waarom denk jequote:Op donderdag 4 november 2004 00:14 schreef calvobbes het volgende:
Waarom moet het verwijderd worden volgens jou
Ik zou niet weten waarom. Daarom vraag ik het ook aan jou.quote:Op donderdag 4 november 2004 10:33 schreef knowall het volgende:
waarom denk je![]()
quote:Op donderdag 4 november 2004 10:51 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom. Daarom vraag ik het ook aan jou.
quote:Op woensdag 3 november 2004 08:57 schreef helldeskr het volgende:
Ach als ik naar de reacties kijk op al die Naffer sites na de moord op Theo, weet ik al wat gevaarlijker is. Ik denk het tijd wordt dat ik mijn Lonsdale kleren maar weer eens uit de kast ga halen. Het wordt tijd voor een nieuwe kruistocht.........
Ik vind het ook een domme uitspraak. Maar men mag die mening hebben...quote:Op donderdag 4 november 2004 10:56 schreef knowall het volgende:
Jij was toch 1 van die mods die huilde dat fok! te rechts wordt?quote:Op donderdag 4 november 2004 10:57 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Ik vind het ook een domme uitspraak. Maar men mag die mening hebben...
Ik denk dat je beter druk kunt gaan maken om je eigen postgedrag, dan postgedrag van anderen.
Dit is nog een redelijke nette uiting vergeleken met veel anderen.quote:Op donderdag 4 november 2004 10:59 schreef knowall het volgende:
Jij was toch 1 van die mods die huilde dat fok! te rechts wordt?
Als ik een discussie wil opstarten over het niveau van de reacties op Fok! dan had ik dat er wel bij gezet. Dan had er iets gestaan in de trend van "Fok! enige bestaansrecht MDI?" ofzo.quote:Als je een discussie wilt starten over het niveau van de reacties op Fok! kun je dat beter op een andere manier doen. De openingspost laat overigens ook niet echt zien wat het niveau zou moeten zijn.
Je openingspost deed toch echt anders vermoeden. Jouw opmerkingen over de inhoud van het forum gingen meer over de reacties op Fok! dan over reclame maken op Fok.quote:Op donderdag 4 november 2004 14:42 schreef robh het volgende:
Open, plz.
quote:Op donderdag 4 november 2004 01:01 schreef nikky het volgende:
Topic is dicht en blijft dicht en helemaal met zo'n openingspost
Omdat het een normaal topic is over de uitslag van de verkiezingen in Amerika op een luchtige manier verpakt.quote:Op donderdag 4 november 2004 16:54 schreef NightH4wk het volgende:
Condoleer hier Amerika met het verlies van de democratie
Waarom blijft dit soort onzin open?
Mail 's iets liefsquote:Op donderdag 4 november 2004 01:30 schreef Snakey het volgende:
Wanneer kom je langs?![]()
![]()
Okay. Als Niky het zegd dan zal het wel zo zijn.quote:Op donderdag 4 november 2004 23:45 schreef calvobbes het volgende:
Je openingspost deed toch echt anders vermoeden. Jouw opmerkingen over de inhoud van het forum gingen meer over de reacties op Fok! dan over reclame maken op Fok.
En daarbij, uit ditzelfde topic.
Jouw drang om Onzin topics te openen in GC is ook om te janken.quote:Op maandag 8 november 2004 13:20 schreef robh het volgende:
Wanneer sodetiefsttaal je nou een keer op Calvobbes? Jouw dyslectische onvermogen om topics begrijpend te lezen is werkelijk waar om te janken.
En dan toch gaan janken als je een slotje krijgt?quote:Op maandag 8 november 2004 13:27 schreef robh het volgende:
Je snapt het gewoon niet. En dus gooi je het op slot. Dat ik het randje van jouw verstandelijke vermogens opzoek lijkt me nu wel duidelijk, ja.
Ik hoop steeds dat jij je eens een keer als een volwassene gaat dragen en niet zo kinderachtig blijft doenquote:Op maandag 8 november 2004 13:30 schreef robh het volgende:
Ik hoop steeds dat je een paar dagen op jostikamp bent.
Staat er toch bij?quote:Op maandag 8 november 2004 17:26 schreef knowall het volgende:
Waarom moeste deze op slot?
De nominaties die er echt NIET toe doen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |