Vragen, opmerkingen en commentaar graag in het commentaar-topic: Commentaren op de streamverslagen, deel 1
Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar.
Vervolg op: Streamverslagen 9 september 2001, deel 1
[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 09-09-2001 19:53]
quote:hoogtepunt van vandaag volgens de bewoners:
Op zondag 09 september 2001 15:38 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ze vervelen zich en willen dat er iets gaat gebeuren.
Andries en Diana praten over caberatiers. Ze zijn alletwee fan van Youp v.h. Hek.
Diane heeft het nog steeds over cabaret. Ze vertelt over Toon Hermans, die ze een paar weken geleden bij Youp bij zomergasten had gezien.
Daarna vraagt hij hoe lang ze is. Kelly zegt 1.86, Aldrico zegt dat dat een mooie maat voor een model is. Nu volgt een beschouwing van Kelly over vriendinnen die model zijn,
en een beschouwing van Aldrico over dat de meeste vrouwen juist maat 40 hebben en niet modelmaatje. Kelly heeft het over dikke vrouwen met een legging en putten in hun dijen. Dat vind ze lelijk! Tja!
Aldrico heeft het over naakte mannen die staan te dansen en dat andere mannen daar jaloers op zijn.
Kelly heeft de kift als iemand plezier heeft (iemand begrijpt het niet)en de ander is daar zo'n zuur type over.
Aldrico heeft het over een gedrogeerde negerjongen die zijn broek naar beneden deed in het Vondelpark terwijl Braziliaanse jongens de capuera (ofzoiets) aan het dansen waren.
Diane zegt dat ze liever een lange broek aanheeft tegen Frenk (nu ook buiten) vanwege geborgenheid , Met z'n allen in een bad zitten zonder gedoucht te hebben vind ze niet zo fris en fruitig.
Dat Kelly zo extreem is, maakt dat Diane ook wel wat verder kan gaan. Dat ze(Kelly) er uitgebreid voor gaat zitten en met de douchekop enzo... Diane vindt zichzelf niet zo narcistisch als Kelly is. Omdat ze uitgebreid de spiegels schoon ging maken enzo..
En dat Diane fotoschuw is.
Andries rommelt in de keuken en leest alweer een handleiding
Het ziet er niet natuurlijk uit zegt Diane. Frenk zegt dat je het aan sneetjes kunt zien. Diane zegt dat ze daar niet op let.
Frenk vraagt zich af waarom ze d'r niet eerlijk voor uit komt.
Maar Diane en Frenk vinden d'r een heerlijk mens.
Gert-Jan en Aldrico hebben het over rijk en arm. GJ zeurt er over (dat valt geloof ik wel mee, maar Aldrico blaast het weer op) en heeft over een spinneweb en voetbal in Afrika om zijn verhaal kracht bij te zetten. (niet te volgen)
Andries is iets te eten aan het maken , afbakbroodjes (twee), en een glas appelsap/water en gaat dat op de bank opeten.
Gert-Jan en Adrico hebben het er over dat Aldrico vaak een zonnebril op heeft en dat natuurlijk makkelijker praat voor Aldrico.
Binnen gaat het gesprek over het chemisch toilet. Lekker voor Andries met z'n afbakbroodje
Kelly heeft wel een visioenen over een kerel met een strontarm die wordt gelikt door een klein dun mannetje en als hij niet praat wordt er een tand uitgetrokken (Dit naar aanleiding van een film die Frank heeft gezien).
Kelly d'r nagels ruiken naar heerlijke parfum en iedereen (Diane en Frenk) mogen ruiken. Ze doen het nog ook zo te horen.
En Andries smikkelt vrolijk verder op de bank.
En dat terwijl hij op de bigbrother site heeft geschreven dat hij het liefst in het arme gedeelte zou beginnen (!) Toch blijft Frank erbij dat hij het net zo zwaar heeft dan Andries...
Geluidsfragmentje van 2e gedeelte van deze discussie (Realplayer, sorry nog slechte kwaliteit)
[Dit bericht is gewijzigd door clowntje op 09-09-2001 19:35]
Buiten is Aldrico nog aan het woord. Ze gaan nu naar binnen want het eten is klaar. Gert Jan vraagt aan Aldrico of hij zich kan voorstellen dat het voor andere mensen vermoeiend is om naar te luisteren want hij gaat zo snel.
Andries doet de afwas.
Aldrico heeft het ding gevonden en wil zijn handen wassen voor het eten.
Het gaat over BB Amerika dat er daar iemand uitgegooid is nadat ie wat had geflikt. GJ zegt dat dat allemaal overdreven is.
Frank is al klaar met eten (komt volgens eigen zeggen uit een horeca familie) als hij langzaam eet heeft hij na 3 happen geen trek meer.
Het gaat nu over schuurpapier w.c. papier. (Lekkere tafelgesprekken). EN over tampons.
Ik weet niet waar Andries is. Zie 'm niet zitten in de woonkamer.
Gesprek in het slop gaat over intake-gesprek onderwerpen. (Waar schaam jij je voor enzo) Diane vindt dat ze dingen vaker wat intensiever wil beleven. De rest gaat daar nu op in.
Andries staart naar het koffie-apparaat. Hij ziet er een beetje Remi uit.
Frank en Aldrico hebben vurige gesprekken over sorry zeggen (Aldrico mag van Frank niet zo vaak sorry zeggen, je bent wie je bent enz.)
En nu gaat het over een collega-leerling (gozertje) uit Suriname en cultuurverschillen. Niemand kreeg het voor elkaar maar Frank kreeg 'm gemotiveerd (een stijgende lijn), maar hij is er toch mee gestopt want hij vond het gezeik - het gozertje bedoel ik enz.enz.enz.
Ik weet niet wat Andries allemaal staat te doen, het lijkt of hij staat te wachten tot er een gebakken ei uit het koffieapparaat komt zetten.
Frank en Aldrico zagen hout in de tuin en hebben het over talen. Aldrico vindt dat hij een hoge stem heeft, maar in het Spaans is zijn stem veel lager. (Spreekt Spaans)
Hij wil graag Turks EN Marokkaans spreken om met de Turkse en Marokaanse jongeren te werken. Daar gelooft hij heilig in.
Aldrico zegt iets over mensen die gilden en naar Andries riepen dat hij vrijgezel was (internetters of familie heeft hij het over). Iedereen is nu in de tuin (ook Andries) Kelly huppelt rond.
Aldrico en Diane zijn aan het stijldansen (op zullen we maar weer een potje dansen), Diane zegt dat ze het niet kan, maar het gaat verbazingwekkend soepel.
Kelly danst heel stijlvol in d'r eentje
volgens Aldrico danst ze als een nicht in een travestietenshow. Kelly slaat 'm op z'n hoofd onder begeleiding O schat.
Met jou dans ik een ander repertoire zegt Aldrico.(Dit is de show showbizquiz) Kelly doet goed mee met de choreograaf.
[Dit bericht is gewijzigd door Katie op 09-09-2001 19:01]
Het blijft daarna een beetje pijnlijk stil (of verbeeld ik me dat maar)
Heeft iemand wel door dat Andries weer naar binnen is gegaan en op de bank ligt!!!!
Buiten wordt er nog gedanst door Diane en Aldrico en Frank en Kelly zitten te praten. Geen geluid.
Dries ligt alleen maar een beetje vreemd te lachen. Frank roept de rest erbij
Andries neemt ze gewoon in de zeik.
Frenk maakt zich weer het druktst van allemaal.
En de rest blijft maar musicalliedjes blaten. Aaaargh.
Hier kun je horen hoe wordt gepaniekeerd om Andries die volgens Frenk "Gewoon ligt te meuren!" (Real Player)
[Dit bericht is gewijzigd door clowntje op 09-09-2001 19:31]
Kelly doet vieze wasjes buiten in een emmer. Gelukkig kent Aldrico daar weer een liedje over.
Ik geloof dat de bal nu over de schutting is.
Aldrico is moe en kan snel een blessure oplopen omdat hij geen weerstand heeft.
GJ zegt dat het te maken heeft met controle, hij zag het al aankomen, dat met die bal.
De bal was trouwens een appel.
Andries op de grond in de badkamer met z'n rug naar de camera. Niet zichtbaar wat hij doet.
Staat daarna weer op en is met een flesje bezig bij de spiegel.
Op tafel, zeer inventief.
Ze zijn druk aan het spelen en hebben het over koffie .
ze hebben het er over of Kelly door heeft dat er 2 kerels achter haar aanzitten.
Diana vindt dat Frank er sexy bij stond
Frank: "Wat mij nou zo irriteerde, hoe konden ze zulke liedjes uitzoeken? Iedereen irriteerde zich eraan". Diane vond de 'Sillybirds' wel goed, maar Frank vond ook dat maar zozo: "Ja, dan kan ik het ook: 'lik maar aan mijn lolly, dupdedupdedup".
Op werk vertelde ze het tegen een collega, en die had het al doorverteld aan anderen en dat vond ze jammer want ze wilde het ze;f vertellen.
Het schijnt dat de mensen in spanje hun voorkeur mogen uitspreken waar ze willen zitten
hij zegt oke.
Volgens mij zei hij per ongeluk zijn achternaam: Hij zei, ik ben Andries de Jong, ik ben 9 jaar en ik doe Donald Duck na. (Of wisten we zijn achternaam al? - Maar misschien heeft hij die achternaam verzonnen, maar het rolde er wel heel soepel uit!)
Andries steekt een kaarsje aan omdat Kelly dat gezellie vindt.
Andries vindt Bouchra van Starmaker leuk. Kelly vindt Leonardo de Caprio leuk (lijkt op haar ex-vriend) en ze vindt de Blue Lagoon super.
Diana valt niet op een soort maar op handen of zo. En ze is niet zo snel verliefd. Kelly vraagt of ze met vrouwen zou kunnen? Diana weet het niet. Kelly vraagt of ze met een vrouw kan tongen. Andries vraagt of ze dat wel eens heeft gedaan. Diana heel zacht: ja. Kelly ook. Om te shockeren.
[Dit bericht is gewijzigd door Katie op 09-09-2001 20:36]
De ene stream die ik nog heb is zo donker dat ik amper iets zie.
Kelly: "Ik was met een ex, ik vind het een rotwoord, maar we kwamen thuis en gingen lekker tekeer en toen droomde ik dingen, waar híj antoord op gaf, terwijl ik niks vroeg, zó gek!".
Wat is die aan het uitlokken, zeg!
Kelly begint het weer over lingerie en dat soort zaken te hebben. Diana vindt haar pyama meer dan genoeg.
Frank biedt Kelly voor de grap 350 piek om een lapdanceje te doen
Kelly: "ja gek!"
Ze maken nu grapjes over wat elk van hen zou doen als ze als enige in het 'rijke' gedeelte zouden zitten. Kelly zou 'hot en sjiek' voor het hek gaan staan: "Mijn haar mooi opsteken". Frank: "Kunnen we jou niet gewoon drie en een halve meier geven dat je ff een lapdance doet?".
Die piept wel anders als-ie maat 43 in z'n kruis voelt stampen. Red.
Diana vertelt over haar werk als douanebeambte. Niet veel bijzonders.
Kelly is benieuwd wat de Big Brother 3 tune is geworden. Diane zingt spontaan Morgen weer een dag en In the battle. Frank vind In the battle wel leuk maar de zangeres vindt hij niks. Hij denkt dat het beter uit de verf was gekomen als het door de groep Silver was gezongen.
Het gesprek komt voor de zoveelste keer op het werk van Diane als douane-ambtenaar. Diane verteld weer honderduit. Het schijnt Kelly niet echt te interesseren.
Andries loopt steeds rond en eet wat. Je kan zien dat het zwaarder voor hem wordt.
[Dit bericht is gewijzigd door Marble op 09-09-2001 21:20]
Diane blijft maar doorgaan over het feit dat ze voor BB ontslag heeft moeten nemen. "Ik ben 12 jaar ambtenaar en ineens zit ik in de bijstand". Frank zegt dat hij het indrukwekkend vindt dat zij dit voor BB doet. Diane: "'t Is wel heftig."
Kelly en Diane zingen er op los. Aldrico slijmt bij Diane. Hij vindt haar mooi zingen en wordt geraakt door de emotie in haar stem. Kelly heeft het verdacht veel over Pippi Langkous. Na een aantal toespelingen komt het gesprek daar dan ook op. "Ze heeft altijd één rode en één groene sok," meldt Diane. Kelly blijkt een echte Pippi-kenner te zijn. "Weet je nog die aflevering met die luchtballon? En dat aapje, meneer Nielsson?" Diane vertelt de ene na de andere Pippi-quote. Kelly moest altijd huilen om Niels Holgersson. Pippi blijkt goed voor een lang gesprek en ze gaan er nog een tijdje over door.
Diane: "Wel vervelend voor als er aanhang bij is bij bijeenkomsten van de familie. Als er één met Pipi begint gaan alle kinderen."
Kelly heeft moeite met de Duitse grammatica. "Des, die, dar..." Tineke Schouten vinden ze allemaal leuk. Kelly vraagt of Diane daar iets van wil doen, maar ze weigert. Diane zingt keer op keer. En steeds iets anders, haar repertoire is niet gering. Er is geen tandpasta in het arme gedeelte. Hier zijn ze niet echt blij mee. Andries gaat een kopje koffie zetten. Hij is de opdracht een beetje zat aan het worden. Even later laat Andries wat foto's zien. De rest is vooral geinteresseerd naar zijn vriendin maar die staat er niet op. Er zitten ook foto's van Frank tussen. De bewoners zijn zich er erg bewust van dat ze in het huis zitten. Steeds opnieuw passeren onderwerpen als de persconferentie de revue.
Wat gelach
Gert-Jan: "Ik denk dat ze wel zoiets hebben van als jij denkt ik heb zin om een wip te bouwen, ik ga in de w.c. staan want daar is geen camera. Ik denk dat ze dan wel denken van o.k. dat zenden we wel uit."
(stukjes gemist, sorry)
GJ: Ze hebben kosten nog moeite gespaard om al die artiesten erbij te krijgen
Kel: Weet je wie er van mij hier mag komen? Madonna! Dan ga ik met hem naar bed. OOw, Madonna, Madonna, Madonna!
Diane: Met hem naar bed?
Kel: Met haar
Diane: Je zei met hem
Kelly dacht dat de verwenkamer als sexhok bedoeld was. Diane zingt One Day Fly. Het gesprek komt weer op Starmaker. Gert-Jan blijkt geen aflevering van Starmaker te hebben gemist. Hij vindt het geweldig, Lionel Ritchie die langskomt enzo. Kelly had het leuk gevonden als Madonna was langsgekomen: "Zij is de enige vrouw waarop ik echt verliefd zou kunnen worden."
Frank heeft het over tarotkaarten. Hij vertelt een anekdote die daarmee te maken heeft. Het gaat over beltegoed dat hij niet opgebeld heeft maar dat toch is afgeschreven. Terecht wordt gevraagd wat dit nou in godsnaam met tarotkaarten te maken heeft. Frank: "Komt door m'n opa. Die is altijd bij me." De rest valt stil. Niemand, inclusief ondergetekende, snapt waar hij het over heeft.
Kelly vindt paranormale zaken eng. Ze vertelt over een meisje dat meegedaan heeft aan een sessie om geesten op te roepen en dat direct daarop werd doodgereden toen ze weer buiten kwam. Kelly houdt zich daar liever niet mee bezig. "Je leeft nu. De hemel is maar een excuus, je bent gewoon bang om dood te gaan. Als je doodgaat gaan de gordijnen dicht. Ja, ik ben heel nuchter wat dat betreft."
[Dit bericht is gewijzigd door Marble op 09-09-2001 22:17]
(het is nogal moeilijk te zien/horen wie wat zegt...)
Eentje zegt dat het hem niks doet dat het beter is in het rijke gedeelte.
Een ander zegt dat Andries nu best in de whirlpool kan gaan zitten maar dat het nooit zo leuk kan worden als gisteravond dus het maakt hem niks uit.
"Gewoon koud water erop en het is weer klaar"
Nu heeft hij het over vakantie waar hetzelfde gebeurde met dat koude water.
(doelt ze op die nachtzoen)
GJ: 'In Amerika bijvoorbeeld zeggen ze zo hun salaris aan elkaar. Dat doen we hier in Nederland niet. Heeft niks met verbergen te maken, is gewoon een andere cultuur.'
..
F(?): 'Ik ben heel gemakkelijk in sommige dingen, en bij andere dingen kan ik ontzettend over de rooie gaan, zoals bijv. die onderbroeken.'
F: 'Als mensen tegen me zeggen dat het zus of zo is, en ik weet dat het niet zo is, dan zeg ik dat. Als ik weet dat ik ongelijk heb zeg ik het gelijk, maar zo niet.. dan doe je mij onrecht aan.'
GJ: 'Da's toch geen onrecht. Ik heb een mening en jij hebt een mening.'
F: 'Jawel, de definitie van onrecht kun je heel breed maken.'
GJ: 'Het is gewoon iets dat in de hectiek van het begin gebeurd is.. Het feit dat je 3 kwartier gaat lopen discussieren. Ga gewoon die DBK in en vraag over je onderbroeken. Zo ben ik niet.'
F: 'Jij zegt tegen mij je moet je aan de spelregels houden..[..] Ik moet me ook aan de regels houden.'
..
F: 'Tandpasta moet kunnen vind ik. Ik vind het niet erg om me nu 36 uur niet te wassen en te douchen. Als we die battle verliezen is het eerste wat ik ga doen is me lekker douchen.'
D: 'Ja, maar we hebben hier geen shampoo, zeep.'
F: '..het is net alsof ik een dooie koe heb lopen beffen zeggen we in Rotterdam .. zo zwaar heb ik het in me mond.'
..
D: 'Nou .. als ik in die week ongesteld zou zijn zou ik me niet prettig voelen..'
[Dit bericht is gewijzigd door Li0nHeart op 09-09-2001 23:21]
[Dit bericht is gewijzigd door Harry op 09-09-2001 23:35]
F: 'Natuurlijk denk ik over sommige dingen na hoe ik ze ga zeggen.. maar andere dingen dat denk ik, ja daaag, ik zeg 't gewoon zoals 't is.'
Pauze
Hier weer verder: Streamverslagen 10 september 2001
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |