quote:Ik kan hier niets anders van maken dan dat we straks dus wel moeten betalen voor de streams.
Volg nu nog gratis Big Brother The Battle:
24 uur per dag, 7 dagen per week LIVE!
Ben je het hier niet mee eens (en ik ga ervanuit dat niemand het hiermee eens is) post dan een berichtje.
Zijn ze nou helemaal gek bij urine
moet wel zeggen. beter beeld en geluid als vorig jaar..
maar ga er NOOOOOOOOOOOOIT voor betalen
punt .
Zo kunnen we een duidelijk beeld vormen
laat ze gewoon net als bij BB1 er af en toe een reclame tussendoor opbotsen ipv betalen!
kom op zeg, of ze nog niet genoeg verdienen aan BB!!!!!!!
quote:En jij betaalt voor je kabelabonnement en betaalt daarnaast ook nog voor elk programma afzonderlijk?
Op zondag 09 september 2001 14:38 schreef Ernst het volgende:
Goh raar zeg. Jullie betalen zeker ook allemaal niet voor je kabel/schotel? Zeikerds... Hollands ten top.
quote:Voor sommige programma's wel. Pay-per-view ring a bell?
Op zondag 09 september 2001 14:51 schreef Cynix ® het volgende:
En jij betaalt voor je kabelabonnement en betaalt daarnaast ook nog voor elk programma afzonderlijk?
quote:dan ben jij dus een ontiegelijke eikel.
Op zondag 09 september 2001 15:01 schreef Ernst het volgende:[..]
Voor sommige programma's wel. Pay-per-view ring a bell?
als gewoon niemand aan die zooi meedoet, zijn ze zo failiet, of ze doen het gratis met reclame.
gewoon boycotten, is het zo over (maar er zijn natuurlijk altijd eikels die wel gaan betalen, zoals jij dus)
quote:Waar zeg ik dan dat ik voor die streams ga betalen? Shit-for-brains!
Op zondag 09 september 2001 15:03 schreef Vleermuis het volgende:
maar er zijn natuurlijk altijd eikels die wel gaan betalen, zoals jij dus
quote:gaat om het (extra) betalen (ook zoals canal + en pay per vieuw)
Op zondag 09 september 2001 15:05 schreef Ernst het volgende:[..]
Waar zeg ik dan dat ik voor die streams ga betalen? Shit-for-brains!
dit laatste lijkt veel op betalen voor streams.
dus, gewoon boycotten, alles wat op zoiets lijkt
doe jij maar lekker wat je wilt, pluisje
oftewel: nogal zinloze poll
quote:Ja, hier posten schijnt te helpen.
Op zondag 09 september 2001 15:20 schreef Koentje het volgende:
is er niet op 1 of andere manier een actie te ondernemen tegen dit soort ongein van Yorin?
quote:niet dat ik het van plan ben te doen, maar hoe werkt dat dan
Op zondag 09 september 2001 15:23 schreef annabegins het volgende:
Dan hebben jullie in Nederland nu nog geluk. Hier in België zijn we nu al weer een week bezig met BB2, en wij hebben niet eens meer streams. Vorig jaar dus wel, maar nu zijn zie hier op het grandioze idee gekomen om er pay per view van te maken. Je moet vooraf zegggen welke cam je wil zien, en dus is het heel goed mogelijk dat je massa's geld betaald om in de keuken te kijken terwijl iedereen in de woonkamer zit.
Niet leuk
moet je dan inbellen op een speciaal nummer, of kan het ook met kabelmodem
quote:hmmzz owh? nou ja dan maar post?
Op zondag 09 september 2001 15:22 schreef Ernst het volgende:[..]
Ja, hier posten schijnt te helpen.
quote:______________________________
Op zondag 09 september 2001 15:23 schreef annabegins het volgende:
Dan hebben jullie in Nederland nu nog geluk. Hier in België zijn we nu al weer een week bezig met BB2, en wij hebben niet eens meer streams. Vorig jaar dus wel, maar nu zijn zie hier op het grandioze idee gekomen om er pay per view van te maken. Je moet vooraf zegggen welke cam je wil zien, en dus is het heel goed mogelijk dat je massa's geld betaald om in de keuken te kijken terwijl iedereen in de woonkamer zit.
Niet leuk
Das net zoiets als Grabbelen...weet je ook niet van te voren wat je krijgt.
K vind dat ze dat niet kunnen maken
quote:Is iets met Canal Digital ofzo, en je moet inderdaad op een speciaal nummer inbellen, dan zenden ze het signaal door naar je tv voor een kwartiertje ofzo... Mensen die lid zijn van Canal Digital kunnen dus wel 24 uur op 24 in het huis kijken.
Op zondag 09 september 2001 15:31 schreef Vleermuis het volgende:[..]
niet dat ik het van plan ben te doen, maar hoe werkt dat dan
moet je dan inbellen op een speciaal nummer, of kan het ook met kabelmodem
quote:dus helemaal geen streams via internet
Op zondag 09 september 2001 15:37 schreef annabegins het volgende:[..]
Is iets met Canal Digital ofzo, en je moet inderdaad op een speciaal nummer inbellen, dan zenden ze het signaal door naar je tv voor een kwartiertje ofzo... Mensen die lid zijn van Canal Digital kunnen dus wel 24 uur op 24 in het huis kijken.
Hadden ze beter kunnen doen voor een klein (heel klein ) bedrag per maand onbeperkt internet kijken.
Alsof ze niet genoeg verdienen.
A.s donderdag krijgen we op tv een of andere belachelijke song battle terwijl de bewoners dan al bijna 1 week in het huis ziten.
Het programma is in de eerste week alleen via internet (www.big-brother.nl) te volgen, maar is vanaf vrijdag ook weer op Yorin te zien. Voor de eerste week hoeven internetklanten niet te betalen. Dat moet pas na de tv-uitzending op vrijdag. Volgens Römer is dat niet bedoeld om eerst internetverslaafden te creëren die dan vervolgens moeten betalen, maar is het zo dat in de eerste week van Big Brother (BB) doorgaans weinig gebeurt. Door die zes dagen samen te vatten, moet uiteindelijk een leuker programma ontstaan.
Met dank aan Laurens.
quote:Natuurlijk is dat wel zo. Waarom moeten ze daar omheen draaien?
Op zondag 09 september 2001 20:19 schreef Cynix ® het volgende:
Volgens Römer is dat niet bedoeld om eerst internetverslaafden te creëren die dan vervolgens moeten betalen, maar is het zo dat in de eerste week van Big Brother (BB) doorgaans weinig gebeurt.
quote:Pcies!!!
Op zondag 09 september 2001 23:37 schreef Bazyx het volgende:[..]
Natuurlijk is dat wel zo. Waarom moeten ze daar omheen draaien?
Dit URl heb ik gekregen van een medewerker van vuurwerk, kweet alleen niet of dit later buiten de betaallijnen om kan lopen.
Ik hoop dat jullie er wat aan hebben
URL:mms://62.250.19.110/stream1
Natuurlijk gaan we hier niet voor betalen, zij willen dat we er naar kijken dus moeten ze het maar gratis uitzenden.
En nee het intereseert me niet dat het maken van het programma geld kost. Er zijn genoeg manier voor hun om het terug te verdienen tenslotte. Maar om nu de trouwe fans daarvoor te laten betalen??
Dit kan niet anders dan dat het hier weer op een FLOP uitdraait.
Op dit moment staan er twee cams op een lege binnenplaats en een cam gericht op de vloer.
Je zult er maar voor betaald hebben.
NOT DUS!
quote:Het is een commercieele omroep. (verrassingggggggg !)
Op zondag 09 september 2001 22:23 schreef Nikki het volgende:Ja, dus eerst de zooi gratis kijken en als t spannend wordt de stekker eruit trekken.
Ik kan nog nergens prijzen terugvinden en hoe zouden ze dat dan willen regelen. Dat vraag ik me ook af.
Dus dat hele geblaat over dat je moet gaan betalen slaat nergens op. Wil je niet dokken , kijk naar de uitzending. (en de bijbehorende reclame).
quote:Weinig gebeurt?? ze zijn net twee dagen binnen en er word nu al drooggeneukt/ gedroogneukt
Op zondag 09 september 2001 20:19 schreef Cynix ® het volgende:
Commentaar van Paul Römer:Volgens Römer is dat niet bedoeld om eerst internetverslaafden te creëren die dan vervolgens moeten betalen, maar is het zo dat in de eerste week van Big Brother (BB) doorgaans weinig gebeurt. Door die zes dagen samen te vatten, moet uiteindelijk een leuker programma ontstaan.
Tenzij de opbrengst ten goede komt van de slachtoffers en nabestaanden in de VS.
Goed, wie kunnen en wie gaan er proberen de streams te hacken?
* Orthello kan het niet maar gaat het uiteraard wel proberen.
Iemand die mij een spoedcursus kan geven
quote:Hmm, hopelijk was je dronken, of iig minder toerekenings vatbaar, toen je dit schreef
Op vrijdag 14 september 2001 06:26 schreef nipeng het volgende:
Voor dergelijke kwaliteitsprogamma's mag best wat betaald worden. Ik heb het dus niet alleen over de streams.
quote:Kwaliteit
Op vrijdag 14 september 2001 06:26 schreef nipeng het volgende:
Voor dergelijke kwaliteitsprogamma's mag best wat betaald worden. Ik heb het dus niet alleen over de streams.
GEWOON NIET KIJKEN IS DE BESTE REMEDIE.
We kunnen er bv met z'n alle voor zorgen dat het zo slecht loopt dat de bewoners weer voortijdig het huis moeten verlaten.
BigBrother dankt het succes mede aan de streams en de discussies op internet (daar beleef ik in ieder geval de meeste lol aan)
De helft van de kijkers van gisterenavond is waarschijnlijk ook gaan kijken door de verhalen die nu al weer de ronde doen...Dankzij de streams dus.
Dan gaan we toch lekker met z'n allen "de Bus" volgen en laten de Bettol voor wat het is ?!
Het verlies aan populariteit (kijkcijfers=reclame inkomsten) zal niet opwegen tegen de extra inkomsten van die ene verslaafde die bereid is te gaan betalen.
Iemand schreef dan gaan we met zn alleen de bus kijken..... komt dat dan ook weer???
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |