57 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Dat vond ik altijd zo druk, Nu is het toch een of ander rap neger die het doet?
Voordat ze er waren, was er geen presentator. Veel beter.quote:Op zondag 24 oktober 2004 11:57 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Dat vond ik altijd zo druk, Nu is het toch een of ander rap neger die het doet?
Ja wel de dikke dames en een dikke kale gast van uit een televisie winkel gingen ze voor.quote:Op zondag 24 oktober 2004 11:58 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Voordat ze er waren, was er geen presentator. Veel beter.
Owjahquote:Op zondag 24 oktober 2004 12:05 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Ja wel de dikke dames en een dikke kale gast van uit een televisie winkel gingen ze voor.
Wow.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 23:37 schreef ChrisJX het volgende:
Ik heb Villa Achtwerk nooit leuk gevondenIk kon de humor er niet van in zien hoor..
Nog steeds niet trouwens.
Het leuke aaan Villa Achterwerk vind ik dat het echt helemaal nergens over gaat, en dat het toch zo geniaal is.quote:Op zondag 24 oktober 2004 12:05 schreef kaatje65 het volgende:
Villa Achterwerk stikt van de eenvoud en genialiteit
![]()
Madelief er was 1 afl waar ik toen over gedroomt hebquote:Op zondag 24 oktober 2004 12:31 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ze zouden Theo en Thea eens uit moeten zenden in Amerika..
Leuk dat Madelief even langs kwam. Ik was altijd verliefd op d'r.. En ik voelde me bij Madelief voor het eerst oud. Madelief komt uit 1994. Ik was toen 6 of 7 jaar oud. En ik kan me het nog zo goed herinneren dat ik dat keek. Eng.
.
Ik heb de Familie Magdat niet gezien trouwens, dat vond ik wel jammer.
Maar het is erg cool..
Jaaaaa!quote:Op zondag 24 oktober 2004 12:34 schreef _bigmac_ het volgende:
Madelief er was 1 afl waar ik toen over gedroomt heb.
Was toen ze haar hoofd verloor in een wasmachine en weer een nieuw hoofd kreeg![]()
Ik ben benieuwd hoe Madelief er nu uit ziet.quote:Op zondag 24 oktober 2004 12:31 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ze zouden Theo en Thea eens uit moeten zenden in Amerika..
Leuk dat Madelief even langs kwam. Ik was altijd verliefd op d'r.. En ik voelde me bij Madelief voor het eerst oud. Madelief komt uit 1994. Ik was toen 6 of 7 jaar oud. En ik kan me het nog zo goed herinneren dat ik dat keek. Eng.
.
"Je legt het hoofd van je zusje tussen de schuifdeur en doet dan de schuifdeur dicht ... Mag dat?"quote:Ik heb de Familie Magdat niet gezien trouwens, dat vond ik wel jammer.
De boeken heb ik allemaal gelezen . Met die meester die dan kinderen ondersteboven in de prullenbak stoptquote:Op zondag 24 oktober 2004 12:35 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Jaaaaa!.
Die boeken waren ook echt geweldig. Alleen die serieuze boeken erna (Krassen in het Tafelblad enzo) vond ik niks.
Google, Cu2 en Sugababes leveren niets op.quote:Op zondag 24 oktober 2004 12:37 schreef -DailaLama- het volgende:
Ik ben benieuwd hoe Madelief er nu uit ziet.![]()
Die presenteerde het programma?quote:Op zondag 24 oktober 2004 12:46 schreef _bigmac_ het volgende:
Maar ben ik trouwes de enige die *de kale man met zijn televie museum/winkel kan herineren ?
Ja elke Zondag ochtend en dan op Woensdag de herhaling.quote:Op zondag 24 oktober 2004 12:48 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Die presenteerde het programma?
Net als Roos en haar mannen?
Je weet dat je de oude Rembo & Rembo filmpjes nog online kunt zien ??quote:Op zondag 24 oktober 2004 01:23 schreef golfer het volgende:
Leuk he?
Vieze borden.![]()
Echt tof.quote:Op zondag 24 oktober 2004 14:49 schreef elcastel het volgende:
Je weet dat je de oude Rembo & Rembo filmpjes nog online kunt zien ??
http://www.vpro.nl/villa-(...)6067+6570460+2852030
quote:Op zondag 24 oktober 2004 14:46 schreef _bigmac_ het volgende:
Haha ik lach me nu weer krom om : Erwassus
http://www.vpro.nl/villa-(...)0460+2575882+2584545
Huuuu, ik ben het met jou eens, wat ergquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 23:37 schreef ChrisJX het volgende:
Ik heb Villa Achtwerk nooit leuk gevondenIk kon de humor er niet van in zien hoor..
Nog steeds niet trouwens.
zijn ook filmpjes van opquote:Op zondag 24 oktober 2004 15:04 schreef -DailaLama- het volgende:
White Cowboy
Hij zegt 'not found'.quote:Op zondag 24 oktober 2004 15:33 schreef _bigmac_ het volgende:
Dit filmpje vond ik altijd dood eng
http://www.vpro.nl/villa-achterwerk/villafilms/index.shtml?
Ik vraag me af of ze weer clean isquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 19:33 schreef k_man het volgende:
Ha, wel vreemd om Tosca Niterink helemaal 'naturel' te zien.
Ar dit, Ar dat ... Ar zus, Ar zo ...quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 19:33 schreef k_man het volgende:
Roos en haar mannen zonder alle poespas zien er ook vreemd uit.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 19:33 schreef k_man het volgende:
Ik schrok me dood van dat mens. Het leek wel alsof ze ze niet allemaal op een rijtje had.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 19:33 schreef k_man het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |