Nu snap ik ook waarom de huizenprijzen daar dalenquote:Op zondag 6 maart 2005 03:33 schreef SeLang het volgende:
Vannacht weer een paar aardbevingen hier, waarvan de zwaarste een sterkte van 5.9 had
Maar hier in Taipei City was de sterkte slechts 3... toch genoeg voor weer mooie scheur in m'n muur
[afbeelding]
[afbeelding]
Alleen deze week heb ik er al 3 gevoeldquote:
Ah, je post ze alleen niet allemaal.quote:Op zaterdag 1 april 2006 16:31 schreef SeLang het volgende:
[..]
Alleen deze week heb ik er al 3 gevoeld
Ik post ze alleen als ik zit te Fok-en en er echt dingen heen en weer zwiepenquote:Op zaterdag 1 april 2006 16:33 schreef Light het volgende:
[..]
Ah, je post ze alleen niet allemaal.
Dat had ik kunnen verwachten natuurlijk, Taiwan ligt op of dichtbij de "ring of fire".
Is denk ik redelijk normaal. Waarom denk je anders dat mensen bungeejumpen en parachutespringen?quote:Op zaterdag 1 april 2006 18:43 schreef AlttC het volgende:
Hmmm.. Ik ben in Nederland ooit eens wakker geschrokken toen ik mijn 40 cm hoge LEGO-torentje bijna zag kantelen. Alles was wat aan het schudden, maar hij bleef uiteindelijk nog wel staan
Toch raar; aardbevingen zijn vaak vreselijk, maar toch lijkt het me wel eens spannend om zoiets mee te maken... Net als een neerstortend vliegtuig. Misschien een soort vage zucht naar avontuur?![]()
![]()
2 Quakes van staan er nog vermeld uit de laatste 7 dagen die je gevoeld hebt.quote:Op maandag 3 april 2006 08:03 schreef xienix84 het volgende:
Hier (sendai, Japan) is het de laatste dagen ook echt goed raak. De afgelopen 5 dagen elke dag wel ee schok gevoeld... Daarvoor juist een hele tijd vrijwel niks...
Maar ach het went. Soms meer vervelend(verdorie ik zit te eten enzo)
Niet te snel praten hequote:Op dinsdag 4 april 2006 08:19 schreef rameijer het volgende:
Hier in Greece is het alweer een tijdje rustig sinds die grote in Januari waarbij het hele land schudde en we 6m dichter bij Afrika kwamen![]()
Wij hebben ook veel scheuren in de muren, niets aan te doen![]()
quote:
en een tweede... 5.5 volgens USGS... en gevoeld?quote:Op dinsdag 4 april 2006 08:19 schreef rameijer het volgende:
Hier in Greece is het alweer een tijdje rustig sinds die grote in Januari waarbij het hele land schudde en we 6m dichter bij Afrika kwamen![]()
Wij hebben ook veel scheuren in de muren, niets aan te doen![]()
Simpel, berichten over aardbevingenquote:Op donderdag 28 december 2006 00:22 schreef Drumpie het volgende:
Wtf doe je in Taiwan?
Je hebt ook de resonantie van het gebouw.quote:Op donderdag 28 december 2006 12:00 schreef Catbert het volgende:
Ik heb het 1 keer meegemaakt in Wenen. Het is een enorm vreemd gevoel als je hele huis gezellig mee staat te zwaaien. Het is ook geen lichte trilling ofzo, het beweegt echt heen en weer. En dat was dus echt een kleintje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |