Prima, alleen een beetje last van een buikgriepje.quote:Op zondag 24 oktober 2004 23:45 schreef just me het volgende:
* devv05 komt even langs hier..
alles goed mannen
Het gaat nog net, als die bos bloemen hier nou maar wegblijft trek ik het nog!quote:Op zondag 24 oktober 2004 23:45 schreef just me het volgende:
* Againzender komt even langs hier..
alles goed mannen
Vind het prima uitgemikt. Lobont geblesseerd, Stekelenburg eerste keeper, Stekelenburg raakt geblesseert, Lobont eerste keeper, Lobont raakt weer geblesseerd, Vonk speelt, Stekelenburg neemt 't dan weer een tijdje over etc. etc. Zo blijven alle drie de keepers tevreden. Prima constructiequote:Op zondag 24 oktober 2004 23:43 schreef Againzender het volgende:
[..]
Dat was inderdaad een erg dwaze actie, die knie maakte een hele rare hoek vond ik
Gelukkig is Stekelenburg net weer fit, en Vonk is blijkbaar gewoon standby.
Ik had toch liever gezien dat Stekelenburg niet geblesseerd was geraaktquote:Op maandag 25 oktober 2004 00:07 schreef twi het volgende:
[..]
Vind het prima uitgemikt. Lobont geblesseerd, Stekelenburg eerste keeper, Stekelenburg raakt geblesseert, Lobont eerste keeper, Lobont raakt weer geblesseerd, Vonk speelt, Stekelenburg neemt 't dan weer een tijdje over etc. etc. Zo blijven alle drie de keepers tevreden. Prima constructie
ja dat zei ik toch ook.quote:Op zondag 24 oktober 2004 20:21 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Goh, dan weet jij wel goed hé wat ik vind en wat voor typ ik ben![]()
Tussen stekeleburg en Lobont maakt mij niet veel uit, ik vind ze beide even goed. Maar Vonk had gewoon een paar hele goede reddingen, was zeker en kapte 3x Vennegoor of hesselink prachtig uit
tja, schattig rijmpje..... Alleen jammer dat het alle raakvlakken met de realiteit mist!!quote:Op zondag 24 oktober 2004 23:40 schreef devv05 het volgende:
[..]
Eigenlijk alleen maar triest,
Waarom zien we jou nooit als je verliest?
Geniet er nu nog maar even van, dat zou ik zeker doen.
Want wat er ook gebeurd, Ajax is en blijft de enige echte kampioen.
Nee die Renée de Haan troep in de Arena...quote:Op maandag 25 oktober 2004 08:13 schreef Bananenman het volgende:
Het was trouwens wel héél erg 'sing-when-you're-winning' daar in het stadion hoor, allemachtig![]()
En al die carnavalsmuziek
Nee, ik heb ook geen ajacied gehoord. Be quiet ben you're loosing... nep supporters!!quote:Op maandag 25 oktober 2004 08:36 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Nee die Renée de Haan troep in de Arena...
En vandaar dat jullie zo stil waren als het om Sing when you're winning ging...
Ik ken geen enkele club in Nederland waar dat niet zo is eerlijk gezegd.quote:Op maandag 25 oktober 2004 08:13 schreef Bananenman het volgende:
Het was trouwens wel héél erg 'sing-when-you're-winning' daar in het stadion hoor, allemachtig :')
En al die carnavalsmuziek
Een relevantere vraag is waarom Koeman Sonck gewoon lekker op de rechterflank blijft zetten...........quote:Op maandag 25 oktober 2004 09:37 schreef StarGazer het volgende:
Nederlaag was ingecalculeerd, maar de manier waarop was uiterst dramatisch. Totaal geen stootkracht voorin. En wrom blijft Koeman toch die Sonck het vertrouwen geven? Ik heb die gast werkelijk geen goeds zien doen.
En wie werd er toen kampioen?quote:Op maandag 25 oktober 2004 09:37 schreef StarGazer het volgende:
Nederlaag was ingecalculeerd, maar de manier waarop was uiterst dramatisch. Totaal geen stootkracht voorin. En wrom blijft Koeman toch die Sonck het vertrouwen geven? Ik heb die gast werkelijk geen goeds zien doen. 10 punten achter nu al op Psv, ja dit gaat een heel moeilijk seizoen worden. Doet mij denken aan het seizoen 1998/1999. Met als verschil dat we toen eindigde op de zesde plek
De frustratie druipt er vanafquote:Op maandag 25 oktober 2004 10:35 schreef twi het volgende:
[..]
Onder welke steen kom jij vandaan gekropen? Heb je namelijk nog nooit in VBL gezien tot vandaag...
Leuke tijd voor de successupporters van PSV, waarschijnlijk. Ze durven er eindelijk weer voor uit te komen...
Ach, van jou kan ik 't wel hebben hoor, maar van al die eendagsvliegen als adjes, laat je neus dan ook zien als 't niet zo goed gaat.quote:Op maandag 25 oktober 2004 10:38 schreef TC03 het volgende:
[..]
De frustratie druipt er vanaf.
Maar dat mag ook wel als je 6e (ZESDE) staat.
![]()
quote:Op maandag 25 oktober 2004 10:40 schreef twi het volgende:
[..]
Ach, van jou kan ik 't wel hebben hoor, maar van al die eendagsvliegen als adjes, laat je neus dan ook zien als 't niet zo goed gaat.
Kijk voor de gein eens in z'n historie, "toevalligerwijs" is het vorige VBL topic waarin 'ie reageerde het topic over Bayern - Ajax.
Feijenoord jah... Ach ik gun het jou wel TCquote:Op maandag 25 oktober 2004 10:36 schreef TC03 het volgende:
[..]
En wie werd er toen kampioen?
Gefrustreerde ajax supporter??quote:Op maandag 25 oktober 2004 10:40 schreef twi het volgende:
[..]
Ach, van jou kan ik 't wel hebben hoor, maar van al die eendagsvliegen als adjes, laat je neus dan ook zien als 't niet zo goed gaat.
Kijk voor de gein eens in z'n historie, "toevalligerwijs" is het vorige VBL topic waarin 'ie reageerde het topic over Bayern - Ajax.
quote:24/10/2004 - Lobont ruim een maand uit de roulatie
(Van onze verslaggever RvN)
Bij Studio Sport werd gemeld dat Bogdan Lobont volgens de diagnose van vandaag inderdaad de binnenband van zijn knie heeft verrekt. Hij zou daardoor ruim een maand uit de roulatie zijn.
quote:25/10/2004 - Cruijff had Rijkaard gewild ipv Van Gaal als TD
(Van onze verslaggever RvN)
BRON: De Telegraaf
In zijn wekelijkse column in De Telegraaf geeft Cruijff aan dat de zorgen van Ajax heel groot zijn, groter dan bijvoorbeeld Barcelona een jaar geleden. "Omdat Ajax in 2001 al in een diep dal zat, maar daar anderhalf jaar geleden uitgekropen is. Alleen kwam er daarna weer een val. Terwijl je voor dat moment al je oplossingen in huis had. Nu is alles weg." Cruijff doelt op Rijkaard die de rol van Technisch Directeur wel op zich had willen nemen voordat hij voor Barcelona koos. Daarnaast zijn Van Basten en Van het Schip inmiddels ook vertrokken die opvolgers van Koeman hadden kunnen worden in de ogen van de voormalig vedette.
Kerel, ik heb je hier nooit eerder gezien. Je komt alleen je lampenkop laten zien als het minder gaat met tegenstanders. Daarvoor hebben we die onconstructieve bijdragen van jou echt niet voor nodig.quote:Op maandag 25 oktober 2004 11:11 schreef adjes26 het volgende:
[..]
Gefrustreerde ajax supporter??![]()
En btw, echt een eendagsvlieg ben ik niet, heb al jaren lang een seizoenskaart bij psv. Dus ook in tijden dat het minder ging stond ik achter mijn club!!
Ajax speelt gewoon kut op het moment, dus dan moet daar op worden gereageerd in ajax-topics!! lijkt me logisch......
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |