Treading on dangerous grounds there buddyquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 18:47 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Jawel, want de bus rijdt bijna even hard mee en dan moet je het verschil in tijd proberen op te heffen. Als ik zijn vorige topics tenminste goed heb begrepen.
Nou ik liep laatst op en neer bij de bushalte en toen had die bus wel moeite om het gat in de tijd, wat ik natuurlijk creeerde, op te vullen. Hij kwam immers 3 minuten te laatquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 18:49 schreef ChOas het volgende:
[..]
Treading on dangerous grounds there buddy
En JIJ ....quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 18:52 schreef ATuin-hek het volgende:
http://www.winternet.com/~mikelr/flame78.html
lijkt me duidelijk
Treffend ja.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 18:52 schreef ATuin-hek het volgende:
http://www.winternet.com/~mikelr/flame78.html
lijkt me duidelijk
En als je nou heel hard of heel langzaam liep... denk je dat dat invloed zou hebben gehad?quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 18:52 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Nou ik liep laatst op en neer bij de bushalte en toen had die bus wel moeite om het gat in de tijd, wat ik natuurlijk creeerde, op te vullen. Hij kwam immers 3 minuten te laat
http://www.improb.com/ig/ig-pastwinners.htmlquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 19:03 schreef Haushofer het volgende:
Misschien moeten we maar een Nobelprijs introduceren voor medewerkers van de groenteafdeling.
Een soort van poedelprijs voor wannabe wetenschappers.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 19:03 schreef Haushofer het volgende:
Misschien moeten we maar een Nobelprijs introduceren voor medewerkers van de groenteafdeling.
Daar dacht ik ook al aan jaquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 19:06 schreef ChOas het volgende:
[..]
http://www.improb.com/ig/ig-pastwinners.html
Ja, je lacht je te barsten.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 19:09 schreef yvonne het volgende:
http://home.planet.nl/~vlasm005/DreamHC/Download/website1.htm
quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 19:09 schreef yvonne het volgende:
Nou, eerlijk gezegd....quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 19:11 schreef Maethor het volgende:
[..]
Ja, je lacht je te barsten.![]()
quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 19:12 schreef Maethor het volgende:
HeheRustig ChOas, tis een mod he
![]()
Oh, ik zal het even on-topic houden:quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 19:13 schreef ChOas het volgende:
[..]
Ze is geil
Dit is echt ziek.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 19:13 schreef Quarks het volgende:
Sorry rude, maar mensen moeten dit zien:
Rudeonline op google.
Quarks, je bent geindoctrineerd door de wiskunde. Je ziet het verkeerd, echt. Als je een appel bij een peer doet, dan krijg je toch ook een sinaasappel? Want een sinaasappel is niets anders dan een appel gedeeld door een peer.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 18:50 schreef Quarks het volgende:
Ok Rude, luister goed.
Ik vind het erg goed dat je zelf verklaringen probeert te vinden en niet zomaar alles gelooft wat je leest, ook leuk dat je dit probeert te verklaren, maar je moet wel reeël blijven.
Deze dingen zijn door mensen met veel kennis van zaken en goed inzicht geformuleerd, ze hebben er jaren over gedaan om tot deze conclusie te komen en dan kom jij (iemand met nauwelijks verstand van basis wiskunde) zonder goede tegenargumenten even het tegendeel bewijzen.
Ik bedoel, kom op joh, doe normaal.
Damn, ik dacht altijd dat het een meloen wasquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 19:15 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Quarks, je bent geindoctrineerd door de wiskunde. Je ziet het verkeerd, echt. Als je een appel bij een peer doet, dan krijg je toch ook een sinaasappel? Want een sinaasappel is niets anders dan een appel gedeeld door een peer.
Na, 't is in ieder geval iemand die de dingen geheel op eigen wijze bekijkt en niet schroomt buiten bepaalde kaders te denken, dat waardeer ik welquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 19:09 schreef yvonne het volgende:
quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 19:16 schreef Quarks het volgende:
[..]
Damn, ik dacht altijd dat het een meloen was![]()
Een grapefruit bij een kokosnoot is toch ook een kerstboom![]()
![]()
Whehehehequote:Op zaterdag 23 oktober 2004 19:20 schreef Maethor het volgende:
[..]
Lees nou eerst eens een goed boek voordat je in het wilde weg begint te kletsen.
Jij leest mijn post niet eens, of wel?quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 19:21 schreef Quarks het volgende:
[..]
Ruimte is tijd verdomme
Dat ben ik met je eens. Als niemand dat deed kregen we nooit nieuw theorieën...quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 19:19 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Na, 't is in ieder geval iemand die de dingen geheel op eigen wijze bekijkt en niet schroomt buiten bepaalde kaders te denken, dat waardeer ik wel. Iemand die durft te denken buiten het natuurkundeboek, zeg maar.
niet zo moeilijk als je nog nooit een dergelijk boek open hebt gehadquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 19:19 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Na, 't is in ieder geval iemand die de dingen geheel op eigen wijze bekijkt en niet schroomt buiten bepaalde kaders te denken, dat waardeer ik wel. Iemand die durft te denken buiten het natuurkundeboek, zeg maar.
Het is toch watermeloen, want hoe sneller je gaat hoe meer je afremt, omdat de flux kwantificatie in een supergeleidend magnetisch veld 0 is.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 19:22 schreef Maethor het volgende:
[..]
Jij leest mijn post niet eens, of wel?
Je kunt natuurlijk ook zelf proberen te denken.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 19:25 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
niet zo moeilijk als je nog nooit een dergelijk boek open hebt gehad
En Haushofer?quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 19:28 schreef ATuin-hek het volgende:
btw kom je ook naar #wfl rude?
gruwelijk goed, gruwelijk slecht ?quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 19:29 schreef alien8ed het volgende:
I've got to give it to him:
He IS persistent.
Geweldig, dat iemand zo veel tijd en energie kan steken in het verspreiden van een theorie die zo gruwelijk is onderbouwd.
wie zegt dat we dat niet leven? kijk eens om je heen, dit is de matrix man..quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 19:27 schreef ScienceFriction het volgende:
wel als je in een binaire wereld leeft...
Je moet het je voorstellen als een spiraalbeweging welke steeds groter wordt. Je komt nooit 2 keer op dezelfde plek.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 19:31 schreef ScienceFriction het volgende:
Rudeonline: "Probeer onze beweging door de tijd te zien als een trein die met een constante snelheid een oneindig lang spoor aflegt. Het spoor loopt in een zekere kromming. Deze kromming komt waarschijnlijk door de zwaartekracht. De kromming is niet zo dat er uiteindelijk een cirkel ontstaat, daarom blijft de tijd wel toenemen maar zal het zichzelf nooit herhalen"
Als de kromming oneindig is (omdat het spoor oneindig is), dan krijg je toch vanzelf een cirkel... wel een enorme cirkel, maar toch een cirkel...
Ruud, kom alsjeblieft naar het wfl kanaal op fok ircquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 19:35 schreef rudeonline het volgende:
[..]
Je moet het je voorstellen als een spiraalbeweging welke steeds groter wordt. Je komt nooit 2 keer op dezelfde plek.
Je kun inderdaad denken: 2 + 2 = 1quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 19:28 schreef rudeonline het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk ook zelf proberen te denken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |