Er stond vandaag in het Volkskrantmagazine een oproep tot het meedoen aan een actie om haar terug op de buis te krijgenquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 18:00 schreef plugger het volgende:
[..]
Diana
![]()
Die van Plugger was al geraden; alleen die van jou staat nog open...quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 18:03 schreef mr_anonimous het volgende:
Als Plugger even zijn plaatje herplaatst kunnen we verder.
Die had ik al geraden: Lee "Scratch" Perryquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 18:03 schreef mr_anonimous het volgende:
Als Plugger even zijn plaatje herplaatst kunnen we verder.
Shit, nu je het zegt. Aan die mods hier zo vragen of ze het fixen heeft ook geen zin. Ze reageren nooit.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 18:03 schreef Scrutinizer het volgende:
Moet er geen streepje tussen actie en iconen?
Fotoloog neemt die taak nog al eens voor zijn rekening, maar hem heb ik hier ook alweer een tijdje niet gezien.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 18:05 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Shit, nu je het zegt. Aan die mods hier zo vragen of ze het fixen heeft ook geen zin. Ze reageren nooit.
In films is hij B-acteur in tv-series geldt hij als A-acteur. Keek jij geen Toma vroeger Tong?quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 18:08 schreef tong80 het volgende:
Ok weer eens een B-acteur.
En terecht! Wij willen Woei weer voor het weer. Weg met Erwin Wrol en Gerrit Wiemstra.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 18:03 schreef Scrutinizer het volgende:
Er stond vandaag in het Volkskrantmagazine een oproep tot het meedoen aan een actie om haar terug op de buis te krijgen
Een politieserie. Is later overgegaan in Baretta.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 18:12 schreef plugger het volgende:
[..]
En terecht! Wij willen Woei weer voor het weer. Weg met Erwin Wrol en Gerrit Wiemstra.![]()
Wat is Toma? Hier uitgezonden?
Je was toch ook nog een tijdje penningmeester?quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 18:13 schreef tong80 het volgende:
Man vertel me wat over Toma, ik heb alle video's, plakboeken vol krantenknipsels en was lid van de fanclub.
quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 18:17 schreef fotoloog het volgende:
Robert Blake
Exactly!quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 18:17 schreef fotoloog het volgende:
Robert Blake
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |